Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Když jsou lidi blbí, ať platí, vzkazuje cestujícím šéf Ryanairu

Šéf Ryanairu má pověst "ranaře", který je se stížnostmi cestujících rychle hotový. Poslední výstup kontroverzního Michaela O'Learyho už ale nejspíš překročil hranici, kterou zákazníci této nízkonákladové aerolinky ještě skousnou, napsal britský Daily Mail. Když jsou lidi blbí, ať platí, pronesl k jedné kauze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mickey_

Co tu nezaznělo

Na každé letence - emailu od Ryanairu je tučně boarding pass předem vytisknout nebo 60 liber na letišti. Já si svůj domácí úkol splnil.

Ale nastalo hodně velké zpoždění > 3hodiny, a jak plní svůj domácí úkol Ryanair? Vůbec neinformoval cestující o důvodu, nedal nám vouchery na jídlo, na což máme nárok, s papírovým internetovým boarding passem se nedostanete ven z letiště protože vás jednou security nascenuje dovnitř, ale s tím klasickým, který dávají všechny ostatní aerolinky, není problém. Všechny checkin přepážky na STN už byly zavřené, takže jsme byli asi 5 hodin uvězněni na letišti bez možnosti vyjít ven, po Ryanair zaměstnancích se slehla zem. Dle regulí mám nárok na 125 eur, také o ně žádám. Easyjet není o moc lepší, při sněhové kalamitě nepřišel nikdo na checkin, 500 lidí nemělo na koho se obrátit, za 8 týdnů mi přišlo 50 liber zpět za letenku. S nízkonákladovkama už nelítám.

0/0
20.9.2012 18:19

K52a44r93e54l 64H98a14n36o75u98s42e51k 6676107496131

už jsem si říkal, že až se mi tohle jednou stane, tak nebudu řešit nějakých 125 EUR náhrady podle nařízení EU, ale normálně je požádám o náhradu mého zničeného času, s tím, že pokud budu v zahraničí, zcela přirozeně si nafakturuju hodinu v lokální měně.... tak  200 EUR za hodinu

0/0
2.11.2012 13:40

HiPe

Whow

Ma absolutnu pravdu ! vsetci su uz zhyckani, nevedia si zabezpecit elementarne veci a myslia si ze sa mozu stale vyhrazat ze "to daju na net" a to ze to povedal vulgarne ? to na fakte nic nemeni R^

+2/0
12.9.2012 10:13

captain cook

Re: Whow???????????? Co takhle Wow?

kdyz uz chce nekdo pouzivat cizi jazyk do takove miry, ze uz mu nevoni ani ceska citoslovce a musi pouzivat anglicka, tak at se aspon nauci je psat.:-P

0/0
15.9.2012 5:28

captain cook

Re: Whow???????????? Co takhle Wow?

PS. a na slovenstinu to patri uplne stejne:-P

0/0
15.9.2012 5:39

Marqui

Rayanair

Pro 99% lidí tady budu odpad, apod., ale včera jsem si rezervoval přes Ryanair letenku (o cca 60 EUR levnější, než další) a na konci rezervace vyskočí blikající nápis, že je potřeba udělat dopředný check-in..... už kvůli úspoře času v tom nevidím až takový problém....

a že letím s Rayanair...?? Nepotřebuju dostat pečenou kachnu, ale dostat se za přijatelnou cenu z A do B..... a jestli letět přímo s Rayanair 2.5 h, nebo složitě s mezipřistáním 7 h a ještě dráž?

+3/0
11.9.2012 10:30

captain cook

Re: Rayanair

jak znamo, lide voli svymi chodidly. Dokud bude dost pasazeru letat linkami Ryanair, bude tato aerolinka drzejsi a drzejsi a budou utahovat srouby jeste vic.

