Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ty poletíš, ty ne. Pokrytectví, nebo rasismus v letadlech US Airways?

Incidenty z posledních dnů na palubách aerolinek US Airways rozvířily v USA emoce i debatu o rasismu. Zatímco začátkem června mohl do letadla US Airways bez potíží nastoupit muž pouze v dámském prádle, o pár týdnů později vyvedli z letadla téže společnosti mladíka černé pleti kvůli svěšeným kalhotám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jmen0.prijmeni

hmm

Na palubě letadla rozhoduje kapitán. Pokud kapitán rozhodne že nějaký cestující nepoletí, tak prostě nepoletí. Je to jeho právo. Jestli se jedná o etické chování nebo ne je už věc druhá. Je pak už na cestujících, jestli se rozhodnou létat se společností, která se takto chová k cestujícím. Pokud bych se měl rozhodnou sám za sebe, tak bych určitě dal přednost té společnosti, která se snaží na palubu nepouštět nevhodně oblečené lidi. Klidně si o mě říkejte, že jsem omezený puritán, ale já se společností jako je na odkazu (viz níže) létat nebudu.

http://www.novinky.cz/zahranicni/1206-v-usa-vzletaji-prvni-letadla-s-nahaci.html

+2/0
1.7.2011 9:17

evon

Souhlasím s aerolinkami.

Oba vyhodit z letadla, ať přijdou, až si nebudou aerolinky plést s úchyláckou show ;-D . A kdo je taky zvědavý na něčí ušmudlané pos.ávačky...???????? :-P:-P:-P

0/0
30.6.2011 10:40

oktogonus

Všechno je to o tom,

že v jednom letadle byla posádka v pohodě a se smyslem pro humor (i když dost svérázný) a ve druhém byla zpruzená parta b.b.ců. A my Češi dobře víme, co o tomhle říkal pan Werich.

0/0
30.6.2011 9:33

proximo.ak

Chlapík v prádle

No tak ten pán je docela známy svou zálibou v cestování v "netradičním" oděvu. :-) http://i.imgur.com/yceMz.jpg

0/0
28.6.2011 19:17

pepcad

...

Udelali dobre, pravda je ze bych take vykopal chlapa v damskem spodnim pradle.....Typicky cernosky alibismus...pokud s nima nekdo nesouhlasi hned je rasista a opravdu divat se na nejake neandrtalce s kalhotama u kolen se mi fakt nechce.....

0/0
27.6.2011 13:53

Peťulák2

Tak původně to byl problém s terorismem, ne?

Takže letí-li někdo nahý, mělo by být o to snadnější zjistit, zda nějaké zbraně má či ne. Ty aerolinky by měly být za méně oblečené spíše vděčné. Zase nesmí znečiˇšťovat sedadla. Takže bez trenek ani ránu.

0/0
27.6.2011 11:36

evon

Re: Tak původně to byl problém s terorismem, ne?

No nevím, jak byste byl potěšen, až by si vedle vás sedli 3 zpocení chlapi jen v trenkách... Snad by měla být aspoň nějaká úroveň, ne?? :-P

0/0
30.6.2011 10:44

RodoDendron0003

Jsem na mladší, ale tomu chlapíkovi ženské prádlo sekne.

Říkejte si co chcete, mě je to buřt.;-D;-D;-D

0/0
26.6.2011 20:44

blebleson

Re: Jsem na mladší, ale tomu chlapíkovi ženské prádlo sekne.

Jojo, je to štramák.:-P;-D

0/0
26.6.2011 22:07

Dejmiho Dokamen

jeho problém

je jen věcí poskytovatele služby, zda ji zákazníkovi poskytne nebo ne...

0/0
25.6.2011 22:05

tajny agent

Jeho problem je to v tom

jestli porusil prepravni rad ... ale nemate pravdu ze je pouze na poskytovateli sluzby zda ji poskytne. To si pletete s nejakym feudalizmem nebo otrokarstvim ... poskytovatel sluzby je povinen dodrzovat pravidla na zaklade kterych mu stat vydal licenci k jeho cinnosti. Jestli napr.cestujici neporusi pravidla tak mu poskytovatel nemuze sluzbu odmitnout.

+1/0
26.6.2011 18:23

Dojemne

"Mého syna napadli ze třech důvodů:

a ja se ani nedivim, kdo se ma divat na spodky cerneho pasazera 8-o

0/0
25.6.2011 19:56

bo.no

Re: "Mého syna napadli ze třech důvodů:

To je divné... Bohatě stačilo z jednoho ?

0/0
25.6.2011 22:34

Dojemne

Re: "Mého syna napadli ze třech důvodů:

slusne hluboka myslenkaR^

0/0
26.6.2011 1:24

net.Xtreme V.

Podle mě je pořád na poskytovateli služeb,

pokud se nejedná o stát, komu je poskytne....pokud jde o stát, tak tam by je měl poskytovat pokud možno komukoli.

