Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Našli jsme předvánoční outletový ráj. Vyzkoušejte jižní Německo

Jedno z největších evropských outletových městeček leží kousek od jihoněmeckého Stuttgartu. Přes osmdesát obchodů je roztaženo v bývalých továrních halách, ale i v garážích rodinných domků. Předvánoční atmosféru můžete nasávat i v nedaleké Francii nebo Švýcarsku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Peti32

skvělé

Musím říct, že takový outlet v německém Zweibrückenu, cca 20 km od hranic s Francií, nedaleko města Saarbrücken nebo Kaiserslautern, neměl chybu. Ve Zweibrückenu jsem byla skoro půl roku a outlet jsem si zamilovala, škoda jen, že je to taková dálka :(

0/0
1.12.2011 22:20

diskuter99

co je outlet?

loňské a předloňské modley, které na západě nuž nikdo nechce a vyprodávají se za 1 - 5 EUR a v čechách se prodávají jako super moderní za 15 - 20 000 Kč

0/0
1.12.2011 13:11

lajika

vím, že budu vypadat

jako trochu opožděná, ale co je to outlet? Abych se poučila, obrátila jsme se na slovník. Ten uvádí, mimojiné, vysvětlení "prodejna přebytkového zboží s mírně vadným či hůře prodejným zbožím ap."

0/0
29.11.2011 7:13

Banjo Banjo

Re: vím, že budu vypadat

Outlet znamená česky něco jako výprodej.

0/0
29.11.2011 7:38

Stanea

Re: vím, že budu vypadat

Mate pravdu s tim, co jste se docetla. Verte tomu, ze timto je okecany prodej podradneho zbozi a neprodejnych lezaku.

0/0
29.11.2011 15:51

lajika

Re: vím, že budu vypadat

o jo, já vím, že mám pravdu. Jen jsem si nebyla jistá, jestli jsou si samotní redaktoři iDnesu vědomi toho, že se z nich stali radílkové v oboru "kam si zajet pro výběhový šunty, hlavně že sou značkový, nééé?"

0/0
29.11.2011 16:24

Hroznej_puberťák

Re: vím, že budu vypadat

Ono je na tom smutný hlavně to, že to, co se prodává u nás jsou ještě o mnoho výběhovější šunty než v těch zahraničních outletech, a ještě je to u nás násobně dražší. Ono třeba když jsem nakoupil balík výběhových věcí ve výprodeji v Zaře v Anglii, o rok později jsem se stavil v Zaře u nás a viděl tam ty samé věci prodávat 2x-3x dráž, ačkoliv už rok předtím byly výběhové, tak to je docela palba. A podobných příkladů mám více, ono se stačí i jen podívat do aktuálních katalogů na internetu, ani člověk nemusí nikam jezdit. Loňský model trekovek od Columbie u nás o třetinu dražší než venku model aktuální, to byl můj poslední úlovek, co takhle pamatuju.

+1/0
29.11.2011 17:59

von-bis

Re: vím, že budu vypadat

S tou Zarou mám podobnou zkušenost z jihu Španělska - Allicante. Tam prodávali rifle Zara ve slevě za 15-25 E. Tady se z toho dělá šílený luxus. Tam to nosí každý černý.

0/0
1.12.2011 23:11

urceno ke smazani

Re: vím, že budu vypadat

a co je spatneho na tom koupit neco co byl modni vystrelek pred rokem az ted? ja treba nakupuju jedno dvakrat rocne v outletech a pak mam pokoj. pravdaze ale v tech americkych, tam sou ceny nekde uplne jinde nez v nemecku natoz u nas. ano, nakupuji znackove zbozi, ale nikoliv proto ze bych byl nejaky snob, ale proste proto ze se mi nektere znacky osvedcily a jsou mi pohodlne, jestli je to vyprodej nebo horka novinka je mi celkem jedno - nerozlisuji zbozi na lonske a letosti, rozlisuji na pohodlne-nepohodlne, libi-nelibi. A nikdy sem nenarazil na to ze zbozi je poskozene - proste je to jen vyprodej. A nechapu proc to kupovat nove a navic tady - dat treba za mikinu nebo bundu Hilfiger u nas 3 nebo 4 tisice je magorina, prestoze vim ze mi padne a je dobra a tam premyslim jestli 49,90 neni moc.. Musel bych byt blazen abych si tady koupil triko CK nebo TH za vice nez litr, kdyz vim ze tam to koupim levneji nez u nas u vietkongu.. a tak podobne.

