Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zabije, nezabije? Pasažéry na střeše vlaků „sestřelují“ betonové koule

Už bylo dost nelegálního cestování na střechách vlaků. To si řekla indonéská vláda a rozhodla se, že s nešvarem na tamních železnicích zostra zatočí. Úřady proto nechávají instalovat betonové koule o velikosti grapefruitu zavěšené nad tratí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Šerlok Homeless

No to je dobré

Vrátí jízdné, když se nevejde do vagónu, ale do jeho zaměstnání/obchůdku ho nedopraví.

No, aspoň se mu bude hezky umírat hladem s vráceným jízdným.!!

V poslední hodince si řekne: Umírám sice hlady, ale byl jsem poctivý, a proto mi poctivě vrátili jízdné a nemuseli mne potupně srážet ze střechy vagónu betonovou koulí.!!

0/0
27.1.2012 11:00

pavuky

no bóže

http://www.worldsupertravel.info/wp-content/uploads/2011/08/overloaded_train_europe.jpg

0/0
24.1.2012 18:35

Lostflower

Re: no bóže

To je spis bus c. 39 do Mlynske doliny v Bratislave.

0/0
24.1.2012 22:10

kodlx

Re: no bóže

neni. jelikoz jsem se teto taskarice(mozna jineho rocniku) ucastnil tak vim naprosto presne, ze je to na kolejich VUT Kolejni v Brne (palacak). Bylo to v ramci majalesu jako pokus o nejaky rekord. A jak jsem to poznal? Je tam videt kus paneláku.

0/0
27.1.2012 1:57

Na západní frontě lež

Re: no bóže

To tam nahrál nějaký negramota, který neví, co je to anglicky "train"?

+1/0
25.1.2012 12:37

JirkaP

Řešení

Stačilo by zvýšit rychlost v rámci možnosti trati a pak někde silně přibrzdit a ono by to nějak popadalo

0/0
24.1.2012 15:35

Bery

Hmm...

Ten clanek navozuje dojem, ze cim je zeleznice v horsim stavu, tak tim je o ni vetsi zajem. ;-D

+1/0
24.1.2012 15:15

vasekpasek

...

Čekal jsem výživnou diskusi a nezklamal jsem se :-)

+1/0
23.1.2012 23:57

ddtx

Mycku

na vyjezdu a je to :-)

0/0
23.1.2012 20:03

cz3dtc

Není to náhodou nedostatkem vagónů ?

Idiocie vlád je potřeba defenestrovat !

+2/0
23.1.2012 19:28

Amáálie

Úžasný sport,

mohli by provozovat jako adrenalinový sport pro Evropany či jiné /někteří už neví už co by kdeby zkusili o dovolené  :-))/ a z vydělaných peněz by velmi brzo pořídili další vlak :-))

0/0
23.1.2012 11:20

Amáálie

Re: Úžasný sport,

ještě pro bohatší návštěvníky by betonové koule zůstaly na svém místě...

0/0
23.1.2012 11:22

King_Feanor

ti strašní evropští kolonizátoři!

kdyby raději jim nechali více vlaků...;-D

+3/0
22.1.2012 22:24

sisko1

Pslední železnici postavili kolonizátoři

..ale hlavně že se jim v samostatném státě žije lépe..hanba koloniím !!

+5/0
22.1.2012 21:31

Inkvizitor Johny

Re: Pslední železnici postavili kolonizátoři

Jo a to myslíte které?;-D

0/0
25.1.2012 21:56

CeleronD

... ani s duchovními a psy.

Vždyť je to totéž.

0/0
22.1.2012 20:57

Na západní frontě lež

Re: ... ani s duchovními a psy.

To si vyprošuji, pes vás nezradí ;-)

0/0
25.1.2012 13:35

TigerM

edht

http://www.youtube.com/watch?v=BInxuLaIxdU

0/0
21.1.2012 23:27

TigerM

brh

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.worldsupertravel.info/wp-content/uploads/2011/08/overloaded_train_on_bridge_india_delhi.jpg&imgrefurl=http://www.worldsupertravel.info/main/overloaded-trains-of-india&h=256&w=500&sz=41&tbnid=ukm9Ms-A4eAoGM:&tbnh=69&tbnw=135&prev=/search%3Fq%3Dtrain%2Bindia%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=train+india&docid=1fCvEH5cjtOLbM&hl=cs&sa=X&ei=GjYbT5mSF9T04QTv4cDdDQ&sqi=2&ved=0CFIQ9QEwBQ&dur=1484

0/0
21.1.2012 23:03

Leva

Čí je to problém?

Ale pánové, či dámy, je to náš problém?

0/0
21.1.2012 17:54

Buldrex

Stejně

je odstříhaj...

0/0
21.1.2012 17:03

Fai Rodis

No jestli si

za tech 60 let od odchodu odpornych kolonizatoru nenatahli dalsi koleje...at si nasledky prictou sami.

+1/0
21.1.2012 1:10

Ocas5

Re: No jestli si

A jak to hezky autor článku napsal "... po sobě zanechali holandští kolonizátoři." Jako by to byl snad mor nebo něco jinak odporného. Kolonie měly zůstat koloniemi, vedlo by se tam lidem nepochybně poněkud lépe.

