Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Krásný cyklovýlet, který umí uhasit žízeň. Tour de Poděbradka

I cyklovýlet ve velkém vedru může být skvělý zážitek. Stačí spojit krásná místa v okolí Poděbrad se zastávkami u pramenů minerální vody Poděbradka. Zhruba 45 kilometrů dlouhá trasa tak může být v horkých dnech příjemným osvěžením.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mactomi

patvar

Tour de Podebradka??? hmmm co jeste se zrodi v hlavach tech marketingovych geniu v teto neskutecne firme? Nebylo by vzhledem k majitelum lepsi spis pouzit Giro Di Podebradka? Kolik se plati v idnes.cz za takovy krasny PR clanek? Barter? Podebradka zdarma na cele leto?

0/0
29.5.2011 23:32

Kmetek

Poděbradka

Ochutnali jste někdy Poděbradku? Tu přírodní od pramene? Já bohužel jo, pít se to nedáRv

0/0
27.5.2011 14:36

paiementenespeces

Re: Poděbradka

Tak to nemate pravdu,ja zil  v Podebradech 33 let a pil jsem ji od mala,ted kdyz se tam obcas vratim,moje prvni cesta vede na "rigrak".Pamatuju doby,kdy se mistni pomalu prali s Prazakama,co jeli s hor a jejich kanystry snad byly bezedne.

0/0
27.5.2011 15:34

Kmetek

Re: Poděbradka

Tak nevím co jsem v Poděbradech pil, ale bylo to hrozně hořké. V Náchodě teče do řeky mnohem chutnější vodička

0/0
27.5.2011 15:42

Pyrofosfát

Re: Poděbradka

Ochutnal - v Poděbradech jsem byl osm let na gymplu a často jsem si cestou do/ze školy čepoval pití na "Rigráku". Mně osobně moc chutnala, ale spoustě lidí nevím proč smrděla:-P. Pramen u Výrovky za Kostelní Lhotou můžu jen doporučit. Běžně jsme si tam jezdili na kole pro "opravdickou minerálku". Kam se ta tohle hrabe nějaká upravená Mattonka!

0/0
29.5.2011 20:07

paiementenespeces

Clanek o pramenech v okoli Podebrad

Diskuze o chovani cyklistu a ridicu.Klasika

0/0
27.5.2011 9:53

wotomtoje.

Krásný cyklovýlet, který umí uhasit žízeň ....

Co znám cyklistický nadšence, tak hasí žížeň úplně něčím jiným, než vodou! :-/

0/0
27.5.2011 8:16

shevek

Re: Krásný cyklovýlet, který umí uhasit žízeň ....

Samozřejmě jedno dvě piva nejsou dle mých zkušeností pro zkušené cyklisty žádným velkým nebezpečím. :-P A když jsem třeba poprvé v životě vyťapal kdysi Praděd, tak by mi to vrcholové pivo nikdy nikdo nezakázal ani kdyby sebevíc chtěl :-D ;-D;-D

0/0
27.5.2011 8:28

kam!kaze_cze

Re: Krásný cyklovýlet, který umí uhasit žízeň ....

Další příklad toho,jak cyklisti kašlou na pravidla silničního provozu.Tohle kdyby tady napsal řidič kamionu co má najeto xxx kilometrů,tak ho dav ušlape.

0/0
27.5.2011 8:59

shevek

Re: Krásný cyklovýlet, který umí uhasit žízeň ....

Já vás chápu, on "opilý" cyklista s jedním či dvěma pivy, které vypotí během pár kilometrů, je na cyklostezkách většinou lesních strašlivě nebezpečný :) :) Hlavně tam toho kamioňáka ohrozí na životě :))

0/0
27.5.2011 9:10

kam!kaze_cze

Re: Krásný cyklovýlet, který umí uhasit žízeň ....

Nebavím se o cyklostezce,ale o provozu na silnici.A tam, je nebezpečný i ten opilý cyklista.

0/0
27.5.2011 10:49

kam!kaze_cze

Cyklisti...

Na nástupu teplého počasí nesnáším dvě věci.Hmyz (komáři,hovada,klíšťata atd..) jako běžný člověk  a jako řidič hlavně cyklisty.Hmyz je tupé stvoření řídící se instinktem,takže bohužel nemá jinou volbu.Na rozdíl od cyklistů.Ti mají snad rozum.Bohužel to popírá jejich chování na silnicích!Běžné je vidět dva a více otrikotovaných troubů jedoucích v nepřehledných zatáčkách vedle sebe a naprosto kašlajících na to,že totálně zdržují dopravu.No a pokud se pokusíte jim snad naznačit zatroubením,že je něco špatně,tak si koledujete o vulgarismy verbálně,zdvižené prostředníčky jsou běžným úkazem jejich pocitů (podle bývalého premiéra z ODS to asi znamená,že jsem jednička,ale tak to asi hrdinní  cyklisté nemyslí) a  fyzickou konfrontaci v tom horším případě!Oni si tihle rádoby sportovci neuvědomují,že ono to osobní auto má cca 1500 kg a když se s nimi střetnu v nepřehledné zatáčce,tak já obrazně řečeno jen zapnu stěrače a tím to pro mne hasne.

