Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zažili jsme smrtící peklo záplav v Indii. Česká ambasáda nám ale nepomohla

Měly to být vysněné prázdniny v Ladákhu, indickém ráji pro turisty, ale místo toho nás čekalo peklo. Srpnové ničivé záplavy a sesuvy půdy změnily během chvíle náš život. V nouzi jsme spoléhali na pomoc české ambasády, ta však selhala, píšou cestovatelé Jiří Stejskal a Gabriela Sčotková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Coup de état

A proč vůbec na taková hnusná a špinavá místa, jako

je Indie, jezdíte??? 8-o

0/0
6.12.2010 16:13

přezdívka-dívka

Každý to asi viděl jinak.

Odkaz na článek s jiným názorem: http://blisty.cz/2010/11/15/art55475.html. Nebyli tam jen Jiří a Gabriela!

0/0
15.11.2010 10:35

magna carta

Re: Každý to asi viděl jinak.

přeeeesně tak!!

každý to viděl jinak : http://respekt.ihned.cz/vase-dopisy/c1-45743570-cesi-sobe-aneb-zprava-o-zaplavach-v-ladakhu [>-]

0/0
15.11.2010 13:02

ta, která nejsem

Re: Každý to asi viděl jinak.

Na základě 40 let zkušeností s cestováním na vlastní pěst bych řekla, že verze z blistů je nejblíže skutečnosti. Ne každý je prostě schopen podobné situace zvládnout a nejlépe je si to přiznat. V opačném případě člověk ohrožuje sebe i jiné.

0/0
15.11.2010 18:48

kretzschmar

ceny letenek

na kolik teda ta letenka vysla? ono je to docela normalni, ze kdyz se kupuje tesne pred odletem, tak je nasobne drazsi nez nekolik mesicu predem. 20 000 rupii je nejakych 8000 Kc, ne? to me neprijde teda moc drahy...

0/0
13.11.2010 20:47

vicky123

ani mne to neda

I moji kamaradi byli v tu dobu v lehu, t.c. dale dlouhodoba cestuji po Asii. Podle jejich slov vim, že  web ambasady nebyl vcas aktualizovany a ze si vsechno co potrebovali zarizovali sami. Informace si obstaravali sami taky. A takhle se naucili spolehat sami na sebe dlouhodobe, meli spatne zkusenost pred lety s nasi ambasadou v pakistanu, ktera byla nepouzitelna a nakonec jim jednoduchou vec pomohli vyresit britove. Takze vic nez utoky na cestovatele, kteri si troufli napsat konecne pravdu, by tpo chtelo trochu provetrat stat dansky - ceske diplomaticke mise, casto obsazene lidmi kteri se klepou o svoje posty ale znalosti a schopnosti zadny zazrak... 

0/0
13.11.2010 10:35

danny1

Re: ani mne to neda

no konzulat v Los Angeles taky neni zrovna misto, kde rad neco vyrizuji.

0/0
15.11.2010 7:22

ta, která nejsem

Hm, v srpnu do Indie...

Nejsou oni náhodou učitelé? To by mnohé vysvětlovalo.

0/0
13.11.2010 3:43

Sluníčko po ránu

mě překvapuje

že tady tolik diskutujících kritizuje pohled cestovatelů. Podle mě každý vnímá krajní situaci jinak a emoce jsou vypjaté. Pana Hronka neznám, to nebudu komentovat. Ale tvrdím že je víc než smutné, že konzulát nekontaktoval příbuzné dotyčných cestovatelů a že oni nebyli ani po několika dnech na seznamu. To je snad ta nejdůležitější práce, kterou by ambasáda v takových situacích měla zvládat. Nebo snad ne?!!

0/0
12.11.2010 18:54

ta, která nejsem

Re: mě překvapuje

Nikoliv, příbuzní mají možnost kontaktovat ambasádu prostřednictvím MZV. Autoři jasně píšou, že měli přístup k satelitnímu telefonu i k internetu, mohli tedy napsat domů sami, že jsou v pořádku. Vaše výtka je tedy zcela mimo mísu.

Popsaná situace je samozřejmě psychologicky náročná. Proto by lidé, kteří podobné situace těžko zvládají, neměli cestovat na vlastní pěst.