Jediny zpusob jak to obratit je prosty bojkot jejich letu, jit ke konkurenci protoze jedine, cemu Ryanair rozumi je snizeni poctu pasazeru a zisku. Kdo si ale da pro korunu koleno vrtat, tomu je tezke neco vysvetlovat.:-/

0/−1
15.9.2012 5:33

maršál císařských vojsk Russworm

Tahle letecká společnost je ve stylu Lidl..

.. a dost se divím, kolika lidem tenhle styl "převážíme odpad" imponuje a hrdě se hlásí k tomu, být odpadem..

+1/0
11.9.2012 8:50

hnusil VI. - věčný bojovník

Sice ...

.... touhle spolecnosti pro prepravu odpadu nikdy nepoletim, tak musim konstatovat, ze ma pan majitel pravdu.

+1/0
9.9.2012 21:59

petr____22

Re: Sice ...

Rict tady zamestnanec zakaznikovi, at jde do pr...... tak je behem 10 minut odveden ochrankou z arealu firmy s vypovedi v ruce ;-D

+2/0
10.9.2012 10:31

Volejbalové kladivo

Re: Sice ...

když je to majitel, tak snad pochopíš, že je to jeho věc.

+1/0
10.9.2012 11:22

maršál císařských vojsk Russworm

Re: Sice ...

Majitel? Jenom ředitel..

+2/0
11.9.2012 8:49

Igor 1234

právě kvůli hulvátství tohohle chlapa

s Ryanairem nikdy nepoletím

+1/0
9.9.2012 21:02

Mystic_CZ

Hurá

Konečně někdo, kdo si nenechá diktovat zákazníky jak má nebo nemá podnikat. Tleskám. Nabízí služby za nějakých podmínek. Líbí ber, nelíbí neber. Jsem pro slušné zacházení z obou stran. Až zase v naší společnosti začnou platit pravidla, a ne že bude poškozený platit tomu kdo poškodil, bode zase vše jak má být. Pryč s tou přehnanou demokracií, kde mají všichni pocit, že nákupem zboží (nebo služby) se automaticky stávají ředitelem společnosti a mohou do všeho kecat. Viz případy polití horkou kávou a soudy, že jí nikdo neřekl, že to je uvnitř horké...

+8/0
9.9.2012 9:28

Spring-peace

Re: Hurá

A podle toho to taky ve světě vypadá. Hurá, ten jí to dal... ale že je někdo hloupý či vyčůraný se dá říci i slušně. Bohužel příklady kolem nás vedou hrubosti a sprostotě. Zkuste si takto představit hovořit třeba Tomáše Baťu....nejde to co?

A právě on řekl tu pravdu už v roce 1032, že jsme si zvykli říkat hospodářská krize, ale jedná se jen o jiné jméno pro mravní bídu. A to přesně šéf Ryanu potvrdil.

http://oslik.wordpress.com/2011/10/25/tomas-bata-o-krizi/

+3/0
9.9.2012 9:55

Spring-peace

Re: Hurá

1932 (překlep) :-)

0/0
9.9.2012 9:56

petr____22

Re: Hurá

Batu bych do toho netahal. Ten vyhodil delniky za to, ze se v nedeli ve svem volnem case doma ve vesnici opili (coz zcerstva reportovali cetnici kteri za to dostavali slevy na boty)

+2/0
10.9.2012 10:32

Spring-peace

A nebo - nejsme tak blbí, abycho lítali s Ryanem

Paní udělala chybu,ale říci že je blbá, se nehodí. Omluva s odkazem na smluvní podmínky by stačila.

Ale naopak, zákazníci jsou na takovéto projevy dost citliví a mohu říci, že jsem s Ryanem ještě neletěl, a ani se mi nechce. Nechce se mi letět někam a přistát jinde a nechat na sebe poštvat policii od Ryanu. Pamatujete? Nebo polatky za záchod, nebo nápady na lety nastojáka, to vše je Ryan. A další a další. Nejsem tak chudý a mnoho z nás také, abychom kupovali co za to nestojí. Chápu studentíky...

