- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale my s tím musíme jezdit každej den do práce...
5,5 km a 3,5 km. Celou trasu by to zkrátilo o 15 km a trať velmi zrychlilo a zatraktivnilo, takže odhaduji návratnost tak 15-20 let, možná i méně.
Ale zase by spousta místních přišla při cestování o krásné výhledy.
Jinak mi to připomíná zvětšenou trať z Nejdku do Potůčků. V Tisové se vystoupí z vlaku, cestou se na Kukačce hodí pivo (v současnosti Budvar) a seběhne se z kopce do Nejdku zastávky, kde se nastoupí zpět...
Na Zakarpati jezdi opravdu velke mnozstvi turistu z CR. Na nekterych poloninach je to temer jako nekde v Jesenikach. Kupodivu Uzansky park upadl do zapomeni. Poloninu Runu, Turjanskou dolinu, Lumsory atd. nasi turiste vynechavaji, pritom to byly za I. republiky oblibene destinace.
Spravne se tomu rika podkarpati. Zakarpati je rusismus, znamena to, ze tato cast zeme byla z pohledu Moskvy az ZA karpatami. Takze podkarpati, nebo lepe predkarpati
Loni jsme si s kamarády trať projeli rychlíkem z Užhorodu do Kyjeva. Byli jsme nadšení ... fotky z naší cesty zde: http://miroslavhruska.blog.idnes.cz/c/270021/Obrazem-vlakem-pres-ukrajinske-Karpaty.html
budeme jezdit za normální přírodou bohužel jinam. Třeba na Ukrajinu. Ze Šumavy se stane do pěti let jeden velký jarmark.
Co bylo postaveno za 1. republiky a co postavili komousi ?? Stavelo Rakousko a ted stavi Evropa (na Tabor). Jiz se nemuzu dockat az bude benzin za 50 kc a budou se stavet trate. Jsou lacinejsi a vinou se panenskou prirodou !
A až rohlíčky budou stát 5 Kč (kvůli tomu benzínu) a cesta do práce bude trvat opět dvě hodiny (místo jedné)... jojo to bude krása...