0/0
12.11.2010 19:31

Jiří a Gabriela

Re: mě překvapuje

1. satelitní telefon nebyl k dispozici každý den a čekely se na něj dlouhé fronty. Často nefungoval!

2. Internet šel jen asi ve dvou kavárnách a to až od 9.8. Na všechny, co na něj čekali, se ani nedostalo.

a milá slečno, nebo paní která jste nebo nejste. Přečtěte si prosím stanovy na oficiálních stránkách ministerstva zahraničních věcí, co je povinností konzulárního uřadu. Pořád tady kafrat a schovávat se za přezdívku může každý.

0/0
12.11.2010 23:48

ta, která nejsem

Re: mě překvapuje

1. zprávu, že jste v pořádku, stačí poslat jednou a stručně, případně může kamarád, který se dovolá, požádat rodinu, aby vzkázala té Vaší, že jste v pořádku

2. za přezdívku se neschovávám, jsem tady dosti profláknutá http://kulhankova.blog.idnes.cz/ - tam si taky můžete přečíst něco z mých cestovatelských zkušeností

0/0
13.11.2010 0:37

ta, která nejsem

Ze stránek MZV

"Poskytováním pomoci se rozumí způsoby řešení situace občana ČR (dále jen „občan“), který se ocitl v nouzi v zahraničí v důsledku mimořádné události hodné zvláštního zřetele, např. při autohavárii, hospitalizaci, v souvislosti s náhlým úmrtím, při omezení osobní svobody, při odcizení nebo ztrátě cestovních dokladů nebo finančních prostředků, a jestliže není schopen řešit tuto situaci bez pomoci českého úřadu."

Podle toho, co píšete, se na Vás nic z výše uvedeného nevztahovalo.

0/0
13.11.2010 0:45

ta, která nejsem

Systém dobrovolné registrace osob v zahraničí

"Systém umožňuje rozesílání hromadných e-mailů a SMS všem zaregistrovaným osobám, které se v daném cizím státě nacházejí, a tím jim poskytovat důležité informace nebo je včas varovat před hrozícím nebezpečím."

Nikde se tam nepíše, že budou zdarma kontaktovat veškeré Vaše příbuzenstvo.

0/0
13.11.2010 0:49

ta, která nejsem

V případě živelné pohromy

"V případě živelné katastrofy v zemi pobytu občan ČR může kontaktovat zastupitelský úřad ČR v zemi svého pobytu (ZÚ ČR v zemi svého pobytu), resp. některý ze zastupitelských úřadů EU v zemi svého pobytu v případě, že v dané třetí zemi nepůsobí ZÚ ČR, s žádostí o pomoc nebo o poskytnutí informací."

Informace a pomoc jste dostali úplně stejné jako ostatní občané EU, ať už od zástupců ČR nebo jiného státu EU. Vám prostě pořád vadí, že nebyl ten příbalový leták, že?

0/0
13.11.2010 0:53

Jiří a Gabriela

Re: V případě živelné pohromy

Jak vidím, tak tady pěkně MZV šachuje s údaji!

Ještě 11.11.2010 byly na webu MZV, týkající se konzulárního úřadu tyto informace:

Konzulární úřad upozorňuje občany na mimořádné a krizové situace v zahraničí, jako jsou přírodní pohromy, sociální nepokoje, epidemie nebo dokonce válečné konflikty. Zároveň jim pomáhá překonávat jejich důsledky, dále informování příbuzných při nehodách (zdroj: http://www.mzv.cz/jnp/cz/cestujeme/konzularni_sluzba/index.html.)

jestli se ale mění informace na webu MZV ze dne na den a zrovna v tuto dobu, pak je asi něco špatně!!!

0/0
13.11.2010 1:04

ta, která nejsem

Re: V případě živelné pohromy

Informování příbuzných při nehodách, kdy ležíte v nemocnici, je něco jiného než informování rodiny v případě, že jste živí, zdraví, a máte (byť omezený) přístup k satelitnímu telefonu. Jak je uvedeno více než jednou, konzulát je od toho, aby lidem pomáhal v situacích, které nejsou schopni řešit sami, a to rozhodně nebyl případ autorů stěžovatelů.

