- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O víkendu se to přihodilo kamarádovi na delší vyjížďce a tak jsme to podle návodu dali do kupy. Jen se nám nepovedl napnout u kola Pells řetěz, protože tam se osa zadního kola při sundávání neposunuje vzad, ale dolů. Takže to byl boj, ale aspoň po rovinách s tím mohl jet a nemusel jít pěšky.
při přetrženém řetězu mimo civilizaci končíte (a tlačíte). Mohl bych vyprávět. A to nejsem žádný závodník...
Já si teda nemyslím, že je nýtovačka na cestě zbytečnost. Už docela dlouho přemýslím si nějakou skladnou pořídit. Zatím jsem jezdila jen s imbusy, samolepením, pumpičkou, montpákami a (na delší nebo terénější trasy) s duší.
Máte někdo tip na rozumnou nýtovačku (i příp. v sadě) za rozumnou cenu pro hobíka?
Pořiďte si "McGyverovský" multiklíč. Jsou v tom imbusy, šroubováky, klíč a dají se koupit i s nýtovačkou. Je to super skladné a vše v jednom. Pořídit se dají od 150Kč, ale to nedoporučuju, takový jsem už zničil Pak jsem si pořídil multiklíč asi za 600 a teď už je vše v pohodě
Pro všechny co prskají nad množstvím nářadí. Tato oprava a drtivá většina běžných oprav při jízdě se dá opravit multiklíček za pár stokorun. Velikost minimální, váha taktéž......
"Stačí k tomu mít imbus a nýtovačku řetězu"
Jo to běžně vozím, kvůli poruše, která mě na 99,9...% nepotká
Od doby, kdy mě postihla ta situace, ke které dochází s pravděpodobností 0,1%, přerval jsem řetěz a koloběžkoval 15 km domů, s sebou malou nýtovačku vozím.
aby ses dostal nohama na zem a odrážet, odrážet a odrážet. Samozřejmě jen kousek k nejbližšímu sjezdu k vlakové zastávce.
To bych snad radši zkrátil ten řetěz.
Nejlepší je vozit sebou celou výrobní linku pro jízdní kola. Pak se i při naprostém zničení kola dá lehce vyrobit náhradní.
Nejtovačku s sebou vozím od té doby co mi prasknul řetěz. Naštěstí jsem ji nemusel použít, tak jsem se chtěl podívat, jak se to dělá.
Ale panáčci takové video se samými střihy je celkem na ho... Je to sice akční, trendy a cool, ale neni tam nic vidět. Takže si to asi zkusim až někdy v terénu.
Nejtovačka je na multiklíči o velikosti švýcaráku, montpáky, lepení, malá pumpička a náhradní duše, to všechno se vejde do camelbaku i goráčovkou, tatrankou a dvěma litrama vody. To je pro vás opravdu takovej problém přenejtovat řetěz? bože, kupte si radši koloběžky nebo si to nechejte spravit za pětikilo někde v krámě. OMG
před pár lety jsem řešil podobny problem (praskla patka) vytahl jsem nejtovač šup single speed... bohužel ne vždy se řetěz napnout tak idealne a dodržet řetězová linka tak aby řetez neseskočil nebo nevyskočil o pastorek výše a to se pak dejí veci pamatuji že mně vlivem napnutého řetezu málem ani nešlo vyndat zadní kolo.
Takže radeji tlačenka koloběžka nebo nahradní patka