Diskuze

Ryanair létá s minimem paliva. Úřady vyšetřují ohrožení bezpečnosti

Po vlně posledních technických závad a neplánovaných přistání letadel Ryanairu došla úřadům trpělivost. Není žádným tajemstvím, že pilotům nízkonákladové aerolinky vedení nařizuje, aby létali s co nejmenší zásobou paliva. Odborníci se ale obávají, že to ohrožuje bezpečnost cestujících.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lezici_spici

29. 9. 2012 11:59
musím se smát

jak si tu jistí diskutjící honí ego, že s Ryanairem nelétají. Mají totiž vyšší požadavky. :-) No a? Tak létejte. Nám, kterým nevadí letět "za pár korun", to stejně neznechutíte a jenom se tu odkopáváte. Prostě si lítejte s kým chcete, kam chcete a kolikrát chcete.

Taky tzv "mám na to" letět s BA, LF nebo Swiss Airem, ale nechápu proč bych měl letět za 3x tolik, když můžu letět levněji. To si taky kupujete rohlík za 6,-Kč, protože se na vás poladní usměje? To určitě ;-)

0 0
možnosti

Dr. Fe (5)

29. 9. 2012 13:01
Re: musím se smát

To s tím rohlíkerm je nesmyslný přirovnání. :-/

0 0
možnosti

Piotr Velikyj

26. 9. 2012 12:13
Tohle

je právě mnohem horší pro znečištění vzduchu, než všechny auta. Low cost aerolinky. Kdejaký blb považuje za nutné letět v sobotu do Anglie na fotbal a v neděli do Vídně na kafe. Protože letenka stojí 99 Kčs v akci. Proto se taky tak krsáně vyčistil vzduch, když byly po 11. září zakázané lety.

0 0
možnosti

TrueRobos

26. 9. 2012 8:14
Já se těším, až Ryanair vymyslí "duo" systém

Letoun s palivem (místa tam budou s příplatkem) vytáhne letoun bez paliva (místa tam budou se slevou) do dostatečné výšky a socky do cílové destinace (a nebo nějakého místa v tom směru po trase) prostě doplachtí. Ani halíř nazmar! Ani halíř nazmar! ;-DR^

0 0
možnosti

tak to pozor

21. 9. 2012 21:44
potíž je ta, že

je vždy potřeba vyhodnotit užitnou hodnotu... cena není jediný parametr, je to zejména čas a to jak na cestě, tak odletu-příletu a rovněž i pohodlí, servis.

Létám často (cca 30 letů od začátku roku), ač bych mohl lowcostem, což by bylo cca 3x levnější, právě ta užitná hodnota je pro mě 0, tudíž není pochyb.

Krom toho dostat najíst a napít považuju za slušnost.

0 0
možnosti

halagajda

21. 9. 2012 17:45
Co vsichni tolik nadavate?

Kdyz nekdo povi, ze s nema nikdy nemel problemy, tak hned "dost neletal"bla bla bla... Litavala jsem s British Airways, ale ty problemy co jsem s nema mivala, asi pech no nevim, posledni kapka byla, kdyz ztratili kocar malemu... Pak jsem zacala zkouset "ty levne", a treba s Ryanairem jsem nemela problem ani jednou, a to s nema litame docela pravidelne, take letaji do Katowic(skoda ze ne do Ostravy;)))- coz je pro me take vvyhodne.

0 0
možnosti

Azgalor

21. 9. 2012 0:58
Beru

že chce Ryanair ušetřit co nejvíc, ale hádat se o extra fuel :-/ Jestli to teda opravdu je tak...se nedivim, že posadky potom řvou.

0 0
možnosti

Amoniak II

20. 9. 2012 23:54
Kdo chce kam ...

Zákazníci chtěj levný letenky. No tak je mají. Pokud by chtěli, aby se s nimi nakládalo líp, proč se o lowcosty zajímají?

0 0
možnosti

Andee in Red Book

21. 9. 2012 9:57
Re: Kdo chce kam ...

To není tak úplně pravda. Vzhledem k rizikům prostě musí dodržovat určitá pravidla, pod která nejde jít.

0 0
možnosti

petacx

20. 9. 2012 23:45
kolik ma Ryanair problemu na 100 000 prepravenych pasazeru a

kolik ma Ryanair problemu na 100 000 prepravenych pasazeru a kolik maji stejnych problemu ostatni casto polostatni nebo statni dopravci ???

-

Clanek naprosto o nicem, a kritizovat placene zachody naprosta ubohost !!! Pokud budu chtit jako student se podivat do Londyna nikdo jiny nez Ryanair mi to neumozni!!!

Neni snad zakaznik kdo si voli nejakou sluzbu ci vyrobek???

8-o ;-€ 8-o

2 0
možnosti

grimosa

21. 9. 2012 8:39
Re: kolik ma Ryanair problemu na 100 000 prepravenych pasazeru a

no pokud vím měl problémů celkem dost, pristani misto v parizi na nejakem zpadlem letisti v Belgii, Pri letu do Madridu zase misto toho pristali ve Valencii. Ryanair je spolecnost, o ktere se hodne mluvi ale na pocet prepravenych pasazeru uz to zase tak slavne neni v porovnanis velkymi dopravci jako BA, AF, Lufthansa. Treba pro ceskou republiku maji vsechny Low costy cca 20% prepravenych zakazniku, zbytek jsou normalni aerolinky hlavne CSA.

0 0
možnosti

JiHik

20. 9. 2012 22:33
Nechápu problém

Raynar s jejich manýry moc nemusím, ale i to minimum paliva podle směrnice by mělo být bezpečné. Pokud není, tak ať zvednou (předefinují), co je minimum a hotovo.

2 0
možnosti

Turner

20. 9. 2012 19:13
Hahaha

To je tu zase sraz vse kritizujicich trapaku...Budte radi ze diky Ryanu tu muzeme vsichni litat za par slupek po cele evrope a nemusime si dny parit zadky v zajezdovych autobusech abychom nemuseli dat za letenku vejplatu. Ja nevim jak Vy ale ja s nima letel mnokrat a nemel jsem jediny problem a nemam potrebu resit jestli se za tu hodku a pul obejdu bez zradla nebo jestli na me haze usmevy nejaka baba nebo ne, stejne od ni nic nepotrebuju. Jestli je to pro vas takovej povl nad kterym se vase ego povznasi tak si proste litejte jinde a za jiny penize. Me to na hodinove trasy A-B bohate staci...

10 0
možnosti

Bibiche

20. 9. 2012 21:46
Re: Hahaha

No, mluvte raději jen za sebe. Já absolvuji každý rok průměrně 10 letů a rozhodně mě nic nepudí k Ryanairu. Ba co dím, je mi z praktik této společnosti a jejího pana ředitele šoufl. Ryanair je zkrátka společnost pro socky, které si potřebují ukojit libido, že někam letěly letadlem, i za cenu, že jim budou na zádech dříví štípat.

1 1
možnosti