Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Už žádné děti v první třídě, rozhodla společnost Malaysia Airlines

Cestující v první třídě na palubě letecké společnosti Malaysia Airlines mají od nynějška o klidný spánek postaráno. Letecká společnost totiž oznámila, že připravuje zákaz malých dětí v první třídě v letadlech typu Boeing 747-400 a Airbus 380.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Duash

Hnus..

To je diskriminace.

0/0
4.7.2011 22:53

váš účet byl vzrušen

Dokonce i v Disneylandu je restaurace,

kde vítají pouze hosty starší 10 let. Proč asi?

0/0
4.7.2011 0:19

fortina

vsichni

jsme byli detmi.ale jak tedy s detmi cestovat?ledaze by se zavedly zvl.lety a cestujici by o tom byli informovani.ono poslouchat 3hodiny-ne plac,ale rev ditete neni ani pro matky zadna zabava.

0/0
3.7.2011 12:31

váš účet byl vzrušen

Re: vsichni

Aerolinky můžou zavést child-friendly a child-free lety, ty druhé třeba s příplatkem. Ráda zaplatím o 100 dolarů víc za jistotu, že během 12hodinového letu nebudu poslouchat řev a dětičky mi nebudou kopat do sedadla.

0/0
4.7.2011 0:12

koga

Souhlas

a nejenom tam. Jenže to není nic proti dětem, ale proti jejich rodičům, např. dovolenou si vybíráme tam, kde nebezpečí dětí nehrozí. Jak příklad, abych nevypadal jeko Herodes, tristní návštěva restarurace na václaváku, kde vám jídlo rozváží vláčky. Fakani to schválně vykolejují, takže se svého piva a jídla nedočkáte apod. Což je u dětí normální, co ale není normální, že se na to jejich moderní rodiče koukají a je jim to úplně jedno. Děti to nakonec odnesou, ale vini jsou vždy rodičové

0/0
1.7.2011 7:54

Dunja

Re: Souhlas

Zřejmě jste si nevšiml těch plakátů po celé Praze, nabádající vychovávat děti s láskou a ohleduplností bez fyzického násilí. Kdy jste viděl někoho na veřejnosti plácnout dítě třeba přes ruku? Vzpomínám na známou, která vyprávěla, jak plácla  4leté vzdorující dítě přes zadek v Německu na ulici a málem jí kolemdoujcí uštvali.:-/

0/0
3.7.2011 21:43

mischplysch

Mně to až tak neva

Tak zákaz dětí ve first class v malajských érolinkách mě teda opravdu netrápí ;-D

V první třídě asi nikdy nepoletíme a už vůbec ne s Malajcema, když už tak časem nějaká economy po Evropě. Letos jedeme s dětma stanovat do divočiny k Český lípě, takže promězamě, ať si zakážou co chtěj.

A i když mě tyhle ufňukaný diskuze frustrovaných jedinců o tom, jak nějaký uplakaný batole někomu psychicky ublížilo v MHD nebo v restauraci nebo kdeže lezou krkem, tak zákaz dětí v první třídě mi nevadí. Dokážu pochopit, že za ty těžký prachy chce někdo mít klid.

0/0
30.6.2011 21:51

svarak_z_krabicaku_reborned

Mě by to taky lezlo na nervy

Upřímně řečeno mě tyhle zákazy vstupu dětí kamkoli obvykle lezou krkem, ale tady docela chápu, že za ten balík, který ty lidi vypláznout za letenku, chtěj cestovat v klidu, a ne několik hodin poslouchat, jak cizímu prckovi lezou zoubky.

0/0
30.6.2011 17:17

MM57

Re: Mě by to taky lezlo na nervy

R^R^R^

0/0
30.6.2011 17:55

Dunja

Re: Mě by to taky lezlo na nervy

Ten prcek neletí zadarmo. Do dvou let jeho věku platíte 20% z letenky a dítě máte celou cestu na klíně (což je lahůdka), pokud mu nezaplatíte letenku což 60% z ceny do 12 let.

Oni i někteří dospělí cestující jsou otravní a zvláště ty, co se na vás namáčknou se sedačkou, aby si pospali a vy máte na klíně toho prcka, nebo si pustí nějakou nelibou hudbu do sluchátek - to je skoro jako řvaní toho dítěte - a toho šťouchání koleny od dospělého cestujícího jsem si již také užila.

