- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bude zajímavé na konci porovnat čísla tzn. rok dostavby a cena
když 50m od horní stanice lanovky končí asfaltová silnice. +
Co ten zbor naložit na náklaďák a normálně odvézt ???
Asi problém s Polákama, nebo s ekoteroristy z KRNAPu...
Že ve švýcarsku zvládnou ubourat stanice lanovky, modernizovat a dostvět za 5 měsíců (na původním místě lanovky) u nás to potřebuje 4x takovou odstávku, a to ještě staví vedle původní stanice
u jedné vadí architektonický styl, ale velmi podobný projde (kterápak kolečka bylo nutno promazat aby to šlo?).
Kdyby Kokodák neměl drůbeží mozeček, tak by po přečtení článku věděl JAK!!
Ta černá krychle trčící do prostoru, uf... Připomíná mi to ten pražský hnus vedle Muzea od architekta Pragera.
Budova bývalého Federálního shromáždění patří mezi to nejlepší, co se u nás od války postavilo! Je to jeden z mála baráků, které by mohly být v učebnicích světové architektury! Produkt 60. let
zbořil na Luční Boudě, dost důkladně. Pak jsem to ale "vylyžoval".