Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi jsou blázni do kol a bruslí. Nový superseriál to potvrzuje

Celkem 16 závodů horských kol, k tomu pět festivalů in-line bruslení a v zimě dalších několik masových závodů na běžkách. To je bilance možná největšího sportovního seriálu pro široké masy na světě sdruženého pod název Kolo pro život, který potvrzuje, jak Česko a Čechy ovládl outdoorový sport.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vpro2

... v lonskem roce jsem vznesl dotaz

na obor planovani a mistniho rozvoje na plzenskem magistrate, proc se vetsina cyklostezek buduje ze zamkove dlazby a proc nepocitaji s moznosti vyuziti i pro "inlajnisty" ... bylo mi odpovezeno zcela vazne, ze brusle jsou jen okrajova zalezitost ... zrejme dotycny "ourada" trochu zaspal dobu a nevsiml si navalu na vsech inline ovalech v Plzni ... ;-)

0/0
27.5.2012 13:20

e.m.

Nesouhlasím

se zápornými názory a považuji je za názory omezenců. Každý má právo se účastnit těchto akcí podle svobodného rozhodnutí. Je dobře, že se takové akce konají. Nebo je snad lepší provozovat gaučing a podobně? Sám tyto akce nejezdím, protože mám dostatek vlastní  invence jezdit na kole vlastní trasy a dostečně dlouhé či náročné v patřičném tempu a v dobré partě. Kdo nemá vůli se sám přinutit a najít si vhodný terén nebo si chce zasoutěžit, asi rád jezdí "masovky", kde má trasu připravenou. A je rozhodně lepší pohybovat se venku, než přiblble mlátit do zdi třeba při squashi. Kdo má rád přírodu, má rád i kolo. A je jedno jaké - horské či silniční, za 20 nebo 100tis. A nemusí být vrcholový cyklista, ale jen sportovní "hobbík".

+1/0
9.5.2012 13:53

Hroznej.puberťák

Re: Nesouhlasím

Není žádný důvod k tomu, aby ten, kdo má rád přírodu, musel nutně mít rád i kolo. Je dost lidí, co do přírody spokojeně chodí pěšky, na kole nejezdí vůbec, a přírodu mají x krát radši než stáda dementů odhazujících po lese obaly od energetických tyčinek - kterých je mezi cyklisty bohužel velmi mnoho.

+1/0
9.5.2012 15:10

vpro2

Re: Nesouhlasím

mnohem vice podobnych dementu je mezi pesimi turisty a jejich ratolestmi, jeste jsem nevidel cyklistu, ktery by odhazoval petky a jiny bordel po lese ... ;-)

0/0
27.5.2012 13:17

vpro2

Re: Nesouhlasím

... a jeste mala poznamecka ... velka spousta techto pesich "milovniku prirody" si sve ctene pozadi doveze na misto hezky automobilem, tam se vyklopi a udelaji s bidou 3 kilometrovy okruh se 6 zastavkami na svacinu, nasednou do vozu a jedou na bednu domu ... tech opravdu pravovernych turistu je sakra malo a dle meho soukromeho nazoru je v soucasnosti pocet slusnych cykloturistu davno prevysuje ;-)

0/0
27.5.2012 13:24

lekaj

ha ha

uz vidim jak si delnik porizuje kolo za sto litru ... to je dobrej vtip.

0/0
6.5.2012 20:54

Pravdu lze smazat, ne umlčet II

Každý musí mít to, co má ten druhý ...

až začně být populární stavět se na hlavu, budou lidi klidně chodit i po hlavě ...

+1/0
5.5.2012 0:16

Kolemjdouci_F

Chtel

bych se vratit 15 let do minulosti. Jezdil jsem ve Stromovce na inlinech skoro sam - pohoda. Jezdil jsem na biku v okoli Prahy taky skoro sam. Na masovky typu Kral Sumavy jezdilo par lidi. Proc se vsichni najednou zblaznili a sportuji jako o zivot? Asi je tu moc naplav.. :-P

+1/0
5.5.2012 0:01

Politicky nekorektni Artaban v01

Re: Chtel

Proc zacalo tolik lidi sportovat? Treba i z podobnych duvodu jako ty pred temi 15ti lety. Nejsi vyvoleny, ktery je povolan k jezdeni na inlinech sam.

