Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kam až můžou zajít letištní kontroly? Ženu donutili sundat prsní protézu

Zpřísnění prohlídek na letištích přináší absurdní situace. Důkazem, do jakého extrému jdou někdy bezpečnostní kontroly, je americká letuška Cathy Bossi, kterou při prohlídce donutili sundat si prsní protézu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vItava

Obrázek

Hezký obrázek k tématu je tady:

http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=land-of-the-free.jpg

0/0
30.11.2010 12:58

steve78

uchyláci

Nevim, přijde mi, že tyhle kontroli schvalují akorát úchaláci co je prováděj neby by je chtěli provádět. Mě taková kontrola není přijemná ani jako kontrolovanému a ani bych nechtěl být ten kontrolující. To je prostě moc.

0/0
30.11.2010 11:48

Eureka!!!

konecne novinarsti dudlici z iDnes ctou infowar.com

stara zprava ale konecne !!!!

0/0
29.11.2010 21:03

norma37

.

Na letistich, na kterych jsem byla, tyhle kontroly casto delaly cernosky. Nic bych nedala za to, ze pani, ktera je dle nalezenych fotek beloska starsi generace, proste nesnesla, ze na ni saha "podradna rasa", tyhle predsudky tam jsou bohuzel zvlast u techto starsich "dam" doted..

0/0
29.11.2010 18:45

Tobinka

Re: .

nevím, jestli bych se o dvaatřicetiletéženské vyjadřovala jako o starší...

0/0
29.11.2010 20:25

skrbling

TSA šikanovat

Řeším to tak, že žádám osobní prohlídku místo průchodu celotělovým skenerem. Kdyby to udělal každý, letecká doprava by se zhroutila, protože to trvá daleko déle. Snad by potom vláda kapitulovala.

0/0
29.11.2010 18:21

cover72

Vystihl to američan

"Náš bezpečnostní systém reaguje na teroristy. Minule si nějaký terorista schoval bombu do oblasti přirození, takže teď budou státní zaměstnanci osahávat přirození milionů Američanů. Ale co až si nějaký terorista schová bombu hlouběji? Opravdu se tak těšíte na moment, kdy budete při prohlídce čekat, až si bezpečák natáhne gumovou rukavici?!"

 

A o tom to je. Čím dál tím šílenější prohlídky a invaze do soukromí, právě tím teroristé vítězí. Zničí naši společnost tím, že nás připraví o všechno soukromí a svobodu. Ne přímo - skrze naše vlády.

0/0
29.11.2010 14:09

skrbling

Re: Vystihl to američan

R^

0/0
29.11.2010 18:18

vItava

Re: Vystihl to američan

Ano. Bohužel, pro naši vládu (jakož i pro ty ostatní) je terorista jen vítanou záminkou k utahování šroubů.

0/0
30.11.2010 9:35

cover72

Vystihl to američan

"Náš bezpečnostní systém reaguje na teroristy. Minule si nějaký terorista schoval bombu do oblasti přirození, takže teď budou státní zaměstnanci osahávat přirození milionů Američanů. Ale co až si nějaký terorista schová bombu hlouběji? Opravdu se tak těšíte na moment, kdy budete při prohlídce čekat, až si bezpečák natáhne gumovou rukavici?!"

 

A o tom to je. Čím dál tím šílenější prohlídky a invaze do soukromí, právě tím teroristé vítězí. Zničí naši společnost tím, že nás připraví o všechno soukromí a svobodu. Ne přímo - skrze naše vlády.

0/0
29.11.2010 14:00

pravicovyruger

Za přísná opatření můžeme poděkovat

nenávistným muslimům .

Prohlídky jsou pouze důsledek. Letuška by měla poslat příspěvek Pentagonu a žádat svého senátora , aby podpořil nákup dalších Predátorů s Hellfire na palubě.

0/0
29.11.2010 13:14

skrbling

Re: Za přísná opatření můžeme poděkovat

Ne, za to můžeme poděkovat naší podělanosti. Teroristů se nebojím, velkého bratra zaštítěného naší bezpečností ano.

0/0
29.11.2010 18:22

vItava

Re: Za přísná opatření můžeme poděkovat

Ne. Kdyby šlo o muslimy, tak se přísná opatření budou týkat jenom muslimů.

