Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tři dny chůze bez spánku. Výlet alias superúlet na Horní Hrad

Levá, pravá. Levá, pravá. Levá, pravá. A tak pořád dokola. Pár dní. Rozhodl jsem se ujít 177 kilometrů za tři dny. Beze spánku. Levá, pravá. Levá, pravá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Templ

Nad 50 km

je to trápení. Holt je nutné vypnout mozek a šlapat. Dotaz na autora: Jak jste prožil doma následující noc? Já jsem hrabal nohama i ve spaní.;-)

0/0
6.5.2011 9:57

chudacek.blbecek

Respekt

Borec. Sice blázen, ale frajer R^

0/0
5.5.2011 12:25

Von der Tann

Horní Hrad

je umělý název bez historického doložení, správně je Hauenštejn, tedy Hauenstein v originále.:-P

0/0
4.5.2011 20:39

Andy_F

Putovani Hrocha

Divim se, ze to tu jeste nepadlo, tak snad to Hrochovi nebude vadit: http://www.putovanihrocha.cz/

0/0
4.5.2011 18:00

Catt

Re: Putovani Hrocha

Ono to tu nepadlo, protože je to uvedeno v článku. To jsou ti, kteří nečtou články, ale chodí jen do diskuze.

0/0
4.5.2011 18:17

Andy_F

Re: Putovani Hrocha

Aha, to je ten maly obrazek napravo, tomu ja nerikam clanek, ale budiz, moje chyba. Ja se jinak urcite neucasnim diskuze u clanku, ktere nectu

0/0
4.5.2011 18:21

síma25

Re: Putovani Hrocha

Článek jsem četla, ale ty rámečky po stranách jsem taky přehlídla - takže sice malá útěcha, ale nejste jediný:) U tohoto článku ale vím, jak se to stalo, teda aspoň v mém případě: děj byl napínavej a hltala jsem to jedním dechem, takže nějaké přerušení čtení krz rámečky nemělo šanci. A když jsem dojela dolů, už nebyly vidět, nenapadlo mě vrátit se k nim a rači jsem mrkla do diskuse. Takže mě Váš odkaz zaujal;-)

0/0
4.5.2011 20:07

chudacek.blbecek

Re: Putovani Hrocha

Já si toho taky nevšimla, asi jsem se nechala strhnout vyprávěním :-)

0/0
5.5.2011 12:26

Obludni_K

Proč bez spánku?

To jako aby se zvýšilo frajerství? Kdyby to proložili vhodným relaxem, později spánkovými pauzami, tak by to určitě v pohodě stihli za ty tři dny taky a vyhnuli by se riziku kolapsů. Obdivuji jejich výkon, ale rozhodně nesouhlasím se způsobem provedení...

0/0
4.5.2011 17:56

vidocqcz

Re: Proč bez spánku?

Protože dokud to člověk nezkusí, tak neví o čem mluví :-)

0/0
4.5.2011 19:11

chudacek.blbecek

Re: Proč bez spánku?

R^

0/0
5.5.2011 12:26

Petr Tenzor

Re: Proč bez spánku?

To same se da rict o brani heroinu a stejne si nemyslim, ze to soudny clovek bude delat. Podle stranek Hrocha by si clovek rekl, ze to bude opravdovy poutnik, ze starych casu, ale podle tohohle clanku to spis vypada, ze si potrebuje neco dokazovat a prekonavat rekordy Rv

0/0
11.5.2011 13:34

FiS95

Re: Proč bez spánku?

A proč běžet maraton, když se dá jet autem?

0/0
4.5.2011 19:43

Petr Tenzor

Re: Proč bez spánku?

Proc hrat ruletu klasickou, kdyz se da i s pistoli?:-P

0/0
11.5.2011 13:40

Depresivní Robot Marvin

Pěkné

Kamarádi chodí vícedenní závody adventure race, takže mě tato vzdálenost nikterak nešokuje, ale i tak moc hezký sportovní výkon. To nespání tomu dodává úplně jiný rozměr.

Koho by zajímal extrémní závod podobných parametrů, nechť zkusí Czech Adventure Race (nedám sem link, stačí použít Google).

0/0
4.5.2011 17:43

blikanec

Petr Hroch Binder

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1176221164-uvolnete-se-prosim/207522161800007/obsah/98946-petr-hroch-binder/

0/0
4.5.2011 15:38

Gapa_vl

Respekt :)

Tchán chodí 100km pochody, je pravda, že si třeba na hodinku dvě lehnou a něco přispí. Už jich má 145. Jinak rekord má někde kolem 13,5 hodiny, kdesi v Alpách. Každopádně je to uctihodný (i když se mi moc nelíbí to kofeinování)

0/0
4.5.2011 15:37

milivicak

Dotaz.

