Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo nouzově přistálo. Kvůli rvačce o sklopené sedadlo

Tohle zažil snad každý. Soused před vámi v letadle si sklopí sedadlo tak, že vám téměř leží na klíně. Obvykle to končí skřípěním zubů nebo upozorněním bezohledného spolucestujícího. Stejný incident v letadle United Airlines však měl v neděli za následek nouzové přistání s asistencí stíhaček F-16.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

captain cook

novy styl "sklapecich" sedacek u Cathay Pacific

Jedna z nejlepsich asijskych aerolinek, hongkongska Cathay Pacific se chlubi novym stylem "sklapecich" sedacek. Skladaji se ze dvou casti - venkovni nepohyblive, pevne zakotvene skorapky a v ni zamontovaneho pohybliveho sedadla u nejz se "sklopeni" dosahne posunem vnitrniho zadniho operadla dolu a sedadla dopredu. Samozrejme, ze se tim zmensi prostor pro kolena. Bude to prakticke hlavne pro asijske pasazery prumerne nizsich postav, protoze dlouhonohym to vyhovovat nebude. Obvykla kapsa na magaziny a male cestovni potreby byla presunuta pod sedadlo. Viz detailni obrazky na druhem linku dole. Zadni stena skorapky ma TV obrazovku a ovladac plus drzak na kalisky/konzervy s pitim pro pasazera sediciho vzadu.

http://www.cathaypacific.com/cpa/en_AU/whatonboard/neweconomyclass

detailni foto - posunout na dolni stranku:

http://downloads.cathaypacific.com/cx/new_seat/seatguide/Olympus_y.pdf

0/0
7.6.2011 5:48

captain cook

Re: novy styl "sklapecich" sedacek u Cathay Pacific

Ackoliv CP je kvalitnia a popularni aerolinka s velmi dobrymi sluzbami, recenze pasazeru jsou negativni co se techto novych sedadel tyce. Krome par vyjimek, vetsina pasazeru dala CP za jejich sedadla v economy jen jednu hvezdicku z moznych peti. Nejenze se jim nelibi zkraceny prostor pro nohy kdyz je sedadlo "sklopene", vadi jim predevsim, ze se uhel sedacky prilis nezmeni a nepohodlny uhel hlavy.

V diagramu to vypada celkem dobre, ale na fotografiich je videt, ze rozdil v pozici sedadla je vlastne velmi maly. Letet takhle 2-3 hodiny neni problem, ale treba lety mezi HongKong a Londynem nebo Los Angeles trvajici 12 az 15 hodin jsou neco uplne jineho.

Link na recenze pasazeru. (3 stranky), vzdy v dolni casti stranky

http://www.airlinequality.com/Product/Yseat-CX.htm

0/0
7.6.2011 6:10

aldozzz

911

"Z Andrewsovy letecké základny v Marylandu okamžitě vystartovaly dvě stíhačky F-16, které doprovázely boeing až do přistání."

Kde byly 11. září když je tam nechali přes hodinu bez povšimnutí na jiné trase ?;-D:-/

0/0
7.6.2011 0:43

Antonín, topič

Mno,

co sklopení sedačky, ale jednou takhle za mnou letě nějakej narušenej člověk, kterej ve spánku cukal nohama. A protože měl asi dva metry, tak byl zapřenej a furt mi cukal sedačkou. No ale zase to nebylo tak hrozný a tu hodinku jsem to vydržel, aniž jsem ho zabil. Super!R^

0/0
6.6.2011 15:35

smazu_se_II

řešení

Vzhledem k tomu, že vám letuška řekne, že má každý právo si sklopit sedačku, tak je obhajování názoru ne, nemůžeš zbytečné.Hotovo. Když dojde ke konfliktu, prostě se dozvíte tohle. Jestli je to správně je na jinou diskuzi.