0/0
30.11.2010 9:38

Tomach

Re: Za přísná opatření můžeme poděkovat

A jak ho poznas???????

Ty dokazes rozeznat viru cloveka jen od pohledu? Vidis mu do mozku?

0/0
30.11.2010 10:25

steve78

Re: Za přísná opatření můžeme poděkovat

opravdu věřícího muslima poznáš to se neboj.

0/0
30.11.2010 11:46

Tomach

Re: Za přísná opatření můžeme poděkovat

Jak? Ty opravdu jen podle xichtu dokazes na 100% urcit vericiho muslima? Ja teda ne. Znam par muslimu a na vetsine z nich jsem to dlouhou dobu nepoznal.

Ale ok, mozna jsem tupoun co to podle obliceje nepozna. Nicmene pak narazis na radobyhumanisty kteri ti radi vysvetli ze nemuzes kontrolovat cestujici na zaklade viry. A jsme tam kde jsme byli.

Pokud by to slo, tak by bylo samozrejme nejjednodussi vyhostit vsechny muslimy z civilizovanych zemi a byl by klid.

0/0
30.11.2010 12:22

vItava

Re: Za přísná opatření můžeme poděkovat

Proč bych to měl poznávat já, já nejsem policajt.

A ano, ten policajt to může poznat (tedy pokud umí číst) protože většina muslimů to má napsané v pasu.

0/0
30.11.2010 12:02

Tomach

Re: Za přísná opatření můžeme poděkovat

Cozeeeeeee?8-o

To si delas prdel, blbce ze me nebo ze sebe nebo to snad myslis vazne?

No ceskej muslim to v pase nebude mit urcite, stejne jako australskej. Oba pasy znam a ani v jednom neni kolonka na viru.

To znamena ze minimalne dva staty na svete v pase viru uvedenou nemaji. Nota bene pokud bych chtel vyhodit do vzduchu letadlo tak si asi opatrim pas kde to uvedene nebude.

0/0
30.11.2010 12:17

vItava

Re: Za přísná opatření můžeme poděkovat

Zajímavé, nne by ani ve snu nenapadlo vyhodit do vzduchu letadlo.

A Vy, jak vypadá, už to plánujete. Máte bod číslo 1) sehnat neutrální pas.

Mimochodem - nenapsal jsem, že to mají v pasu všichni, ale "většina"

0/0
30.11.2010 12:53

Tomach

Re: Za přísná opatření můžeme poděkovat

U nekterych to nema smysl, nedokazou rozlisit pricinu a dusledek.

0/0
30.11.2010 10:26

Leninovo pravé ucho

v Charlotte

jsem na letišti byla, na prsa mi nesahaly, jen ty černošky při šacování nechápaly kam a proč táhnu flašu becherovky ;-D

0/0
28.11.2010 21:13

jirkas13

Američané mají na všechno příručky.

Letištní prohlídky jsou nutné. Ty skenery jsou sice dost divná věc, ale pokud to jinak nejde.. Především jde vždycky u takto citlivých věcí o formu. Blbec ale může být ten kdo prohlídku dělá, i ten komu se dělá. Je to jako se vším. Zaplaťpámbu, letadla nepadají.

V případě všech letištních kontrol jde o to, aby byly unifikovány a někde popsány, aby cestující věděl k čemu může dojít. Američané, kteří jsou schopni s barevnými ilustracemi na omyvatelných listech popsat čištění grilu u Mac Donalda v takovém rozsahu, že si myslíte, že je to sranda, najednou nemají závazný manuál. To je divné.

0/0
27.11.2010 22:30

vItava

Re: Američané mají na všechno příručky.

Nejsou nutné. Roky to šlo bez nich.

ISO na prohlídky? Člověče, Vy byste u státní správy udělal kariéru!

0/0
30.11.2010 9:37

Tomach

Re: Američané mají na všechno příručky.

Ano! Konecne jsi to pochopil! Roky to slo bez prohlidek! Nez to nekdo zacal zneuzivat. Pokud by nebyly tak by nam padalo jedno letadlo za druhym.

A co se tyce manualni a provoznich predpisu - jen doufam ze delate (pokud vubec neco delate) v nejakem "umeleckem" oboru a ne v normalni praci kde se pracuje at uz s technikou nebo s lidma.