0/0
13.11.2010 1:37

Jiří a Gabriela

Re: V případě živelné pohromy

1. naši rodiče několikrát volali na konzulát a to od 6.8. - žádné informace o nás jim však podány nebyly!

2. nikde se nepíše o nemocnici...v předchozím příspěvku je jasně napsáno - přírodní katastrofa a tou povodeň snad je.

3. Nestěžujeme si, vy argumentujete - my argumentujeme. Asi by jste mluvila trošku jinak, kdyby jste na místě byla a celou situaci viděla na vlastní oči.

0/0
13.11.2010 1:52

ta, která nejsem

Re: V případě živelné pohromy

Byste a kdybyste... Zažila jsem zemětřesení v Mexiku, výbuch sopky v Kostarice, Havlovu humanitární pomoc v Bělehradě, povodeň v Českých Budějovicích, vojenský puč v rovníkové Africe a spoustu menších patálií, ale protože se mi vždy podařilo dostat se do bezpečí a časem i domů vlastními silami, jak se to podařilo i Vám, nikdy mě ani nenapadlo chtít něco po konzulárních ani jiných úřadech. Jediná výjimka byla, když mě v roce 1980 po nočním přechodu hranic Rakušáci šoupli do uprchlického tábora.

0/0
13.11.2010 2:09

motylek_02

Re: V případě živelné pohromy

: ted jsem se tam podivala, a podivejte co jsem nasla: "Konzulární služba též upozorňuje naše občany na mimořádné a krizové

situace v zahraničí, jako jsou přírodní pohromy, sociální nepokoje,

epidemie nebo dokonce válečné konflikty. Zároveň jim pomáhá překonávat

jejich důsledky."

a nize je uvedeno: zprostředkování naléhavých informací postiženým nebo jejich příbuzným. Takze info tam je,. Rv

0/0
13.11.2010 10:24

ta, která nejsem

Re: V případě živelné pohromy

A jak oni byli postižení? Že museli pár dnů čekat na letadlo?

0/0
13.11.2010 20:01

ta, která nejsem

Konzulární služby

"Významnou součástí Ministerstva zahraničních věcí České republiky je konzulární služba. Jejím hlavním úkolem je poskytovat pomoc v rozmanitých životních situacích, do kterých se naši občané mohou během svého pobytu v zahraničí dostat a které nejsou schopni řešit vlastními silami."

Jídlo, pití, přístřeší i letenky jste si byli schopni obstarat sami, doklady jste neztratili, takže co jste vlastně od konzulátu chtěli?

0/0
13.11.2010 0:56

Tulák Joska

Re: Konzulární služby

Nick osoby" Ta, která nejsem" vypovídá - jak řekl již někdo další poznamenal v diskuzi - o urputné snaze hájit zájmy ambasády. A tudíž o provázanosti. K tomu není co dodat. Jen to, že povinností MZV a ambasády je přinejmenším zanést jména pohřešovaných na seznam, což po opakovaných telefonátech rodičů nikdo neudělal. Pro zajímavost článek z RESPEKTU, který má jistě větší respekt v řadách slušných cestovatelů než podivný - a ironií osudu ve své samé podstatě lživý nick "Ta která nejsem";-D 

http://respekt.ihned.cz/vase-dopisy/c1-45743570-cesi-sobe-aneb-zprava-o-zaplavach-v-ladakhu

ať žije svoboda slova!!

0/0
13.11.2010 9:09

ta, která nejsem

Re: Konzulární služby

Vedle jak ta jedle - kulhankova.blog.idnes.cz

0/0
13.11.2010 23:12

honza2007

taky jezdit v tuhle dobu do Indie

je nesmysl. To je velké překvapení, že v letních měsících probíhá v Indii období dešťů ;-D Pokud nejsem masochista, tak tam fakt nepojedu, ale až v listopadu.;-)

