Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nespokojený cestující musí zavřít svůj web 'Nenávidím Ryanair', nařídil soud

Média ve Velké Británii řeší zajímavou kauzu. Týká se Roberta Tylera, který od roku 2007 provozoval web ihateryanair.co.uk. (nenavidimryanair). Soud nyní rozhodl, že nespokojený cestující, který na stránkách shromažďoval špatné zážitky zákazníků nízkonákladové letecké společnosti, musí web zavřít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alderamin

jejky

Přítel s nimi dnes odletěl z Brna do Corku pře Londýn... ale prskal už asi týden dopředu :-) (na jeho obranu dodám, že tento let mu byl přidělen zaměstnavatelem)

0/0
17.10.2010 18:34

Si0 po třetím zákazu

Re: jejky

Tak tyhle lety jsou snad zatím ještě OK.

0/0
20.10.2010 13:58

hujersehlasi

Vybornej web,

zvlaste moderovany komentare jsou bezva... Rv Pan asi nema moc co na praci, kdyz ma cas na takovy kraviny..

0/0
16.10.2010 16:39

KOLDAK

Kdo má prachy, vyhrává soudy.

Stejné u nás jako v Anglii

0/0
15.10.2010 13:38

Micha1223

Ryan

Ryanair jedna strasne jak se svymi cestujicimi, tak i se zamestnanci - rok jsem u teto spolecnosti pracovala jako letuska

0/0
15.10.2010 12:54

radio_svobodna_evropa

Re: Ryan

v kazdem zamestnani, kde existuje hierarchie zamestnanec - sef se musi poslouchat a vsichni sefove stejne jako zamestananci nejsou dokonaly, to co tvrdite jeste neznamena, ze je to pravda. pri poctu letadel a linek musi mit ryanair neskutecne mnozstvi zamestancu a nezbyva mu nic jineho, nez vyzadovat tvrde kazen, jinak by se mu firma zacala rozpadat. nakonec, svoboda znamena si i vybrat, co a kde chci delat. nikdo do niceho nikoho nenuti silou. snaha ryana odstranit ten web ze sveta je prosta , zadna firma nema zajem na tom, aby se nekde koncentrovala spina tisiciny procenta zakazniku a skodila znacce. ja stejne jako mnoho jinych jsem s ryanem letel cca 30x po cele evrope a nikdy jsem se nesetkal s nicim jinym, nez profesionalne odvedenou praci. bylo by me stydno se domahat nejakych prav (zvlast kdyz za to ryana ani nemuze)  kdyz jsem platil za letenku v prumeru 10euro, coz stoji zpatecni jizdenka autobusem z prahy do harachova ....

0/0
15.10.2010 19:57

Danny_Kay

Re: Ryan

Jestlize se zamestnavatel ke svym zamestnancum chova jako prase, tak je to proste prase a kecy, ze nikdo nikoho do niceho nenuti jsou prazdna fraze bez hlubsiho vyznamu. Slecna ci pani si evidentne zvolila jinou cestu nez zustat zamestnana pod podobnymi paky a udelala urcite dobre. Podle vasi (ne)logiky zadny zamestnanec nema pravo kritizovat zadneho zamestnavatele, protoze ma moznost volby a nechat se zamestnat jinde...

0/0
15.10.2010 21:09

Damik

Ryanair

S Ryanem už jsem párkrát letěl a stěžovat si nemůžu. Dopravili mě z místa A do místa B za pár korun.  Nedostal jsem najíst ani napít, ani noviny a musel jsem si vytisknout palubní lístek a připlatit si za bágl. Pořád to bylo o 5000,- levnější než u klasické aerolinky. Chování personálu je standard jako u klasické aerolinky (občas člověk narazí na vola/krávu, ale to se stane, já na největší krávu narazil u ČSA), zpoždění jsem nikdy neměl a i statistiky tvrdí že mají lety na čas srovnatené s klasickými aerolinkami. Nejsem tak bohatý abych si kupoval o 5000 dražší letenku kvůli pocitu, že mám něco extra.

0/0
15.10.2010 11:21

grimosa

Re: Ryanair

no, musíš umět hledat. Moje zkušenost je, že s klasickou společností mám často letenku i levnější než s LC. LC jsou perfektní na reklamu, třeba RY má zrovna na stránkách Londýn(pouze Stansted za 130Kč, zkusil jsem klikat a dostal jsem se na cenu 4229Kč a to ještě bez nějakých "Optional charges" Na ten samý termín nabízí Swiss letenku za 3450Kč.

0/0
15.10.2010 11:30

majorBorovicka

Re: Ryanair

ano, je třeba umět hledat. Např. 7. prosince můžete letět do Londýna za 260 Kč + 130 Kč on-line checkin. Žádné další poplatky.