Jednou v autobuse jsme měli místenku tak, že syn seděl daleko. Prosila jsem cestující, aby si to s ním vyměnili a jeden mi dokonce vynadal.  

Moje děti v dopr. prostředcích neřvou, nepobíhají ani jim nedávám na umlčení žádné brambůrky a drobící sušenky, ale neletěla jsem s nimi déle než 7 hodin. Teď už jsou větší, takže je to bez problému, spíš je to pro ně společenská událost stejně jako návštěva restaurace.

0/0
4.7.2011 22:03

Angis

Tady zase děláte z komára velblouda...

Nejvíce určitě řvou ty MAMINKY co kvokají u přechodu čekajíc na zelenou a kočárek při tom mají ve vozovce. :-PRv

0/0
30.6.2011 16:31

ab54321

Mojí roční neteři by se stejně nejvíc zamlouval zavazadlovej

prostor s kuframa. Akorát by to pak nikdo nedal dohromady.

A ty páprdy v první třídě stejně jednou pošlou dnešní děti na oplátku do chudobynce nebo rovnou na ulici žebrat.

0/0
30.6.2011 15:56

RAT

Re: Mojí roční neteři by se stejně nejvíc zamlouval zavazadlovej

tebe by meli poslat zpet na zakladku i pres prazdniny!

+1/0
1.7.2011 10:19

ab54321

Re: Mojí roční neteři by se stejně nejvíc zamlouval zavazadlovej

Myslíš naučit se čárky a háčky ;-)

0/0
1.7.2011 11:03

JaraCimrman

A to jako,...

... půjdou rovnou do druhý, když přeskočí první a nenaučí se číst ani psát?;-O

;-)

0/0
30.6.2011 15:12

Pepinie

ale co

prostě zakázat děti? když proti nim pořád někdo má nějaké stížnosti...aneb kráva zapomněla, že byla teletem...fuj

0/0
30.6.2011 13:54

superfan

Re: ale co

Radši to moc nenavrhuj, protože podle hlasování pod článkem by bylo 70% lidí pro zákaz. Máš pravdu: Fuj.

0/0
30.6.2011 14:31

mpes3

Re: ale co

hmm, asi nelítáš často.

0/0
30.6.2011 15:53

MM57

Re: ale co

Jen mudruje, nech ho žít

0/0
30.6.2011 17:57

medved.m

"Už žádné děti v první třídě": zase nějaký experiment...

...ministra Dobše? 8-o

0/0
30.6.2011 9:37

lomihnát.

Napsal jsem tady onehdá:

Typické pro Čechy. Až budou v důchodu, natáhnou pazouru a otevřou hubu a budou očekávat, že děti, kterým dnes upírají místo v lepších místech letadla (viz anketa) jim vydělají na důchod, zdravotnictví hrazené státem a bezplatnou místní dopravu. Tohle může vyléčit jedině Dickensovský kapitalismus.

ODPOVĚDĚLI MI:

Myslite ze rocni dite si bude stezovat, ze ma malo mista na nohy? Ze k sektu se ten jeho moucnik vubec nehodi? :D .. jste urcite vtipny pan, ale pokud si priplatim prvni tridu v letadle za opravdu nemale penize, tak chci mit proste klid. Dite rozdil nepozna ..

Proč to dítě musí mít lepší místo?

Má reakce: Rodič dítěte určitě zaplatil stejné peníze, jako vy. Takže má dítě poslat jako balík, nebo jet lodí, aby vás nerušil? Navíc, je vám úplný .... po tom, nač si bude nebo nebude stěžovat někdo jiný.

0/0
30.6.2011 9:01

Tobinka2.0

Re: Napsal jsem tady onehdá:

jdou místa, kam prostě děti nepatří

0/0
30.6.2011 13:09

svarak_z_krabicaku_reborned

Re: Napsal jsem tady onehdá:

To ovcím nevysvětlíš.

