- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...kde doprovodná legenda začínala slovy "nad vaším městem vybuchla atomová puma o síle pěti megatun" a šedáci pak trénovali, jak si lehnou a čím poté zahájej záchranné práce
Co všechno jste při těch cvičeních trénovali?
Kazda havarie je jina. Toto me pripomina rizenou havarii cumakem dolu, kterych je v realu minimum. Vetsinou se to pilot (i kdyz plachti) snazi posadit na bricho, popr. napred strjchne zadkem, a pak to polozi na bricho. Takze pokud to primo nenapali do baraku, nebo do hory, tak me ten test pripada uplne zbytecnej.
Nejvice lidi pri leteckych havarii zemre tak, ze se udusi. Nadrze jsou na kridlech, ta zacnou horet a kabina je behem par vterin plna koure, ze neni videt. Nejzakladnejsi pravidlo pro cestujici, na kterem se zhoduji temer vsichni experti, je, ze pri posazeni na sve sedadlo spocitame operky k nejblizsimu nouzovemu vychodu. Kdyz se pak kabina zaplni kourem a neni videt na krok, tak po hmatu alespon najdu cestu k nouzovemu vychodu.
Před dopadem letadla ještě nezapomenout vytrhnout z pasu stránku s fotografii, srolovat a zasunout do konečníku. Lépe se pak záchranářům identifikují mrtvoly.
takové to zprávy bych zakázal publikovat - 6.10. letíme a tento článek se k mé ženě nesmí dostat, nebo sedíme doma!
Otázka zní, kde je doma economy class:-)
Pokud se podíváte na většinu leteckých nehod, letadla začnou hořet. Nádrže leteckých pohonných hmot jsou u současných dopravních letadel umístěny převážně v křídlech a v centroplánu v řádu desítek tisíc litrů, u některých (Airbus A380 až stovek tísíc litrů)
No záleží na to, při jakém typu havárie. Tohle byl v podstatě řízený sestup, tedy něco jako situace, kdy vypadnou všechny motory a pilot zkouší plachtit a nouzově přistát na poušti. V takovém případě by měl dost času na ty vypustit všechny nádrže, takže by k žádnému výbuchu dojít nemuselo. Navíc v tomto případě funguje písek jako slušný hasící prostředek.
... to jste tomu dali. Každá havárie je jiná.
to mě přesně napadlo při čtení článku,že letadla nepadají nijak řízeně a organizovaně,ale jak se jim chce
jen v přední řadě před kterou je ulička, jinde ne, tak nemelte nesmysly
ještě u nouzových východu, ale to je tak všechno...
To byl teda stupidní test, jestli probíhal tak, jak je popsáno. Ani pořádný video záznam z toho snad není. To s tou B720 byla užitečnější legrace.
hlava mezi kolena? Abyste si dřív zlomili vaz.
Ty si taky ,,expert,, .