0/0
15.10.2010 11:51

grimosa

Re: Ryanair

;-D;-D, ale já potřebuju do Londýna letět za 2 týdny a nikoliv za 2 mesice.

0/0
15.10.2010 13:55

majorBorovicka

Re: Ryanair

termín jste ovšem nepsal, takže moc nechápu ty smajlíky... zato jste ovšem někde níže psal "Problem RY je, ze vam inzeruji cenu letenky, kterou nikdy nedostanete...", což je ovšem evidentní hloupost, jak jsem se Vám snažil vysvětlit taky v postu níže...

0/0
15.10.2010 15:21

Extra Želvu smazání nezastaví

Re: Ryanair

Správně, musíš umět hledat, což evidentně neumíš, když si tu letenku za 130,- nenašel :)

0/0
15.10.2010 12:10

grimosa

Re: Ryanair

dobře, najdi mi tedy prosim letenku s odletem 25.10 ráno a návratem 29.10 večer za 130 korun ;-D;-D;-D

0/0
15.10.2010 13:59

lucky_24

Re: Ryanair

A ten Swiss je taky z Brna za tu cenu?

0/0
15.10.2010 14:27

grimosa

Re: Ryanair

z Prahy

0/0
15.10.2010 16:44

dawexx

Re: Ryanair

S odletem na konci října asi bohužel...revenue management nízkonákladovek je nastaven tak, že cena se s blížícím odletem vyplácí čím dál méně. To by musela být jooo nějaká akce, aby to šlo takhle levně takhle brzy.

0/0
15.10.2010 14:29

hujersehlasi

Re: Ryanair

a oni ti nekde tenhle termin slibujou a pak to nedodrzej? ono je nekde napsany ze z Brna 25. s navratem 29. rijna to je za 130 korun? neni, vid? tak o cem to zvanis? proste pokud planujes dopredu, lowcost se rozhodne vyplati, pokud "musis" letet za dva tydny, tak jsou ceny srovnatelny, to je vse..

0/0
16.10.2010 16:42

v300

Re: Ryanair

Ty jo teď na to koukám.. On má pravdu! u letenky brno - londýn sem se dostal dokonce na cenu přes 4500!! To je fakt divný kolikrát už sem letěl s Ryanairem za míň než 10 € tam i zpátky!! Aha už to vidim. Za zavazadlo 650.. S tim asi nic nejde dělat. Já třeba na tři dny 25 kilovej kufr nejenom nepotřebuju ale hlavně nechci, ale to aŤ posoudí jiní!! Pojištění za 390 taky ne (mimochodem dá ti klasická aerolinka CESTOVNÍ pojištění k letence? Nedá!!) no a dávat 200 za to bejt první v letedle? díky nepotřebuju. Jéé a ještě odkliknu, že si od nich nechci koupit kufr za 2000 a hned je cena zpátky na 880 (+5€ za platbu) :) A to ani neni výhodnej tarif! Kdybych hledal, tam vim že jako několikrát v minulosti se na 2x130 dostanu!!!!

0/0
15.12.2010 14:47

fryzy

Když ten

Ryanair tak nenávidí, tak ať chodí pěšky. Nejdřív si koupí letenku za libru a pak by chtěli služby jako za 200 liber

0/0
15.10.2010 10:37

Lobo - poslední Czarnian

Když se mi to nelíbí,

tak s tou společností nepoletím. Nejsou to jediný aerolinky.

0/0
15.10.2010 9:45

aljav2bezduvodneodstrelen

Re: Když se mi to nelíbí,

R^

0/0
15.10.2010 10:22

majorBorovicka

Re: Když se mi to nelíbí,

přesně tak. Ryanair je prostě Ryanair. Prodejní akce na palubě jdou přežít, že mi zakázali vypít vlastní plechovku piva, celkem i chápu:-). Akorát mě trošku naštval letušák, co se snažil napěchovat do úložného prostoru nějaký laminátový kufr třískáním a pěchováváním jiných zavazadel (včetně mého batůžku s netbookem). Ale seřval jsem ho a byl klid. Skryté poplatky jsou podle mě blbost, všecko vidíte při objednávání letenky. Že někdo asi neumí číst přepravní podmínky a bere si třeba na palubu více příručních zavazadel nebo se snaží do letadla propašovat i děcko v kočáře, je věc druhá.