0/0
30.6.2011 17:18

mihor

Zakázat malé děti úplně

Vždyť my jsme se všichni už narodili dospělí, vychovaní a úspěšní. Takže proč jen v první třídě? I v restauracích a nejlépe i na ulici a pak taky na dětských hřištích ... i tam si občas důchodci chodí schrupnout na lavičku :)

0/0
30.6.2011 8:40

Tobinka2.0

Re: Zakázat malé děti úplně

nechala bych to na trhu...

ať jsou podniky, které děti vítají a ty, kam nesmí...

0/0
30.6.2011 13:19

kecinav

NEBRAT!

Tak mi tady ta diskuse trochu připomíná, jak jsem naštvaný když na dovolené jsou ve stejném hotelu Rusové.  Ti by ale narozdíl od malých dětí meli být vychovaní, nicméně řvou někdy ještě víc.

0/0
30.6.2011 2:38

medved.m

Vychovaní???

A odkud asi? 8-o

0/0
30.6.2011 9:44

MM57

Re: NEBRAT!

A to jsi ještě nazažil Němce a nebo DányRv:-( Zlatí Rusi!!

0/0
30.6.2011 17:58

Alot

Už žádné děti v první třídě, rozhodla společnost Malaysia..

Podle mého názoru nemají co dělat v Business class, ale první třída by měla být i pro děti.

0/0
29.6.2011 23:06

Tobinka2.0

Re: Už žádné děti v první třídě, rozhodla společnost Malaysia..

vy asi nevíte, co přesně první třída je ;-D

0/0
30.6.2011 13:24

enol

Prvotřídní, ale co?

Na zpáteční cestě z Bangkoku jsem se při přestupu v Dubaji ze zvědavosti prošel první třídou (Emirates). Takový svinstvo, co tam po sobě ti cestující zanechali, jsem ještě neviděl. Spíš to vypadalo jako v nějakým dobytčáku. Takže si myslím, že to i pro ty děti může být docela prospěšné, když budou cestovat, minimálně na podobných linkách, v prostředí duševně vyzrálejší, byť pravděpodobně chudší, společenské vrstvy... ;-)

0/0
29.6.2011 22:42

Dunja

Cestování s dětmi

Chce samo osobě mít pevné nervy a toleranci k druhým.

Cestuji celkem často a pokaždé se děsím, zatímco děti se radují. Když jsem cestovala ze začátku a děti byly malinké, tak jsem pokaždé požádala doktorku o něco pro zklidnění. A za tu chvíli, co pak byly zase vzhůru se nestihly rozkoukat. Nejhorší jsou dlouhé cesty, protože děti nevydrží dlouho sedět či spát a v letadle je to problém. Při přistávání ale děti díky tlaku řvaly i ze spaní.

Pokud děti brečí tak mi to nevadí, ale když za dozoru matky pod sebou nastelou hromadu drobků a obalů, tak to bych je vykázala z letadla i za letu.;-D

 Jinak si myslím, že je dobré děti od malička brát sebou, aby se právě naučily chovat ve světě dospělých. Chce to od rodičů ale zodpovědnost a obezřetnost. Ani manžel nemá problémy si je brát sebou a když už jsou trochu větší třeba i na obchodní jednání.

0/0
29.6.2011 21:11

žepré

Řvaní děcek ve first class

Nebude to třeba tím, že s děckama v první třídě cestujó jejich matky? A jejich nannies, pokud cestujó s sebó, só strčený ve třetí třídě? Cestuju dost HD, ale nejen z té, vidím, že když máma uklidňuje dítě, tak to jde pěkně rychle. Holt, když to dítě se cítí v náručí mámy...

0/0
29.6.2011 20:43

Fai Rodis

A vse se obloukem vraci...

k tomu, ze driv, kdy jeste nebyla tak "osvicena" a tolerantni" vychova, byly deticky cepovane od nejutlejsiho veku, ze na verejnosti, a mezi lidmi vubec se nerve, nelita, neotravuje. Ve viktorianske Anglii se treba rikalo, ze deti maji byt videt, ale ne slyset...

Takze pak nebyl problem zajit s takto vychovanymi detmi na vystavu, do divadla, do kavarny nebo cukrarny a okoli si nemuselo ani vsimnout.

A ted se to bude resit zakazy vstupu deti jako takovych....

