Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pět nešvarů českého zájezdového turisty očima blogerky a cestovatelky

Jako Češi jsme prý v cizině zaškatulkovaní v nelíbivé škatuli spolu se Slováky, Poláky a Rusy. Je to smutné, ale je to tak. Bohužel. Může za to naše středoevropská/východoevropská nátura, se kterou mám své zkušenosti i já, píše blogerka Lenka Jodlová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

novoluni

jeste tak 30let a bude lepe

Naprosto souhlasim s pisatelkou clanku. Nekdy je to fakt narez co nasi spoluobcane predvadeji. Souhlasim i s nazorem, ze v tom nejsme sami a i ostatni narody se nekdy taky pekne predvedou. Ale clanek byl o Cesich a kdo hodne cestuje a casto na ne v zahranici narazi, tak nemuze nesouhlasit. Prevazuje takove to buranstvi typu "hele mamo, tady to maj o pulcentu levnejsi", mrmlani nad tim "ze z ty ryby se nenazeru, kdyby byl tak radsi rizek", atd.. Takze zadne duvody byt pysny na nasi rasu. Ale snad se to nekdy zlepsi, uz ted je to preci jen lepsi nez v 90 tych letech. Takze vydrzat!

0/0
27.10.2010 11:21

Mallinali

Inu

A to by dneska nebyla žurnalistika, aby se povinně nestřílelo do vlastních řad. Hlavně nemít něco jako hrdost na sebe, svojí zemi, národ či kulturu...takže splněno, můžete si odškrtnout R^ Ale pro mě, který jsem zažil mimo jiné nálet palestinských turistů v Egyptě - po kterém jsem i věčně vožralý a v noci řvoucí rusáky považoval za naprostý vrchol civilizovanosti - jste jenom další papoušek co se bojí vlastního názoru. Ale jen tak dál, dějiny médií jsou plné průměrných pisálků...a bez těch by ti výjimeční neměli takovou auru...;-)

0/0
20.10.2010 23:19

Melissandra

Takoví jsou všichni

Zajímalo by mě, jak slečna autorka odlišuje sebe od těch Čechů, co si na vše stěžují.

Jinak musím říct, že hulváti a slušní lidé jsou ve všech národech, jen víc vnímáme češtinu a víc si všímáme, co kde kdo řekne.

Já jsem byla svědkem situací podobných těm v článku, ale taky jsem zaznamenala Američna, který sprostě nadával postarší francouzské prodavačce, že neumí anglicky, skupinku šesti Němců, které po opakovaných stížnostech ubytovaných v okolních pokojích vyhodili z hotelu, Nizozemce, kteří přišli do pizzerie, odjednali si jen colu a k tomu vytáhli z batohu vlastní jídlo a při poslední dovolené (s českou cestovkou, tedy v jídelně sedělo cca čtyřicet Čechů) kradlo jídlo akorát několik Rusů, Čech ani jeden. Mimo to bych ještě zmínila Čecha, který z moře vytáhl tonoucí dítě, zatímco jeho intelektuálská švédská matka klevetila opodál s kamarádkou.

Výlety se cenově různí, ale někde např. na lodi bývá navíc občerstení, někde cestujete v podpalubí, jinde na horní palubě na lehátku apod.

0/0
19.10.2010 17:58

helens

souhlasím

Jo,jo, mám stejné zážitky. Využívám cestovky i služby All inclusiv, ale o to víc, bychom měli pamatovat na dobré vychování. Věčné hartusení "ty jo 3 dny stejný jídlo", kdy je xxx druhů masa, ryb, zeleniny, dortů.. komentuji ráda poznámkou typu" a vy si doma vaříte k jednomu obědu tolik druhů jídla, co máte na talíři? to asi ne, že?... Letos  na Djerbě v 5* hotelu, po 2 dnech dorazili dva holohlavci s dívkou- všichni 22-25 let. První slova..Ty v...e, takovej malej kulečník za ty prachy, jo? Bez pozdravu ukázali barmanovi 2 prsty se slovy "džin tonik", a beze slova díků odešli.  Pak si našli přátele, kde mladík u bazénu perlil slovy.."bych ti doporučil, aby ses opalovala, za chvíli dorazí ti blbečkové a budou zase vopruzovat ňákejma aktivitama"..když animátoři dorazili, jako první se nadšeně vrhal do bazénu, aby si zahrál pólo. Několik dnů jsme si dávali pozor, abychom před nimi nemluvili česky. Byla jsem ráda, že už nás personál zná a ví, že umíme pozdravit, požádat a poděkovat

Helena

0/0
19.10.2010 16:42

lhota27

souhlas

mám přesně ty samé zážitky (hlavně co se týká mluvení zřetelnou češtinou na cizince v jejich zemi) z různých částí světa. Ale myslím, že se to postupně zlepší. Každopádně když někde Čechy potkám (hlavně zájezd s průměrem 50 let), tak se k nim taky moc nehlásím.

