Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letní Krkonoše: hezké túry, cyklovýlety i vyhlášená kulajda

I v létě se dá na českých horách strávit příjemná a pestrá dovolená. Pokud zamíříte do Špindlerova Mlýna v Krkonoších, můžete si vybrat ze spousty krásných pěších stezek i cyklotras. Milovníci adrenalinu pak mohou vyzkoušet freeride na kole, bobovou nebo lanovou dráhu i lezeckou stěnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

henrik.veliky

Příroda super

Krkonoše bývaly krásné.Dnes jsou  ovšem přecpané ohavnými stavbami ,které časta zalidnuje i podobně  nevydařený personál s předraženým a často i nepoživatelným jídlem.

0/0
2.8.2012 21:26

p60

Špindlerův Mlýn j krásný ale drahý

Do Špindlu jezdíme s rodinou v létě už několik le.Rok od roku je stále těžší najít restauraci kde se dá najíst do 100 kč.Večer je mi jedno když dám za večeři kolem 150 korun ale přes den s dětmi zaplati za oběd kolem 800 korun je moc.A to je ještě personál dost neochotný.Vše nám to vynahradí večer ubytování v pensionu Slunečnice kde jsou opravdu moc příjemný.

Jinak Krkonoše máme moc rádi a i přes tyto nepříjemnosti se sem budeme vracet každý rok.

0/0
1.8.2012 16:43

Si0 po 4. zákazu

Na letních Krkonoších je nejtypičtější, že jsou vylidněné,

bo v létě nikoho nezajímají.

0/0
1.8.2012 13:19

Hroznej_puberťák

Re: Na letních Krkonoších je nejtypičtější, že jsou vylidněné,

Leda prd, co bych za to dal, kdyby to tak opravdu bylo.

+1/0
1.8.2012 13:20

Jura444

Miliji Krkonoše!

Rozumím a chápu, ale trochu mi vadí obří anglické cedule pro cykloturisty. Ale asi to tak musí být...

+1/0
1.8.2012 11:38

Jura444

Re: Miliji Krkonoše!

...miluji - bezpochyby!

+1/0
1.8.2012 11:40

Bairich

Re: Miliji Krkonoše!

Miluji kulajdu! A taky krkonošskou "hladkou ančku", kdo snad neví, co to je a tápe: jde taky o regionální polívku ( http://www.nasehobby.cz/houbove-polevky-kyselo-je-bratr-kulajdy/ ).

+1/0
1.8.2012 11:51

wrah

Re: Miliji Krkonoše!

Zajímavý odkaz, díky. Nicméně víc mě zaujal další recept, drštková z bedel. Nikdy jsem o tom neslyšel, ale určitě zkusím.

0/0
1.8.2012 15:11

dexdex

Krkonoše jsou super

Krkonoše mám moc rád, ale mají svoje nevýhody.

- Hodně lidí pokud jedete o prázdninách. Ideální je přijet první týden v září (pokud je hezké počasí), kdy je všude méně lidí. Kritické je to především na červené stezce podél hranic a okolo Sněžky (nikdo nerespektuje jednosměrku od Obřího dolu). Na druhou stranu se při troše snahy dají najít liduprázdné výlety (kolem Harrachova, některé stezky do Polska, na Výrovku z Pece apod.).

- Několikrát jsem se setkal s opravdu zarážející neochotou personálu. Sebrání jídelních lístků z rukou se slovy "tohle jídlo už nemáme", vulgární vykázání z prostor restaurace vyhrazené zahraniční škole v přírodě atd. Na ostatních místech nezájem ale alespoň slušnost. Opravdu se nám líbilo jen v pizzeri u autobusáku v Peci. O předražených cenách v prázdných restauracích nemluvě.

0/0
1.8.2012 10:56

Bairich

Re: Krkonoše jsou super

V září je tu moc hezky, ale už se rychle smráká. Udělat sem autobusem výlet a večer zase zpátky už časově moc nevychází, i spojení je dost blbé.

0/0
1.8.2012 11:53

vejpitka

Na Klínovce na kole?

Mám pocit, že je zde zákaz pro cyklisty. Na webu hospody píší, že "Nová Klínovka dostala příslib od správy KRNAP o umožnění vjezdu svých hostů na kole", ovšem pouze od Rozcestí. Autor očividně jel z druhé strany od Stohu (i podle fotky). Změnilo se něco?