+3/0
5.5.2012 8:36

- antimultikulturista -

Re: Chtel

aha, takhle to je. pražáci jsou líní buřti, kteří sedí doma a sportují jen náplavy ;-D;-D;-DR^

0/0
6.5.2012 9:11

pravda boli cenzore (5.nick)

Jediná královna cyklistika je silniční,

tak to bylo, je a bude. :-P

+1/0
4.5.2012 20:15

Bogus

Re: Jediná královna cyklistika je silniční,

http://www.pinkbike.com/photo/1667578/ ;-)

+2/0
7.5.2012 14:19

Neutrální Nick

Re: Jediná královna cyklistika je silniční,

...asi tak ;-DR^.

0/0
7.5.2012 14:51

popelnica9

hm...

Nemusím ani článek číst - KPŽ JDE K VODĚ! Už to není o těch závodech a atmosféře. Teď už je to byznys. Udělat trasy pro všechny a přilákat co nejvíce lidí. Zlatý závody okolohnoja (no name) = poloviční startovné a o 200% lepší luxus. Byl bych rád kdyby se nějaké tradiční závody od KPŽ odtrhly! HOWG

+1/0
4.5.2012 20:14

Paulitko

:-)

někteří tady hodně trpí mindráky, když dokáží kritizovat vše a všechny...já tuto aktivitu jenom chválím ať je v jakékoliv formě..lidé jsou strašně líní a proto je jen dobře, že se brusle, kola, běhání ať už na lyžích nebo po svých, výšlapy, lyžování atd. takovým způsobem popularizují a přidávají se další a další...ať už je to bráno jako sport nebo jako relax...po takovéto aktivitě se dá nějaké to pivečko nebo lepší jídlo odpustit :-)

+1/0
4.5.2012 17:12

Doktor Jandera

Taky

jsem býval mladej a hloupej a jezdíval masovky. Je to ale o ničem, přecpané tratě, stojí to rok od roku víc a člověk si bajkování vůbec neužije. Navíc co má info od pořadatelů jednotlivých závodů, chová se pořadatel celé série právě pěkně prasácky (omezení vlastních reklam, hodně opožděné platby partnerům atd atd) a tak nevím, proč bych jim na něco přispíval. To tak jednou max dvakrát do roka závod o 50 lidech, o kofolu a tatranku a nenechat se přizabít těma chrtama, co na závody přijedou ochcávkou jednadevěttédéý a styl řízení kola mají stejně bezohledný jako na silniciRv

+2/0
4.5.2012 14:52

Josef II

Re: Taky

Ty masovky maji vice spolecneho s masou nezli s cyklistikou. To same masove pochody (Prcice). Sam by to nikdo nikdy nesel !

0/0
4.5.2012 16:52

Bolkonski

Dojemné

jak ten zaprášený dělník a manažer pijí stejné pivo (ze stejného kelímku?), opodál se domlouvá další manželství a nad tím vším se usmívají zástupci "spořky", kteří jistě uznávají stejně čistá, jasná a spravedlivá pravidla jaká panují v tomto Brave New World. Brrr...

+4/0
4.5.2012 11:44

myskamiki002

Re: Dojemné

asi nejak tak ;-D;-D

0/0
4.5.2012 15:08

TYGR.NET

Češi jsou blázni do všeho

co jsem někdo přitáhne a udělá tomu reklamu ... kdyby tomu tak nebylo, tak třeba takový McDonald tu nemá šanci . Naštěstí už se to zlepšuje a zase se objevují rize české jídelny.

+2/0
4.5.2012 11:14

sarumánek

Re: Češi jsou blázni do všeho

Už se těším na rize českou náhradu za to zpropadené emerické horské kolo. :-)

+1/0
4.5.2012 11:16

fujojte

Re: Češi jsou blázni do všeho

Dvacet let starej favorit je pořád lepší, než ťamanský kolo  :-)

+1/0
4.5.2012 14:38

vysypany_lozisko

Re: Češi jsou blázni do všeho

tak myslíš ťamany_vietnamce, tak tam se žádnej rám, či kolo nedělá, ani jej ťamani neprodávají a pokud myslíš ťamany_tajwance, tak tam se dělají nejšpičkovější rámy potažmo kola. Takže meleš z cesty a o starý favoritu se netřeba ani zmiňovat.

