Diskuze

Je 7F nejlepším sedadlem v letadle? Víme, jaká jsou nejžádanější místa

U okna, nebo v uličce? Vpředu, nebo vzadu? Tuto otázku řeší denně miliony cestujících v letecké dopravě po celém světě. Anketa easyJet, největší britské aerolinky co se týče počtu přepravených pasažérů, ukázala, že nejžádanější jsou šestá a sedmá řada, největším favoritem je přitom sedadlo 7F u okna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Okýnko jsem preferoval mých prvních několik letů, když pro mě bylo letadlo novinkou, tak jsem chtěl vidět ven (později mě napadlo, že jsem tím možná i trochu znervózňoval ostatní pasažéry, protože jsem se neustále rozhlížel a otáčel se na všechny strany, sledoval křídla, motory, jak se pohybují a při přistání otevírají klapky na křídlech atd. ;-D).

V současnosti už preferuju uličku, je to takový "operativnější", a taky pak není takový problém, když si vedle mě sedne někdo prostorově výraznější. To jsem u okýnka jednou zažil, a zrovna to byly 3 řady, horní police nízko nad hlavou, vedle mě tlusťoch, takže jsem tam měl skoro až klaustrofobii ;-D (pochybuji, že kdyby došlo k nehodě, že bych se odtamtud přes toho tlusťocha pod případně utrženými policemi dokázal vyhrabat ven)

0 0
možnosti

J29a12n 23K27r66p87e38c

11. 6. 2014 10:52

v ankete chybi moznost "je mi to u chlupateho krysiho zadku"

0 0
možnosti

no, rekl bych, ze na rozdil od tebe my ostatni mame zadni casti normalni lidske;-)

0 0
možnosti

"Tradiční" aerolinky sice zpravidla disponují různorodým uspořádáním sedadel, ale pokud vím, klíč značení řad je vždy stejný - nejde se prostě zleva doprava písmeno po písmeni, ale okénka jsou vždy A a F, ulička C a D, "prostředek" ve velkých letadlech je od G dál. Takže v malém letadle (2+2) je (zleva doprava) AC DF, Boeing 767 (2+3+2) má něco jako AC GHI DF.

.

Každopádně jsem očividně typický cestující protože v letadlech typu Airbus 320 a Boeing 737 preferuji místa 6A a 6F :-)

0 0
možnosti

"Takže v malém letadle (2+2) je (zleva doprava) AC DF, Boeing 767 (2+3+2) má něco jako AC GHI DF."

naprosto NE!

 Airbus 380 s konfiguraci 3-4-3 je ABC - DEFG - HJK a okna jsou A a K.

 U WB letadel s dvema ulickami  se zachovavaji tato pismena a kde je treba konfigurace 2-4-2, sedadla jsou AB - DEFG - JK, cili se vynechava C a H.

U WB jsou okna A a K.

1 0
možnosti

To delali na jakem vzorku? 1) sedet u okno je paradni, kdyz se musite vycurat, nebo si chcete natahnout nohy. 2) 7F je kousek pred motorem, takze vam to rve celou dobu do ucha. Kupuju bud uplne vpredu, nebo naopak vzadu. Kvuli kravalu a kdyz jdu curat necumi na me pul letadla.

0 0
možnosti

"kdyz jdu curat necumi na me pul letadla."

Nechapu proc by si nekdo mel myslet, ze jit na zachod behem letu je tak strasne vzacne, ze by pulce spolucestujicich stalo za to "cumet"?8-o

Take nechapu, proc by nekomu melo vadit, jestli nejaky spolucestujici nahodou zvedne hlavu od cteni nebo divani se na monitor, kdyz nekdo projde ulickou?8-o

2 0
možnosti

u dalkovyuch spojeni nejvetsimi letadly (A380, B747), ktere maji economy rozdelene na nekolik oddeleni, je nejlepsi sedet co nejvic vepredu. Po par hodinach letu je totiz vzduch vzadu v letadle pekne vydychany.

Pokud sedite v prednim oddelni a jdete se po nekolika hodinach projit a protahnout az dozadu, zjistite, jak se zhorsuje kvalita vzduchu cim dal dozadu jdete.

1 0
možnosti

ulicku, z okna dopravnich stejne nic zajimavyho videt neni.

0 0
možnosti

To je ponekud ujety clanek. Mista se lisi nejen letadlo od letadla ale i spolecnost od spolecnosti. Takze jednoznacne pouzit seatguru.com. Take zalezi na rozlozeni trid - ve vetsine dalkovych letu je 7. rada business. V soucasne dobe cim dal vice aerolinek miva "quiet zone" - zonu bez deti a jinych rusivych elementu - pro normalniho smrtelnika vec k nezaplaceni - a ta byva vetsinou vpredu letadla. Takze jsou i jine veci podle kterych se rozhodovat. Zda se da sedadlo sklopit ci ne, zda jsem tesne pred zachodky kde se budou mackat lidi cekajici ve fronte, jestli jsem blizko rady sedadel s "baby cot", a podobne. 

Podobne muze vyjit zitra clanek ze nejoblibenejsi jidlo je tuna sashimi, na zaklade pruzkumu firmy YO sushi.

8 1
možnosti

jj..v clanku chybi zakladni informace - o jakem letadle mluvi. Sedadlo 7F u Easy Jet, ktery leta nejvic s A319, nebude vubec smerodatne pro aerolinky, ktere letaji s uplne jinymi letadly.

1 0
možnosti

Protože let z 90% prospím, exit neberu, protože většinou nemá sklápěcí sedadla stejně jako řada před ním a také úplně poslední řada v letadle. Protože většinou jsem na palubě s Rusama, sedám si dozadu, kde je trochu klid při nástupu a výstupu. Přicházím i odcházím totiž z letadla většinou jako jeden z posledních. Kdo znáte Rusy, asi víte proč. Pro ostatní: Nikoho jiného jsem ještě neviděl tak milovat stání ve frontě. Naposled takhle v letadle stáli 15 minut, než přijeli schůdky a pak se předháněli, kdo bude první venku. Všechny jsem je pak potkal v autobuse od letadla k terminálu.

3 0
možnosti

To dela spousta lidi, ale treba jsou to klaustrofobici.

1 0
možnosti

J69a59n 65L85a77k53o29m15ý

5. 6. 2014 21:48

V 737 nebo 320 je mi to srdečně jedno - i když těsně před křídlem na levé straně u okna mám o něco radši jak jinde. Ovšem pokud bych se dostal do A380 či B747, chtěl bych sedadlo úplně na konci letadla u okna, ač je na webech zabývajícími se právě místy v letadle velmi nedoporučováno,  přeci jen na té palubní vstupence mít například 94K se nepoštěstí každý let.

1 0
možnosti

No on potom stojí za to i ten nástup do letadla. Za dveřmi se pozdravíš s letuškou nebo stevardem a pak jdeš... a jdeš... a jdeš... a jdeš... a pořád ještě jdeš...

3 0
možnosti

J46a37n 58L24a57k59o61m44ý

5. 6. 2014 21:48

V 737 nebo 320 je mi to srdečně jedno - i když těsně před křídlem na levé straně u okna mám o něco radši jak jinde. Ovšem pokud bych se dostal do A380 či B747, chtěl bych sedadlo úplně na konci letadla u okna, ač je na webech zabývajícími se právě místy v letadle velmi nedoporučováno,  přeci jen na té palubní vstupence mít například 94K se nepoštěstí každý let

0 0
možnosti

uplne nejhorsi kvalita vzduchu, zhorsujici se s pribyvajici delkou letu

0 0
možnosti