Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dokument Trabantem až na konec světa nebude nic pro "poseroutky"

"Svět patří těm, co se neposerou". Citát Charlese Bukowského si vypůjčil cestovatel a filmař Dan Přibáň pro svůj nový film Trabantem až na konec světa. Unikátní snímek z dobrodružné cesty přes Jižní Ameriku míří od 13. března do kin. Už při shlédnutí upoutávky vám bude jasné, že citát Bukowského je víc než trefný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13i35r86o52s81l36a84v 65B27u31d66a 9302662837772

Pánové, jste borci R^

+3/−1
10.2.2014 10:48

P76e27t74r 66M34i42c31h63a63l 2110694471732

Tak na ten film jsem zvědavý.

BTW, ještě že v Jižní Americe nemají nízkoemisní zóny. :-)

+5/0
10.2.2014 2:48

N20i25k58o52l 60R65e39s96s30o43v83á 1549931525667

Veteran muze vsude;-D

0/0
10.2.2014 11:01

P93e60t85r 71N81o97v55á84k 8905229310

BORCI!  R^

+2/−1
9.2.2014 15:33
Foto

P23e81t70r 32P51r21o88c20h55á12z72k24a 3682106542804

Sledoval jsem jejich články s cesty a těším se na film.

+4/0
9.2.2014 14:59
Foto

M55i82r89o21s40l88a63v 68S13t25e97i64n75e63r 6398664393395

Trabant je už dávno zapomenuté velkoněmecké dvoutaktní auto od DKW (do kopce wytlačiti). Do dějin se zapsal jako jediné auto, vyráběné ze starých hadrů a odpadků.

Pro světovou veřejnost by bylo zajímavé tutéž trasu projet Hadraplánem- Velorexem, to by bylo alespoň humorné. V tropech by alespoň nepotřebovali klimatizaci, tam by jenom svlékli ten montgomerák.  Já jsem si zase v Indii zajezdil s Tuk-Tukem, poháněným motorem z Velorexu- Jawa 350 s větrákem.

0/−2
9.2.2014 14:55

P51a56v36e97l 91N71o65v82á96k 7631316459263

předpokládám, že jste od těhle "bláznů" nikdy žádný dokument neviděl. Nemohl by jste po té tvrdit, že to není humorné. Sežeň te si film Trabantem napříš Afrikou...

+1/0
9.2.2014 15:18

M27i98c12h10a11e89l 33G27o11t29z 5354238333

Do kina? Pratele neblbnete, prodejte to do televize, vydelate vic...

0/0
9.2.2014 14:34

O44n90d71ř15e84j 39Č58a96p53k57a 6901271553564

Pokud nezměnili plány, tak stříhají i seriál (vysílat to má tuším Prima Cool).

+4/0
9.2.2014 14:47

P91a98v47e66l 97N36o37v58á64k 7371666389483

ano stříhají serial měl by mít tuším 14 dílů :-)

+2/0
9.2.2014 15:20

J39a34n 78K65ř58í41ž 6485153915268

Je to hezké počteníčko.

Nicméně F.A.Elstner podnikal autovýpravy s malilinkatými autíčky už před drahnou dobou.

Myslím že to bylo Aero 30,ale jistý si nejsem.

Jako kluk jsem si přečetl knížku která o jeho cestách pojednávala.

0/0
9.2.2014 13:50

R60a86d22e40k 72F51o20l81p55r43e40c27h63t

A před třicítkou používali Elstnerovi na své výpravy postupně ještě mnohem menší Aero 500, 662 a 1000.

+1/0
9.2.2014 15:00

J61a37n 85K95ř85í36ž 6435473565898

...ano,možná jsem to popletl.

0/0
9.2.2014 15:22

R39a66d28e78k 34F68o23l18p86r17e30c15h20t

...nepopletl jste to, četl jste knihu o cestě s Aerem 30. Jen jsem to doplnil, s čím jezdili předtím :-). Třeba to Aero 500 mělo jednoválcový motor o výkonu 10 k, Aero 30 mělo dvouválec 30 k.

+1/0
9.2.2014 16:22

J24a96n 84K22ř26í84ž 6825153865218

...děkuji za doplnění.:-)

0/0
9.2.2014 18:30

P70a26v37e71l 45N62o78v58á77k 7141956819723

moderní doba si žáda moderní prostředky ;-D

+4/0
9.2.2014 15:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.