Nevím, jestli se to může a nebude-li to reklama. Ale nevíte někdo prosím, co jso to ty "speciální žvýkačky s vysokou dávkou kofeinu"? Děkuji za odpověď.

0/0
4.5.2011 15:16

mira007

Re: Dotaz.

Zkuste zadat do Google "zvykacky kofein" a hned pod prvním odkazem jeden produkt najdete ;-)

Jinak ale třeba já osobně používám kofeinové tablety. Z lékárny mám jednu značku, kde je v balení 100 tbl za něco málo přes 100,- a 1 tableta odpovídá cca 1 průměrné kávě. Takže mi to balení vydrží celkem dlouho.

0/0
4.5.2011 15:30

Chrobak SACEK

Obdiv

Můj životní výkon je asi 40km za cca 8h. Odnesli to kolena a kyčle a bez růžovejch lentilek bych si 3 dny nedošel ani na WC. Zařekl jsem se že nikdy více... a vydržel to 2 roky a letos jsem si to dal zas. Dopadl jsem podstatně lépe, jenom 1 puchýř a omezená hybnost po dobu 1 dnu. Skoro 180km za 3dny si ale nedovedu ani přestavit. Bral bych to tak za týden a i to bych považoval za sportovní výkon. Možná je to hazard se zdravím ale ta morální síla a odhodlání musí být ohromné. Po tomhle člověk ví, že dokáže všechno co si umane.R^R^R^

0/0
4.5.2011 15:00

lopenik III - duveryhodny ctenar

Re: Obdiv

a trenoval jste pravidelne? pokud se kazdy vikend potulujete po horach, pak neni problem dat 40 a vice...

0/0
4.5.2011 15:54

Dr. Fe(1)

Palec dolů

Tohle je samoúčelné hazardování se zdravím navíc za pomoci nějákých "drog". Uznávám dálkové pochody, kde se denně ujde 30-40 km a pak se odpočívá a druhý den po regeneraci spánkem se jde zase znova. To má smysl.

0/0
4.5.2011 14:45

/dev/null

Re: Palec dolů

Souhlasím s váma. Jít to bez spánku je naprosto nesmylné ničení zdraví. Mohli klidně v noci spát, a také ujít 60km za den. Z vlastní zkušenosti vím, že to je v pohodě možné, pokud si nezničíte nohy. Jde se 3x 20km, 3-4 hodiny, s přestávkama na jídlo, v noci se normálně spí.

0/0
4.5.2011 15:08

Dr. Fe(1)

Re: Palec dolů

Přesně tak. U mě je to když člověk "jde přes spánek" za hranicí toho co je přijatelné ze zdravotního hlediska. Kromě toho by mě něco takového ani netěšilo, protože bych měl jednak špatný pocit ohledně zdraví a druhak si člověk něčeho takového ani neužije. To už je jenom degradace na takové přežití za každou cenu. Nechci tím ale snižovat jejich výkon, je to obdivuhodné, ale není to můj šálek kávy.

0/0
4.5.2011 17:25

myskamiki

Re: Palec dolů

tak tak, na horach jsem porad a absolutne nemam choutky neco takoveho podnikat. Timhle tempem ujdu za tyden v klidu 300km a vice, takze jestli si chce neco dokazat, tak at jde, jde, jde, ale mezitim normalne odpociva. Tam ukaze vuli ;-)

Ja bych si chtel nekdy v zivote takhle projit cele Karpaty, od Bilych po rumunske. Mesic a pul az dva putovani

0/0
5.5.2011 21:08

Jean_Valjean

Smekám

A zároveň děkuju za výborný námět na týdenní výlet :-)

0/0
4.5.2011 14:35

me2di

To jsem taky tak jendou sli

vysli jsme mezi poslednima, planovlai jsem padesatku..na zacatku trasy jsme potkavali ty co se vracely. Cestou jsme se asi 5x ztratili..nakonec jsme v noci jeli domu stopem

0/0
4.5.2011 14:20

vladino

Klobouk dolů, ...

... tohle bych já nezvládl.

0/0
4.5.2011 14:10

Sallmi

tedy

Na vojně v příjmači nám dali noční zrychlenej přesun 25km s plnou polní (velkou). Bylo to v lednu a dali jsme to za 3,5 hodiny. V novejch kanadách to byla "lahůdka". Nikdy víc bych takovou věc opakovat nechtěl. Člověk se až diví, co lze zvládnout. Každopádně nějakej dálkovej pochod bych chtěl někdy zase zkusit.

Před účastníky tohoto pochodu z článku smekám.