0/0
29.11.2011 20:47

Stanea

Re: vím, že ...

Tak ono se tu vubec nediskutuje o tom,  jestli kupovat nebo nekupovat. To je kazdeho osobni vec, nakolik je nebo neni potrebnej a co si kde chce koupit.

0/0
30.11.2011 11:55

tajny agent

Jo znacky ...

to je to co zveda sebevedomi tem co ho maji proklate nizko? Vychodni Evropa, cernosi .... ti jsou po znackach jako divi ...

0/0
29.11.2011 6:08

Banjo Banjo

Re: Jo znacky ...

Já nosím kalhoty jen značkové. Ne kvůli sebevědomí, ale ve slipech by mi byla zima a neznačkové mi zpravidla vydržely tak málo, že se úspora většinou nevyplatila.

0/0
29.11.2011 7:37

tajny agent

Re: Jo znacky ...

Ja zase znackove boty zlikvidoval v podstate za stejnou dobu jako neznackove. Kalhoty mam neznackove a vydrzi mi hodne dlouho ... ale mozna neznackove v cizine je neco jineho jako neznackove v CR. Davat napr.za dziny vic nez 25 euru mi prijde jako zhyralost. V CR pri ctvrtinovem prijmu na druhou stranu bych nemel problem za obleceni utratit mnohem vic s tim ze by mi to prislo normalni. ta relativita.

0/0
29.11.2011 8:26

anncz

Re: Jo znacky ...

jj, John Lobb nebo Ermenegildo Zegna, to jsou typicke cernosske znacky

0/0
30.11.2011 0:22

Damik

net

nějak nechápu proč pořád nutně někam jezdit.  Stejně si člověk zkouší maximálně tak kabát nebo boty, zbytek se odhadne podle velikosti a všechno se dá kupovat v Anglických outletech přes net.  poštovný je většinou dvacet liber ať už toho člověk koupí kolik chce.

0/0
28.11.2011 15:47

FastDriver

Re: net

triko nebo ponožky takhle koupíš v pohodě, ale boty, oblek, atd se takhle pořídit nedají. A navíc ten opruz z proclením, když do ceny ještě připočtou poštovné. To raději 1-2x za rok sednu do auta.

0/0
28.11.2011 15:56

Sauron-Duel

Re: net

Proclení z anglického e-shopu ? No, to asi zrovna moc nehrozí :)

0/0
28.11.2011 16:10

Hroznej_puberťák

Re: net

Nějaký ověřený odkaz na anglický outlet pro nás líné? Díky :-)

0/0
28.11.2011 20:56

lojzicekodvedle

Re: net

jestli chces sportovni veci tak http://www.sportsdirect.com/.Z USA nakupuji na www.6pm.com je dobre se u nich registrovat,posilaji na mail docela zajimave nabidky.Cena zbozi v tydny dost kolisa.Takze vychytat den a nakupovat pouze musis mit USA postovni box na preposlani zbozi k nam.Tricka Lacoste za 40 usd bezne,tady takove modely ani nenabizi Lacoste CR:-(

0/0
29.11.2011 20:08

jamming

DIKY PODOBNYM CLANKUM TO UZ NENI ONO

delate akorat medvedi sluzbu. drive to melo smysl, ted je je tam narvano a ceny jsou daleko vyssi.

0/0
28.11.2011 15:43

Don_Alex

Re: DIKY PODOBNYM CLANKUM TO UZ NENI ONO

ja bych se tech par lidi odsud, kteri se odvazi tam jet nebal....Jinak myslis ze ucelem podobnych mist je aby o nich vedelo co nejmin lidi? ;-D;-D;-D

0/0
28.11.2011 18:28

vojtajan

Ceny

Hmm ale ty ceny už tam také nejsou tak dobré...;-(, dřív to bylo lepší, jezdím tam už sedm let.Vyplatí se tam zajet pro obleky, jinak ostatní zboží musí člověk chytit slevu.Bohužel se to stalo moc známé a teď už si mohou dovolit vyšší ceny.

