Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Kaprunu na kola. Pohodový výlet se štíty alpských velikánů

Pokud se vám vejdou do kufru auta kola, pohory, in-line brusle, můžete vyrazit tam, kde se většinou lyžuje. Rakouské městečko Kaprun má totiž smysl navštívit i v létě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pesfilipes

Přesně tak

Zell je na kola a brusle (nejen) super. Fajn ubytování se dá pořídit na alpskeapartmany.cz, bezva zkušenost 1* R^

0/0
31.8.2011 8:48

Milan Zajda Zajíc

Trasy na bike v okolí Zell am See

Něco málo pro příznivce horských kol, trasy známé i neznáme na www.bike-alp.cz . Popis trasy i s profilem a mapkou. Třeba to někomu pomůže při plánování nějakého výletu s kolem.[>-]

0/0
30.8.2011 15:39

Mad3

Re: Trasy na bike v okolí Zell am See

Díky.

0/0
30.8.2011 16:58

tnarezub ej roznec

Re: Trasy na bike v okolí Zell am See

Nestačilo by http://www.bikemap.net/ :-)?

0/0
30.8.2011 23:08

taknevim

Špica

Nemá to tam chybu. A to ještě není v článku zmínka o letos nově otevřeném SPA Tauren. Jsou tam i české nebo čechy provozované penziony, tedy ani jazyková překážka by neměla být pro někoho odrazující. Kola, lyže, golf, plavání, turistika, bomba. A mám tam (a kontakt nedám) dobré ubytování za 20€ se snídaní.

0/0
30.8.2011 13:09

tnarezub ej roznec

Re: Špica

WTF "Tauren"?

0/0
30.8.2011 23:06

xfaim

oblast Zell am See je super

My jsme dali za benzín asi 2300,-Kč, a to jsme ještě jeli na výlet na Gross Glockner a zpátky do Čech po dálnici, takže to nebylo nijak drahý. Bydleli jsme v Saalfeldenu, což je dobrá výchozí stanice na všechny výlety na kole.

Karta Lowen Alpin Card je paráda, měli jsme zdarma lanovky, aquaparky a spoustu dalších věcí. Plavání bylo fajn jako regenerace :-)

A na Hundstein bych zvolila lepší cestu než autor článku - cesta z Maria Alm je přece jenom o něco lehčí (a určitě to nezvládne každý, proto doporučuju pár dní před Hundsteinem vyzkoušet třeba nějakou menší horu (třeba do 1400 metrů nad mořem))

:-)

0/0
30.8.2011 9:31

czechdaytrader

Re: oblast Zell am See je super

Souhlasim . Okoli je nadherne ,lidi taktez a Cechy berou jakou jeden z majoritnich turistickych prijmu , takze se podle toho chovaji. Travim pravidelne a hodne casu s rodinou ve Viehhofen . R^

0/0
30.8.2011 10:43

dobrota

Re: oblast Zell am See je super

To máte pravdu že je tam krásně ale na Gross Glockner jste si měli vyšlapat na kole jako my.Kdo tam vyjede na kole má kávu zdarma.

0/0
30.8.2011 13:22

chardin

dotaz

já jsem se na Českých drahách ptal a řekli mi, že do Zell am See by mi to z Prahy přišlo tak na dva a půl tisíce a to ještě na IN Kartu. 28 Euro je cena pro jednoho a na jeden směr, cílová stanice Zell am See? My se tam chystáme ve dvojici. Díky za odpověd

0/0
30.8.2011 8:30

IfčaX

Re: dotaz

28 EUR je tzv. "Einfach-Raus-Ticket". Je to vlastně jednodenní  "síťovka" pro celé Rakousko až pro pět lidí. Platí ve všední dny až od devíti hodin, o víkendu celý den; neplatí v rychlících apod. Většinou je tím pádem potřeba počítat s tím, že cesta bude na víc přestupů, ale vyplatí se...

Za 35 EUR je Einfach-Raus-Radticket. Podmínky stejné, ale je to (až) pro pět lidí plus kola.

Chce to dostat se nějakým tuzemským spojem k hranicím, ty přejet na kole a pak pokračovat tady na tento lístek. Nejsem si úplně jistá, ale mám dojem, že ho dokonce lze i koupit přes internet, zaplatit kartou a sám si vytisknout.