+4/0
29.6.2011 16:39

fargo2

Re: A vse se obloukem vraci...

moc hezky napsaný.R^

0/0
29.6.2011 18:01

[eT]

Jednoduché.

Zakázat děti všude i rodit a bude od nich klid!

0/0
29.6.2011 16:28

váš účet byl vzrušen

Re: Jednoduché.

Stačí je vychovat.

0/0
29.6.2011 19:42

pravda boli cenzore (5.nick)

Re: Jednoduché.

Jak vychováš dvouměsíční dítě, aby neřvalo ? ;-D

0/0
30.6.2011 8:41

medved.m

Re: Jednoduché.

Proč bys je měl vychovávat?

Nebudeš je tahat do opery, vědecké knihovny, slušné restaurace ani první třídy v letadle. Tečka.

+3/0
30.6.2011 9:50

Tobinka2.0

Re: Jednoduché.

R^

0/0
30.6.2011 13:08

Jan.P

Zkušenost

Máme malé dítě a prostě se v letadle bojí a občas křičí, jinak spíše spí. Ale reálně v hotelu, prostě občas křičí. Prvně se bála malé místnosti a tak. Raději bych kolem sebe měl rodiče s dětmi, kteří to znají a dětský pláč je pro ně přirozený, než lidi, co touží po klidu a dítě jim kazí dovolenou. Ono s tím dítětem prostě nic neuděláte, když ho začne něco bolet.

Takže souhlasím s tím, aby byly hotely přímo pro děti a hotely, kde prostě děti nejsou vítány. Je to tak lepší pro obě strany. Nikdo se pak nebude moci divit.

Z letadlem, ono je to těžké. Ale na druhou stranu, chápu někoho, kdo si připlatí tisíce za letenku a pak namísto klidu poslouchá dítě, které řve X hodin.

0/0
29.6.2011 15:27

kolyvanov2

Re: Zkušenost

1. v hotelu je to oddelene snad i zdi, ne?

2. v clanku neni rec o koupacich, kterym ma nekdo kazit dovolenou

0/0
29.6.2011 15:59

Dunja

Re: Zkušenost

Ale ta matka s tím dítětem neletí zadarmo, také si připlatila. Možná za to, aby ji neotravovalo řvaní cizích dětí.;-)

0/0
29.6.2011 20:47

Tobinka2.0

Re: Zkušenost

to je dost kontraproduktivní, protože ti ostatní si zaplatili za ticho

0/0
30.6.2011 13:20

SHL

Svět je plný bláznů

No nevím. Pokud vadí někomu dětský pláč (je to přirozené) asi nebyl nikdy malý. Je to něco jako staří Řekové (ti také nemohli mít děti - jinak by nebyli staří). Na rovinu je to úchylárna. Jediný kdo má rozum je asi německý parlament. Viz.: http://zpravy.idnes.cz/nemecko-zakazalo-stiznosti-na-hlucne-deti-chce-zvysit-porodnost-phn-/zahranicni.aspx?c=A110618_084712_zahranicni_fih

0/0
29.6.2011 14:38

JAN2010

Re: Svět je plný bláznů

blbost. vychoval jsem děti, mám je rád,ale to neznamená, že musím poslouchat tři hodiny v letadle dětskej pláč. v Německu šlo o dost rozdílnou věc...

0/0
29.6.2011 14:48

SHL

Re: Svět je plný bláznů

Máme na tuto věc rozdílné názory. V Německu šlo skutečně  o něco jiného a přidadal jsem to jen jako ukázku. Váš názor respektuji a děkuji za něj.

0/0
29.6.2011 15:01

kolyvanov2

Re: Svět je plný bláznů

Tak stejne se da napsat, ze kdyz ti cizi dite pokadi saty/oblek, takze vlastne mas byt spokojeny, protoze je to prece prirozene a vsichni jsme byli mali...

0/0
29.6.2011 16:01

SHL

Re: Svět je plný bláznů

Není to to samé. Zde vznikají škody na majetku (věci). U pláče pouze na psychice slabších jedinců.

0/0
29.6.2011 17:13

captain cook

Re: Svět je plný bláznů

Slabsich? Tebe bych chtel videt jak cestujes 14 hodin s mrnetem vriskajicim vetsinu cesty v sedadle za tebou.

0/0
29.6.2011 19:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.