Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Návštěvníci vjedou do safari ve Dvoře svými auty, ochránci jsou proti

Zoo ve Dvoře Králové nad Labem láká návštěvníky na novinku. Od 1. června jim povolí vjezd do safari vlastním autem. Možnost, o které uvažoval už zakladatel zoo Josef Vágner, se ale nelíbí ochráncům přírody ani některým pravidelným návštěvníkům zahrady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lánik

Proč ne

Mně se ten nápad libí. Když vidím ty prehistorické karosy co tam jezdí, tak těch exhalací bude nakonec možná i méně a člověk se vyhne šíleným frontám a hlavně to bude v okolí jedno z mála míst, kam se bude dát jít i když prší.

0/0
16.5.2011 16:04

černej oes

Re: Proč ne

Když prší a bojíš se, že se rozpustíš nevycházej. Z nebe dští síra.

0/0
17.5.2011 18:15

Transalp

Odstřel ochránců zvířat ?

Hlavní problém zoo a zvířat je socialistické vlastnictví. Definičním znakem je, že každej Franta Lopata je násilně donucen na ně platit a tím pádem do řízení a péče o ohrožená zvířata chce kecat (ani se mu nedivím). Prostě absence konkrétního vlastníka, který nese rizika, má své tragické důsledky, což platí zejména o pralesích, mořích a ohrožených druzích. Pokud byste vlastnili velrybu, sakra byste si dali pozor, aby vám ji nějakej japončík pro věděcký účely nevykuchal. Pokud by zoo byla soukromá, pak jediné, na co máte právo, pokud se vám nelíbí, jak zachází se zvířaty, je ji bojkotovat, což je morální a velmi efektivní. Krajskou zoo ekonomicky bojkotovat nelze, to byste si zadělali na problémy s finančákem, soudem atd.

0/0
16.5.2011 2:56

Pavel1tu

Jde jen o peníze

Nechápu čemu se divíte. Vždyť jde jen o peníze :-) o zvířata tak moc zase nikomu nejde !

Bohužel se najdou lidé, kteří toto poptávají, tak se to nabídne.

Já jsem z Trutnova a s dětmi jezdíme 2x ročně do ZOO ve Dvoře Králové. Všichni asi řeknete - proč proboha ?

Protože je to příjemně strávený den, pěkná procházka na čerstvém vzduchu. A dětem se to neokouká - pořád je to baví.

Já osobně jsem PROTI, ale asi nic nezmůžeme.

0/0
15.5.2011 17:17

černej oes

Re: Jde jen o peníze

Máš pravdu, je to blbost na druhou. Když vidím mnohé mistry silnic napadá mne, že v restauraci bude široká nabídka jídel ze zvěřiny.

0/0
17.5.2011 18:16

superkutil

Češi úrovní a disciplínou nedospěli a Poláci už vůbec ne.

Ještě bych viděl řešení v půjčování elektrických autíček, nebo něco na způsob lanovky, či malé elektrické autobusy. Ale pustit do parku lidi kteří se chovají hůř jak zvířata a ještě v jejich plechovkách, v kterých si myslí, že se jim nemůže nic stát a skrze auto si kompenzují své nedostatky (podívej jaký jsem silák, když šlápnu na plyn a auto jede). Já bych to viděl na postavení lanovky nebo malého vláčku na elektrický pohon.

0/0
13.5.2011 10:05

Jaity

To má být vtip?

0/0
13.5.2011 9:48

HarryIKeogh

já bych zavřel ochránce

...třeba ke lvům...:-P

0/0
13.5.2011 9:41

borovec

Re: já bych zavřel ochránce

vynikající nápad,dělají více škody než užitku R^

0/0
13.5.2011 11:25

109e

Re: já bych zavřel ochránce

Máš jistě na mysli ochránce plechovek, kterým se říká auto. R^

0/0
13.5.2011 20:44

květka

mají rozum??