0/0
12.11.2010 13:55

India

Fakt je,

že když to shrnu, tak je mi jasné, že KAŽDÝ z nás by se obrátil na ambasádu, kdyby se mu v cizině něco stalo. KAŽDÝ. A neříkejte, že ne. Proto tam ty ambasády jsou. Cestovatelé sice měli doklady, jídlo a pití a posléze i léky, ale ne vlastní vinou (jestli se za vinu nepočítá to, že si dovolili cestovat) se dostali do katastrofy, v které nevěděli pořádně, co se děje. Po bitvě je každý král. Kdyby nebyly ambasády, tak by se taky chovali jinak a museli by se postarat o sebe sami. Já ty lidi neznám, ale článek byl pro mě přínosný - můžu se trošičku připravit na to, co bych potřebovala, kdyby něco... Chystám se totiž taky cestovat. A rozhodně nechci mít konzula za zadkem. Rozhodně ale, když se mi něco stane, tak ho hned zkontaktuju a budu chtít pomoc, protože od toho tam oni jsou - aby pomohli svým občanům v nouzi. Podle mě toto nouze byla. Nechápu ty zapšklé příspěvky od vás všech. Vlasně i od těch, kteří tam byli - každý má jinou hranici vnímání hraničních situací. Mě se článek líbil.

0/0
12.11.2010 8:47

bombai

Re: Fakt je,

tady si asi nerozumíme. Je v pořádku a přirozené, že cestovatelé kontaktovali Českou ambasádku. Od toho jsou zastupitelské úřady v zahraničí.  Avšak některé z z nás, kteří jsme dotyčné končiny navšítivili a to část z dokonce v inkriminovaném čase pobouřil dle našeho názoru neobjektivní popis jednání zaměstnanců české ambasády. Dále je smutné, že článek , který není umístěný v sekci "osobních blogu" není doplněný reakcí i druhé, dotčené strany. Hezký den.

0/0
12.11.2010 12:30

ta, která nejsem

Re: Fakt je,

Pokud máte jídlo, pití a střechu nad hlavou, nikdo Vás neohrožuje a neztratil jste doklady, máte přístup k telefonu a k internetu, a jediný Váš problém je, že musíte čekat pár dnů na letadlo (stejně jako všichni ostatní cestovatelé z jiných zemí), nechápu, co konkrétně byste od konzulátu čekal. V podobné situaci jsem byla několikrát na různých kontinentech a nikdy mě nenapadlo kontaktovat konzulát - co by pro mě asi tak mohli udělat?

0/0
12.11.2010 19:37

Mallinali

Inu

No podle vyjádření ostatních turistů je článek více než silně tendenční. Nehledě na to, že idnes.cz naprosto selhala ve své tolik propagované objektivitě a obviněného českého zástupce ambasády se prostě na jeho názor nezeptala. Možná by si idnes.cz mohla všimnou že tento článek není psán jako soukromý blog a tudíž by to chtělo aspoň zrnko objektivity! Dočkáme se? Jinak je to totiž fakt na žalobu, o ztrátě důvěryhodnosti už stejně po těch letech nemůže být řeč... :-)

0/0
11.11.2010 23:37

shady

Autoři

tak po přečtění příspěvků lidí, co tam tou dobou byli, je mi za autorů tak trochu na blití.

Ono už brečení nad vyděračskými leteckými společnostmi, co jim prodali letenku za dvojnásobek (pokud to chápu dobře tak za 12 000 INR) mi přijde hodně k smíchu. Já jsem letos dal za jednosměrnou letenku do Lehu skoro 10 000 INR a to jsem ji kupoval asi měsíc před odletem. Ale možná jsme jen byli v jiným Lehu, protože když jsem cca 3 týdny před autory Leh opouštěl tak mě tamnější čistota rozhodně nefascinovala. I když uznávám, že tam bylo výrazně čistěji než v ostatních částech Indie.

0/0
11.11.2010 21:55

Sluníčko po ránu

Re: Autoři

a ještě mi není jasné, kde berete jistotu, že tam ti lidé byli a že nepíšou na objednávku konzulátu?? Sem totiž může napsat každý cokoli, i já. A protože sem napíšu, tak mi budete věřit, že jsme tam s partou kámošů byli taky?? Státní moc má velmi, velmi dlouhé prsty...Rv

0/0
12.11.2010 18:58

ta, která nejsem

Re: Autoři

A počkejte, až se ozve židozednářské spiknutí, to teprva uvidíte.

0/0
12.11.2010 19:33

ta, která nejsem

Pro autory

Buďte rádi, že se Vám nic nestalo a dostali jste se domů živí a zdraví. Nepokoušejte osud malicherným brbláním, příště nemusíte mít takové štěstí.