Dle článku udělal pán vepředu chybu, že nepočkal, dokud se nedojedlo (jasně,že už bych si teoreticky mohl sklopit, když už nesvítí kontrolka, ale vím, že se sklopeným sedadlem se blbě jí, takže počkám). Až se posbíraly odpadky, měl se ohlídnout za sebe, aby zhodnotil situaci, jestli si už může sklopit. Pak se měl eventuálně s dotyčným domluvit, ať už teda fakt dopije ( i když lze mít na stolečku kelímek či jídlo i při sklopeném sedátku toho před vámi, výrobci s tím počítají) nebo ať si posune notebook, aby mu ho nezničil, nebo když by viděl, že je pán vzadu opravdu velký, měl to řešit s letuškou. To jsou nepsaná pravidla, pravidla slušnosti. Pán vzadu ale zase udělal chybu, že mu dal pěstí. To je na žalobu a asi by z toho vyšel vítězně pán vepředu (ač je nevychovaný)

0/0
4.6.2011 11:15

captain cook

Soucast inzerce jednotlivych aerolinek jsou udaje o sedackach. Uverejnenim sirky, vzdalenosti mezi sedadly a jejich vybavou poukazuji na pohodli jako vyhody letu s nimi. Pasazer, ktery si vybere mezi konkurenty na zaklade pohodli ocekava, ze inzerovane muze vyuzit a ma narok si stezovat na falesnou inzerci pokud by nemohl. Takova stiznost se bere vazne.

Kvalitni aerolinky maji sice vzdalenost mezi sedadly v economy vetsi nez autobus do Pardubic, ale max. uhel sklopeni prislusne omezeny, 15-30stupnu, zalezi na aerolince. Nektere uvadi misto uhlu vzdalenost o jakou se vrsek sedadla posune,obvykle 12-18cm.

Vzdalenost mezi sedadly (stejne body, od podpery k podpere)se v zargonu nazyva Seat pitch, v economy obvykle 30az 34palcu ( nasobit 2.54 =76 az 86cm), mene u nizkonakladovek. Uvadim linky pro porovnani.

http://www.smarttravelasia.com/economy.htm

http://www.seatguru.com/charts/longhaul_economy.php

0/0
4.6.2011 9:53

captain cook

sklapeni sedacek

Letam relativne casto a sklapenim sedacek je normal, samozrejme ze zalezi na delce letu. Kdyz se u kratsiho letu odecte vystup/sestup a doba na jidlo/obcerstveni (neletam nizkonakladovkami) az do sberu tacu, moc casu nezbyva. U presunu od 1500km nahoru se uz sedacky sklapeji, ale vetsine lidi by nenapadlo to udelat dokud pasazer za nimi ma na stolku jidlo ci piti. Jinak samozrejme plati princip domina, ze pasazeri sklapeji sedacky v souladu s temi pred nim. Tim se zachovava standardni vzdalenost mezi sedadly.

Kdyz jsem pred par mesici letel mezi Anglii a Australii (13hod + 8 hodin), po mezipristani v Singapore me pozadala (stihla) dama za mnou, zda bych mohl mene sklopit svou sedacku, protoze ona ma svou osobni TV obrazovku "v obliceji". Podival jsem se na ni s udivem. Ocekava snad, ze poletim cele hodiny v omezeni economy ve vzprimene sedacce? Poukazal jsem na to, ze vsichni prede mnou maji sedacky sklopene kdyz letusky zhasnou svetla, vcetne pasazera prede mnou a tim zachovavame vzda

0/0
4.6.2011 10:24

captain cook

Re: sklapeni sedacek

a tim zachovavame vzdalenost mezi sedadly. Proc bych si minimalizoval svuj prostor, abych zvetsil jeji? Ona sama mela sedacku sklopenou.

0/0
4.6.2011 10:25

Fmighta the Affaffin

stihacky

Ja vim, ze to ma nejaky jednoduchy vysvetleni, ale mne to porad nedochazi ... k cemu byly ty stihacky? To jako kdyby konflikt prilis eskaloval, tak aby utocnika zneskodnili jednou dobre mirenou raketou typu vzduch-okenko? Nebo kdyby se rvackou letadlo prilis naklanelo, tak aby do nej mohli z boku zduchnout a sesypat cestujici zpet na sva mista?

0/0
4.6.2011 7:28

Ochlasta_z_vesnice_bez_vodovodu

Re: stihacky

Vracajuce sa lietadlo je podozrive, co ked ho ovladli teroristi a prinutili pilota povedat do radia ze o nic nejde. Asi to je v USA standardny postup po utoku na dvojicky. Sleduju ci sa nevychili z trasy a nechce to narvat do nejakeho baraku.

0/0
4.6.2011 11:53

bk89322

Re: stihacky

U letounu natankovaneho na mezikontinentalni let a u Washingtonu D.C. docela pochopitelne opatreni.