+4/0
4.5.2012 14:50

popelnica9

Re: Češi jsou blázni do všeho

tak tak

0/0
4.5.2012 20:16

Roger Wilco - 4. reinkarnace

Re: Češi jsou blázni do všeho

R^

0/0
4.5.2012 20:42

Dlakodlak

Re: Češi jsou blázni do všeho

Ty české jídelny jsou tu pořád a dlouho, ale pravděpodobně jste si jich nevšiml zaujatý McDonaldem apod....

0/0
9.5.2012 9:58

sarumánek

Kolo pro život - naprosto odporná akce

Je docela zábavné, jak pořád všichni nadávají na "ovce" a "tupé stádo", a pak do něj nadšeně zalezou. Mít tu touhu projet se krásnou a tichou přírodou v davu 1500 funících lidí může jen tupec. Vím, o čem mluvím - do Brdů jezdím na kolo pravidelně a kromě populární cesty po rovince na hřebenu nepotkávám při výšlapu nahoru a sjezdu dolů často ani živáčka. O víkendu maximálně tak deset lidí za čtyři hodiny. To je těch pár skutečných "bláznů do kol". Ty desetitisíce dalších, kteří se na horských kolech důležitě a v příšerně pestrobarevných dresech prohánějí po širokých asfaltkách, pohodlných rovinkách (zkuste třeba cyklostezku Praha-Kralupy nebo Beroun-Karlštejn - to je "horská" masovka, když tam není ani metr převýšení) je možno také nazvat "blázny", ale už v jiném slova smyslu. A o účastnících masových scén typu Kolo pro život už ani nemá cenu mluvit - moc a síla velkého davu jim dává podobně falešný pocit vlastní důležitosti jako účastníkům dělnických protestů, Prostě plebs.

+6/0
4.5.2012 11:05

majki77

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

k těm dresům, jak na to občas koukám, těm lidem za to, že nosí dresy s nápisy a dělají reklamu firmám někdo platí??? Jinak jak tak koukám tady na ty fotky, tím, že tam dost cyklistů chlempá pivo (pokud není nealko) porušujou zákon, nebo ne?

0/0
4.5.2012 11:19

IfčaX

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

Tak že by doslova platil, to neplatí, ale... jednobarevný dres je většinou nezanedbatelně dražší než ten onápisovaný.

0/0
4.5.2012 12:38

Hroznej.puberťák

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

Pokud je ten jednobarevný vůbec rozumně k sehnání...

0/0
4.5.2012 13:06

Mac4872786

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

V kamenných obchodech je to děs a bída. Už tam nenakupuji. Na Internetu seženete pohodlně jakékoliv oblečení a bez reklam. Jezdím také často po městě, tak jsem se rozhodl mimo běžných barev i pro reflexní žlutozelenou. Dlouhé roky nic takového nebylo vůbec k seznání. Nechci dělat někomu reklamu tak nedám odkaz na konkrétního prodejce, ale zkuste třeba přes google hledat "Cyklodres černo-reflexní žlutý MONZA". A mnoho dalších.

+1/0
4.5.2012 13:42

majki77

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

tak já mám podobný, ale naopak celý černý, jen na zádech široký reflexně zelený pruh :-) takže mě spíše ti pestrobarevní pupkáči u píva dokážou pobavit

btw, myslím, že ty jednobarevné (dvou) jsou cenově podobné :-)

+1/0
4.5.2012 14:06

Neutrální Nick

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

Úplně jednobarevný nevím, ale dresů bez reklam jsou k dostání hromady za úplně normální ceny...

0/0
4.5.2012 18:07

prima.p

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

Co to je normální cena???8-o?

0/0
4.5.2012 23:05

přituleň

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

Mám doma dva dvoubarevné dresy (modrobílý a černobílý) po čtyřech stech za kus.