0/0
15.10.2010 10:45

grimosa

Re: Když se mi to nelíbí,

nemate pravdu, když klikáte na cenu letenky tak z původních 130Kč jsem se dostal na 4229 a to ještě tam mají poznámku: Optional charges such as administration and checked baggage fees are not included

0/0
15.10.2010 11:25

majorBorovicka

Re: Když se mi to nelíbí,

ono to funguje asi nějak tak: u málo atraktivních spojů a termínů začíná cena vlastní letenky na nule v době, kdy jsou ty termíny zařazeny do nabídky. Těch 130 Kč je v podstatě cena on-line checkinu. Právě těchto "od 130 Kč" Ryanair samozřejmě inzeruje, což je z jejich pohledu celkem logické. S tím, jak se obsazenost letadla postupně zvyšuje, stoupá i cena letenky. Takže chcete-li létat levně, je třeba plánovat měsíc a více dopředu. No a pak máte samozřejmě další příplatky - za odbavení zavazadel na letišti (pokud máte jen malé zavazadlo do letadla, stačí Vám ten online checkin - v podstatě si jenom doma vytisknete palubní vstupenku), za více příručních zavazadel na palubě, za prioritní nástup do letadla, nějaký poplatek je tuším i podle způsobu úhrady letenky... ale nic z toho není skryté a bez většiny těch "příplatků" se klidně obejdete.

0/0
15.10.2010 12:12

hujersehlasi

Re: Když se mi to nelíbí,

ale to neni zadny "puvodni" proboha, to je fare bez poplatku, nesvaluj neschopnost cist na Ryanair... a kdyz planujes dopredu, tak za tuhle cenu taky muzes letet, opet staci jen cist, jak na to..

0/0
16.10.2010 16:38

alderamin

Re: Když se mi to nelíbí,

To máš jako auto "již od", to "již od" cena je jen kastl se základním motorem...

0/0
17.10.2010 18:38

Běžný Franta Občan

.

"V otevřené a demokratické společnosti mohou uživatelé internetu vyjádřit svobodně svoje názory a svoje zkušenosti, pokud tyto komentáře neporušují současné zákony,"

-

Velmi vtipná věta. Současné zákony jdou čím dál tím víc proti otevřené a demokratické společnosti, čili svobodné vyjádření názorů a zkušeností bude porušovat stále čím dál tím víc zákonů, přičemž už samotný fakt, že SVOBODNÉ VYJÁDŘENÍ vlastně vůbec na nějaký zákon naráží je k smíchu...

0/0
15.10.2010 9:16

kykor

Re: .

a jéje, anarchista EU

0/0
15.10.2010 9:19

Běžný Franta Občan

Re: .

Dobrý, dneska mi nadávaj do anarchistů, včera o mně řekli že jsem neonacista. Ironií budiž, že mi nejde o nic víc než skutečnou demokracii, nikoliv korporátní oligarchii...

0/0
15.10.2010 9:24

Damik

Re: .

Jenže to není tento konkrétní případ. Nesmíte si vydělávat parazitováním na jiné firmě. Na tom přece není nic nedemokratického. Nikdo mu nezakazoval tu stránku mít a prezentovat své názory. Ale když si na tom chce zavést živnost, tak mu někdo musí utnout tipec.

0/0
15.10.2010 11:25

kykor

Re: .

otázka pro anarchistu je, jestli i svobodné vyjádření názoru "hoří" v kině plném lidí by mělo být omezeno zákonem nebo ne. Mělo-li by, není už to tak směšné, jak píšete. Nemělo-li by, jsme v anarchii :-P

0/0
15.10.2010 12:28

5indies

musi byt prece nejaky duvod

musi byt prece nejaky duvod proc vsichni lidi rikaji "hmm, tak jsme leteli Prasecakem.." ne? ;-D

0/0
15.10.2010 9:04

lion62

Fitness

Ony skryté poplatky mi připomínají praxi jedné pražské sítě fitness, která zavedla zákaz konzumace nápojů zakoupených jinde než u nich na recepci. Přitom např. 0,75l Mattoni Sport u ní vyjde na bratru 39,-Kč, ostatní nápoje jsou dle dostupného ceníku cenově srovnatelné ... 8-o ;-D;-D;-D

0/0
15.10.2010 8:42

honzagm

Re: Fitness

To tam jeste nekdo chodi?

0/0
15.10.2010 9:04

kykor

Re: Fitness

no a co? to je snad pochopitelné, ne? do hospody si taky nosíš své pití? když jdeš na koncert, doneseš si svoje? bbc je nejlepší sít fitness v praze, akorát není pro typy, kteří mají hluboko do kapsy R^

0/0
15.10.2010 9:18

pooHDA

Re: Fitness

Točej v BBC kohoutkovou? Jestli ne, tak to mě tam neuviděj.