0/0
6.6.2011 16:16

zupan

No

mě to dělají i v autobuse při jedenapůlhodinové jízdě. Přitom se do toho místa sotva namáčknu. Ženy jsou při tom sklápění nejbezohlednější.

0/0
4.6.2011 6:37

m8642

poznam

Zle je ked je clovek v poslednej rade takze si moze sklopit sedadlo len minimalne, a pred vami si niekto sklopi uplne. To sa mi pokusala urobit taka divenka asi pred tyzdnom, ale zaprel som sa nohou a nesklopila :). Zabranil som vlastne konfliktu, ani som si neuvedomil :D

0/0
3.6.2011 23:59

nexus99

Kdo chce mít luxus a pohodlí

tak ať si připlatí ta lepší sedadla. Nejlépe Business Class. Pokud chce letět za lacino tak ať bere ohled na své okolí. Osobně bych polohování sedadel zakázal např v B737. Tam fakt ten vzadu nemá potom místo a čuchat k něčí zpocené hlavě třeba 4 hodiny... RvRv

0/0
3.6.2011 13:39

captain cook

Re: Kdo chce mít luxus a pohodlí

letas hodne? Nezda se mi to.

Zasadne davam prednost vetsim letadlum, kde je mozne, ale vloni jsem letel s B737 na jedne nasi domaci trase 4 hodiny do popularniho letoviska. Asi se tedy budes divit, ale vetsina pasazeru v letadle si po jidle a odklizeni tacu sklopila sedadla, odpocivala po zbytek letu a nikdo nepropadal hysterii kvuli "čuchání k něčí zpocené hlavě třeba 4 hodiny..."

Bud jsme zvykli cestovat na delsi vzdalenosti a chapeme, ze vetsina pasazeru si na kus cesty rada odpocine, coz vyvola dominovou radu sklapenych sedadel v letadle, nebo dodrzujeme lepsi osobni hygienu . ;-)

0/0
7.6.2011 6:21

sámvelkýmao

no

letadlem se bojím,ale když tohle slyším,nechápu výrobce sedaček,že neudělají sklápění jen v mírném úhlu,a pak to prostě dál nejde.no a kdo si chce lehnout,ať jede vlakem,nebo lodí................

0/0
3.6.2011 7:44

Jardajar

Re: no

No on je takový předpoklad, že na dlouhém letu si to všichni sklopí a spí, většina to tak dělá. Každý to samozřejmě ale nechce a když je to vysoká osoba, tak se tam často sotva vejde.. Ale většina lidí to protrpí.

0/0
3.6.2011 10:30

Rubik1

Re: no

Ale výrobci sedaček to samozřejmě tak dělají. Ještě jsem neslyšel o takové závadě na sedadle, která by větší sklopení umožnila.

0/0
3.6.2011 12:04

captain cook

Re: no

je videt, ze neletas. V economy - a o te mluvime- se sedacky sklapeji jen v malem uhlu a dal to nejde.

0/0
7.6.2011 5:16

nejhorsi_je_srazka_s_blbcem

ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

SAMOZŘEJMĚ, že mi vadí, když si ten přede mnou sklopí sedadlo, ale je to jeho plné právo, takže mu určitě nebudu dělat naschály. Já vždycky zkontroluju situaci za mnou, někdy přidám zdvořilé "May I.." Ale i kdyby mi řekl, že "nemůžu", tak se na něj vykváknu. Pokud tam sedí paní, co kojí, počkám, až dokojí. Pokud dotyčný jí nebo dopíjí občerstvení, počkám, dokud se neseberou odpadky. Pak si ale sklápím sedadlo, protože se chci vyspat, abych druhý den byla vyspaná, tzn.schopná vnímat místo, kam jsem se těšila. Určitě si nenechám ničit cestu někým, kdo čeká, že se mu budu přizpůsobovat jen proto, že má dlouhé nohy. Určitě nebudu kvůli někomu takovému ztrácet 1 den dospáváním. Ať si to zařídí ON buďto zaplacením více místa nebo ať domlouvá s letuškou přesednutí. Když se bouřili obézní amíci, že po nich chtějí uhradit příplatek za více místa, to je každý Čech odsuzoval (správně), ale jakmile se karta obrátí... dvojí metr! Trochu víc empatie by neuškodilo! Nevnímat svět jen ze svého pohledu.

