Diskuze

Kapitán zůstal zamčený mimo kokpit. Druhý pilot totiž mezitím usnul

Pokud se bojíte létat, tuhle zprávu snad raději nečtěte. Nizozemská rada pro bezpečnost v letecké dopravě ve spolupráci s aerolinkou Transavia vyšetřují incident, při němž se pilot Boeingu 737 nemohl dostat zpět do kabiny poté, co si odskočil na toaletu. Druhý pilot totiž mezitím usnul.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

To je tak, když pilotuje Karel ;)

3 5
možnosti
LN

L67a11d91a 24N33o68v71a38k

2. 2. 2013 1:52

vono když Miloš vidí ranway 2x, nebo vícekrát..., taky to nedělá dobrotu.. Jsem pro Karla..R^

9 0
možnosti
JH

A oni tam nemají kódový zámek?

0 0
možnosti
VV

Je to mozna mimo misu ale u nas ve Fordu se smelo pracovat prescas (nad 8 hodin denne) jen dalsi 4 hodiny. Vyhradne z bezpecnostnich duvodu. O tom ze by nekteri  zamestnanci pracovali nejradeji 24 hodin (za nadherne platy) netreba mluvit. Sam jsem prescasy odmital a i tak si prisel na svych 100,000 USD rocne hrubeho, a ze si nekdo z tech chronickych dluzniku na pujckach vydelal treba i 140 tisic? Ja mu je tedy uprimne nezavidel. Dobrovolne jsem odesel i do vice nez dobreho duchodu a na cestu mi pribalili 100,000 odstupne. (pravda i proto jsem si pockal par mesicu navic abych je dostal). Odstupne se dava v automobilkach jednou za 4 roky.

Kdyz ma clovek dobre a spolehlive pracovat, musi spat alespon 8 hodin. Musi si doprat dovolene, zotavene, proste vypnout. Jinak vyhori a uz mu to zustane do smrti.

Vim co vsechno piloti delaji kdyz vidi kolikrat i 20 hodin jeden a ten samy kokpit. Internet je v kabinach bezna vec, stejne jako letusky co umi poveselit, chlast, .....

A jak moc EU zalezi na bezpecnosti cestujicich si domyslete sami. Jsem cenzurovan na skoro denni urovni. Nemohu psat co si myslim. Neodpovida to "slusne a kulturni urovni diskuzi" tohoto serveru.

6 5
možnosti
MG

Zřejmě chtěl dodržet povinnou pauzu během řízení :-)

1 0
možnosti
LN

L65a57d57a 52N33o39v13a40k

1. 2. 2013 18:43

možná by pomohlo tak jako to máme u nás v práci.. Každý má otevřený Solitair.. a když počítač určitou dobu nezaznamená nějakou aktivitu.., spustí se alarm...;-D

4 0
možnosti
LN

L10a32d75a 56N67o23v59a73k

1. 2. 2013 18:41

to tedy znamené, že pilot, který se první probudí, může toho druhého udat...;-D

1 0
možnosti
JL

Snižováním nákladů za vyššími zisky!

1 0
možnosti
LN

L84a31d21a 59N23o49v16a33k

1. 2. 2013 18:40

nebo taky pachtěním se po co nejnižších cenách ke snižování nákladů...! ;-D

1 0
možnosti
MH

Takhle to dopada, kdyz urednici nastavuji jinym pravidla podle sebe. Uz vidim, jak piloti budou slouzit 20 hodin v kuse az do svych 69 let ;-) Jenom doufam, ze se aspon trefi do europarlamentu ;-)R^

4 0
možnosti
LM

To by mne zajímalo jestli ho někdo napráskal anebo  se na to přišlo pravidelnou analýzou letových zapisovačů.

0 0
možnosti
JZ

J69a98n 43Z86í54d81e29k

1. 2. 2013 19:02

Někdo si všimnul vykopnutých dveří? :)

5 0
možnosti
JS

J49i19ř36í 49S43m11r44ž

1. 2. 2013 17:19

Nízkonákladové společnost existují jen díky tomu, že se šetří všude a na všem. Nedovedu odhadnout jaké jsou technické kontroly letopunů těchto společností, ale dobré to rozhodně nebude.  Některé letadla společností létají nevytížené na plnou kapacitu, ty nízkonákladové jsou zase přecpané.  Něco je špatně.

1 0
možnosti
VV

nizkonakladove spolecnosti nazyvajme chartery. Samozrejme setri na technickych prohlidkach svych letounu, setri na personalu, letouny si jen pronajimaji. Take jsem s podobnou americkou (ATA) letal. Zazitku mam docela dost.

Slusny clovek leta se slusnymi a respektovanymi spolecnostmi. Kdo chce usetrit, ma svoji volbu jasnou.

1 9
možnosti