Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dokument Trabantem až na konec světa nebude nic pro "poseroutky"

"Svět patří těm, co se neposerou". Citát Charlese Bukowského si vypůjčil cestovatel a filmař Dan Přibáň pro svůj nový film Trabantem až na konec světa. Unikátní snímek z dobrodružné cesty přes Jižní Ameriku míří od 13. března do kin. Už při shlédnutí upoutávky vám bude jasné, že citát Bukowského je víc než trefný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13i54r52o69s29l91a57v 93B90u22d39a 9882792707422

Pánové, jste borci R^

+3/−1
10.2.2014 10:48

P62e17t49r 80M44i37c44h72a41l 2910244571892

Tak na ten film jsem zvědavý.

BTW, ještě že v Jižní Americe nemají nízkoemisní zóny. :-)

+5/0
10.2.2014 2:48

N23i49k59o75l 27R27e38s61s46o93v82á 1929251665197

Veteran muze vsude;-D

0/0
10.2.2014 11:01

P13e16t70r 19N19o37v98á76k 8825659790

BORCI!  R^

+2/−1
9.2.2014 15:33
Foto

P23e21t39r 94P78r15o52c97h27á73z94k10a 3372426762584

Sledoval jsem jejich články s cesty a těším se na film.

+4/0
9.2.2014 14:59
Foto

M68i90r82o71s41l30a73v 62S31t64e24i80n17e57r 6688454643865

Trabant je už dávno zapomenuté velkoněmecké dvoutaktní auto od DKW (do kopce wytlačiti). Do dějin se zapsal jako jediné auto, vyráběné ze starých hadrů a odpadků.

Pro světovou veřejnost by bylo zajímavé tutéž trasu projet Hadraplánem- Velorexem, to by bylo alespoň humorné. V tropech by alespoň nepotřebovali klimatizaci, tam by jenom svlékli ten montgomerák.  Já jsem si zase v Indii zajezdil s Tuk-Tukem, poháněným motorem z Velorexu- Jawa 350 s větrákem.

0/−2
9.2.2014 14:55

P32a59v55e93l 94N65o28v29á65k 7811696399223

předpokládám, že jste od těhle "bláznů" nikdy žádný dokument neviděl. Nemohl by jste po té tvrdit, že to není humorné. Sežeň te si film Trabantem napříš Afrikou...

+1/0
9.2.2014 15:18

M49i27c53h37a45e61l 91G27o91t55z 5244248713

Do kina? Pratele neblbnete, prodejte to do televize, vydelate vic...

0/0
9.2.2014 14:34

O56n82d61ř62e85j 72Č50a80p48k80a 6921491713274

Pokud nezměnili plány, tak stříhají i seriál (vysílat to má tuším Prima Cool).

+4/0
9.2.2014 14:47

P88a70v90e60l 22N13o20v86á45k 7541656519533

ano stříhají serial měl by mít tuším 14 dílů :-)

+2/0
9.2.2014 15:20

J18a72n 18K86ř97í20ž 6425123425568

Je to hezké počteníčko.

Nicméně F.A.Elstner podnikal autovýpravy s malilinkatými autíčky už před drahnou dobou.

Myslím že to bylo Aero 30,ale jistý si nejsem.

Jako kluk jsem si přečetl knížku která o jeho cestách pojednávala.

0/0
9.2.2014 13:50

R24a11d31e57k 28F98o55l36p47r73e70c40h14t

A před třicítkou používali Elstnerovi na své výpravy postupně ještě mnohem menší Aero 500, 662 a 1000.

+1/0
9.2.2014 15:00

J88a45n 37K77ř27í90ž 6415183535238

...ano,možná jsem to popletl.

0/0
9.2.2014 15:22

R63a63d81e37k 48F89o17l24p13r87e48c42h42t

...nepopletl jste to, četl jste knihu o cestě s Aerem 30. Jen jsem to doplnil, s čím jezdili předtím :-). Třeba to Aero 500 mělo jednoválcový motor o výkonu 10 k, Aero 30 mělo dvouválec 30 k.

+1/0
9.2.2014 16:22

J22a56n 83K48ř70í82ž 6355463645728

...děkuji za doplnění.:-)

0/0
9.2.2014 18:30

P45a39v69e17l 78N34o58v28á91k 7601286929193

moderní doba si žáda moderní prostředky ;-D

+4/0
9.2.2014 15:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.