+3/0
21.1.2012 22:42

Na západní frontě lež

Re: No jestli si

Indonésie je tvrdě islamizována, takže o žádné produktivitě tam nemůže být řeč.

0/0
25.1.2012 13:42

sedlak ve svete

Platena strecha

Proste sundat pevnou strechu a je po starostech. Jednoduche, prakticke, levne. ;-D

+2/0
20.1.2012 17:22

really?

Re: Platena strecha

BINGO!!! ... myslim, ze uz neni tedka co resit! Muzes si to nechat patentovat! ... nechapu, ze je to nenapadlo? ... vzdyt je to LEVNE a velmi UCINNE RESENI!!!

0/0
24.1.2012 22:36

_Xeon_

::

Chcelo by to vagóny typu Cabrio.. ;-D

+2/0
19.1.2012 10:22

masterplan

Stejný jako u nás

Jsem rád, že nejen u nás se vládne stylem The Kocourkof™. Místo aby odstranili příčinu problému, raději se budou všemi silami snažit potlačit jeho následek. Rv

+9/0
19.1.2012 8:22

datel.gambler

dobrý...

...nechtěl bych na střeše vlaku dostat koulí do koulí ;-D

+3/0
19.1.2012 7:59

dobrý táta

nejsou ty koule moc vysoko?

já bych je spustil trochu níž takhle to nemá efekt.

+2/0
19.1.2012 5:36

cckk

Re: nejsou ty koule moc vysoko?

neboj az to mistni nastve spusti to na uroven okna lokomotivy....

0/0
23.1.2012 9:14

oldas7

To snad ani není možný :-)

Fakt síla.

+1/0
18.1.2012 23:53

obejmi svého censorka za 14,90,-

Tak to je síla

Kam se hrabou v Kocourkově.;-D

+1/0
18.1.2012 23:06

petkacek

Dobrá by byla koule jen jedna

ale rozhoupaná - viz rusácký kuželky;-)

+4/0
18.1.2012 21:29

sandokan78

No nevím

kolikrát mám pocit, že páteční a nedělní IC/EC českých drah mezi prahou a olomoucí nemají od tohohle moc daleko...

+3/0
18.1.2012 20:40

pa4vel

Re: No nevím

A co Vám brání koupit si místenku?Rv

0/0
18.1.2012 21:54

El ChupaNibre

Re: No nevím

Jo, není nad to mít místenku a sedět v narvaném kupé s dalšími 7 zoufalci a mít nohy tam, kam si je člověk obyčejně netroufne strčit ani po 2. rande.;-D

+6/0
18.1.2012 23:09

masinfira

Re: No nevím

Není nad to myslet a koupit si místenku do vozu vyšší kvality se 6 místy v kupé.

+2/0
19.1.2012 7:53

wercza

Re: No nevím

V EC nebo IC 7 dalších? To snad jen při nějaké mimořádné situaci...

0/0
19.1.2012 12:31

Viro

Re: No nevím

proto jezdím autem. Je to levnější a auta jsou skoro zadarmo.;-)

0/0
23.1.2012 7:51

sandokan78

Re: No nevím

Nic mi nebrání koupit si místenku - když kupuju jízdenku přes internet, tak je díky promo akci za hodně dobru cenu a místenka se dá přikoupit za 0 Kč. Jen jsem psal, že jezdí ty vlaky takhle přeplněný a že mi to kolikrát připadá jako v tý indii. Jak tohle tvrzení souvisí s místenkama teda nevím. Rv

0/0
19.1.2012 7:25

sedlak ve svete

Re: No nevím

Hele tygre, Indie a Indonesie jsou trochu jinde. :-)

0/0
20.1.2012 17:16

Fai Rodis

Re: No nevím

Ovsem ty preplnene vlaky maji v obou "Ind".

+1/0
21.1.2012 1:08

Vlastimil.Kornas

co takhle zkusit železnici elektrifikovat

a časem na střeše vagónů už nikdo jezdit nebude.

+2/0
18.1.2012 20:39

bramin

Re: co takhle zkusit železnici elektrifikovat

A zaplatí to kdo?

0/0
18.1.2012 21:34

Vlastimil.Kornas

Re: co takhle zkusit železnici elektrifikovat

co?

0/0
18.1.2012 21:35

certik_bertik

Re: co takhle zkusit železnici elektrifikovat

kde by vzali elektriku? to by muselizavřít veverky do bubnu

0/0
18.1.2012 22:14

strowfan-čistič-diskusí

Re: co takhle zkusit železnici elektrifikovat

a co jim brání? tam nemají veverky?

0/0
18.1.2012 22:48

Vlastimil.Kornas

Re: co takhle zkusit železnici elektrifikovat

z fotovoltaiky,tam slunko svítí fest.

0/0
18.1.2012 22:49

datel.gambler

Re: co takhle zkusit železnici elektrifikovat

zaleze slunko a vlaky stojí ;-D

0/0
19.1.2012 8:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.