0/0
30.11.2010 12:26

vItava

Re: Američané mají na všechno příručky.

Padalo jedno letadlo za druhým - proč? Lidi by víc jezdili vlakem nebo lodí.

0/0
30.11.2010 12:55

jirkas13

Re: Američané mají na všechno příručky.

ach jo!

0/0
30.11.2010 14:52

Qesospi Cobigan

Nejlepší je letět do Izraele

tam vám pěkný letušky, prohmataj úplně všechno, a ještě přerovnaj špinavý prádlo...:)

0/0
27.11.2010 14:56

Beer-Sheva

Re: Nejlepší je letět do Izraele

A nikdo si nestěžuje, protože po bezpečnostním pohovoru má oči navrch hlavy a radši drží pysk :-D

Mimochodem ty pohovory jsou asi nejúčinnější způsob kontroly, bohužel pravděpodobně pekelně náročný na personál a tudíž drahý... Ale je na tom vidět, že pokud někdo opravdu chce zabránit nějaké té propašované bombičce, tak to jde ;-)

0/0
28.11.2010 0:20

JaraBa

Re: Nejlepší je letět do Izraele

Mohu potvrdit. Na pohovoru jsem na otázku "Jaký je Váš vztah se zde přítomným kolegou česky řekl, ať jim kolega řekne, že jsme partneři a oni nás zastřelí a oba jsme propadli výbuchu smíchu, dáma zbrunátněla a dožadovala se překladu do AJ, po té co jí kolega řekl, že to byl joke a že to není důležité, nás čekala 4 hodinová kontrola zakončená stěry z ponožek a na letadlo jsme taktak doběhly :-)

0/0
28.11.2010 17:09

vladino

Re: Nejlepší je letět do Izraele

Holt, provokace něco stojí. Já bych to také považoval za provokaci.

0/0
29.11.2010 8:04

Tobinka

Re: Nejlepší je letět do Izraele

A Safra. Ještě,že jsem tam nikdy nebyla. Na tohle já jsem dobrá.

Takhle jsme s kamarádkou na Vánoce ve Vídni, když policie zašprérovala celé nástupiště vlaku z Prahy a všechny kontrolovali, na výzvu "Dokumente!" česky řekla, že atentát jednoznačně neschvaluju. Smály jsme se jak blázni, naštěstí se tamní komisař rex domníval, že flirtujeme, přečetl si mé křestní jméno z dokumentů a ptal se, jak se mám.

0/0
29.11.2010 21:13

vItava

Re: Nejlepší je letět do Izraele

Oči navrch hlavy? To snad poněkud přeháníte.

Mimochodem, ony bezpečnostní pohovory jsou poněkud mimo. Např. já jsem na otázku, jestli jsem si balil zavazadlo sám, odpověděl po pravdě (a s ledovým klidem) že ne, že jako ženatý muž mám na balení kufrů manželku. Bezpečnostní agent se zarazil, polkl a musel se jít poradit k šéfovi. Pak už s podobně "inteligentními" dotazy neobtěžoval.

0/0
30.11.2010 9:46

Beer-Sheva

Re: Nejlepší je letět do Izraele

Asi jak kdo... pokud letíte bez cestovky s bandou kamarádů, tak si vás občas slušně vychutnají

0/0
30.11.2010 10:12

Beer-Sheva

Re: Nejlepší je letět do Izraele

Add.... pokud si myslíte, že jste onoho bezpečnostního úředníka vyvedl z míry a šel se zeptat protoze si neuměl poradit jak jste ho vypekl, chtěla bych mít vaše sebevědomí ;-)

0/0
1.12.2010 6:43

Tomach

Kecy

To jsou ale zase kecy. Tak z tech desitek milionu cestujicich co kazdorocne letaji si jich par stezuje. To uz si vic lidi stezuje ze je nepustej na fotbal ozraly a s dymovnici. A je to duvod je tam teda poustet? Letam pomerne casto a letal jsem i hodne po USA a nikde jsem nevidel nikoho kdo by mel s prohlidkou problem.

A ano, ta skvela statistika ze sance na bombu v letadle je nizsi nez zasah bleskem - asi stejne jako ze pri prestupu na rok 2000 se zadny software kolaps nekonal. No ano, ale pokud by se tenkrat nepripravovalo, tak by byl. Stejne jako kdyby se nedelaly kontroly tak by tech unosu a teroristickych utoku bylo vic.

