- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdo to psal za blbca? nemyslel snad proti rotaci země?
Naklady na vyvoj letadla, naklady na samotnou cestu...a ve finale cestujici, kteri to nerozchodi ani za tyden. Takze tak nejak mi unika proc se o neco takoveho snazit? Bude to drahe a nepohodlne..
Nedokáži si představit letět 19-20 h. nonstop v ekonomické třídě. Z toho by i zdravý člověk zcepeněl. Kdybych měl to štěstí se vypravit do Austrálie a plánoval cestu podle sebe, tak bych si určitě při obou cestách udělal stop-over někde v Asii. Spojil bych tak příjemné s užitečným.
Další připomínka je technického charakteru. Kolik paliva by se na uvažoaný let spotřebovalo? Spotřeba při startu v prvníh hodinách letu by musela být srovnatelná s dírou v nádrži. Obávám se, že ekonomika provozu by šla do kelu.
prvni zkusebni lety 2013, uvedeni do provozu 2014
a jak to souvisi s clankem? Nonstop LHR-SYD-LHR se s tim stejne nalozene neda letat...
Amsterdam - bangkok cina aerl, economy. Cez 12 hodin , naspat za mnou a vedla mna nemci a frantici z detmi do 2 rokov--Revanie, nulovy oddych a spanok potom hned dalsi let a zas hned potom prestup a 15 hod cesta vlakom... Mate lepsi pribeh.? . Ale th. Ale poznam ludi co v economyleteli z gb do nz 20 hod!! Vzdy lepsie ako z rusakmi cez rusko, to nieje moc istota
"Ale poznam ludi co v economyleteli z gb do nz 20 hod!" Tak to asi tezko znas, protoze z GB do NZ to trva jeste o nekolik hodin dele at se leti presw Asii nebo pres Ameriku. Tak v prumeru 25-28 hodin s 2hod. prestavkou bud v Singapore nebo v LA.
"Nový stroj, nazvaný prozatím 777-8LX, na kterém nyní pracují mechanici Boeingu"
Opravdu mechanici? Mimochodem Boeing teprve studuje, jestli program "777NG" vubec spusti, rozhodne novy letoun jeste nevyviji
A to ani nový letoun nebude. Nové motory, lehký facelift. Přestaň tahat toho šaška.
krásný výkřik do tmy...komentovat něco, čemu nerozumím, to chce svým způsobem hodně sebevědomí...a to se cení...
To je normální mučení. Nedej bože, když máte jako já 198 cm. To se prostě vůbec nedá !!! Když si sednu zadkem co nejvíc dozadu, nikdy se mi nestane, že bych se nedotýkal kolenama sedačky před sebou, spíš jsem v ní zabořenej nebo je prostě musim dát na stranu. Pohodlně se usadit je z kategorie utopie. Nevim, pokaždý jsem to proklínal a uvažoval nad tim, jestli neexistuje nějaká vyhláška na povinnej prostor pro pasažéra, protože tady žádnej neni!!! Za váhu si člověk většinou může sám, ale co mám dělat s tou vejškou? Místa je tam čím dál míň, a navíc pomaličku polehoučku zakazujou cestujícím stát nebo postávat. Takovýhle lety jsou za trest a daj se lítat už jen businessem.
a hlavně tady podle mě už ani nebude možná ekonomy třída, ale povinně byznys, jinak jim budou lidi padat s embolií jako hrušky...
1) je to Qantas, ne Quantas. QANTAS je zkratka pro Queensland and Northern Territory Air Service
2) "...První nonstop civilní let z Londýna do Sydney absolvovala
australská letecká společnost Quantas již v roce 1989, v rámci propagace
svého prvního jumba, Boeingu 747,.." Qantas nemohl propagovat sve PRVNI jumbo Boeing 747 v 1989, protoze mel B 747 ve sve flotile od zacatku sedmdesatych let. My sami jsme letli s jejich Boeingem 747SP v 1979. V clanku chybi jeden podstatny detail - jedna se o verzi B747-400, ktera prisla na svetovy trh v 1988. Letadlo take nemelo "na palubě zcela nevytíženého stroje jen hrstku pasažérů ". Nemelo pasazery vubec zadne, protoze let byla prvni dodavka tehdy nejnovejsi verze Jumba.
často mám pocit, že čtu něco jiného než diskutující...? 1) vidím Qantas ne Quantas..? a za 2) čtu:
Australská společnost Qantas vyzkoušela dálkový let Londýn - Sydney už v roce 1989, se svým prvním novým Boeingem jumbo 747-400. Vzdálenost 18 tisíc kilometrů překonalo letadlo za 20 hodin a devět minut, což byl poté až do roku 2003 světový rekord. Na palubě však nebyl žádný náklad ani pasažéři. To samé mají i na Qantas a Wikipedie... tak nevím odkud to citujete
Z clanku jsem se nedozvedel, jak se konstrukci letadla chteji vyporadat s tou obrovskou hmotnosti paliva, ktere si letadlo na takovou vzdalenost musi nest a kvuli nakladum na jeho udrzeni ve vzduchu vychazi levneji mezipristani pro tankovani.
tipoval bych úspornější motory, jiný povrch trupu, tvar křídel, prostě něco se spotřebou paliva...