Prima den všem.

+1/0
8.9.2012 17:48

Volejbalové kladivo

Re: A nebo - nejsme tak blbí, abycho lítali s Ryanem

myslím, že ho nebude mrzet, že o tebe přišel.

0/0
10.9.2012 11:25

T66o50m53á45š 56P32i72v18o46v16a60r 3848829407775

Kto číta zmluvné podmienky?

0/0
3.11.2012 11:45

udernik

Když jsou lidi blbí,at lítaj s Ryanairem

;-D

+3/−1
8.9.2012 13:23

Hondoušek

Tyhle společnosti

jsou dobrý pro lidi, kteří prostě musí ušetřit, a nebo chtějí ušetřit pár eur tak moc, že jim nevadí ani cestování ve stylu transportu vepřů na jatka. Ostatní si prostě připlatí.

+1/−1
8.9.2012 12:47

pelasek

Souhlas

Lidi jsou blbi tak at plati. me by takova drzost ani nenapadla zebrat o slevu kdyz vim ze je chyba na me strane. To je fakt husty a svinsk proste bych ji do letadla vubec bez toho nepustil. A uz vubec nechapu proc se takovejm lidem ma davat nejake privilegium. jak k tomu prijdou ti co vsechno dodrzuji a musi si na veci davatpozor. Pak na ukor techto lidi vznika nespravedlnost. Takze ano ma pravdu

+3/0
8.9.2012 3:47

vancev

Volím nohama

Žiji v zahraničí a létám často. Po několika špatných zkušenostech s Ryanair jednoduše beru alternativní letecké společnosti - pokud letí tam kam já - a ti u v případě, že jsou o trochu dražší.

Pokud to takto budou dělat všichni, Michael bude muset měnit písničku. Jak jsem nadeslal - volím nohama - a když mohu jdu jinam.

Jak je to v tom kapitalismu najednou tak jednoduché.

+2/0
7.9.2012 17:22

hokejový expert von Kei II.

Když se vám podmínky nelíbí...

...létejte s konkurencí. Ryanair není charita, která by měla zohledňovat lidskou lenost nebo blbost.

+2/0
7.9.2012 15:35

Dobrejvíkend

Není on

původem Čech?

0/0
7.9.2012 14:09

Muff2

Co dělat

má pravdu. Chci letět za pár babek? Tak holt budu muset dodržet nějaká pravidla.

+3/0
7.9.2012 12:54

m0nty

Pan majitel má koule

Já být na jeho místě, tak to asi řeknu stejně. Proč slevovat někomu za jeho vlastní blbost? A koneckonců je to jeho společnost, tak si může říkat co chce. A pokud nechce nějakého zákazníka (nebo 15000 zákazníků), je to jeho volba. Držím O´Learymu palce R^

+3/0
7.9.2012 11:58

pskoda

Jakej pán, takovej krám

Je to sice hulvát, že se neumí vyjadřovat slušněji, nicméně je fakt, že má naprostou pravdu.

+3/0
7.9.2012 11:37

FastDriver

Se divím

že se společností tohoto křupana ještě někdo létá

+1/−1
7.9.2012 10:02

Stork.

Proč nelítá z ČR, resp. z Prahy?

?

0/0
7.9.2012 9:20

Hondoušek

Re: Proč nelítá z ČR, resp. z Prahy?

myslim, že z prahy létá wizzair a easyjet

0/0
8.9.2012 12:47

rubiq

Jasne

Ma pravdu. Jestlize si nekdo neprecte pravidla, ma smulu. Kdyz me v metru chyti revoizor, taky rozsirim na twitteru akci, aby mi to DP odpustil? Blbost.

+1/0
7.9.2012 8:58

luki

Re: Jasne

Když vás chytí revizor v pražské mhd a vy později prokážete, že lítačku máte, jen jste ji zapomněl doma....zaplatíte symbolický poplatek....nebude si na vás nikdo mastit kapsu. !!

