Diskuze

Když jsou lidi blbí, ať platí, vzkazuje cestujícím šéf Ryanairu

Šéf Ryanairu má pověst "ranaře", který je se stížnostmi cestujících rychle hotový. Poslední výstup kontroverzního Michaela O'Learyho už ale nejspíš překročil hranici, kterou zákazníci této nízkonákladové aerolinky ještě skousnou, napsal britský Daily Mail. Když jsou lidi blbí, ať platí, pronesl k jedné kauze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

Mickey_

20. 9. 2012 18:19
Co tu nezaznělo

Na každé letence - emailu od Ryanairu je tučně boarding pass předem vytisknout nebo 60 liber na letišti. Já si svůj domácí úkol splnil.

Ale nastalo hodně velké zpoždění > 3hodiny, a jak plní svůj domácí úkol Ryanair? Vůbec neinformoval cestující o důvodu, nedal nám vouchery na jídlo, na což máme nárok, s papírovým internetovým boarding passem se nedostanete ven z letiště protože vás jednou security nascenuje dovnitř, ale s tím klasickým, který dávají všechny ostatní aerolinky, není problém. Všechny checkin přepážky na STN už byly zavřené, takže jsme byli asi 5 hodin uvězněni na letišti bez možnosti vyjít ven, po Ryanair zaměstnancích se slehla zem. Dle regulí mám nárok na 125 eur, také o ně žádám. Easyjet není o moc lepší, při sněhové kalamitě nepřišel nikdo na checkin, 500 lidí nemělo na koho se obrátit, za 8 týdnů mi přišlo 50 liber zpět za letenku. S nízkonákladovkama už nelítám.

0 0
možnosti
KH

už jsem si říkal, že až se mi tohle jednou stane, tak nebudu řešit nějakých 125 EUR náhrady podle nařízení EU, ale normálně je požádám o náhradu mého zničeného času, s tím, že pokud budu v zahraničí, zcela přirozeně si nafakturuju hodinu v lokální měně.... tak  200 EUR za hodinu

0 0
možnosti
H

HiPe

12. 9. 2012 10:13
Whow

Ma absolutnu pravdu ! vsetci su uz zhyckani, nevedia si zabezpecit elementarne veci a myslia si ze sa mozu stale vyhrazat ze "to daju na net" a to ze to povedal vulgarne ? to na fakte nic nemeni R^

2 0
možnosti
MM

captain cook

15. 9. 2012 5:28
Re: Whow???????????? Co takhle Wow?

kdyz uz chce nekdo pouzivat cizi jazyk do takove miry, ze uz mu nevoni ani ceska citoslovce a musi pouzivat anglicka, tak at se aspon nauci je psat.:-P

0 0
možnosti
JM

Marqui

11. 9. 2012 10:30
Rayanair

Pro 99% lidí tady budu odpad, apod., ale včera jsem si rezervoval přes Ryanair letenku (o cca 60 EUR levnější, než další) a na konci rezervace vyskočí blikající nápis, že je potřeba udělat dopředný check-in..... už kvůli úspoře času v tom nevidím až takový problém....

a že letím s Rayanair...?? Nepotřebuju dostat pečenou kachnu, ale dostat se za přijatelnou cenu z A do B..... a jestli letět přímo s Rayanair 2.5 h, nebo složitě s mezipřistáním 7 h a ještě dráž?

3 0
možnosti
MM

captain cook

15. 9. 2012 5:33
Re: Rayanair

jak znamo, lide voli svymi chodidly. Dokud bude dost pasazeru letat linkami Ryanair, bude tato aerolinka drzejsi a drzejsi a budou utahovat srouby jeste vic.

Jediny zpusob jak to obratit je prosty bojkot jejich letu, jit ke konkurenci protoze jedine, cemu Ryanair rozumi je snizeni poctu pasazeru a zisku. Kdo si ale da pro korunu koleno vrtat, tomu je tezke neco vysvetlovat.:-/

0 1
možnosti
MCVR

maršál císařských vojsk Russworm

11. 9. 2012 8:50
Tahle letecká společnost je ve stylu Lidl..