0/0
15.10.2010 9:56

stranis1

Re: Fitness

hospoda a koncert je snad něco jiného ne? když si pronajmete hřiště či tělocvičnu a jdete tam sportovat, tak by také bylo trochu divné, kdyby Vám řekli, že si pití musíte koupit pouze u nich ne?? jinak mně to je jedno, já se s pitím do posilky netahám, koupím si ho tam:-)

0/0
15.10.2010 10:23

Kugita

Re: Fitness

No nevím, ale od kdy je pro fitness primární prodávat nápoje??? Jsem vždy myslel, že nabízejí služby v oblasti fitness a sportovních aktivit obecně. Hmmmm.

To v hospodě je to logické, tam je prodej nápojů předmětem podnikání. Ad ta hospoda, je tu jistá paraela ..tam také můžeš kouřit cigarety, které jsi si tam nekoupil i přes to, že je sami také prodávají...

sít možná nejlepší..ale nejlepší fitness stěží..

0/0
15.10.2010 11:02

kykor

Re: Fitness

jo, nejlepší sít, fitness asi ne, to je fakt. primární pro normální fitka není prodávat nápoje, ale to ani pro bbc přece- ale když tam mají svůj bar, byli by na hlavu, kdyby to bylo jinak, jsou to peníze navíc. Já mít své fitko, rozhodně si neřeknu "at si lidi pijí, co chtějí" ;-) Každý má možnost volby.

0/0
15.10.2010 12:31

Dusan321

Re: Fitness

No nevim BBC je zrovna rekl bych jedna z nejsocialnejsich siti posiloven. Pro ty co opravdu nemaji hluboko do kapsy jsou takove ty World Class ci Holmes Place, kde je rocni permanentka pres dvacet tisic. A kdyby takovy zakaz zavedla moje posilovna tak okamzite skoncim a ne kvuli setreni penez, ale proste proto, ze si nosim vlastni piti a vlastni proteiny na ktere jsem zvykly a to ze oni chteji prodavat neco jineho je mi srdecne ukradene.

0/0
15.10.2010 13:48

hrcprcsalala

Re: Fitness

Zapomněl jsi ale dodat, že ten zákaz nikdo nedodržuje a jeho dodržování nekontroluje. A že platí už hezkých pár let (ne-li od samého začátku oné sítě). A kdo má informace a zkušenosti s jejich způsobem podnikání, tak rozhodně nebude mít ani morální problém je občůrat, kdykoliv k tomu dostane příležitost. :-PR^

0/0
15.10.2010 16:25

Fare.l

RA

Mě by zajímalo kam jej dopravili?8-o + nechápu ty skryté poplatky - jak skryté? Nikdy jsem neplatil víc než jsem si objednal. Spíš tomu pánovi nedochází, že RA jsou lowcost aerolinky.

0/0
15.10.2010 8:20

rogerer

Re: RA

ten příběh o tom jak nalodili cely letadlo lidma leticich jinam

znam...slo o casovou tisen a palubni personal nestihl spocitat

cestujici (cimz by prisli na to ze jsou to cestujici mirici jinam) .....

0/0
15.10.2010 8:29

zeto

Re: RA

A nebylo by rozumnější si ty stránky a zkušenosti nejdříve přečíst, než tady hloupě plkat? To, že Vám osobně se nic nestalo ještě neznamená, že další nemohou mít špatnou zkušenost.

0/0
15.10.2010 8:30

Fare.l

Re: RA

Ok...tak mi na těch stránkách najděte ty "skryté" poplatky.....netvrdil jsem, že se někomu nepodařilo objevit skryté poplatky.

0/0
15.10.2010 8:42

zeto

Re: RA

Já to nečetl - ani mě to zas tak nezajímá, s RyA nelétám. Jen si myslím, že když se o tom zmiňují, tak to mají něčím podložené. Jinak to, že je něco LC ještě nemůže znamenat, že nemusí plnit služby, za které dostanou zaplaceno. Mimochodem podle ceníku, který si sami určili.

0/0
15.10.2010 8:50

Fare.l

Re: RA

Podle mě jsou to naprosto standardní stížnosti zákazníků všech low-cost a travel agencies.....žádné skryté poplatky nejsou.....jen "skryté"....tzn. nejdou vidět v reklamě, jen při bookování, ale vždy vidíte co kupujete. Pokud je někdo tak nesamostatný a nepřečte si za co vše platí, tak by s nimi neměl letět.

0/0
15.10.2010 9:22

grimosa

Re: RA

Problem RY je, ze vam inzeruji cenu letenky, kterou nikdy nedostanete, co je poplatek za online check-in? Kdyz si reknu, ze jej nechci vyuzit tak mi nauctuji poplatek za checkin na prepazce.

0/0
15.10.2010 8:31

Fare.l

Re: RA

To snad u všech lowcostů, ne?

0/0
15.10.2010 8:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.