0/0
27.5.2011 0:51

IfčaX

Re: Cyklisti...

No, upřímně - zrovna v nepřehledné zatáčce je to celkem jedno, jestli jede jeden cyklista nebo dva vedle sebe - tam prostě zezadu jedoucí auto vůbec nemá co předjíždět...

Ale jinak celkem souhlas. Jen si nemyslím, že je to zrovna otázka cyklistů - spíš obecně nedostatkem vzájemné ohleduplnosti a tolerance. Nejen v dopravě.

Ať už jsou to ti cyklisté, když kašlou nejen na předpisy, ale i na zdravý rozum, nebo řidiči, co se mnohdy můžou vzteknout, když je nedejbože něco na silnici o minutu zdrží. Ale tak poslední rok - dva mám pocit, že se to sice pomalu, ale přece jen lepší.

0/0
27.5.2011 6:40

kam!kaze_cze

Re: Cyklisti...

Zezadu jedoucí auto nemá co předjíždět,to je fakt.Ale cyklisti nemají jezdit vedle sebe a zdržovat provoz.Takže ve finále je to 2:1 v neprospěch kolistů :)

0/0
27.5.2011 8:56

shevek

Re: Cyklisti...

Jezdím sám a omlouvám se, že nejezdím 50 km/h a "zdržuji" tak provoz. Vaše názory, to je opravdu dílo ;) Takže vlastně je fajn, že mi málem urazil ruku, děkuji ;) S vámi na silnici bych se potkat nechtěl, evidentně je vám ohled na cyklisty zcela někde a je jedno, kdo to je, jestli ohleduplný cyklista dodržující pravidla nebo kdokoliv jiný. Ideálně vytlačit do příkopy a nechat tam ležet. ;)

0/0
27.5.2011 9:12

shevek

Re: Cyklisti...

Tak milý pane, to, že řidiči nesnáší cyklisti je spíš dáno tím, že jim brání v jejich bezohledné jízdě ;) Za poslední dva měsíce jsem byl dvakrát takřka sražen na světelné křižovatce, když protijedoucí auto odbočující vlevo nebralo nejmenší ohled na mne jakožto cyklistu jedoucího rovně a musel jsem uhýbat někde přes obrubník. Další případ, kdy řidič kamionu jedoucí z hlavní na vedlejší musel zastavit svůj kolos kvůli "nějakému bezohlednému a zavazejícímu" cyklistovi, který jel po hlavní (z okna na mne volal dost vulgární slova, až jsem nevěřil vlastním uším). A vrcholem všeho byl tento týden, když jsem odbočoval vlevo, ukazoval dobrých 20-25 metrů, že budu zatáčet, a dva metry před křižovatkou kolem mne profičel nějaký blázen, až mi sestřelil ruku, kterou jsem ukazoval. Mohu vám říci, že mi dost vadí tzv. opatrné ježdění cyklistů (10 km/h, místo aby ukázali, tak se "opatrně" rozhlížejí a pak nečekaně zahnou apod.), nicméně řidiči aut nemají cyklistům opravdu nic co vyčítat. Adios.

0/0
27.5.2011 7:58

kam!kaze_cze

Re: Cyklisti...

Bohužel se mýlíte.To že cyklisti jedou vedle sebe není v pořádku nikdy a

natož v nepřehledné zatáčce.Já jedu povolenou rychlostí,tak jak mi

dovolují pravidla silničního provozu a zničeho nic se mi objeví v cestě

špunt,tvořící dva na předpisy kašlající kolisti.Do protisměru jede

vozidlo do kterého se opravdu trefit nechci.No a kdo to odnese?Cyklista.Jeho chyba!

0/0
27.5.2011 9:01

shevek

Re: Cyklisti...

A můžete mi ukázat, kde jsem psal, že je v pořádku, že jedou dva cyklisti vedle sebe? Víte vůbec, o čem mluvíte? Osobně když vidím dva cyklisty vedle sebe a sám je jako cyklista musím předjíždět, tak jim z plných plic vyříkám, co si o nich myslím. Ale co chcete dělat s řidičem, který u vás přibrzdí, mírně předjede a spustí ostřikovače a strašně má z toho srandu, že vám pálí oči? Argumentujete tu o cyklistech jako o hmyzu na silnicích, ale jak říkám, je to případ od případu. Ale to vy asi nikdy nepochopíte, že hovada se najdou jak mezi řidiči, tak mezi cyklisty. ;)

0/0
27.5.2011 9:15

tongariro

Re: Cyklisti...

