- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ted nam zmensuji sedadla, ze se do nich neda sednout a za par let na palube budeme hrat golf? :-)) Kdyby radeji premysleli , jak zkratit lety.
...jen ten interaktivní golfový koutek je kravina extra union. Při tom poměrně velkém prostoru, který zabere (a který je na palubách nejdražší komoditou) může v jednu chvíli bavit jen jednoho (?). Ostatní stojí, čučí a čekají.
vzhledem k tomu, že dost lidí nemusí ani průhledné schody nebo skleněný výtah to asi žádný cestovní trhák nebude.
a co teprv, kdyby to bylo průhledný i pod nohama, to by teprv bylo čóro :-) no možná by to krátce po startu už průhledný nebylo (nebo neblilo ;-)....
osobně bych na velkou dálku raději cestoval lodí. Trvá to déle, ale zas je tam opravdovej bazén, kino, restaurace, masérka a ne jen ultra moderní sedadlo a výhled na mraky... Jinak to vypadá zajímavě, to se musí uznat!
jasně, 14dení dovolená, a tejden pluješ tam, a tejden zase zpět Neni lepší těch pár hodin v letadle vydržet?
a schválili to těm designerům i nějací stavební inženýři?
... když na dálkových letech letušky nutí cestující, aby zatahujli roletky na oknech, aby se dalo spát. Ale mně osobně by se průhledné letadlo líbilo.
Za 40 let nebudeme cestovat letadly, ale vyhradne pesky
Taky mě to napadlo. Ropy bude za 20 let tak málo, že živit jednu sanitku se bude rovnat údržbě jednoho raketoplánu Ale možná to tak zlé nebude, všichni budeme mít přece vysoce ekologické sluneční panely, větráky a tepelná čerpadla!
Protože na skleněný záchod sedne málokterý odvážlivec a taky málokdo je ochoten to tolerovat.
Jasně, už vidím jak lidé s radostí mění zavazadlový prostor nad hlavou za úpal. Jen tak dal Airbusáci...
Kdyby radši vymysleli, jak lidi dostat do cíle dřív.
Co mi pripada zajimave je, ze i pro rok 2050 vyvojari pocitaji s klasickou koncepci letadla, tj. neaerodynamicka trubka, v niz sedi cestujici, a kridla pro vytvareni vztlaku.
Faktem ale je, ze koncepce letadla jen jako "kridlo" bez trupove casti (jako treba u letounu B-2 nebo YB-49) by mohla byt aerodynamicky mnohem vyhodnejsi.
Koncepce "křídlo" má pro přepravu cestujících jednu nevýhodu. Cestující sedící daleko od osy letadla (v křídle), by při natáčení letadla byl vystaven velkému náklonu.