Osobne bych nevlezl do letadla kde by se osobni kontrola neprovadela. 

Mimochodem - co bylo driv? Dukladne prohlidky nebo teroristicke utoky/unosy?

0/0
27.11.2010 5:18

Larry Matejka

Re: Kecy

Hegeliánská, státistická tyranie, popírající základní americké principy. Proč? Kvůli nějakému zdrogovanému mentálně retardovanému individuu jménem Mutallab (Unwear bomber) mají být lidé ošaháváni, ponižováni a grilováni radiací v TSA pornoscannerech o jejihž bezpečnosti, rozlišení i tom, že umí archivovat snímky Janet Totalitariano Napolitano lže jak když tiskne? Nemluvě o tom, že u Mutallaba se jasně potvrdilo, že to byla zpackaná akce tajných služeb a Kennedyho výpověď před House Homeland Security Committee to potvrzuje... Také se prokázalo, že ponižující prohlídky lidí, kteří odmítnou scannerem projít a které jsou dávno za hranicí sexuálního obtěžování měly být donucovacím prostředkem k akceptování Chertoffova posledního výkřiku hi-tech orwellistánu a zároveň k domestikaci. 

Čtvrtý dodatek mimo jiné stanoví právo na soukromí (right of the people to be secured in their persons) To znamená, že se vláda nesmí vaší osoby dotýkat ani vám nahlížet do těla nebo pod oděv...

0/0
27.11.2010 8:52

Larry Matejka

Re: Kecy

Judge Andrew Napolitano mi mluví z duše:

http://www.infowars.com/alex-jones-show-judge-napolitano-on-tsa-storm-trooper-behavior/

0/0
27.11.2010 8:53

Tomach

Re: Kecy

Ale jo genie. Tak nam porad jak teda resit magory co chtej sednout do letadla a spolecne se sebou ho vyhodit do vzduchu? Nebo co ho chtej unest a pristat nekde na druhym konci sveta? (S palivem jen na dalsi 2 hodiny). Nebo ho chtej unest protoze jim manzelka sebrala dite, nebo se s nima rozesla pritelkyne? Nebo maj nevylecitelnou nemoc a vedi ze maj par tydnu tak vezmou s sebou co nejvic lidi? Vsechny tyhle pipady se staly a stavaly by se MNOHEM casteji pokud by si kazdy mohl do letadla donest co chce.

TAK JAK TO VYRESIT? Realne! Ne kecy o svetovem miru nebo sjednocenem nabozenstvi. Ted a tady v realnem svete. 

Bez nejakych odkazu. Tvuj nazor, jasny a realny, ne ideologie a pomatene vylevy. Jasne konkretni a okamzite pouzitelne reseni.

0/0
28.11.2010 3:16

vItava

Re: Kecy

100 % řešení magorů neexistuje, ti byli vždycky a vždycky budou.

Tvrdit, že nějaká hloupá prohlídka to vyřeší, jsou kecy.

0/0
30.11.2010 9:58

Tomach

Re: Kecy

Jen by mne zajimalo - byt mate otevreny dokoran? Auto take nezamykate? Penize nechavate volne lozene? Telefon si klidne nechate na verejnem prostranstvi kdyz vite ze se tam za par hodin vratite? Pokud ano, mate me uznani , protoze si vazim lidi kteri jsou konzistentni ve svych nazorech a i podle nich ziji. Ovsem jste jeden z mala, z hodne mala. Osobne jsem jeste takoveho cloveka nepotkal. 

Ja sam zamykam - jak barak, tak auto, pri jizde v aute se poutam a mam spoustu airbagu, snazim se dodrzovat povolenou rychlost... i kdyz vim ze to 100% nezaruci ze mne nevykradou, ze nemuzu mit nehodu.

Ale soucitim s Vami. Sam si myslim ze je zhuvarilost chodit v lete v obleceni. Takova hovadina, tolik penez to stoji, udrzba, rano oblikani, vecer svlikani. A proc? Narodili jsme se nahati, statisice let to slo a ted ne? No kazdy bojujeme za sve. A pritom tim nikomu nic nehrozi...