0/0
28.11.2011 14:33

jarik78

ano

tiez mam skusenost, bol som tam osobne, cele mestecko je posiate znackovymi obchodmi, ono zase ale zalezi kedy clovek pride, ked panete na den, ze maju vsetci zlavy -najcastejsie soboty, oplati sa, kvalitka za prijatelnu cenu a este aj s vyletom po okoli :)

+1/0
28.11.2011 13:40

Kosir8

Dálka

Z Moravy je to daleko, docela dřina než tam člověk dojede a pak ještě hodiny nakupovat. To stejné platí o Rakousku, kde ani není takový výběr. To si raději nakoupím z pohodlí domova v evropských nebo amerických e-shopech. Dobrá stránka se slevovými kupóny ZDARMA je www.slevyusa.cz nebo www.myvouchercodes.co.uk Tam vždycky najdu nějaký super kupónek a získám bezva úlovek.

0/0
28.11.2011 13:08

New York New York

Re: Dálka

Necpi se reklamu Rv

+5/0
28.11.2011 13:43

Kosir8

Re: Dálka

Reklama na něco co je zadarmo? Já myslel, že by se někomu rady jak ušetřit a nakupovat mohly taky hodit. Navíc Idnes je reklamy plný, diskuze nevyjímaje.

0/0
28.11.2011 14:08

kilgore2.0

Re: Dálka

Sleva znamená, že mám něco zadarmo??? Komiku...Rv

0/0
28.11.2011 14:13

Kosir8

Re: Dálka

Zadarmo = v tomto případě rady jak nakupovat. Pokud vím, tak na stránkách se nic neprodává, tak jak tam tu "slevu" chcete uplatnit?

0/0
28.11.2011 14:21

Don_Alex

Re: Dálka

reklama na neci stranky umistena na cizich strankach bez dovoleni je dost unfair. Navic je to uplne o necem jinym, uz vidim jak si nekde pres internet kupujes oblek....

0/0
28.11.2011 18:30

Chytrý kluk Joey

Re: Dálka

bodrý moravák, sláma z bot a americký e-shopy, to je skutečně představa k popukání ;-D

0/0
29.11.2011 2:09

Rohatá

Do

Německa jezdím tak 2 - 3x do roka, čistě jen za nákupy. Je to tam levnější, mají z 99% lepší výběr než u nás. Nemluvě o tom, že tady se kolikrát některé kousky ani neprodávají, protože u nás je to vše trojková kvalita. Příklad, koukala jsem se v DE na zimní kabát, 150 Eur se mi zdálo dost i po slevě, jaké bylo mé překvapení když jsem ho viděla u nás o měsíc později čtyřikrát dražší. A tak je to tady se vším. Opravdu už neváhám jezdit na nákupy k sousedům :-). Nemusíme jezdit daleko takový Norimberk stojí za to a je to i hezké městečko.  A když se nějaký ten rok zadaří a je možnost výhodně letět - tak i v Londýně se velmi dobře, kvalitně a za opravdu přijemné ceny nakupuje;-).

+1/0
28.11.2011 12:54

New York New York

Re: Do

99% ;-D Aspoň nelži :-P

+1/0
28.11.2011 13:44

Rohatá

Re: Do

tak se stačí podívat! Kolikrát jsem nakoupila ve stejném řetězci oblečení, které se k nám vůbec nedostalo..... tak jaképak lži. U nás je to jen odpad toho co se neprodá jinde ve světe, kde je to mimochodem výprodejové zboží za hubičku a tady to inzerují jako novinky......

0/0
28.11.2011 15:17

avaya

Re: Do

nenechte prchlivost cloumat svým majestátem, veličenstvo !!... např. já to vidím stejně, ale i když se dva dívají na to stejné, nemusí vidět to stejné, tak proč se rozčilovat ? víme kdo sedí na druhé straně drátu ? neznalý, ignorant, provokatér, nebo jen osoba, co to prostě vidí jinak ? hlavně klid, ať si každý utrácí svoje pengele kde chce a za co chce, cu ?