Co se neudělá pro návštěvnost..chudák zvěř.Půjčujte raději elektrický autíčka!!!!!Není to lepší pěkně pěšky a vidět zvěř přímo než přes sklo???

0/0
13.5.2011 8:00

mpes3

jako zvířata

se v ZOO ve Dvoře Králové chovají hlavně návštěvníci, kteří nejsou schopni pochopit princip stání ve frontě při čekání na ten autobus, který je po Safari proveze. Většina turistů se tam chová jako bezmozci, tlačí se, snaží se předběhnout ty, kteří tam už nějakou dobu čekají. Dokud tohle ZOO nevyřeší, tak se nedivím, že lidi dají přednost vlastnímu autu.

0/0
12.5.2011 21:01

bear64

bezva

super napad R^ konecne jak na zapade a ne jak v zapadakove, konecne se tam podivam R^

0/0
12.5.2011 19:48

borovec

Re: bezva

Tak to bylo kdysi naplánováno a já souhlasím.Buhužel se dočkala až vnoučata.R^

0/0
13.5.2011 11:24

109e

Re: bezva

Zrůdnost.

0/0
13.5.2011 20:45

Kuba777

blbost

Tomu neřikám dobrý nápad.

A aby to nebylo jak ve filmu Vesničko má středisková, jak se ten doktor v tom filmu vždycky při jízdě kochal a kochal...

0/0
12.5.2011 17:29

base

Zelená vlna

hlásí stojící kolonu mezi buvolem a zebrama... Takže už budem stát v zácpách nejen ve městech a na dálnicích, teď ještě v zologický...

0/0
12.5.2011 17:02

base

Re: Zelená vlna

Jo a my, co půjdeme ke vstupu do safari pěšky se budeme proplejtat mezi popojíždějícíma auťákama ( a naopak ). Už se na to těším.

0/0
12.5.2011 17:05

pilkanozna

NeNe

Do safari nebude vstup, pouze auty ne busy...

0/0
12.5.2011 17:46

LSI

Re: NeNe

vjezd pro vozidla bude u hlavní brány kde končí ZOO-shop a začínala jízda vláčkem...To bude pro lidi úžasný kličkovat  celou cestu k safari mezi autama....;-O

0/0
24.5.2011 0:52

MikeXH

Jdu do toho a klaksonem je budu odhánět

:-/

0/0
12.5.2011 16:49

tenerifák

auta to je super nápad

Páni tomu říkám dobrý nápad!!! Tak proč ne když ty auto budou eletricky! Zastaralý smradlavý autobusy do zoo mezi zvířata vubec nepatří, Koukam, že už je chtejí dát do vraku.D Ale páni manažeři by se měli zamyslet nad tím, co na to řeknou zvířata. JEstli jim to nebude pusobit stres. To je jako když člověk jde do hor, nadýchat se čerstvého vzduchu a pokochat se přírodou a vidí jen cizí auta a dýchá smrad z jiných aut:DDDTomu říkám inteligentní nápad:DD

0/0
12.5.2011 16:10

rogerer

a bude se moct předjíždět?:-)

0/0
12.5.2011 13:44

roy_batty

Re: a bude se moct předjíždět?:-)

nee, maj tam spešl dopraváky ;o) http://lokwi.com/upl/2130.jpg

0/0
12.5.2011 15:07

rogerer

Re: a bude se moct předjíždět?:-)

;-D

0/0
12.5.2011 15:52

daadyy

juchů

Koupil sem si novej teréňák! SUVéeko, už se těšim až se vypravím na výlet do zologický! :) Doufám, že mi to žádná prašivá antilopa neodře:-/ Ty jo, kdyby tak ještě povolili odstřel, to by byla paráda. Hezky tam zajet, reflektorem namířit ospalému zvířeti na tlamu a než se stačí vzpamatovat tak prááásk...Nejsem žádnej barbar, mám pušku se zaměřovačem, takže to posílám rovnou na komoru :-) Ty jo, sejmout třeba nosorožce, to by bylo něco! Už se těšim do safari.