0/0
30.11.2010 10:23

steve78

Re: Kecy

Já si riziko vyhodnocuji sám. Takže jsou situace, kdy si zamknu, kdy ne a kdy dokonce nechám nastartované auto i když se od něj vzdaluji. Vše záleží na okolnostech. Stejně jako si nehlídám maximální povolenou rychlost na prázdné dálnici, nezamykám auto a zpátečku když jdu od auta k popelnici nebo zastavím někde u pole. Tak nevidím důvod proč každého cestujícího ponižovat osaháváním nebo pilotům zakazovat pěnu na holení.

0/0
30.11.2010 11:43

cover72

Re: Kecy

Tak, a jsme u toho. Toto tvrzení totiž není pravdivé. Bezpečnostní kontroly na letištích jsou jen na efekt - aby se cestujícím zádlo, že se dělá něco pro jejich bezpečnost. (Plus pro případné odstrašení wannabe-teroristů z řad rebelujících teenagerů). Skutečný boj proti teroristům je veden tajnými službami a rozvědkou a se skenery nemá co dělat.

Ono totiž existuje řádově několik desítek až stovek způsobů, jak bombu či nůž do letadla dostat i přes skenery. A vždy pár možností zůstane - jak praví staré rčení, "action beats reaction - everytime". Kreativně myslící člověk bude vždy schopen obejít buzerační aktivity osahávačů s IQ 90 - schválně se zkuste zamyslet nad tím, jak by to šlo a jistě vás také něco napadne.

Ergo - neutahováním šroubů, neprohmatáváním atd. by se nic nezhoršilo.

0/0
30.11.2010 16:13

cover72

Re: Kecy

Oops, to měla být reakce na Tomach a "vaše neprojití kontrolou mě ohrožuje"

0/0
30.11.2010 16:13

vItava

Re: Kecy

No v tom to je. Mně je jedno, jak si Vy zajistíte svůj majetek, jestli zamykáte nebo ne. Jestli vítáte kontroly na letištích, máte právo se jim podrobit a já neřeknu ani popel. Ale Vy ty kontroly, o které já nestojím, chcete vnutit i mně! Berete mi moje právo nenechat se zkontrolovat.

0/0
30.11.2010 12:18

Tomach

Re: Kecy

Jenze tim ze me nekdo vykrade barak se Vam nic nestane. Kdezto kdyz diky Vam nekdo vyhodi letadlo do vzduchu - nebo unese a zuchneme pak do more bez paliva - nebo unese a zastreli piloty a zjisti ze neumi litat - tak to odnesu i ja.

No a na podobnou notu - ja taky nikomu neberu at chodi oblikanej, ale at do toho nenutej me... A nutej. A pritom to nikomu neublizi.

0/0
30.11.2010 12:29

vItava

Re: Kecy

Samozřejmě nemáte pravdu. Pokud nezamknete, vleze k Vám squatter a založí požár, tak mohou vyhořet i Vaši sousedé.

Mimochodem, já Vás do oblékání rozhodně nenutím. Jestli jiní, to si stěžujte jim a ne mně.

0/0
30.11.2010 12:47

vItava

Re: Kecy

No, aspoň sám na sobě vidíte, jak funguje propaganda. Na letiště musíte o hodinu dříve, jenom abyste čekal ve frontě na bezp. prohlídku a pak se nechal ochmatat, a lidem to nepřijde divné a někteří jako Vy to navíc schvalují a tvrdí, že to jinak nejde.

Ano, jsou lidi, kterým nakakáno na hlavu, budou si to pochvalovat, jak to pěkně hřeje.

0/0
30.11.2010 9:55

Tomach

Re: Kecy

A vase reseni je?

Jen si Vas dovolim upozornit ze prohlidy (a ne jen ty posledni ale uz ty pred 20ti a vice lety) byly zavedeny az POTE co zacaly letadla unaset magori

0/0
30.11.2010 10:17

vItava

Re: Kecy

Tak já si dovolím upozornit, že zavedením prohlídek únosy a atentáty na letadla nepřestaly.

0/0
30.11.2010 12:48

Brundi

Jak je to v praxi s tehotnymi?

To je nekdo nuti projit skenerem? Nebo se maji sanci tomu vyhnout treba na zaklade tehotenske prukazky?

0/0
26.11.2010 11:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.