- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no, ono mít breberky v koupelně asi nebude moc příjemný.
a co se týče toho odlivu, při mělkým moři může voda ustoupit minimálně o desítky metrů od pláže, což taky může být celkem nepříjemný. nebo se pletu?
tak si jeď k rybníku, ale bacha, ať ho nevypustí
Děkuji za článek, právě jsme si s kolegou místo oběda prodloužili život.
Občas to člověku ujede, ovšem tohle jsou tedy perli (prý, na které straně je východ slunce). Cestovky zrovna neobhajuju, ovšem někteří turisté (typ buran) si často myslí, že mají právo požadovat cokoliv je napadne.
napsat v jednou příspěvku "perli" a pak někoho označovat za burana, to chce odvahu
Vzhledem k tomu, že české cestovky bez skrupulí do karibiku nabízejí stejné služby ve stejných hotelech mnohdy o více, než o polovinu dráž, než např. cestovky německé, navíc s cestováním v naprosto nevyhovujících letadlech a zkoušejí, co český turista vydrží, nedivím se, že o totéž se pokouší turisté vůči nim.
Pouze český turista neznalý jakéhokoliv cizího jazyku může do karibiku cestovat letadlem určeným pro krátké tratě, které během cesty musí alespoň jednou přistát pro doplnění paliva a tím se celá cesta prodlužuje na téměř dvojnásobek času oproti přímým letům
Vzhledem k tomu, že cestovní kancelář zase ani nerozumí počtu hvězdiček v cestovním ruchu a klidně vás i přes to co jste si zaplatili dá do nějaké žumpy, tak bych klidně lidem takovéhle reklamace uznával. Jen ať cestovky ochutnají vlastní medicínku....
Počet hvězdiček nic neříká o kvalitě služeb (tedy např. čistota pokoje, hotelu, bazénu nebo kvalita jídla), ale pouze o jejich rozsahu (tedy že na pokoji je telefon, lednička/minibar, klimatizace (i když hlučná a zapáchající), televize, atd).
Já byl letos s prckem v Bibione. První týden jsme měli zařízený napřímo. Pak jsme si řekli, že tam budeme dva týdny a využijeme flexipasy od zaměstnavatele. Tak jsme dokoupili druhý týden od Nev Damy. První pobyt byl do neděle, druhý od soboty, Naštěstí. Do CK jsem z prvního apartmánu jel asi třikrát něco doplňovat a vždy tam někdo něco reklamoval. Pak jsem dostal klíče od apartmánu. Přijedu k němu a tam už bydlí jiná rodina. Nakonec se museli stěhovat, ale naštvaní jsme byli všichni. Konec dovolených s CK! Poslední pokusy vždy dopadly bídně.
taky si vše radši zařídím sám, za peníze co jiní jedou do egypta sem schopnej strávit 14 dní v asii :)
u takových věcí, se člověk stydí že je čech.....no reklamace na hloupost holt neexistuje Být cestovkou navrhnu jim pro příště pobyt v knihovně
Neblázněte, tohle se najde kdekoli na světě. Čech nečech.
Sice vtipně napsaný článek, ale já jezdím často ven - 2x až 3x k moři, letos jsem však v Egyptě nestačil zírat! Hotel s výstižným názvem Roma nás šokoval. Fakt je, že někteří naši lidé si nechali všechno líbit, dokonce akceptovali přestěhování do jiného hotelu s doplatkem a zaplacením přesunu. Já a ještě jedna rodinka jsme byli nekompromistí, podali reklamaci s fotodokumentací, kde CK tuto uznala a vrátila nám peníze!
Bohužel realita - když CK oznámí, že se bude místo večer odjíždět odpoledne, lidi si sice myslí své, ale když se ozvete nahlas, tak se na vás i ostatní vrhnou, že si nemáte co stěžovat, že tak to v životě prostě chodí. V posledních letech se CK vyhýbám, co můžu, protože machinace v odjezdech jsou snad pravidlem ("je ošklivo, lidem se to už nelíbí, pojedeme dřív", "abychom byli dřív doma, pojedeme už ..."...).
Nejvíc:
Klient cestovní kanceláře Nev-Dama si zase stěžoval, že měl na pokoji pouhých 16 °C. Jako důkaz přitom přiložil fotografii teploměru, na němž bylo 20 °C.
Seriozní cestovní kancelář by měla takovou stížnost akceptovat a odškodnit stěžovatele v požadované výši, pokud nezpochybnitelně prokáže, že nikdy nechodil do školy, je negramotný a tudíž nemohl potřebné znalosti načerpat v učebnících ...
Verim, ze rada Cechacku by si bezela nechat vystavit potvrzeni o negramotnosti, jen kdyz z toho neco kapne.