0/0
1.8.2012 8:31

Neutrální Nick

Re: Na Klínovce na kole?

Mě tyhle zákazy přijdou naprosto směšné... Slušně se chovající biker na přírodě nenapáchá žádné škody.

V Alpách, kde je přírodní bohatství nesrovnatelně větší než v Krkonoších, se až na naprosté výjimky může na kolech všude. V Krkonoších mnohde nesmíš ani na asfaltkách...

0/0
1.8.2012 10:47

Pruit Igoe III.

Re: Na Klínovce na kole?

Alpy nejsou národní park (apoň na 99% území...)

+1/0
1.8.2012 11:48

Neutrální Nick

Re: Na Klínovce na kole?

No právě...

0/0
1.8.2012 12:22

Pruit Igoe III.

Re: Na Klínovce na kole?

V alpských NP si taky nezajezdíte...

0/0
1.8.2012 12:36

Neutrální Nick

Re: Na Klínovce na kole?

Ehm, než se příště zapojíš, přečti si celé vlákno. A pokud mu neporozumíš (jako nyní), je lepší se zdržet komentáře.

0/0
1.8.2012 12:47

Pruit Igoe III.

Re: Na Klínovce na kole?

Jinak s tím přírodním bohatstvím jste taky trochu vedle. Krkonoše jsou naprosto unikátním biotopem z hlediska celé Evropy, mnohem cennějším, než je běžný alpský biotop.

+3/0
1.8.2012 11:50

Neutrální Nick

Re: Na Klínovce na kole?

Čím konkrétně narušuje ohleduplný biker biotop více než 30 ohleduplných turistů? (Ten poměr bikeři:turisti odhaduju a není až tak podstatný)

0/0
1.8.2012 12:23

Pruit Igoe III.

Re: Na Klínovce na kole?

Je otázkou, jak rozlišíte ohleduplného bikera. Neohleduplný biker totiž škody napáchá. Moc dobře vím, jak pár kolařů denně dokáže zničit lesní cestu na Šumavě...

0/0
1.8.2012 12:35

Neutrální Nick

Re: Na Klínovce na kole?

To samé neohleduplní chodci.

Ptal jsem se na něco jiného.

0/0
1.8.2012 12:48

Pruit Igoe III.

Re: Na Klínovce na kole?

neohleduplný chodec nenadělá tolik škody, jako neohleduplný biker.

0/0
1.8.2012 12:53

Neutrální Nick

Re: Na Klínovce na kole?

Na to jsem se neptal... ;-D.

0/0
1.8.2012 13:09

Jura444

Re: Na Klínovce na kole?

Prosil bych cyklisty, bikery či kolaře - jak je komu libo, o víc ohleduplnosti k pěšákům.

0/0
1.8.2012 12:12

Neutrální Nick

Re: Na Klínovce na kole?

To je oboustranné...

0/0
1.8.2012 12:21

Bairich

Re: Na Klínovce na kole?

Souhlas.

0/0
1.8.2012 17:54

kali-gandaki

Špindl?

Takové malé české Monte Argentario ...

0/0
1.8.2012 8:22

J i ř í

Raději jiné hory.

Snad nikde není i v horních partiích tolik asfaltu jako v Krkonoších. A aut, která mají výjimku a jezdí po těch "krásných pěších cestách", není zrovna málo. V zimě jsou to zase samé rolby a skútry. Kdekoliv jinde si zajdu na oběd, do Krkonoš si radši beru s sebou jídlo - ceny v horských boudách bývají poněkud předražené. Ale možná je to tím, že lidem nestaší kochat se krásnou přírodou, ale potřebují aktivity zvané adrenalinové (jako by ten hormon dřeně nadledvinek za to mohl).

+3/0
1.8.2012 8:07

černej oes

Re: Raději jiné hory.

Ze stejných důvodů jsme po  dlouhých létech Krkonoše definitivně opustili. Horský tůra v zástupu není to pravé.

0/0
1.8.2012 8:14

Don_Alex

Re: Raději jiné hory.

Krkonoše jsou krásné, ale je bohužel třeba se vyhnout střediskům jako Špindl, Pec...

0/0
1.8.2012 8:28

černej oes

Re: Raději jiné hory.

Tras, kde by byl člověk sám je sakra málo. Já se přesunul na východ Šumavy a západ Novohradských hor a mám pokoj.