0/0
3.6.2011 2:32

Vrah

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Je to jeho plné právo proč? Protože to sedadlo umožňuje? Je mnoho věcí, které jsou technicky možné, ale udělat je rovná se koledovat si přinejmenším o přeshubu.

A píšete-li, že by trochu víc empatie neškodilo, pak to „krásně“ ladí s vaším tvrzením „kdyby mi řekl, že "nemůžu", tak se na něj vykváknu“ – to je nádherná ukázka empatie…

0/0
3.6.2011 8:41

Štěpán Binko

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Protože s tím si tu sedačku "kupujete", navíc většina leteckých společností je jako polohovatelné představuje už ve svých materiálech.

0/0
3.6.2011 10:52

Vrah

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

To, co se smí či nesmí rozděluji tradičně do více kategorií, než co zákon umožňuje anebo neumožňuje. Zkrátka jsou věci, které sice žádný zákon či nařízení nezakazuje, ale slušný člověk je nedělá.

0/0
3.6.2011 16:15

Štěpán Binko

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Nemám za to, že by sklopení sedačky automaticky znamenalo neslušného člověka. Mám za to, že neslušným se člověk stává jejím bezohledným sklápěním, stejně jako je neslušným ten, kdo ze vzteku do sklopené sedačky buší a kope a nebo, jako v tomto případě, dotyčného rovnou napadne.

0/0
3.6.2011 16:58

Vrah

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Souhlasím, tak jsem to taky myslel.

0/0
3.6.2011 17:02

nasson

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Přesně tak. Já bych ani tak nemluvil o empatii, jako spíš o nulovém vychování. Jestliže se někoho zeptám, zda mu nevadí, když to a to. A on slušně odpoví, že by mu to vadilo. Tak to prostě přetrpím a sedačku nesklopím. Pokud ji mám v plánu sklopit tak jako tak, tak se prostě neptám, jen se ohlídnu, jestli mu tím nepřerazím nohy. Zeptat se a pak udělat opak, to je ukázka naprosté nadutosti, jaká si zasluhuje ránu do hlavy a doprovod stíhaček:).

0/0
3.6.2011 16:34

smazu_se

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

(nechce se mi čekat na 1000 dukátů) Odpověz: Proč ASI jdou sedadla sklopit? Odpovím sama: Aby si je cestující během letu mohli sklopit a spát. Chápeš?Jestli ne, jsi marný a končím (házení hrachu na zeď). A někteří buďto nikdy neletěli letadlem nebo přehánějí, když popisují něco o hlavě v klíně. I ten článek začíná hloupě. Když si někdo přede mnou sklopí sedadlo na maximum, furt mám místo (174 cm, létam i B 737). Takže jedno z řešení: Vy špekatí nebo dlouzí choďte brzo na check-in, ať jste u nouzových východů. Schválně jsem se ptala několika lidí (můžů i žen), jaký na to mají názor. Stejný. Nekamarádím se se sobci, ale ani přizdisráči. Hele....... běda, jestli si nabarvíš dům na modro, to na to mám koukat z okna? - Ale když já vždycky chtěla modrý dům! Běda, jestli budeš nosit moc krátké sukně, provokuješ! - Ale mně je jinak v létě vedro! Prostě empatie, ale ani ze sebe nedělat pitomce. A ti, co vyhrožují pěstí nebo "silnými" slovy, ať zalezou zpátky do hostince, tam to buranství ocení.

0/0
4.6.2011 8:39

Vrah

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Odpovězte: proč asi mohou u nás prodávaná auta jezdit mnohem rychleji, než se smí? Odpovím sám: Aby řidiči jezdili jako šílenci. Takových příkladů by se jistě našlo mraky.

Sklápění sedaček bych shrnul vaší větou: „Prostě empatie, ale ani ze sebe nedělat pitomce.“

0/0
4.6.2011 8:46

empenolc

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Protože s ním mohu jezdit po okruzích či do Nemecka. Tam to není zakázáno a mohu využít to za co jsem zaplatil

0/0
6.6.2011 20:49

Vrah

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

No a stejně tak si můžete sklopit sedadlo na maximum a bez ptaní, pokud za vámi nikdo nesedí.