0/0
11.11.2010 18:50

Jiří a Gabriela

VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

Jako autoři článku cítíme povinnost doplnit určité informace.:

1.        Ladakh je oblast vyhledávaná turisty z celého světa pro svoje stabilní podnebí, zejména v době monzunů, které Indii každoročně sužují nejvíce v letních měsících. Průměrné roční srážky jsou zde pouze kolem 60 mm, a tak ne nadarmo se této oblasti přezdívá vysokohorská poušť. (důvod, proč jsme si vybrali právě tuto oblast).

0/0
11.11.2010 10:26

Jiří a Gabriela

Re: VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

1.       O finanční nebo materiální pomoc jsme nežádali a ani o ní nepíšeme. Celý článek má být srovnáním toho, jak situaci řešili zástupci jiných evropských států a jak se zachoval český konzulát. Nechceme kritizovat, ale jen upozornit na fakt, že zvyšující se počet českých turistů v Indii není zárukou zvýšené pozornosti českého konzulárního úřadu o ně. Jakou pomoc tedy lze od českých zastupitelských úřadů očekávat? Mimo jiné – upozorňuje občany na mimořádné a krizové situace v zahraničí, jako jsou přírodní pohromy, sociální nepokoje, epidemie nebo dokonce válečné konflikty. Zároveň jim pomáhá překonávat jejich důsledky, dále informování příbuzných při nehodách (zdroj: http://www.mzv.cz/jnp/cz/cestujeme/konzularni_sluzba/index.html.

0/0
11.11.2010 10:26

Jiří a Gabriela

Re: VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

3.       Léky jsme měli samozřejmě svoje z ČR. V Indii se opravdu prodávají bez krabiček a bez příbalových letáků, ale lékárník ví, na co se který lék užívá. Pokud už český zástupce léky dovezl, mohl se předem informovat o jejich účincích.

0/0
11.11.2010 10:27

Jiří a Gabriela

Re: VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

4.       Neseděli jsme v koutě a s pláčem nečekali na pomoc. Spíš jsme se snažili sami pomáhat a zapojili se do záchranných prací spolu s ostatními. Díky půjčeným motorkám jsme se snadněji dostávali na postižená místa.

Pokud si přečtete články související s tehdejší situací v Lehu, uvidíte mnohokrát skloňované slovo „evakuace“ např. „Ambasáda má na místě zástupce, který spolupracuje s unijním týmem a chystá evakuaci Čechů do Dillí a poté do Česka.“ (zdroj: novinky.cz ze dne 11. srpna 2010) nebo „Všichni Češi, kteří kvůli záplavám v severní Indii požádali o evakuaci mimo svůj plánovaný termín odjezdu ze země, už odletěli. Uvedl to český velvyslanec z Dillí Miloslav Stašek“. (zdroj: týden.cz ze dne 16. Srpna 2010).  Zatímco českým mediím jsou podávány tyto informace, Češi v Lehu si situaci řeší sami.

Článek není myšlen jako „aktualita dne“, ale má sloužit k zamyšlení. Nicméně za všechny komentáře děkujeme.

0/0
11.11.2010 10:27

ta, která nejsem

Re: VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

No a co je na těch zprávách divného? Zástupce ambasády tam byl, měli jste co jíst, kde spát, jediná zdravotní komplikace byl bolavý zub. Měli jste dokonce i přístup na internet, takže jste mohli poslat zprávu domů. Pokud nejde o krk, zastupitelské úřady jsou od toho, aby vydaly případné náhradní dokumenty (které jste nepotřebovali), případně zprostředkovaly styk s právníkem nebo s českými úřady. Letadla odlétala, i když pomalu. O co Vám vlastně jde? Na co si stěžujete?

0/0
11.11.2010 18:49

Lena75

Re: VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

Pokud český zástupce řekl, vyberte si léky "podle barvy", tak se evidentně snažil odlehčit situaci. Asi nevěděl, že má tu čest se "suchoprdy".