Jako ridic 2 kolare jedouci vedle sebe naprosto chapu - vsimnu si jich tak driv a mam prostor zpomalit, pokud by momentalni podminky (neprehledny usek, auto v protismeru a pod.) neumoznovaly bezpecne predjizdeni.

Rozhodne je to lepsi, nez kdybych se k tem chudakum slapajicim zpusobne za sebou a nalepenym na krajnici priritil jako tele a nekompromisne je vytlacil ze silnice jenom proto, ze se tam diky autu v protismeru a neprizpusobene rychlosti "nevejdu"...

Redakci dekuji za clanek - planuju vylet do Kerska, takze tento tip vysel jako na zavolanou!

0/0
27.5.2011 10:38

shevek

Re: Cyklisti...

To jsem ještě opomněl tolik oblíbené zastavování ve vyhrazeném pruhu pro cyklisty a podobně. ;) Takže zamést nejdřív před vlastním prahem ;) A jak už bylo řečeno výše u kolegy, v nepřehledné zatáčce se ani cyklista nepředjíždí. A ještě jeden dodatek, nemá se také předjíždět, pokud by to ohrozilo či omezilo protijedoucí vozidlo, potažmo cyklistu. Strašně miluju, když se proti mne vyřítí předjíždějící vozidlo a ač jsem na krajnici, tak mě míjí o pár čísel. ;) Úžasný pocit, zkuste si to ;)

A k tématu, v Poděbradech je nádherně, byl jsem tam několikrát, zasnoubil jsem se tam se ženou a ten kraj miluji (Poděbrady, Nymburk...). Jen na lodi Král Jiří, co kotví v Poděbradech hned pod zámkem (na fotce v článku je vidět), by mohli točit lepší pivo. ;) Ale najíst se na ní dá ;) Další fotky přímo z Poděbrad jsou zde: http://jarda-spk.rajce.idnes.cz/Vylet_do_Podebrad/

0/0
27.5.2011 8:05

kam!kaze_cze

Re: Cyklisti...

No takže si zameťte před svým prahem,protože chlastáte a pak jedete po cestě v totálním rozporu s pravidly silničního provozu.

0/0
27.5.2011 9:06

shevek

Re: Cyklisti...

Viděl jste mě někdy jet opilého po silnici? Vy víte, jak já jezdím? Nemám za těch cca 16 let vydatného ježdění na kole žádnou pokutu, žádný přestupek. A to mě stavěli policisté každý rok aspoň jednou i na kontrolu kola. Pouze jedinkrát jsem měl v příšeří zhasnuté světlo - a důvod? Vybité baterky. Tak mě zastavili. Poděkoval jsem jim za upozornění, hodil baterky nabité a jel dál. Takže to chce klid a nohy v teple a nesuďte mě, když nevíte, koho soudíte ;)

0/0
27.5.2011 9:19

kam!kaze_cze

Re: Cyklisti...

Neviděl.To je fakt.Ale sám píšete :

"Samozřejmě jedno dvě piva nejsou dle mých zkušeností pro zkušené cyklisty žádným velkým nebezpečím"

Nevím,jak by se na tohle tvářili policisté,kdyby vám dali dýchnout.Já se jen držím striktně pravidel silničního provozu a vy argumentujete hloupostma a omlouváte porušování předpisů.A o tom to je.Typický cyklista.Já dělám všechno dobře!Sice si dám před jízdou nějakých pár piv,ale to já můžu,protože jsem cyklista.Pro Vás platí jen taková pravidla,která se Vám hodí a tvrzení,že nevím koho soudím je mylné.Soudím člověka,který s klidem a pocitem že je to v pořádku vypije alkohol a pak se vydá do silničního provozu.To o Vás vím a to mi také stačí.Alkohol za volant,potažmo řidítka nepatří a o tom nemá cenu diskutovat.Popřípadě házet trapné argumenty jako "cyklista ty piva po pár kilometrech vypotí" protože je to nesmysl.A je škoda,že se nikdy nepotkáme na silnici.Kdybych Vás čirou náhodou srazil a vy měl v sobě ty dvě piva,tak bych se na Vás pěkně povozil.

0/0
27.5.2011 10:45

xtrut02

Re: Cyklisti...

Vžycky mě zaujme ten spor řídič vs cyklista; řidič vs chodec; řidič osobního automobilu vs řidič kamiónu

Ruku na srdce: skoro každý řidič je někdy také cyklistou se dvěma pivy, skorot každý řidič je někdy také chodec, který sdržuje při přecházení, řidič kamiónu také někdy řídi osobák a brzdí ho předjíždějící kamión A NAOPAK...

Je to prostě o vzájemné toleranci.

0/0
27.5.2011 15:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.