- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na každé letence - emailu od Ryanairu je tučně boarding pass předem vytisknout nebo 60 liber na letišti. Já si svůj domácí úkol splnil.
Ale nastalo hodně velké zpoždění > 3hodiny, a jak plní svůj domácí úkol Ryanair? Vůbec neinformoval cestující o důvodu, nedal nám vouchery na jídlo, na což máme nárok, s papírovým internetovým boarding passem se nedostanete ven z letiště protože vás jednou security nascenuje dovnitř, ale s tím klasickým, který dávají všechny ostatní aerolinky, není problém. Všechny checkin přepážky na STN už byly zavřené, takže jsme byli asi 5 hodin uvězněni na letišti bez možnosti vyjít ven, po Ryanair zaměstnancích se slehla zem. Dle regulí mám nárok na 125 eur, také o ně žádám. Easyjet není o moc lepší, při sněhové kalamitě nepřišel nikdo na checkin, 500 lidí nemělo na koho se obrátit, za 8 týdnů mi přišlo 50 liber zpět za letenku. S nízkonákladovkama už nelítám.
už jsem si říkal, že až se mi tohle jednou stane, tak nebudu řešit nějakých 125 EUR náhrady podle nařízení EU, ale normálně je požádám o náhradu mého zničeného času, s tím, že pokud budu v zahraničí, zcela přirozeně si nafakturuju hodinu v lokální měně.... tak 200 EUR za hodinu
Ma absolutnu pravdu ! vsetci su uz zhyckani, nevedia si zabezpecit elementarne veci a myslia si ze sa mozu stale vyhrazat ze "to daju na net" a to ze to povedal vulgarne ? to na fakte nic nemeni
kdyz uz chce nekdo pouzivat cizi jazyk do takove miry, ze uz mu nevoni ani ceska citoslovce a musi pouzivat anglicka, tak at se aspon nauci je psat.
Pro 99% lidí tady budu odpad, apod., ale včera jsem si rezervoval přes Ryanair letenku (o cca 60 EUR levnější, než další) a na konci rezervace vyskočí blikající nápis, že je potřeba udělat dopředný check-in..... už kvůli úspoře času v tom nevidím až takový problém....
a že letím s Rayanair...?? Nepotřebuju dostat pečenou kachnu, ale dostat se za přijatelnou cenu z A do B..... a jestli letět přímo s Rayanair 2.5 h, nebo složitě s mezipřistáním 7 h a ještě dráž?
jak znamo, lide voli svymi chodidly. Dokud bude dost pasazeru letat linkami Ryanair, bude tato aerolinka drzejsi a drzejsi a budou utahovat srouby jeste vic.
Jediny zpusob jak to obratit je prosty bojkot jejich letu, jit ke konkurenci protoze jedine, cemu Ryanair rozumi je snizeni poctu pasazeru a zisku. Kdo si ale da pro korunu koleno vrtat, tomu je tezke neco vysvetlovat.
.. a dost se divím, kolika lidem tenhle styl "převážíme odpad" imponuje a hrdě se hlásí k tomu, být odpadem..
.... touhle spolecnosti pro prepravu odpadu nikdy nepoletim, tak musim konstatovat, ze ma pan majitel pravdu.
Rict tady zamestnanec zakaznikovi, at jde do pr...... tak je behem 10 minut odveden ochrankou z arealu firmy s vypovedi v ruce
s Ryanairem nikdy nepoletím
Konečně někdo, kdo si nenechá diktovat zákazníky jak má nebo nemá podnikat. Tleskám. Nabízí služby za nějakých podmínek. Líbí ber, nelíbí neber. Jsem pro slušné zacházení z obou stran. Až zase v naší společnosti začnou platit pravidla, a ne že bude poškozený platit tomu kdo poškodil, bode zase vše jak má být. Pryč s tou přehnanou demokracií, kde mají všichni pocit, že nákupem zboží (nebo služby) se automaticky stávají ředitelem společnosti a mohou do všeho kecat. Viz případy polití horkou kávou a soudy, že jí nikdo neřekl, že to je uvnitř horké...
A podle toho to taky ve světě vypadá. Hurá, ten jí to dal... ale že je někdo hloupý či vyčůraný se dá říci i slušně. Bohužel příklady kolem nás vedou hrubosti a sprostotě. Zkuste si takto představit hovořit třeba Tomáše Baťu....nejde to co?
A právě on řekl tu pravdu už v roce 1032, že jsme si zvykli říkat hospodářská krize, ale jedná se jen o jiné jméno pro mravní bídu. A to přesně šéf Ryanu potvrdil.
Paní udělala chybu,ale říci že je blbá, se nehodí. Omluva s odkazem na smluvní podmínky by stačila.
Ale naopak, zákazníci jsou na takovéto projevy dost citliví a mohu říci, že jsem s Ryanem ještě neletěl, a ani se mi nechce. Nechce se mi letět někam a přistát jinde a nechat na sebe poštvat policii od Ryanu. Pamatujete? Nebo polatky za záchod, nebo nápady na lety nastojáka, to vše je Ryan. A další a další. Nejsem tak chudý a mnoho z nás také, abychom kupovali co za to nestojí. Chápu studentíky...
Prima den všem.
myslím, že ho nebude mrzet, že o tebe přišel.
jsou dobrý pro lidi, kteří prostě musí ušetřit, a nebo chtějí ušetřit pár eur tak moc, že jim nevadí ani cestování ve stylu transportu vepřů na jatka. Ostatní si prostě připlatí.