0/0
12.5.2011 13:18

joyFX

Re: juchů

:-)

0/0
12.5.2011 16:25

joyFX

za chvíli budou lidi jezdit autem

i do opery ...

0/0
12.5.2011 16:28

roy_batty

Re: za chvíli budou lidi jezdit autem

no už jezdí (dlóóóuho) autem do kina, opera a divadlo je v pořadí ..... další pak budou galerie a obchody .... Tesco drive throu ;-)

0/0
12.5.2011 16:41

M. Blomkvist

souhlas

Musím říct, že je to skvělý nápad, už se těším, jak si to projedeme. Naše zoologické zahrady se čím dál tím víc přibližují zahradám ve vyspělých zemích, teď ještě v dalších oblastech života.  R^

S těma zelenejma zoufalcema si nedělejte starosti, kdepak byli, když zoologické zahrady vznikaly?

0/0
12.5.2011 12:51

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: souhlas

Mě baví, jak neustále někoho kritizují, aby to dělal lépe, ale sami nejsou s to to byť jen jednou udělat sami podle svých předsav.

0/0
12.5.2011 13:00

Pikolik

Autobusy

A ty super dvoupartove autobusy budou jezdit take? Bez toho vykladu to bude na nic. Navic ridic bud bude davat pozor na rizeni a nec z cesty mit nebude, nebo do nekoho naboura. Navic by mne zajimalo kudz budou auta vjizdet? A bude se za to extra platit? (autobus byl v cene vstupneho)

0/0
12.5.2011 12:17

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Autobusy

Tak já předpokládám ,že tam půjde občas zastavit a i řidič se bude moci podívat.

0/0
12.5.2011 12:23

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Skvělý nápad

Možná bych tam nepoštěl smradlavé a hlučné vraky, ale jinak, proč ne? A že to je komerční? Co dnes není komerční?

0/0
12.5.2011 12:15

listy

to je ale deb.... nápad

za chvíli si člověk od těch smrdutejch aut neodpočne fakt vůbec nikde.lidi jsou tak liní že už ani na procházku mezi zvířata nemůžou jít pěškyRv

0/0
12.5.2011 11:56

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: to je ale deb.... nápad

Kdo ti brání jít pěšky?

0/0
12.5.2011 12:16

borovec

Re: to je ale deb.... nápad

ty nemáš auto?!!!

0/0
13.5.2011 11:28

obambiodřekykunene4

Na rozdíl od většiny z nás diskutujících,

je paní Holečková odbornice na ZOO problematiku a tímto krokem jen naplňuje to, co si přál pan Vágner. Takže, paní Holečková, díky Vám. To, že ZOO(ač pod HK krajem) chce vydělávat není nic špatného. Kdo znal poměry a stavy českých Zoo před rokem 90 a porovná to se stavem dnes, nemůže říci proti ani slovo. Jedna z funkcí  Zoo je dnes opravdu taková, že má přilákat lidi, kteří si nemohou z různých příčin dovolit navštívit zvířata v jejich domovině. A nezastupitelná je jejich role v udržování genofondu ohrožených zvířat(a nejen jich). Ti  "samozvaní ochránci " přírody  mluví do všeho, ale jejich zodpovědnost je nulová(a mnohdy i jejich znalosti). Je velký rozdíl mít jenom pocit a prezentovat ho a mít zodpovědnost a rozhodnout se správně.....PS: Pokud to ve Dvoře nebude fungovat, zatáhne se roleta a pojede se postaru...;-)

0/0
12.5.2011 11:45

Scarlett from Scottland

Re: Na rozdíl od většiny z nás diskutujících,

pěkně napásno a dá se říci, že s většinou souhlasím. Ovšem aby tam mezi zvěří jezdili auta, která většinou řídí někdo, kdo se moc chovat neumí (známe své lidi), tak s tím nesouhlasím. A předpokládám, že kdo se tam chce jít podívat, tak může, i bez svého auta. Kdo tam jít nechce, tak tam nepojede ani autem.