0/0
25.6.2011 19:23

chest.rockwell

Re: Podle mě je pořád na poskytovateli služeb,

Hele ty mysliteli, v momentě, kdy někomu prodáš nějakou letenku/vstupenku/licenci/povolenku atd. a pak mu neumožníš čerpat slibovanou protislužbu, tak se jedná o prachsprostý podvod a ne o rozhodování, komu poskytnu služby. Mysli hlavou než začneš psát.

+1/0
25.6.2011 20:05

net.Xtreme V.

Re: Podle mě je pořád na poskytovateli služeb,

Kdybys myslel hlavou, tak pochopíš, že jsem myslel prodání letenek...pokud si to rozmyslí poté, tak máš samozřejmě nárok na odškodné...

0/0
25.6.2011 20:09

bubacik_1

Re: Podle mě je pořád na poskytovateli služeb,

... tak to priste napis, mysliteli, a pak nemusis vysvetlovat ...

0/0
25.6.2011 21:14

Dejmiho Dokamen

Re: Podle mě je pořád na poskytovateli služeb,

to je otázka... nepochybně existuje přepravní řád US Airways, ve kterym stojí, že cestující nemá pohoršovat ostatní pasažéry a má respektovat instrukce personálu. Nevidim důvod, proč by se měl někdo během letu koukat na připodělaný trenky nějakýho psychouše, co si neumí koupit pásek.

0/0
25.6.2011 22:07

captain cook

Re: Podle mě je pořád na poskytovateli služeb,

kdo skupujei letenku by si mel take dat praci precist a porozumet , nebo si nechat vysvetlit, prepravni rad a jeho podminky. Ta letenka totiz neni prodavana bez podminek. Kdo kupuje on-line musi zaskrtnout, ze souhlasi s prepravnimi podminkami a specifickymi podminkami letenky. Kazda solidni letecka spolecnost ma v prepravnich podminkach vyhrazene pravo vyloucit z prepravy kterehokoliv pasazera, ktery by vzhledem, nedostatkem osobni hygieny nebo chovanim urazel ostatni pasazerty nebo ohrozoval jejich bezpecnost.

0/0
26.6.2011 6:19

captain cook

Re: Podle mě je pořád na poskytovateli služeb,

.....si kupuje letenku....

0/0
26.6.2011 6:19

bo.no

Ten strejda v negližé

je mi daleko sympatičtější, než týpek, který na lidi vystrkuje pr*el, hádá se paluním personálem a pere se s poldama.

+1/0
25.6.2011 18:59

RodoDendron0003

Re: Ten strejda v negližé

R^:-):-):-)

0/0
26.6.2011 20:45

Petr K_.

rasismus

je stejně jako globální oteplování především dobrý grantový kšeft pro pár spřátelených firem o nic jiného tam nejde.

0/0
25.6.2011 17:01

O.Sindler

Maj pravdu

Popravdě řečeno bych v letadle seděl daleko radši vedle toho pána na fotce než nějakýho hovada co má o číslo větší kalhoty až někam ke kolenům.

0/0
25.6.2011 16:44

qawadar

Re: Maj pravdu

jenze ten styl s tema kalhotama shrnutyma ke kolenum je sice proti memu vkusu, tvemu vkusu a mnoha dalsich, jenze je to porad jeste normalni. Ale toho typka v pradle bych se bal, to uz normalni neni ;-D

0/0
25.6.2011 19:07

midou

a to byl takovej problém

povytáhnout kalhoty a sednout si na zadek?:-)

0/0
25.6.2011 16:09

biggles

Re: a to byl takovej problém

to by pak ale nemohl namlátit policajtovi a ještě ho za to žalovat... ;-D

0/0
25.6.2011 16:13

Petr K_.

Re: a to byl takovej problém

Co by to bylo za drsnýsho street gangstu, kdyby podlehl autoritě a povytáhnul si klahoty z půlky zadku. Takhle se nechal zašít abude v gangu machr co si to rozdal s cops the pigs. ;-D

0/0
25.6.2011 16:59

GhostDogXXL

Re: a to byl takovej problém

a byl by takovej problém ho nechat letět?

0/0
25.6.2011 19:49

qawadar

To byla nahoda

To neni o spolecnosti, ale o lidech, proste ta letuska byla nejaka krava, tak musela delat problemy, u toho s pradlem, zas naopak byli az moc schovivavi

+2/0
25.6.2011 15:43

biggles

Re: To byla nahoda

Jak shovívaví - byla to pro ně pocta, že s nimi letí tak skvěle vohozenej řízek - prostě odvážnější večerní šaty pro gentlemany - byl by ozdobou každého večírku... Chcete ho srovnávat s nějakým drzým vagabundem, co za sebou tahá kalhoty po zemi... ;-D ;-D

0/0
25.6.2011 16:04

Narhea

Re: To byla nahoda

Souhlas, jenom nechapu proc letecka spolecnost v prohlaseni nerekla nejakou obdobu Vaseho prispevku.