+1/0
7.9.2012 12:43

Narhea

Re: Jasne

On spis myslel takove pripady jako kdyz ma nekdo par minut proslou jizdenku a plati kvuli tomu 1000. Tam je to pochopitelne vina tech lidi a muzou si za problem sami, ale na druhou stranu by trocha lidskosti nezaskodila.

0/0
7.9.2012 16:44

Zirkon

alespoň je upřímný

Nebo jste si nevšimli, že  se tak chová drtivá  většina  obchodníků ?

Tak to jste  šťastní lidé :-)

0/0
7.9.2012 8:28

Dobrejvíkend

Re: alespoň je upřímný

Jasně,náš zákazník,náš pán!

0/0
7.9.2012 14:11

ciryl

Kdyz jsou blbi at plati.

Je to trochu tvrde receno.Ale pravda.;-)

+7/0
6.9.2012 23:52

kovalsky

Re: Kdyz jsou blbi at plati.

presne. zakladni pravidlo: obsah + forma. obsah sice za jedna podtrzena, ale ta forma je na 5! a trojku z chovani:D

+1/0
6.9.2012 23:57

kočka

Re: Kdyz jsou blbi at plati.

Přesně tak,mohl to podat slušněji,ale pravda to je.

0/0
7.9.2012 8:40

veskawesi

politici

rikaj to same, jen jinymi slovy, stoji nas to mnoeeeeem vic, a vy se certite kvuli aerolinkam?

+2/0
6.9.2012 23:43

d__mm

Zkuste se podívat na jakejkoli jinej zahraniční

zpravodajskej server. Ať už je to Corriere dello Sport, El País, El Mundo, Le Monde, Spiegel, FAZ, Süddeutsche Zeitung, Gazeta Wyborcza nebo i Izvestija...

...myslíte, že krávovinu tohohle typu na jejich stránkách kdy uvidíte jako první zprávu, jako tomu je na idnesu právě teď?

+2/0
6.9.2012 23:39

Tunaq

Re: Zkuste se podívat na jakejkoli jinej zahraniční

Co to čteš za plátky?

0/0
6.9.2012 23:42

d__mm

Re: Zkuste se podívat na jakejkoli jinej zahraniční

A co čteš ty?

0/0
6.9.2012 23:44

lajika

Re: Zkuste se podívat na jakejkoli jinej zahraniční

no vidíte - takovýho seriózního tisku vychází a vy - malý to čtenář bulváru,stejně čtete iDnes....

+1/0
7.9.2012 10:57

delegát I.sjezdu

Re: Zkuste se podívat na jakejkoli jinej zahraniční

A nebo tady:

http://www.telegraph.co.uk/news/aviation/9490368/Woman-forced-to-pay-200-to-print-out-Ryanair-tickets.html

0/0
7.9.2012 12:53

d__mm

Re: Zkuste se podívat na jakejkoli jinej zahraniční

no vidíte, že umíte se dívat i na zahraniční stránky. ale číst neumíte ani česky.

0/0
7.9.2012 14:00

Soulburner CXLVI. Věčný

Nedivím se,

že v naší komunistické zemi imponují lidem hulváti.

To není o tom, co ta paní udělala nebo neudělala. Ale o tom, že slušní lidé a slušní podnikatelé se takto nechovají. Bývalým komunistům ale agrese a primitivismus vyhovuje, mají to za znak síly a úspěchu.

+4/0
6.9.2012 23:37

Tunaq

Re: Nedivím se,

posledních 7 slov příspěvku následovaných tvým nickem upřímně pobavilo!!!!

0/0
6.9.2012 23:41

d__mm

Re: Nedivím se,

Jedna věc je, jestli je paní blbá. Paní blbá je.

...

Druhá věc je, jestli je O'Leary hulvát. O'Leary hulvát je.

+9/0
6.9.2012 23:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.