Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dokument Trabantem až na konec světa nebude nic pro "poseroutky"

"Svět patří těm, co se neposerou". Citát Charlese Bukowského si vypůjčil cestovatel a filmař Dan Přibáň pro svůj nový film Trabantem až na konec světa. Unikátní snímek z dobrodružné cesty přes Jižní Ameriku míří od 13. března do kin. Už při shlédnutí upoutávky vám bude jasné, že citát Bukowského je víc než trefný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93i48r19o48s56l51a79v 12B46u89d21a 9122332547322

Pánové, jste borci R^

+3/−1
10.2.2014 10:48

P30e79t12r 75M50i19c54h64a42l 2530674861242

Tak na ten film jsem zvědavý.

BTW, ještě že v Jižní Americe nemají nízkoemisní zóny. :-)

+5/0
10.2.2014 2:48

N81i77k77o26l 48R46e28s54s36o44v31á 1709701245137

Veteran muze vsude;-D

0/0
10.2.2014 11:01


P29e63t12r 96N56o54v85á77k 8485829760

BORCI!  R^

+2/−1
9.2.2014 15:33
Foto

P64e64t30r 68P22r93o62c85h35á76z93k44a 3792146782934

Sledoval jsem jejich články s cesty a těším se na film.

+4/0
9.2.2014 14:59
Foto

M50i71r89o42s11l66a60v 79S79t30e71i62n68e78r 1715595498423

Trabant je už dávno zapomenuté velkoněmecké dvoutaktní auto od DKW (do kopce wytlačiti). Do dějin se zapsal jako jediné auto, vyráběné ze starých hadrů a odpadků.

Pro světovou veřejnost by bylo zajímavé tutéž trasu projet Hadraplánem- Velorexem, to by bylo alespoň humorné. V tropech by alespoň nepotřebovali klimatizaci, tam by jenom svlékli ten montgomerák.  Já jsem si zase v Indii zajezdil s Tuk-Tukem, poháněným motorem z Velorexu- Jawa 350 s větrákem.

0/−2
9.2.2014 14:55

P16a16v93e44l 80N56o57v79á93k 7851176619763

předpokládám, že jste od těhle "bláznů" nikdy žádný dokument neviděl. Nemohl by jste po té tvrdit, že to není humorné. Sežeň te si film Trabantem napříš Afrikou...

+1/0
9.2.2014 15:18

M97i21c85h62a86e96l 14G49o87t90z 5324108263

Do kina? Pratele neblbnete, prodejte to do televize, vydelate vic...

0/0
9.2.2014 14:34

O55n15d44ř94e46j 96Č71a10p16k89a 6431841313724

Pokud nezměnili plány, tak stříhají i seriál (vysílat to má tuším Prima Cool).

+4/0
9.2.2014 14:47

P73a71v28e53l 30N54o85v80á60k 7721856559193

ano stříhají serial měl by mít tuším 14 dílů :-)

+2/0
9.2.2014 15:20

J12a53n 55K89ř34í56ž 6625473805728

Je to hezké počteníčko.

Nicméně F.A.Elstner podnikal autovýpravy s malilinkatými autíčky už před drahnou dobou.

Myslím že to bylo Aero 30,ale jistý si nejsem.

Jako kluk jsem si přečetl knížku která o jeho cestách pojednávala.

0/0
9.2.2014 13:50

R66a39d53e44k 81F90o30l51p77r64e34c39h77t

A před třicítkou používali Elstnerovi na své výpravy postupně ještě mnohem menší Aero 500, 662 a 1000.

+1/0
9.2.2014 15:00

J69a46n 11K54ř39í74ž 6545703185908

...ano,možná jsem to popletl.

0/0
9.2.2014 15:22

R87a69d55e60k 10F19o37l67p34r92e97c60h24t

...nepopletl jste to, četl jste knihu o cestě s Aerem 30. Jen jsem to doplnil, s čím jezdili předtím :-). Třeba to Aero 500 mělo jednoválcový motor o výkonu 10 k, Aero 30 mělo dvouválec 30 k.

+1/0
9.2.2014 16:22

J76a20n 14K88ř39í31ž 6185893835728

...děkuji za doplnění.:-)

0/0
9.2.2014 18:30

P11a32v72e35l 12N58o48v65á73k 7351406309423

moderní doba si žáda moderní prostředky ;-D

+4/0
9.2.2014 15:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.