- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co když si na to sedne malé miminko? Taková nestoudnost. V Bruselu to měli už dávno zakázat. Zakládám Ligu maminek s kočárky proti hřebům
V zime jezdim Schwalbe Big Jim 2,25 a jak bylo psano nize, pokud se neobjevi ledove plotny, tak mam vystarano... Bohuzel po zulovych kostkach je to s hreby docela adrenalin a jinak se z baraku do lesa bohuzel nedostanu.
"Helvetská víra", vy popletové.
Já jezdím na zimu Bontrager Mud na předku (na šupině od Ritchey to už fakt nejde), vzadu Schwalbe Table top celorok. Pokud je uježděný sníh bez ledových ploten, lesní cesty/bordelcesty/necesty/souvislá ujetá vrstva sněhu na silnici bez vyjetých kolejí, pak v poho, jako teď naposledy v sobotu Horší je, když projede lesní cestou zapadanou 20 cm sněhu pouze nějakej jeden osobní teréňák, to se ve vyjetý koleji fakt nedá udržet hřeby/nehřeby Ale jinak lepší podmínky, než rozmáčený podloží...
Jezdím se Schwalbe už asi pátou sezonu a nemá to chybu,jenom ty dvě kila navíc nejsou pravda,pláště nejsou skoro vůbec těžší než normální
Máte pravdu, tedy částečně. Udělal jsem chybu a v článku už opravil. Pláště Schwalbe Ice Spiker váží dohromady dvě kila, normální gumy 800 - 1000 gramů. Tzn, že kolo s hřeby neváží o dvě kila víc, ale cca o 1000 gramů.
Dobrý den, Ameriku jsem samozřejmě neobjevil. Zároveň jsem však nenašel nikoho, kdo by to sám vyzkoušel a proto jsem se rozhodl pneu s hřeby otestovat a podělit se o zážitky. Výsledek? Je to zajímavá alternativa, která v určitých podmínkách zajistí na kole relativně bezpečnou jízdu. Přivítám samozřejmě další věcné názory a připomínky.
Pro zkušenosti s těmito pneu stačilo kontaktovat redakci časopisu Velo, testovali pneu s hřeby minulou nebo před minulou zimu. Modely se v tomto segmentu moc nemění. Jinak je pravda, že v trošce sněhu je to na kole hezká projížďka. Chodci se většinou pohybují pouze v nejbližším okolí měst a na cyklistu koukají jako na někoho z jiné planety. Z vlastní zkušenosti stačí pneu v výraznějším vzorkem, alespoň je trochu sranda a po asfaltu to jede lépe jak píšete. Jinak v zimě je lépe na sněhu než v blátě.
Asi trochu zbytečnost, ale zkusit to nasadit na DH kolo a pustit se na sjezdovku mezi lyžaře..... V zimě si bohatě vystačím s obyčejnými plášti. Občas sice plochá dráha, ale trocha srandy neuškodí.
Přesně, Ritchey Z-Max stačej. Navíc člověk vypiluje techniku a jen tak něco ho nerozhodí! Ale jak je psáno níže: na silnici cyklista v tomto počasí nemá co dělat(taky jsem jezdil, ale z 90% po lesních cestách).
Pan Pravda opět objevil Ameriku!!! Bože, proč tyto články nepíše někdo, kdo tomu rozumí.
Zatím jezdím na normálních pláštích, ale kdybych uvažoval o hrotech, je v článku něco špatně? Doplnil byste něco zásadního, podle čeho vybírat pláště s hroty, jak na nich jezdit atd.?
Osobne si myslim, ze v zime na horske kole je to proste jine a celkem i legrace,k dyz si vybere vhodnou trasu kde nekoho neohrozi a nikdo nemuze ohrozit jeho Chce to zkusit a pak mluvit. To samozrejme bezky nevylucuje, tak jako to nevylucuje sjezdovky, brusle, sane......
Už otravují na procházkách chodce i v zimě, dřív měl člověk od cyklistů pokoj, alespoň když nasněžilo....
Vy budete urcite jedna z tech, ktera, prochazejice se po cyklostezce a vencic psa, porvavate na cyklisty, ze vas ohrozuji, ne?