Diskuze
29", karbon, full, posed na míru. Cyklotrendy 2011 nejen pro závodníky
Děkujeme za pochopení.
martin1234
áno
to souhlasí, už ve druhém příspěvku píšu že je to "úspěch" výrobců kol. Jinak na jízdu v lesích a jako průvodce výprav jsem míval takového starého horáka .
Antonín, topič
Zajímalo by mne,
kolik profiků z diskuse, kteří tak dobře vědí, co, nač a proč, najede ročně aspoň 10tkm.
martin1234
Re: Zajímalo by mne,
Bejvávalo, teď musím počkat až budou děti velký
Antonín, topič
Hmm,
A to je nutné kvůli rychlosti měnit průměr kola? Jinak se rychlost nemění? Hmm.
29er
Kompromis mezi MTB 26" kontra 29" - ,,No problem"
Protože jsem malé postavy ( 167cm) a myslím i na ,,slabší pohlaví" a my všichni chceme využívat nesporných výhod ,,velkých obručí" - a to s co možná nejmenšími náklady, tak jsem postavil, zatím v posledních verzích, dva prototypy: Apache 29"/27,5" ( přední vidlice 29" /ráfek 28" - zadní stavba originální rám 16,5" a ráfek 27,5") a na klasických rámech - s nejmenšími náklady na úpravy, 27,5"/27,5" - oba tyto rozměry ráfků s příslušnými rozměry pneumatik se vejdou jak do předních vidlic, tak do zadní stavby původního MTB rámu na 26" kola! Kola mají vynikající jízdní vlastnosti a mohou je tak využívat i bikeři a bikerky subtilnějších postav ! Biky s těmito rozměry kol navíc působí i dle názorů jiných bikerů ,,harmoničtějšími" proporcemi vzhledem k menším velikostem rámů.
Této problematice se budu věnovat i na svých www stránkách, které k tomuto účelu zakládám. Celý článek k této tématice rád zašlu: hrma@volny.cz
S pozdravem ,,velkým obručím zdar" Ladislav Hrma, Praha 7
rime
-*-
mno nevim s tema 29", ja preferuji jizdu nahoru a dolu, nahoru ocenite nizsi vahu - kvalitni kola(rafky) a plaste na tom budou vzdycky lip u 26" a pri kazdym slapnuti to poznate na akceleraci kola = k nezaplaceni. A dolu na tom taky nebudete spatne, minimalne v lepsi ovladatelnosti ve slozitem terenu.
martin1234
Jojo
je třeba snížit odpor velkými koly, když nám třetinu energie při jízdě do kopce žere odpružení, to je ten správný trend
Nahlas se ti směju 2
Re: Jojo
33% energie? Proboha, na jakých fullech jsi to jezdil?
nejaktak
Tohle prosazování 29" už vážně hraničí s ohrožováním
lidského zdraví. Chápu, že si něco takového koupí dvoumetrovej stokilovej chalan a je to naprosto v pořádku. Cpát na to v rámci už dva roky probíhající marketingové kampaně každého šampóna kterej chce být in, cool či doplň co chceš, vážně hraničí se skrytou snahou ortopedů o světovládu. Pokud správně chápu tak MTB má být co nejlépe, nejsnadněji ovladatelný a chápu že to profík Kulhavý ukočíruje aniž by to byla pro něj změna k horšímu a protože to má větší kola tak na jedno šlápnutí dojede dál. Nechápu tu věčnou snahu nacpat do těch přerostlejch strojů širokou veřejnost, o jejichž fyzických a technických schopnostech pochybuji (třeba i o svých).
Nahlas se ti směju 2
Re: Tohle prosazování 29" už vážně hraničí s ohrožováním
Příliš ten rozdíl mezi 26'''' a 29'''' dramatizuješ.
Kurri22
Taky letos plánuju koupi devětadvacítky.
Ne kvůli módě, ale kvůli vysoké postavě.
o vaše názory nestojíme
Tomuhle nelze odolat
http://kulhankova.blog.idnes.cz/c/96635/Pojednani-o-cyklistech.html
RacekChechtavy
Re: Tomuhle nelze odolat
Paní Kulhánková, už zase cpete odkaz na tu vaší stokrát omletou trapárnu do diskuze článku na téma cyklistika a doufáte, že to někdo bude číst, nedejbože raegovat v diskuzi. Jste maximálně trapná
Pro ostatní. ten odkazovej článek fakt ani nečtěte, paní si s nim asi léčí ňákej mindrák
Zubcasu
...
A jak je to se šlpáním. Už se tenhle problém podařilo odstranit?
k.marco
Re: ...
A to je právě ten problém těch elektrických kol současná legislativa neumožňuje stisknout tlačítko a to kolo jede samo je to možné s dopomocí a to tím že začneme šlapat a motorek se přidá a pomáhá svou silou nejít do pedálů silou tak to potom vypadá jako by dotyčný šlapal z kopce a ono to zrychluje zkušenosti jsou že to pomáhá do asi 30 km/h potom se síla z motorku vyrovná a nad určitou rychlost je princip méně znatelný
Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis
Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...
Unikátní přírodní úkaz na Litovelsku: povodně protrhly meandr řeky Moravy
Odborníci z Agentury ochrany přírody a krajiny (AOPK) a vědci z katedry geoinformatiky Univerzity...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků
Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...
Jako v pohádce. Japonský park pokryly koberce modrých květů hajniček
Turisté z celého světa míří v těchto dnech do veřejného parku Hitači na ostrově Honšú. Na 350...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Chmury otce Fouras. Pevnosti Boyard hrozí zkáza, ničí ji nápory vln
Pevnost Boyard, která se stala dějištěm populární televizní soutěže, ohrožují rozmary počasí. Kvůli...
VIDEO: Nahlédněte do Indie očima české poutnice hnutí Hare Krišna
Indická republika je sedmá největší a s více než miliardou obyvatel jednou z nejlidnatějších zemí...
OBRAZEM: Blýskalo se na horší časy. Procházka po Praze v roce 1941
Protektorátní správa začala už v březnu roku 1939, o dva roky později však Prahu čekaly výrazné...
Jako v pohádce. Japonský park pokryly koberce modrých květů hajniček
Turisté z celého světa míří v těchto dnech do veřejného parku Hitači na ostrově Honšú. Na 350...
Čůral jsem krev a stopoval. Cestovatel popisuje, jak poznával Venezuelu
Premium Dal si 48 dní, aby sám prošel 1 500 kilometrů dlouhý trek od hranic k hranicím a poznal exotickou...
Prodej bytu 2+1, 62 m2, Jablonec nad Nisou, ul. Smetanova
Smetanova, Jablonec nad Nisou
2 550 000 Kč