0/0
12.5.2011 11:51

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

Re: Na rozdíl od většiny z nás diskutujících,

určitě hlavně vidím jak to funguje v Čechách až si začnou návštěvníci plést safari a divoký západRv Zakladatel v té době asi netušil v jakém stavu bude někdy tenhle národ takže brát to jako argument je blbost

0/0
12.5.2011 11:51

obambiodřekykunene4

Re: Na rozdíl od většiny z nás diskutujících,

nechme národ národem...pro začátek stačí, když si přečtete knihy od Josefa Vágnera....třeba;-)

0/0
12.5.2011 12:03

T+A

Re: Na rozdíl od většiny z nás diskutujících,

nic proti vaší připomínce na svůj názor (je - li to váš názor) máte samozřejmě právo, ale můj pocit z vaší reakce mě nutí se vás zeptat : V ZOO můžete používat firemní počítač k diskuzím na internetu?;-)

0/0
12.5.2011 11:55

obambiodřekykunene4

Re: Na rozdíl od většiny z nás diskutujících,

vždy mne fascinuje, jak někteří přspěvovatelé poznají z jednoho příspěvku, prakticky vše o jeho autorovi. Tohle si nechte patentovat a možná uděláte díru do světa....PS: Sice jsem v ZOO "pracovával", dříve, ale pouze jako brigádník a naprostý pěšák(ošetřovatel). ;-)

0/0
12.5.2011 12:00

T+A

Re: Na rozdíl od většiny z nás diskutujících,

Tak pracoval v ZOO,pěšák (ošetřovatel).Tak jsem měl pravdu a holt jsem se asi spletl s tím služebním počítačem, to se stát může.V tom případě nevím proč to radíte patentovat.To se vás tak dotklo, že jsem poznal, že máte cosi společného se zoo?To není nic špatného a ani já jsem nic špatného o vás či vašemu názoru nenapsal.Tak neraďte.Buďte tak hodný.Děkuji.;-)

0/0
12.5.2011 12:28

obambiodřekykunene4

Re: Na rozdíl od většiny z nás diskutujících,

někteří lidé se věštbami a předpovídáním(nejen počasí)živí......;-)  PS: Se Zoo už nemám společného nic, jen návštěvy s potomky. PS: Nemusíte se hned čertit, venku je hezky a život je fajn...nic ve zlém....adios;-)

0/0
12.5.2011 12:33

T+A

Re: Na rozdíl od většiny z nás diskutujících,

Hlavně jsem chtěl říct, že bych byl radši kdyby vše zůstalo jako dřív, tedy, že nápad s auty neschvaluji a souhlasím s názory Scarlett .... a Jen jeden?

0/0
12.5.2011 12:04

obambiodřekykunene4

Re: Na rozdíl od většiny z nás diskutujících,

já pamatuji ještě "Vágnerovskou" Zoo, s čerstvě importovanými zvířaty z Ugandy....myslím si, že pokrok a rozvoj této Zoo je nezpochybnitelný(samoz. chybičky se najdou vždy a všude), ale smysl celé dvorské zoo je naplněn....;-)

0/0
12.5.2011 12:08

hasmen - náhradní nick

Tak tohle určitě přiláká plno lidí navíc...

...a vstupné se zvýší ze 170 na 290 korun, pro děti ze 100 na 190 korun.

0/0
12.5.2011 11:32

kajencik

Ochránci přírody...

....by se měli zřídit vlastní zoo a tam třeba lidi vůbec nepouštět. No a smradlavá auta? Holt pan Jež nechá svého trabanta doma a pojede autobusem.

0/0
12.5.2011 11:14

Lapan

Re: Ochránci přírody...

Tak já bych šla raději do co nejvíce přírodní ZOO jako je třeba na ostrově Jersey kam mají turisté skutečně omezený přístup,protože tato ZOO je skutečně určena pro záchranu ohrožených druhů a jejich následné vypuštění do volné přírody a zatím to funguje.

0/0
24.5.2011 9:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.