0/0
30.8.2011 17:54

falda

Re: dotaz

Dá se jet vlakem i přes hranici. Jediný spoj, pro který jízdenka Einfach-Raus-Ticket neplatí na trase z Č. Budějovic do Lince, je rychlík "Anton Bruckner", jinak platí pro všechny spoje již od rakouské státní hranice a lze ji koupit i u rakouského průvodčího bez přirážky. Na ostatních přechodech s výjimkou Břeclavi (kudy jezdí hlavně vlaky vyšší kategorie) platí pro veškeré spoje.

0/0
31.8.2011 8:34

IfčaX

Re: dotaz

Je to možné - já hledala varianty od Brna, tj. přes tu Břeclav, takže mi to žádnou možnou variantu nevyhodilo.

I když nevím - v podmínkách toho Ticketu je, že platí pro "Nah- und Regionalverkehr". Což mi moc nepřijde, že by byly mezistátní spoje.

0/0
31.8.2011 9:54

falda

Re: dotaz

Z Břeclavi lze na tuto jízdenku (mimochodem by měla platit již z Břeclavi, nikoli až ze státní hranice) jet pouze regionálními vlaky (první odjíždí z Břeclavi v pondělí až sobotu v 5.55 h, v neděli až v 10.25 h), tedy nikoli vlaky EC a EN. Buď se s tím cestující spokojí, nebo může použít jiný přechod, nebo si prostě koupí jízdenku do Vídně za běžný, popřípadě zlevněný tarif. Vzhledem k tomu, co ušetří na zbytku cesty přes Rakousko, to zase není tak horentní suma. Nebo prostě přejede hranici na kole, jak píšete. Osobně jsem podobně, byť bez kol, nedávno cestoval ve 2 lidech ze Šatova (u Znojma) až do Jenbachu (před Innsbruckem) a zpět z Zell am See (resp. už z Krimmlu, kam však jízdenky Rakouských spolkových drah neplatí) přes Linec a Č. Budějovice do Prahy a bylo to v pohodě.

0/0
31.8.2011 13:13

JsemZfildyBrno

Re: dotaz

Jenže ticket platí ve všední dny až od devíti, takže pro odjezd v 5.55 nepoužitelný. Nicméně informace, že se dá použít už od hraničních stanic je zajímavá, díky.

0/0
31.8.2011 16:08

falda

Re: dotaz

Ve všední den je to opravdu horší, ale běžné jízdné max. za pár desítek kilometrů člověka nezruinuje. Cena za zbytek cesty, zvláště do vzdálenějších míst, je přece jen velice příznivá a vše plně vykompenzuje.

0/0
31.8.2011 17:08

adeb

Re: dotaz

Taky jsme chtěli jet vlakem, ale vycházelo to cca 2000 na jednoho, autem jsme to zvládli ve čtyřech lidech kolem 2500 dohromady.

0/0
31.8.2011 0:34

IfčaX

Re: dotaz

To asi jo, ale cyklistickou dovolenou  auto komplikuje tím, že jsme pak na ně uvázaní. Vlakem se případně můžu vrátit domů i odjinud, než kde jsem začala. (Při pobytu na jednom místě s výlety po okolí je auto jasná výhoda.)

0/0
31.8.2011 7:05

falda

Re: dotaz

Je naprostý nesmysl počítat do nákladů na cestu autem jen cenu paliva. Připočítejte k tomu, kolik auto stálo nebo stojí, rozpočtěte to na jeho životnost, k tomu přičtěte servis a další nezbyzné výdaje a vyjde vám, že kilometr jízdy auta stojí zhruba 5 až 7 Kč, možná i více. Při takové ceně vyjde i ta nejdražší vatrianta cesty vlakem levněji, přinejhorším stejně draho (z toho se také patrně odvíjejí ceny základního jízdného v mnoha zemích západní Evropy). Teorie, že cestováním autem se oproti jiným dopravním prostředkům ušetří, je zcela mylná a navíc přímo protiřečí jiné automobilistické teorii, že ti, kdo autem nejezdí, jsou "socky".

0/0
1.9.2011 8:14

falda

Nemusíte to balit do kufru auta,

jen tak mimochodem se tam dá v pohodě dojet vlakem a cesta pro 5 lidí vyjde od česko-rakouské hranice na 28 Euro.

0/0
30.8.2011 8:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.