- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vono když Miloš vidí ranway 2x, nebo vícekrát..., taky to nedělá dobrotu.. Jsem pro Karla..
Je to mozna mimo misu ale u nas ve Fordu se smelo pracovat prescas (nad 8 hodin denne) jen dalsi 4 hodiny. Vyhradne z bezpecnostnich duvodu. O tom ze by nekteri zamestnanci pracovali nejradeji 24 hodin (za nadherne platy) netreba mluvit. Sam jsem prescasy odmital a i tak si prisel na svych 100,000 USD rocne hrubeho, a ze si nekdo z tech chronickych dluzniku na pujckach vydelal treba i 140 tisic? Ja mu je tedy uprimne nezavidel. Dobrovolne jsem odesel i do vice nez dobreho duchodu a na cestu mi pribalili 100,000 odstupne. (pravda i proto jsem si pockal par mesicu navic abych je dostal). Odstupne se dava v automobilkach jednou za 4 roky.
Kdyz ma clovek dobre a spolehlive pracovat, musi spat alespon 8 hodin. Musi si doprat dovolene, zotavene, proste vypnout. Jinak vyhori a uz mu to zustane do smrti.
Vim co vsechno piloti delaji kdyz vidi kolikrat i 20 hodin jeden a ten samy kokpit. Internet je v kabinach bezna vec, stejne jako letusky co umi poveselit, chlast, .....
A jak moc EU zalezi na bezpecnosti cestujicich si domyslete sami. Jsem cenzurovan na skoro denni urovni. Nemohu psat co si myslim. Neodpovida to "slusne a kulturni urovni diskuzi" tohoto serveru.
Zřejmě chtěl dodržet povinnou pauzu během řízení :-)
možná by pomohlo tak jako to máme u nás v práci.. Každý má otevřený Solitair.. a když počítač určitou dobu nezaznamená nějakou aktivitu.., spustí se alarm...
to tedy znamené, že pilot, který se první probudí, může toho druhého udat...
nebo taky pachtěním se po co nejnižších cenách ke snižování nákladů...!
Takhle to dopada, kdyz urednici nastavuji jinym pravidla podle sebe. Uz vidim, jak piloti budou slouzit 20 hodin v kuse az do svych 69 let Jenom doufam, ze se aspon trefi do europarlamentu
To by mne zajímalo jestli ho někdo napráskal anebo se na to přišlo pravidelnou analýzou letových zapisovačů.
Nízkonákladové společnost existují jen díky tomu, že se šetří všude a na všem. Nedovedu odhadnout jaké jsou technické kontroly letopunů těchto společností, ale dobré to rozhodně nebude. Některé letadla společností létají nevytížené na plnou kapacitu, ty nízkonákladové jsou zase přecpané. Něco je špatně.
nizkonakladove spolecnosti nazyvajme chartery. Samozrejme setri na technickych prohlidkach svych letounu, setri na personalu, letouny si jen pronajimaji. Take jsem s podobnou americkou (ATA) letal. Zazitku mam docela dost.
Slusny clovek leta se slusnymi a respektovanymi spolecnostmi. Kdo chce usetrit, ma svoji volbu jasnou.