0/0
26.6.2011 11:25

aaida

rasizmus

je vsade a zaujimave,ze nas najviac podozrievaju z rasizmu,hoci kazdy vie,ze sme obete

0/0
25.6.2011 15:37

jozko skocdopole

Ano, rasismus se skryva vsude . . .

Lidi, bacha, davejte si pozor !

0/0
25.6.2011 15:05

biggles

Re: Ano, rasismus se skryva vsude . . .

mezi řádky tvého příspěvku jsem taky jeden našel - posílám upozornění redakci...

0/0
25.6.2011 16:15

kerrry

Velmi lacine a ubohe..

A co jako ? Je to jejich spolecnost, proc by si nemohli urcovat pravidla o tom, koho povezou a koho ne ???!!! Uz me tohle obvinovani z rasismu a jinych ptakovin unavuje.. heslo spravedlnost pro vsechny, stejna prava atd.. Pokud je to moje spolecnost, nemel by mi NIKDO mluvit do toho, pro koho chci nebo nechci poskytnout svoje sluzby !!!

0/0
25.6.2011 12:36

Brave Sir Robin

Re: Velmi lacine a ubohe..

vyborne, takze az vas nekdo vyhodi i s platnou letenkou z letadla za to, ze mu (nejspise pravem) pripadate jako hloupy buran, podekujete mu a budete s nim souhlasit (to jste vlastne uz udelal).. to bych vas chtel videt :-)

+3/0
25.6.2011 13:28

blebleson

Re: Velmi lacine a ubohe..

Chtěl jsem napsat něco podobného. Takže aspoň - souhlas s vámi.

0/0
25.6.2011 15:15

chest.rockwell

Re: Velmi lacine a ubohe..

Koukám, že tu teorii volného trhu sis vyložil nějak po svém. Anebo už jsi tím přílivem informací tak zahlcen, že už jsi z toho celý zdementnělý;-)

0/0
25.6.2011 14:04

strcn

Re: Velmi lacine a ubohe..

Chlapce ty si uplne, ale uplne mimo. Neidem ti tu ani nic vysvetlovat, ale mal by si zacat citat knihy, sledovat spravy, v nedelu relaxovat, minimalne 3x do tyzdna sportovat, obcas vypnut pri pive, inac ta tie tvoje smiesne nazory zabiju.

+1/0
25.6.2011 15:17

zeto

Re: Velmi lacine a ubohe..

Tak ty máš fakt dost. To se ani nedá komentovat, taková pitomost.8-o

0/0
25.6.2011 15:36

kerrry

Re: Velmi lacine a ubohe..

;-D ja opravdu netusim, kdo nastavil takova pravidla spravedlnosti pro vsechny v cely spolecnosti, s tim souvisi i treba politika mensin atd.. Nevim, proc by mi mel nekdo centralne diktovat koho mam zamestnavat, na koho platit socialni prispevky, pro koho delat sluzby, kdyz mi nezaplati nebo dela neporadek, proc vozit nekoho, koho nechci.. !!!

0/0
25.6.2011 16:06

kerrry

Re: Velmi lacine a ubohe..

http://abclocal.go.com/kgo/story?section=news/local/peninsula&id=8193594 a jen doufam, ze Marmona soud ve ctvrtek odsoudi a posle do vezeni.

0/0
25.6.2011 16:12

barbudos

Stejná práva!

To se děje v zemi, která poučuje svět o demokracii. Pokrytectví a nafoukanost velmoci.A to je pro některé politiky modla. [>-]

0/0
25.6.2011 12:13

biggles

Re: Stejná práva!

v tomhle ohledu je daleko demokratičtější Írán - oba by tam dostali stejný počet ran bičem a stějně velkou celu ;-D

0/0
25.6.2011 13:06

pissflapslover

buzerace nebo

stupidita z prvniho a posledniho letu z CSA?

0/0
25.6.2011 10:50

Oldox

Kvůli tomuto moudru

nemusí autor objevovat Ameriku. Já například nedostanu sociální příspěvek za to, že můj syn chodí pravidelně do školy. Jsem totiž bohužel přispůsobivý :(

0/0
25.6.2011 9:22

pavel-m

Re: Kvůli tomuto moudru

Vy chcete soc.příspěvek za to, že posíláte syna do školy? To snad nemyslíte vážně.. To bych se pak přihlásil o dávky protože chodím do práce.

0/0
25.6.2011 9:28

21century_schizoid_man

Re: Kvůli tomuto moudru

nejsem si jisty, co je konkretne mysleno soc. prispevkem, ale o nektere davky je mozno se prihlasit i kdyz se chodi do prace

0/0
25.6.2011 9:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.