0/0
4.5.2012 23:28

Neutrální Nick

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

Nelišící se od pomalovaných dresů.

0/0
5.5.2012 7:20

elfinn

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

Také jezdíme tam, kde nikoho nepotkáme skoro za celý den, ale tyhle masovky neodsuzuji. Prostě každému vyhovuje něco jiného a aspoň se mě nebudou motat pod kolem v lese. :-)

+4/0
4.5.2012 11:48

kritik kritiku

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

Rozumna rec, samota, ticho, pohoda, priroda...zadny hovada...

+1/0
4.5.2012 22:58

jorbl2

Re: Kolo pro život - naprosto odporná akce

No ty jsi taky pěknej kádrovák, ty dělnickej proteste. Co všechno dokáže blbec smotat v diskuzi o cykloakci, to žasnu.

+1/0
4.5.2012 17:21

db2002

*

a ja bl.ec jsem si koupil longboard. Zase jsem mimo... ovci stado :)

0/0
4.5.2012 9:53

crs

Re: *

To tedy jste. Víte o tom že tím že jezdíte autem, jste ovce?

0/0
4.5.2012 10:43

db2002

Re: *

urcite, pac mi nic jineho ani nezbyva, mozna tak motorka, ale ty nejsou tak bezpecne, na vrtulnik nemam a MHD se mi nevyplati bohuzel.

0/0
4.5.2012 10:55

sarumánek

Re: *

V takovém případě by byl ovcí i každý člověk, co chodí na záchod. Že by si někdo pletl pojmy s dojmy? Ovce není ten, kdo jezdí autem nebo na kole. Ovce je člověk, který například jezdí určitým typem auta, aby získal společenský status pořed ostatními nebo na kole v davových akcích, které mu dávají pocit příslušnosti k pravým, "nadšeným" bikerům.

+1/0
4.5.2012 11:14

a budou mě mazat a budou.....

Re: *

tak hlavně,že se odlišuješ...snad to nebyl jediný důvod, proč sis to koupil;-D

+1/0
4.5.2012 10:44

db2002

Re: *

no to urcite ne :)

0/0
4.5.2012 10:54

fujojte

Na rozdíl od kola člověk nepotřebuje už žádné další vybavení

Na rozdíl od kola člověk nepotřebuje už žádné další vybavení.....

...

sem nepochopil, jak na průměrném kole tak na průměrných bruslích se dá jezdit bez vybavení, a nebo s vybavením (na obojím). Není rozdíl.

0/0
4.5.2012 9:47

ivik1978

vinarska 50

Mimochodem kdyz jsme u te vinarske 50, zaujalo me dalsich par veci. Predne pri startu vyziva starter (komentator Dusik), jedte prosim opatrne, je vas tady 1500, startovni rovinka je ponekud uzka. Trasa je 50 km, zpozdeni na startu dozenete mnohokrat..Myslite ze na to nekdo reagoval - strkani pri startu nebo nebezpecne predjizdeni ve sjezdech uplne normalni (mimochodem ty jsem dohnal na prvnim stoupani). Po 1 km od startu borec spadl a do nej narazilo dalsich 10 lid....

Suma sumarum pro jednoho "zavodnika" letel vrtulnik.

0/0
4.5.2012 9:46

Eismitte

150 tisíc nosičů

To svědčí jen o tom, že jsou Češi líní se na kole někam přepravit. Hrrr autem s kolama do hor a hrr zase zpátky. Tam si objedou na kole 50 km a jedou autem zase zpátky a smrdí (to v lepším případě) na silnicích pod nos těm, kteří se na kole přepravují.

+1/0
4.5.2012 9:34

Neutrální Nick

Re: 150 tisíc nosičů

Tzn. mám nasednout na kolo, dojet 600 km do Alp, tam si zajezdit a zase jet na kole 600 km zpět?

+1/0
4.5.2012 9:36

Roger Wilco - 4. reinkarnace

Re: 150 tisíc nosičů

S kámošem jsme byli takoví šílenci, že jsme tohle dělali :-) Ale po čtyřicítce už se tam dopravujeme radši autem a spíme v penzionech, to je fakt.:-)

+1/0
4.5.2012 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.