- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jeden odstrašující příklad - chtěli jsme jet okolo řeky Moravice z Hrubého Jeseníku kolem Slezské Harty a Kružberka do Opavy. Jenže - ono to nejde. Cyklotrasy vedou dál od řeky a je to brutálně nahoru a dolů a nahoru a dolů. Krajina nádherná ale zaplacená pořádnými hupy. Jo, a kdyby si to chtěl někdo zkrátit po turistických - nedoporučuju. Zdolávat skálu čtverkovou cestou s naloženým horákem na zádech tady vůbec není neobvyklé.
Dotaz - máte někdo zkušenosti s cestováním ve větším počtu z Mladé Boleslavi (Prahy) do Drážďan? Podle webu ČD to není nijak optimistické, v některých vlacích nejsou uzpůsobení na větší počet kol (cca 8) a taky čas na přestup je minimální. Díky za rady tipy
Ocenuji vykon autora! Je vsak skoda tak zajimavou trasu dat za jeden den! Navic si myslim, ze existuje hezci varianta, nez jel autor. Nebezpecnemu useku u Reze je lepsi se vyhnout (pres Vodochody) a k Vltave se vratit Maslovickym udolim. Z Kralup je myslim lepsi pokracovat po levem brehu, v Nelahozevsi prejet most a projet veltrusky park (nejlepe po delsi zpevnene ceste, je hezci). V Luzci doporucuji pouzit privoz, podle me nejhezci mezi Prahou a Decinem, je to rozhodne pohodlnejsi varianta, nez lavka horkovodu. Pak po silnici do Vrba a tam se napojit na novou cyklostezku. V Roudnici je lepsi prejet na pravy breh, v Nucnicich privozem na levy, kde je lepsi cesta (3102), po niz se dostanete do Terezina. Dale podel Ohre (204) do Litomeric a nasledne po pravem brehu az do Decina. Ze Staromaku do Decina je to 162 km. Podrobny popis je zde: labska-cyklostezka.cz. Z Decina po levem do Bad Schandau, prejet most, v Koenigsteinu zpatky na levy (privoz) a po nem az do Drazdan.
S kamarádem jsme dali Brno-Vídeň-Maďarsko-Bratislava-Brno. 430km/24hod. A to 19 hodin docela silně pršelo. Ale zážitek na který se hned tak nezapomene.
mám další tip na reportáž...pokud chceš, krušnohorská magistrála z Chebu do Děčína..cca 240 km, a pokud možno delší reportáž, zajímalo by to mayslím hodně lidí..dík
ahoj, tam co jsi přejížděl lodí na druhý břeh se dá pokračovat, je to asi na hodinu lesem, spíš kolo tlačíš..horským to jde,a přejedeš na levou stranu v Pirně...jinak Dresden stojí za návštěvu, a ubytování je dobré najít a zajistit si na elberadweg.de,jsou tam 3 kategorie, my se synem spali na kraji v klidné části..a komplet 30 E se snídaní, a celé horní patro jsme měli a naprosto skvělý...
Já jsem jel z Milovic do Strmilova 163km a v Žirovnici mě chytly koule, no prostě parádní cyklisticky problém.. ať žijou záněty.
..já jel skoro od Lipna do Brna s naloženým horalem v jednom tahu.. a taky žiju.. na silničním dělám 100Km výlety za 8h .. do a z práce mám za týden nalítanejch přes 100Km .. za dobu co mám tachometr, tak už 12980Km ..blázni jsou prostě všude
Na silničním 100 km za osm hodin? To snad couváš
Jako tip pro Nase stavitele a budovatele cyklotras bych doporucil italske trentino.Cyklostezek je tady nepocitane,jedna dokonce vede od Brennera az skoro k Verone,jen velmi zridka trasa protina klasickou silnici,vsechny krasne vyasfaltovane ( lecktere silnice I.tridy v Cechach by jim mohli zavidet ) a s mnoha hospudkami k obcerstveni.
Todle bude jeste na dlouhou dobu scifi pro ceske cyklisty...jestli vubec...zdravim z italie...
Tam jsem to jel, úsek z Tridentu na Reschenský průsmyk.Skvělé podmínky. Na druhou stranu, jsou to Alpy, turistická lokalita, takže tam se investice do turistiky jasně vyplatí, navíc partie podle Adiže je z části "zdarma", na protipovodňové hrázi.
Ale jo, těším se, že u nás také něco takového časem bude. I když hlavní důvod, proč jezdím na cyklistickou dovolenou do zahraničí, je chování českých řidičů automobilů.