0/0
1.8.2012 8:36

Pruit Igoe III.

Re: Raději jiné hory.

No, na Šumavě jste si teda pomohli ;-D

0/0
1.8.2012 11:50

černej oes

Re: Raději jiné hory.

Je patrné, že jste znalec.  Pokud jste na Šumavě nakdy byl, upřesněte si pojmy východní část a Novohraddské hory, které jsem  uváděl. Možná pak nebudete psát nesmysly.;-D;-D

0/0
1.8.2012 11:59

Hroznej_puberťák

Re: Raději jiné hory.

Když člověk srovná třeba Pohoří na Šumavě před 10 lety a dnes, trochu se obávám, že při tomto trendu to moc na klidný důchod nebude.

0/0
1.8.2012 12:41

černej oes

Re: Raději jiné hory.

Novohradské hory nejsou ale jen  Pohoří.

0/0
1.8.2012 13:31

Hroznej_puberťák

Re: Raději jiné hory.

Nejsou, to je poznámka k tomu trendu. Když už se takhle mění i tak zapadlá díra, jak bude vypadat ten zbytek...

0/0
1.8.2012 13:34

černej oes

Re: Raději jiné hory.

Mohu Vás ubezpečit, že v NH jsem několikrát za rok a  vím o  spoustě míst, kde můžete  hodiny bloumat krajem a nepotkáte živou duši. Mimochodem, když  v Pohoří opustíte hlavní silnici, uděláte pár kroků mimo, nepotkáte živáčka ani tam. To ale každý, kdo se občas jde protáhnout  do přírody jíž dávno ví...

0/0
1.8.2012 13:44

Hroznej_puberťák

Re: Raději jiné hory.

Taky jsem tam tam pákrát za rok a taková místa navíc znám i v profláklé části Šumavy, nejen zde, nicméně postupem času se z nich budou stávat menší a menší ostrůvky. Kdo třeba znal před 15 - 20 lety Vítkův hrádek? Dnes jsou i tam davy...

0/0
1.8.2012 14:01

černej oes

Re: Raději jiné hory.

Jde o to, vydat se do míst, kam nelze jen zajet autem a obvykle je po problému. Pohory, pingl a jde se.

0/0
1.8.2012 14:12

elegani

Re: Raději jiné hory.

Cena nemuze byt predrazena.

+1/0
1.8.2012 9:02

DBLXCHT

Re: Raději jiné hory.

lidí tuny s tím souhlas, ale jídlo na Martinově boudě - svíčková (opravdu dobrá) 147,- mi nepřijde jako hodně a v centru špindlu jsem měl 300g kotlety a šťopuchaný brabmor za 172,- což si myslím, že je dokonce levné...

+1/0
1.8.2012 10:34

Yesname

Re: Raději jiné hory.

Na Šumavě není moc míst, kde by měli podobné ceny. Spíš výrazně nižší. I tam, kde by to člověka nepřekvapilo.

+1/0
1.8.2012 10:39

DBLXCHT

Re: Raději jiné hory.

Věřím tomu, jen si myslím, že ty ceny nejsou vysoké, svíčkovou si v Ústeckém kraji dám minimálně za 95,- a to navíc neřeším kvalitu...prostě je jídlo v Krkonoších za celkem běžné ceny

0/0
1.8.2012 11:02

czermi

no

paráda mám Krkonoše moc rád hlavně v létě R^

0/0
1.8.2012 7:59

italianaHani

Krkonoše

osobně mám radši okolí Pece pod Sněžkou než Špindlu, nicméně to nemění nic na faktu, že Krkonoše považuji za nejkrásnější část republiky R^ :-)

+1/0
1.8.2012 0:26

Pruit Igoe III.

Re: Krkonoše

Souhlas. Špindl je asi nejhorší středisko. Mrtě lidí, atmosféra žádná a večer tam ani není, kam jít. Skoro tam nenarazíte na normální restauraci, neřku-li hospodu. Samý přiblblý steakárny, pizzerie, bary... Kdo o to na horách stojí? ;-)

0/0
1.8.2012 0:29

pespegi

Re: Krkonoše

Téměř dokonalý je pobyt v novém horském hotelu Štumpovka. Můžu jen dopručit, nemá to chybu.:-)

0/0
1.8.2012 7:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.