Diskuze

Při odlivu není v moři voda, reklamoval klient zájezd u cestovky

Klienti cestovních kanceláří někdy bývají opravdu nesoudní v tom, za co požadují slevu či vrácení peněz. Někomu se nelíbí, že má na den "jen" dvě role toaletního papíru. Další si stěžuje, že musí jít do moře po rozpáleném písku. I takové kuriózní stížnosti letos řešila reklamační oddělení tuzemských cestovek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88a66n 73M54u30c81h87a

17. 12. 2012 13:48

no, ono mít breberky v koupelně asi nebude moc příjemný.

a co se týče toho odlivu, při mělkým moři může voda ustoupit minimálně o desítky metrů od pláže, což taky může být celkem nepříjemný. nebo se pletu?

0 3
možnosti

J30a58n 43D52l74o85u54h67ý

17. 12. 2012 14:30

tak si jeď k rybníku, ale bacha, ať ho nevypustí ;-D;-D

5 0
možnosti

Děkuji za článek, právě jsme si s kolegou místo oběda prodloužili život. ;-D;-D;-D

4 0
možnosti

O41n48d10ř79e67j 31M24a89l60ý

17. 12. 2012 10:36

Občas to člověku ujede, ovšem tohle jsou tedy perli (prý, na které straně je východ slunce). Cestovky zrovna neobhajuju, ovšem někteří turisté (typ buran) si často myslí, že mají právo požadovat cokoliv je napadne.

2 0
možnosti

J13a53n 92M17u93c97h11a

17. 12. 2012 13:49

napsat v jednou příspěvku "perli" a pak někoho označovat za burana, to chce odvahu :-)

19 2
možnosti

Vzhledem k tomu, že české cestovky bez skrupulí do karibiku nabízejí stejné služby ve stejných hotelech mnohdy o více, než o polovinu dráž, než např. cestovky německé, navíc s cestováním v naprosto nevyhovujících letadlech a zkoušejí, co český turista vydrží, nedivím se, že o totéž se pokouší turisté vůči nim.

1 0
možnosti

Pouze český turista neznalý jakéhokoliv cizího jazyku může do karibiku cestovat letadlem určeným pro krátké tratě, které během cesty musí alespoň jednou přistát pro doplnění paliva a tím se celá cesta prodlužuje na téměř dvojnásobek času oproti přímým letům

1 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že cestovní kancelář zase ani nerozumí počtu hvězdiček v cestovním ruchu a klidně vás i přes to co jste si zaplatili dá do nějaké žumpy, tak bych klidně lidem takovéhle reklamace uznával. Jen ať cestovky ochutnají vlastní medicínku....

2 0
možnosti
Foto

P48a43t54r97i34k 43C48h44r79z

16. 12. 2012 23:42

Počet hvězdiček nic neříká o kvalitě služeb (tedy např. čistota pokoje, hotelu, bazénu nebo kvalita jídla), ale pouze o jejich rozsahu (tedy že na pokoji je telefon, lednička/minibar, klimatizace (i když hlučná a zapáchající), televize, atd).

0 0
možnosti

Já byl letos s prckem v Bibione. První týden jsme měli zařízený napřímo. Pak jsme si řekli, že tam budeme dva týdny a využijeme flexipasy od zaměstnavatele. Tak jsme dokoupili druhý týden od Nev Damy. První pobyt byl do neděle, druhý od soboty, Naštěstí. Do CK jsem z prvního apartmánu jel asi třikrát něco doplňovat a vždy tam někdo něco reklamoval. Pak jsem dostal klíče od apartmánu. Přijedu k němu a tam už bydlí jiná rodina. Nakonec se museli stěhovat, ale naštvaní jsme byli všichni. Konec dovolených s CK! Poslední pokusy vždy dopadly bídně.

6 3
možnosti

P56a50v47e60l 14N59o74v41á85k

15. 12. 2012 18:39

taky si vše radši zařídím sám, za peníze co jiní jedou do egypta sem schopnej strávit 14 dní v asii :)

1 0
možnosti

u takových věcí, se člověk stydí že je čech.....no reklamace na hloupost holt neexistuje:-P Být cestovkou navrhnu jim pro příště pobyt v knihovně:-P

5 8
možnosti

R20a17d87e47k 61Z92í80t49e48k

15. 12. 2012 15:33

Neblázněte, tohle se najde kdekoli na světě. Čech nečech.

9 0
možnosti
Foto

Sice vtipně napsaný článek, ale já jezdím často ven - 2x až 3x k moři, letos  jsem však v Egyptě  nestačil zírat! Hotel s výstižným názvem Roma nás šokoval. Fakt je, že někteří naši lidé si nechali všechno líbit, dokonce akceptovali přestěhování do jiného hotelu s doplatkem a zaplacením přesunu. Já a ještě jedna rodinka jsme byli nekompromistí, podali reklamaci s fotodokumentací, kde CK tuto uznala a vrátila nám peníze!

2 1
možnosti

J68a17n57a 53M61e76r93o38p79e

15. 12. 2012 17:58

Bohužel realita - když CK oznámí, že se bude místo večer odjíždět odpoledne, lidi si sice myslí své, ale když se ozvete nahlas, tak se na vás i ostatní vrhnou, že si nemáte co stěžovat, že tak to v životě prostě chodí. V posledních letech se CK vyhýbám, co můžu, protože machinace v odjezdech jsou snad pravidlem ("je ošklivo, lidem se to už nelíbí, pojedeme dřív", "abychom byli dřív doma, pojedeme už ..."...).

1 0
možnosti

Nejvíc:

Klient cestovní kanceláře Nev-Dama si zase stěžoval, že měl na pokoji pouhých 16 °C. Jako důkaz přitom přiložil fotografii teploměru, na němž bylo 20 °C.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Seriozní cestovní kancelář by měla takovou stížnost akceptovat a odškodnit stěžovatele v požadované výši, pokud nezpochybnitelně prokáže, že nikdy nechodil do školy, je negramotný a tudíž nemohl potřebné znalosti načerpat v učebnících ...

13 0
možnosti

Verim, ze rada Cechacku by si bezela nechat vystavit potvrzeni o negramotnosti, jen kdyz z toho neco kapne.

10 4
možnosti