Pokud za vámi někdo sedí, je slušnost se ho zeptat, respektive dohodnout se na nějakém kompromisním řešení, stejně jako musíte na českých silnicích omezit rychlost, i když v Německu nemusíte.

Proč asi nemůžete zapíchnout kuchyňský nůž do koho chcete, když to ten nůž technicky umožňuje?

0/0
6.6.2011 20:57

yrral

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Pokud aerolinky nemají v přepravním řádu nějaké omezení na velikost cestujícího, pak on má po zakoupení letenky plné právo na svoje místo a to má přednost před Vaším zvýšením komfortu sklopením opěradla, pokud by ho to z objektivních důvodů, čímž délka nohou určitě je, obtěžovalo. Takže jestliže za Vámi sedí někdo, kdo se tam sotva vejde nohama a řekne Vám, že bohužel není možné opěradlo sklopit, máte smůlu a můžete to řešit s letuškou aby Vám, případně jemu našla jiné místo.

0/0
3.6.2011 9:03

Jardajar

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Právě, u lidí s velkýma nohama za váma to už sedadlo přestane "technicky umožňovat".;-D

0/0
3.6.2011 10:33

Štěpán Binko

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Už tady někdo níže popisoval situaci, kdy to řešil a letuška (správně) řekla, že sklopit si sedačku je právo každého cestujícího. Od toho tam ta funkce je.

0/0
3.6.2011 10:52

yrral

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Pokud tím neomezí toho za sebou, což znemožnění sedět na svém místě je, tak si samozřejmě sklopit sedačku může.

0/0
3.6.2011 11:01

Štěpán Binko

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Jenže tohle je věčná diskuze o slepici a vejci. Kdo v takovém případě koho omezuje? Ten rozměrnější toho, kdo si kvůli němu nemůže sklopit sedačku nebo ten kdo chce využít standardní funkce sedačky, se kterou si sedačku "kupoval"? Je to o oboustranné slušnosti a extrémní případ má vyřešit palubní personál. Osobně nehodlám nikomu lámat nohy a nedělá mi problém si přesednout, ale zároveň nehodlám sedět jako prkno jenom proto, že ten, kdo je větší, si nesedne do třídy s větším prostorem. A to už vůbec nemluvím o tom, že nehodlám dělat nárazníkové pásmo, kdy já si sedačku sklopit nemůžu, ale ten přede mnou si ji sklopí.

0/0
3.6.2011 11:10

yrral

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Když si kupujete letenku, tak tam nikde nemáte uvedeno, ani nikde v přepravním řádu, že máte nárok na sklopení opěradla. A pokud aerolinky nepožadují zakoupení letenky do vyšší třídy pro rozměrnější lidi, tak ten vyšší člověk má plné právo na své místo a to má přednost před nějakým sklopením opěradla, které je jen nenárokovým zvýšením komfortu.

Co je větší omezení, znemožnit někomu sedět na svém místě nebo znemožnit někomu si pohodlněji schrupnout sklopením opěradla do prostoru někoho jiného? ;-)

0/0
3.6.2011 11:27

Štěpán Binko

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

V popisu služby, kterou si kupujete, to uvedeno ve většině případů je - tedy že jde o polohovatelnou sedačku. A odkazoval jsem na níže v diskuzi popisovaný příklad, kdy někdo popisoval, jak to řešil v letadle a jaké se mu dostalo odpovědi. Navíc tam někdo uváděl citace tuším právě z přepravních řádů. Z mého pohledu není naopak definováno nic jako "můj" prostor a jde-li moje sedačka sklápět, počítám s tím, že si ji sklopí ten přede mnou. Že je pro vás sklopení sedačky "nenárokovým zvýšením komfortu" je pouze Vaše spekulace. Navíc se tomu lze krásně vyhnout. Sám měřím 190cm a na tratě nad 3-4 hodiny prostě nelétám v EC.....

0/0
3.6.2011 11:33

yrral

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

Já měřím 198cm, koupím si letenku, nikdo po mě nepožaduje, že při své výšce si již musím koupit letenku do vyšší třídy, takže mám plné právo, v souladu s přepravními podmínkami, sedět na svém místě. Když si sednu, tak tam jsem natěsno, ale sedím na svém místě a nikam nepřečuhuju. Když si budete chtít sklopit sedačku, tak to prostě nebude technicky možné a není to moje chyba, ale aerolinek, že uvádějí něco, co někdy nemůžou splnit. Řešit to musí letuška, tím že najde nové místo, případně můžete požadovat nějaké "odškodnění" za snížení komfortu, který slibovali, ale nebyli schopni zajistit.