0/0
11.11.2010 16:33

René, já a Rudolf

Re: VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

přesně!! žertem měla být nejspíš i ta hláška "vyfoťte mne s telefonem...", ale ani tenhle vtip autoři nepochopili...:-P

0/0
12.11.2010 0:34

Sluníčko po ránu

Re: VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

vidíte a já mám jiný názor. Člověk, kterého si platíme z našich daní a je na takovém konzulárním postu, jakém je, by si takové poznámky dovolit neměl. I kdyby je mínil jako žert.

0/0
12.11.2010 19:05

ta, která nejsem

Re: VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

Ani jeden jsme tam nebyli a nevíme, z jakého kontextu jsou tahle prohlášení vytržená.

0/0
13.11.2010 0:40

René, já a Rudolf

Re: VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

;-) no vidite... a pak by nekdo jiny napsal, ze urednik sice dorazil, ale byl to hroznej suchar a nůďo a ze si pripadali jako pri jednani na financnim urade ;-D

0/0
13.11.2010 10:04

ta, která nejsem

Re: VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

A Vy jste si opravdu mysleli, že kdyby přijela sama konzulka, vody by náhle opadly, mrtví by znovu ožili a silnice a budovy by se zázračně vrátily do původního stavu?

0/0
11.11.2010 18:42

motylek_02

Re: VYJÁDŘENÍ AUTORŮ

Rv jako autori clanku byste semeli predecsim stydet za lzi kere tu sirite. Je zde vyjadreni nekolika dalsich lidi, kteri na miste byli. Jste rozmazleni zpovykanci a priste jedte do Sarky tramvaji Rv

0/0
13.11.2010 10:01

Bezi

Moc tomu nerozumím

Mám pocit, že když chci adrenalin a jedu tedy do země, kde se žije úplně jinak než v Evropě, musím počítat s tím, že se mi nutně musí něco přihodit. Když budu chtít pohodlí a bezpečí, pojedu do hotelu na pláž. Proč pak tedy ten dotyčný požaduje komfort a péči a vodění za ručičku? A naprosto haní všechny okolo hlava nehlava?

0/0
11.11.2010 8:44

drbas

Re: Moc tomu nerozumím

co to meles, nic takovyho tam nepadlo.. slo o zakladni veci, jako ze ocekava aspon nejaky zakladni info od konzulatu, evidentne se nejednalo o zadne rozmazlence, co by par hodin po katastrofe hned pobrekavali nad nepritomnosti "nekoho s rucickou"... ale jak autor popsal, byl tam jisty rozdil od napr konzulatu jinych EU zemi apod.. to je to co kritizoval.. napr to, ze mas doma rodice apod a ti nevedi jeste 5 dni po udalosti, co s tebou je.. to je presne to, co ma ambasada zajistit, specialne, kdyz se jim hlasili a oni ve finale ani na seznamu nebyli..

0/0
11.11.2010 10:01

ta, která nejsem

Re: Moc tomu nerozumím

Základní informace dostali od konzulátů ostatních zemí EU (to je běžné, že se konzuláty EU vzájemně zastupují), nebyli tedy bez nich. Trvat na tom, že jim je musí podat just zrovna český konzulát, je chování rozmazleného fracka.

0/0
11.11.2010 18:44

Cocik

medialni poprava?

Hele, tohle zacina celkem dost smrdet. Je tady clanek, kterej tvrde kritizuje konkretne jmenovanyho cloveka, a pritom nemela redakce idnesu ani dost profesionality na to, aby sem napsala jeho vyjadreni nebo si informace overila. Navic se tu v komentarich objevuje dost prispevku lidi, co na tom miste byli taky, a situaci popisujou uplne jinak. Dela to na me dojem hodne zpackanyho vykonu a byt v kuzi pana Hronka, uvazoval bych o zalobe.

0/0
11.11.2010 4:02

Mmisena

Re: medialni poprava?

Soudě podle příspěvků několika dalších, kteří na místě byli, jsou v článku mírně řečeno zkreslené informace. Text navíc přímo napadá přístup české ambasády a konkrétně jmenovaného člověka. Také nechápu, proč redakce něco takového zveřejnila bez předchozího ověření. Navíc ten bulvární titulek, který má za každou cenu přitáhnout pozornost - nad tím opravdu zůstává rozum státRv

0/0
11.11.2010 7:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.