0/0
28.11.2011 15:52

Rohatá

Re: Do

Já se nerozčiluji. Souhlasím s názorem, že když se dva lidé dívají na stejnou věc, že nemusí mít shodný názor. Jinak řečeno, já jsem se sortimentem, který nabízejí jiné země spokojenější než tady u nás. To je celé :-)

0/0
28.11.2011 16:24

avaya

Re: Do

dtto - kdybych bydlel blíž, kupoval bych jen u nich. kdo zažije rozdíl, nechce už jinak..

0/0
28.11.2011 16:47

New York New York

Re: Do

V USA je o 150% větší výběr ....  :-P

0/0
29.11.2011 11:02

avaya

Re: Do

naprostý souhlas s "Rohatou".

NY NY : každý to má jinak, tak bych si to tak nebral..

0/0
28.11.2011 14:18

Rohatá

Re: Do

:-)

0/0
28.11.2011 15:18

New York New York

Re: Do

Mě je to putna ale nerozumím tomu brekotu ... :-P

0/0
29.11.2011 11:03

Lanai

Re: Do

Souhlasím s Vámi také pokaždé když jsme v SRN si nakoupím něco pěkného na sebe  a je to kvalitní a  cenově vyhodné.

0/0
29.11.2011 0:56

Kovis

To se určitě vyplatí

No to určitě. 360 km z Rozvadova a 480 km ujedu ještě před tím, než se vůbec do Rozvadova dostanu. To se rozhodně vyplatí.

0/0
28.11.2011 12:21

FastDriver

Re: To se určitě vyplatí

no pokud si tam chceš koupit jedny džíny tak ne, ale pokud se nákup dopředu rozmyslí, tak se to rozhodně vyplatí. ceny a výběr jsou s českem nesrovnatelné.

0/0
28.11.2011 13:58

Vanguard

Sinshein & Špýr

Technické muzeum SIngsheim a jeho "pobočku" ve Špýru opravdu doporučuju. Ačkoliv jsem výrazně netechnický typ, strávil jsem tam v podstatě celý den. A vě Špýru navíc stojí za návštěvu i tamní obrovská románská katedrála, ve které se např. brali Jan Lucemburský a Eliška Přemyslovna-od technického muzea v podstatě přes silnici.

0/0
28.11.2011 12:08

vydra mořská

Lepší navštívit internetový outlet.

0/0
28.11.2011 9:55

dodo-dodo

"znackove"

a neni lepsi si koupit normalni "neznackove" tricko, co se prodava za 250, nez se hnat pres pul nemecka do obchodu

stejne to sije jeden cinan nebo turek, jen se na tom ve finale nasije pokazde jine logo;-D

0/0
28.11.2011 9:27

Hroznej_puberťák

Re:

U trika je to možná ještě tak nějak jedno, ale třeba u kalhot bývá ten rozdíl propastný, natož pak u bund, kabátů, neřku-li, kdy chce někdo oblek. Jak nemám moc rád tohle "značkaření", po xx zkoušeních jsem musel uznat, že to je opravdu rozdíl.

+1/0
28.11.2011 10:04

Don_Alex

Re:

no kvůli tričku za 250 tam opravdu nemá cenu jet, ale kvalita obleku např. značky Hugo Boss je znatelně vyšší než to co koupíš tady v Tescu a ta cena je zhruba stejná....to samé košile atd.

+1/0
28.11.2011 10:18

p_n_2

Re:

Neznačkové za 250? To si strčte někam. Za tu cenu koupím i v předražené ČR v pohodě značkové  a ne šmejd od vietnamce.

0/0
28.11.2011 11:02

p393

Re:

Zase plno chytráků. Prostě když chodíš k Větvím tak nepojedeš přes půl Evropy to dá rozum ,ale když se vracíš ze služebky z Francie tak se tam zastavit můžeš.

0/0
28.11.2011 12:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.