- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Úžasné, abych měl možnost si hned při převzetí zjistit, zda s mým balíčkem zacházeli náležitě, tak bych za poštovné klidně připlatil za přiložení čipu. Při tenkosti papírové krabice mu že být klidně i nalepený z vnitřní strany a vše bude rychle zkontrolovatelné. Úžasné.
Me by spis zajimalo, kolik by clovek musel priplatit, aby posta opravdu dorucovala baliky az domu.
Nemyslím si, že by to bylo nepoužitelné. Chce to doladit do podoby, která bude dostatečně funkční, ale taky cenově přijatelná. V balíkové přepravě by si to uplatnění určitě najít mohlo. Co mám zkušenosti z poslední doby, tak nikdo nečeká, než si balík zkontroluji, tady podpis a doručovatel je pryč ani nevím jak. Ještě bych dodal, že implementace do PC by byla zcela zajisté taky potřebná, ne jen mobilní aplikace.
A výdrž baterky? Co když balíček bude cestovat na druhý konec světa třeba měsíc? Blbost na n-tou...
Ještě že existují kontrolní nálepky které změnou barvy dokáží indikovat různé druhy nevhodného zacházení - několik intenzit nárazů, přetočení, vlhkost,... a za normální cenu.
Zjišťoval jste někdy výdrž mincové baterie? Vůči rozměrům vydrží nevídaně dlouho a při té spotřebě a nezbytnosti aktualizovat jen občas, na přepravu v pořádku vystačí.
Problém s reklamací poškozeného kufru jsem nikdy neměla. Na letišti sepsali reklamaci, slečna se ani neobtěžovala podívat, jestli závada je opravdu takového rozsahu, stačilo, co jsem přes přepážku diktovala. Jednou jsem si poškození zavinila sama, kdaž jsem kufr přecpala a on po cestě prasknul. Kufr mi přivezli domů v pytli a ztracené věci i poškozený kufr mi pak uhradili. Celkem jsem reklamovala kufry třikrát a vždy k úplné spokojenosti. U nás v práci montéři co jezdí do ciziny si takto obměňují veškeré kufry jednou za dva roky. Aerolinkám se vyplatí mít spokojené cestující, aniž by navyšovali personál. Takže já o čip nestojím.
Pobavila mne ta GPS... V tunelech a podzemí letišť, kudy kufry putujou k letadlům nebo k nakládce na vozíky bych signál GPS neočekával. A právě tam se s nimi zachází nejhůř.
A kde bychom mohli signál GPS vůbec očekávat? V budovách ne, tak leda v okamžiku, pokud by kufr vezli na vozíku od letadla a byl nahoře. Tedy signál GPS ani náhodou, maximálně tak podle signálů mobilních operátorů, kde by to mohlo fungovat. Na jiném webu http://www.coolest-gadgets.com/20130207/reduce-broken-product-deliveries/ čtu, že jde pouze o bluetooth tak na 50 m, žádné GPS. A kde je bluetooth na vozíku, co na něm vezou zavazadla k letadlu?
Nějak nechápu, jak má tahle věc sloužit k nějakému dokazování...
1) Čip dáte do kufru, a vyrazíte na letiště. Kufr odevzdáte a když si ho budete vyzvedávat v cílové destinaci, značně otlučený, podíváte se tedy na čip a vida, na čipu svítí rovnou osmička - to je super, ale jak chcete dokazovat, že jste začínal cestovat s nulou a že jste vlastně vůbec ten čip měl v kufru? Prokazování poškození prostřednictvím čipu bude tedy vážně marné...
2) Za pár let si budete objednávat na internetu nějaké zboží a protože je to novinka, která navíc stojí jen třeba 49 korun, tak si říkáte, že ten skvělý čip, díky kterému budete mít jistotu, že se s vaší objednávkou nikde nebouchalo, musíte vyzkoušet a zvolíte si tedy objednávku s čipem... Dopravce přijede s vaší objednávkou na místo, z kapsy vytáhne čip, nalepí na krabici, zazvoní, vy si přeberete objednávku - jé, hele, 0, tomu říkám skvělá péče o zásilky - a s úsměvem přeberete zásilku... Krabici doma otevřete, v ní je všechno na kaši, ale vy jste přeci podepsali převzetí - navíc s nulou - a máte zase smůlu...
Takže k čemu je ten čip vlastně dobrý?
nechápete, že k tomu čipu je aplikace? takže to bude zaznamenávat...a dopravce normálně balíčky nebalí, balí je prodejce...to že to na obrázku mají vně zásilky myslím neznačí, že se nemůže umístit dovnitř...a většina dopravců na internet umisťuje informace, kde a v jakou dobu se balík nachází...