0/0
4.5.2011 14:03

dwarfeater

Můj otec chodil každý rok pochod Vřesová (Chodov) - Lidice,

což je nějakých 170 km, já chodil jen 50 km. Ale byl zážitek potkávat ty v chůzi spící  trosky, které občas motohlídky sbíraly vedle cesty. Obdivoval jsem je. Dneska už pochod asi není. Otec si pravidelně bral dvoje boty, protože jedny vždy zůstaly někdy u cesty...

0/0
4.5.2011 12:10

kajencik

palec nahoru

R^ Tak toto je síla, chybělo mi tam možná jenom více informací o tom Horním Hradu, ale nechápu jak tohle může někdo zvládnout....

0/0
4.5.2011 11:51

medved.m

Kluci, gratuluju

R^

Kdysi jsem šel  "jen" stovku tuším z Čachnova do Brna a... nezvládla to kolena. Mohu se Vám jen poklonit.

0/0
4.5.2011 11:44

Tarzan

Super

No osobně bych to bez spánku nezvládl ale na kole bych to dal :-)

0/0
4.5.2011 11:14

Hekynen druhý

Re: Super

Ono i na tom kole je to už docela solidní dávka km...

0/0
4.5.2011 11:23

Tarzan

Re: Super

To je pravda můj rekord na 14 Kg těžkém horském kole je 155 Km :-)

0/0
4.5.2011 14:34

Yesname

To bych nedal

Ale podívat bych se tam někdy chtěl. R^

0/0
4.5.2011 11:10

jaajin03

blázen :)

ale má můj obdiv R^

0/0
4.5.2011 10:54

Lord Havelock Vetinari

Ten v těch gládách

si musel sakramentsky dát, zvlášť po silnici..

0/0
4.5.2011 10:11

nibor

super reportáž,

až mě z toho začaly bolet nohy, on stačí jen jednodenní pochod, byť s báglem, aby si to člověk znovu procítil i v pohodlí s kafem u compu při čtení takovéto reportáže  :-).

Ale nejlépe se stejně jde na průběžně doplňovanou pivní energii střihnutou něčím kofeinovým, ovšem nesmí se to přehnat:-).

0/0
4.5.2011 10:01

IPES

jak už někdo říkal

prvních 40 Km 11 hodin? trochu pomalé tempo - ale zase asi není dobré se vyšťavit.... Nivnickou 50 chodíme za cca 8,5-9 hodin a to je tam Javořina i Velký Lopeník. Toto bych docela rád někdy zkusil :-)

0/0
4.5.2011 9:56

Sallmi

Re: jak už někdo říkal

Njn, jenže oni šli o "trochu" delší štreku.

0/0
4.5.2011 14:05

myskamiki

Re: jak už někdo říkal

njn, za 12 hodin ujdu 60 km, pak mam dvanact hodin k odpocinku a za tri dny jsem o tri km dal a v normalni kondici :-/

0/0
5.5.2011 21:11

petr.cizek

super

Dobrá práce, jednou jsem šel noční pochod - 30 km a vím, že chůze v noci není žádná sranda. Dvě noci za sebou, to je skoro nadlidský výkon. R^

0/0
4.5.2011 8:45

anna_kralikova

Četli jste román

Dlouhý pochod od Stevena Kinga? Trochu se tomu Vašemu podobá ;-D Jinak klobouk dolů, to je opravdu moc dobrý výkon. Muselo být velké sebezapření to dokončit.

0/0
4.5.2011 7:55

JendaV

Re: Četli jste román

Přesně to mě napadlo :-). Ale jsou to borci...

0/0
4.5.2011 9:07

kristusek21

Re: Četli jste román

Jediný rozdíl je v tom, že tihle se mohli zastavit, aniž by je za to zastřelili;-D

Ale stejně... mě by to zabilo...

0/0
4.5.2011 9:15

black_jack se srazil s cenzorem

Re: Četli jste román

jj, presne na to jsem hned pomyslel, kdyby jim hrozilo to, co v romanu, usli by i vic;-) ale i tak slusnej vykon...

0/0
4.5.2011 10:01

BrainWashingtonDreistein

Řiká se, že mniši v Tibetu a taky Indiáni dokážou za noc

uběhnout až 360 km! Ale nevadí, jste taky borci! :-)R^

0/0
4.5.2011 7:54

Hekynen druhý

Re: Řiká se, že mniši v Tibetu a taky Indiáni dokážou za noc

Tak to se ale opravdu jen říká... Za noc člověk 360 km neuběhne, to je totální nesmysl. Rekort na maraton (42 km) je něco lehce přes dvě hodiny. Kdybychom vzali 40 km za dvě hodiny, tak za noc (ale jen teoreticky/matematicky) by se dalo uběhnout 240 hodin (a to beru noc = 12 hodin)...

0/0
4.5.2011 8:18

Hekynen druhý

Re: Řiká se, že mniši v Tibetu a taky Indiáni dokážou za noc

* rekord

0/0
4.5.2011 8:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.