.. a dost se divím, kolika lidem tenhle styl "převážíme odpad" imponuje a hrdě se hlásí k tomu, být odpadem..

1 0
možnosti
VP

hnusil VI. - věčný bojovník

9. 9. 2012 21:59
Sice ...

.... touhle spolecnosti pro prepravu odpadu nikdy nepoletim, tak musim konstatovat, ze ma pan majitel pravdu.

1 0
možnosti
P

petr____22

10. 9. 2012 10:31
Re: Sice ...

Rict tady zamestnanec zakaznikovi, at jde do pr...... tak je behem 10 minut odveden ochrankou z arealu firmy s vypovedi v ruce ;-D

2 0
možnosti
IJ

Igor 1234

9. 9. 2012 21:02
právě kvůli hulvátství tohohle chlapa

s Ryanairem nikdy nepoletím

1 0
možnosti
M

Mystic_CZ

9. 9. 2012 9:28
Hurá

Konečně někdo, kdo si nenechá diktovat zákazníky jak má nebo nemá podnikat. Tleskám. Nabízí služby za nějakých podmínek. Líbí ber, nelíbí neber. Jsem pro slušné zacházení z obou stran. Až zase v naší společnosti začnou platit pravidla, a ne že bude poškozený platit tomu kdo poškodil, bode zase vše jak má být. Pryč s tou přehnanou demokracií, kde mají všichni pocit, že nákupem zboží (nebo služby) se automaticky stávají ředitelem společnosti a mohou do všeho kecat. Viz případy polití horkou kávou a soudy, že jí nikdo neřekl, že to je uvnitř horké...

8 0
možnosti
JS

Spring-peace

9. 9. 2012 9:55
Re: Hurá

A podle toho to taky ve světě vypadá. Hurá, ten jí to dal... ale že je někdo hloupý či vyčůraný se dá říci i slušně. Bohužel příklady kolem nás vedou hrubosti a sprostotě. Zkuste si takto představit hovořit třeba Tomáše Baťu....nejde to co?

A právě on řekl tu pravdu už v roce 1032, že jsme si zvykli říkat hospodářská krize, ale jedná se jen o jiné jméno pro mravní bídu. A to přesně šéf Ryanu potvrdil.

http://oslik.wordpress.com/2011/10/25/tomas-bata-o-krizi/

3 0
možnosti
JS

Spring-peace

8. 9. 2012 17:48
A nebo - nejsme tak blbí, abycho lítali s Ryanem

Paní udělala chybu,ale říci že je blbá, se nehodí. Omluva s odkazem na smluvní podmínky by stačila.

Ale naopak, zákazníci jsou na takovéto projevy dost citliví a mohu říci, že jsem s Ryanem ještě neletěl, a ani se mi nechce. Nechce se mi letět někam a přistát jinde a nechat na sebe poštvat policii od Ryanu. Pamatujete? Nebo polatky za záchod, nebo nápady na lety nastojáka, to vše je Ryan. A další a další. Nejsem tak chudý a mnoho z nás také, abychom kupovali co za to nestojí. Chápu studentíky...

Prima den všem.

1 0
možnosti
PZ

Volejbalové kladivo

10. 9. 2012 11:25
Re: A nebo - nejsme tak blbí, abycho lítali s Ryanem

myslím, že ho nebude mrzet, že o tebe přišel.

0 0
možnosti
U

udernik

8. 9. 2012 13:23
Když jsou lidi blbí,at lítaj s Ryanairem

;-D

3 1
možnosti
JO

Hondoušek

8. 9. 2012 12:47
Tyhle společnosti

jsou dobrý pro lidi, kteří prostě musí ušetřit, a nebo chtějí ušetřit pár eur tak moc, že jim nevadí ani cestování ve stylu transportu vepřů na jatka. Ostatní si prostě připlatí.

1 1
možnosti