- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážení, ale to spaní je docela dobře placené, jak u pilotů tak i u našich politiků, že by šlo o nový trend?
Spí, protože při autopilotu, nemají nic na práci. Statistiky jasně ukazují, že se v podstatě nic neděje. Výjimečné pády letadel jsou stejně, když jsou piloti vzhůru.
Chrapou, protoze nemaj nic na praci. Mohli by treba prebirat hrasek a cocku
Hmm tak si schrupnou, když mají zaplého autopilota. Od toho je to taky autopilot, aby si pohlídal kurz a výšku. Jiné letící letadlo zaznamená dřív radar, než pilot na vlastní oči uvidí. Zatáčky, ze kterých by se dalo vyletět ani stromy či mosty, do kterých by se dalo narazit nad atlantikem nejsou.
Nakonec ... ten živák na mašině potřebujete jenom když jedete nad 100 km/h a taky jenom v ČR. U takového TGV se fakt na živák nejezdí.
No ono to s autopilotem je asi dost nuda. Mě byla vyprávěna historka, že piloti odstartovali a pak ke kniplu posadili kamaráda, co měl zkušenosti max s větroněm a šli dozadu hrát karty. Potom, co se s tím hodinu pral přišli, vypnuli autopilota a přistáli.
A jinak mi ten článek připoměl jeden "propagandistický" dokument od "lháře a komunisty" M.Moora, kde se mimo objevil příběh velké letecké havárie. Při přehrávání záznamu hovorů v kabině z černé skříňky se ukázalo, že piloti se těsně před smrtí spolu bavili o tom, jak jsou unavení a jak to nedávají. Havárii už potom nedokázali zabránit a zemřeli (a s nimi i kopa cestujících).
To je nesmysl, protože autopilota by ten větroňář přapral a pak by měli "piloti" docela problém P.S. Přistání by zvládla automatika také, klidně jste tu svou smyšlenou historku mohl ještě víc vyšperkovat
Já to říkám pořád, vykopněte lidi z letadel, aut i lokomotiv a šoupněte tam počítače.
.
Počítač nespí, počítač se nemýlí, počítač rozhoduje ve zlomku nanosekund, počítač má komplexní přehled o tisících proměnných...
.
Já bych do autobusu/auta/letadla řízeného počítačem nastupoval mnohem radostněji, než když tam sedí nějaký šedesátiletý děda před infarktem
při běžném linkovém letu by to počítač určitě zvládl bez problémů. Při manévrování už ale bude lepší pilot. Aspoň pár let. V USA už máte povolené v několika státech robotická auta, takže se výzkum na tohle téma rozběhl naplno (protože to už nikoho nelimituje) a to znamená že se v tomhle ohledu brzo dočkáme velkého postupu.
Do kabiny nejakou peknou letusku, aby je udrzovala ve stavu bdelosti
Nejlepší řešení by asi bylo, aby se společnosti přestaly chovat jako pokrytci a prostě jednoho z nich nechali legálně pohodlně spát, zatímco by dost pečlivě ohlídali toho druhého aby si šlofíka nehodil také. Při správném nastavení by ho podle mě piloti neobcházeli, protože rozumní lidé rozumná opatření respektují.
tak pozor, ono se dneska legálně spát může, akorát na to potřebujete mít dva bdělé v kokpitu, a to může být problém.
Chtělo by to tlačítko zvané "živák", jako mají lokomotivy. Pokud ho strojvůdce po zaznění bzučáku nestiskne, vlak se zastaví.....
tak hlavně aby nezastavilo pak letadlo