0/0
3.6.2011 11:46

bk89322

Re: ano, nikdo nemá právo toho druhého omezovat

To jsem teda jeste nevidel a naletal jsem toho dost se spoustou spolecnosti. Dokonce ani pri vyberu mista neni upozorneni, ze ty sedacky uplne vzadu ci tesne pred nouzovym vychodem nejdou sklapet. Dokonce ani levnejsi letenky na ne nejsou, tak kdo si to zaplatil?

(Sedacky u nouzoveho vychodu s vetsim mnozstvim mista uz byvaji leckde drazsi.)

0/0
6.6.2011 16:25

yrral

nikdo nemá nárok na sklopení sedadla

Cestující se má zdržet jakéhokoliv jednání, které by obtěžovalo či omezovalo ostatní cestující. O nějakém nároku na sklopení sedadla není v přepravních podmínkách ani slovo.

0/0
3.6.2011 2:02

AlBunda

přiznám se bez mučení,

pokud se někdo přede mnou hodí na ležáka bez dovolení,následuje rána pěstí do jeho sedadla a je klid.Na druhou stranu,já si nikdy nedovolím sklopit sedadlo,pokud za mnou někdo sedí

0/0
3.6.2011 0:10

nexus99

Zejména v těch konzervách

co používají naši přepravci by měli sedadla zajistit aby nešla sklápět. Airbus je ještě jakž takž ale B 737? To je fakt na ránu do kebule. Naštěstí jsem měl vždycky kliku a cestující přede mnou si dal říct.

0/0
2.6.2011 21:51

hinny

Všem zdejším "zcestovalým"

siláků co ostatní poučují o neslušnosti si sklopit sedačku v rámci její funkčnosti - pokud se vám nedostává místo pro vaše nohy nebo pro váš pivní břich můžete se připlatit a koupit si na dálkové lety Economy Plus/Comfort/Premium která má větší rozestupy mezi sedadly a jde o malý příplatek k ceně letenky - O "koupácích" co lítají dobytčákem k moři a chtějí komfort mám své mínění ;-D

0/0
2.6.2011 18:59

spiq

Re: Všem zdejším "zcestovalým"

Když má člověk 1,80 m a víc, tak má prostě kolena narvaný na sedadle před sebou. Jak to chcete nadále sklonit, nevím. Pokud bych měl nohy z ocele, tak to nedokážete. Jednou mi takhle jeden pán bez varování přivřel kolena a mou reakci nejspíš slyšel i kapitán.

0/0
2.6.2011 22:42

piErcE

Re: Všem zdejším "zcestovalým"

Kdy jste letel naposledy letadlem? Jsem 1.80, nejsem ani žádný atlet, ale v žádnem, ale skutečně v žádném letadle, ani od ´toho největšího lowcostu, jsem neměl kolena naravný na sedadle před sebou.

0/0
3.6.2011 8:51

Ales2

Re: Všem zdejším "zcestovalým"

Já mám 205cm a v žádném, opakuji v žádném letadle jsem nenašel místo, kde bych se vlezl. S malými obtížemi je to možné v sedadlech vedle nouzového východu. Na normálním sedadle absolutně nemožné.

0/0
3.6.2011 9:38

Antonín, topič

Re: Všem zdejším "zcestovalým"

Že maj dva lidi 180 cm neznamená, že nemůžou mít rozdíl 20cm v délce nohou.

0/0
6.6.2011 15:29

RicnySysel

Re: Všem zdejším "zcestovalým"

Stačí přijít první a vybrat si místo u nouzovýho východu u křídla. :-)

0/0
2.6.2011 23:14

Antonín, topič

Re: Všem zdejším "zcestovalým"

Jak přijít první? Snad první si udělat web check in.

0/0
6.6.2011 15:34

pearmen

??????????????

Snad proto je sedadlo sklopné, aby si každy udelal pohodlí. A pokud se to nekomu za mnou nelíbí, ať si svoje sklopí taky, anebo cestuje jinak.

0/0
2.6.2011 17:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.