0/0
19.10.2010 10:19

brnakstolety

Re: souhlas

jenom, aby jsem, když Vás v cizině potkám, se nestyděla právě za Vás. A to podotýkám, jezdím hodně a po vlastní ose výhradně (nemám jazykové problémy, jak většinou ty zájezdy nad 50 let, co kritizujete).

0/0
21.10.2010 18:51

kibl96

na dovolene

se cechum vyhybam. a to z jednineho duvodu. na dovolenou jezdim kvuli tomu, abych mel svaty pokoj od kazdeho.

jinak kdyz mam porovnat ceske a jine turisty, je to vsude naprosto stejne. vsude jsou turisti normalni a take burani co fest na vsechno frflou

0/0
19.10.2010 7:10

dropa

Re: na dovolene

R^ :-)

0/0
19.10.2010 13:06

jirkas13

Je to všechno pravda.

Ale jiné "národnosti" jsou neoblíbené třeba kvůli jiným věcem, než Češi, ale v turistických zemích Evropy vlastně nikoho nečekají s otevřenou náručí.

To s tou "zřetelnou artikulací" se táhne už po několik generací. Pamatuji ještě za socíku, že jsem byl v Drážďanech svědkem, jak paní z Čech zvyšovala neustále hlas na prodavačku, až zařvala velmi zřetelně: "Chci ten šampón, ty krávo!"

Ale ono je to stejné. Zkuste chtít po Američanovi, aby něco řekl jinak než anglicky. Mladí Němci už anglicky umí, ale komu je nad třicet - ani slovo. Takže ono to sebemrskačství není tak na místě. Jezdím léta do Thajska. Pravdou je ale, že se českým turistům vyhýbám. Jsou si tak jistí, že jsou tam jediní, že se člověk většinou dozví, co nechce slyšet.

0/0
18.10.2010 23:31

;-)

Já se škatulkování nebojím

Proč? Protože lidem do žádné škatulky nesedím a lidé si mě neumí zařadit a to ani v ČR. Celkem často mě mají za američana či němce..........ale už se mi staly i o dost exotičtější omyly......už mě měli i za japonce......to byl pro mě důvod podívat se zkoumavě do zrcadla......;-D

0/0
18.10.2010 23:12

sir.troska

Proč???

Naprosto nesouhlasí s realitou. Stejně jako občas čtu články o tom jaké je to u nás na silnicích hrozné a řidiči šílení. Tohle jsou jen výkřiky do tmy. Ani jedno se nazakládá na pravdě. Projezdil jsem autem celou Evropu a nevidím rozdíl mezi např. českým a německým řidičem (pokud na nás chcete něco najít, tak jedině v kvalitě některých silnic a množství nákladních aut). Všude se v politice uplácí...všude mají dluhy. A to samé se týká i tohoto tématu. Nevím co člověka donutí tohle sepsat, ale je to nesmysl a ponižování vlastní hrdosti a nadávání na prostředí ve kterém žijeme. Já jsem se za to, že jsem z Česka v cizině nikdy nestyděl...a když budete mít hlavu vzhůru a nebudete se sami ponižovat, tak to třeba časem uvidíte stejně... Absolutní souhlas s uživatelem R^Ji-rkaR^ o něco níže....

0/0
18.10.2010 19:38

pan.gumidek

Re: Proč???

jj.R^

0/0
18.10.2010 21:39

dropa

Re: Proč???

Když někdo má to sebemrskačství jako svůj program...:-/

0/0
19.10.2010 13:14

CorpusDortus

Nevim

Jiste mate v mnoha bodech pravdu, i ja zazil spoustu takovych "turistu".

Na druhou stranu znam totez i u Nemcu, Anglicanu, Italu... Dle meho soudu neni mezi truristy velkeho rozdilu. Znate skec MontyPython, kde si stezuje Iric Idle v cestovce ?

Termin "středoevropská/východoevropská nátura" neni myslim nic jineho nez shluk slov. Samo o sobe to totiz vubec nic neznamena. Ve stredni a vychodni Evrope zije totiz tolik zcela rozdilnych kultur, ze spojovat je do jakehokoliv jineho nez geografickeho celku nelze.

Z vlastni zkusenosti vim, ze Cesi jsou povazovani za velmi vdecne turisty a jejich hlavnim nedostatkem v ocich mistnich je jen nedostatek penez v porovnani s temi "zapadnimi" a tim padem az prehnana setrnost. Vetsinou si to ale mistni uvedomuji - tusi, ze cesti turiste proste nejsou tak moviti. Pisete o "skatuli", ale kdo ji naplnil? V nadpisu se rika, ze Vy. Ale v clanku to potom vypada, ze by to mel byt spise nazor "mistnich". Ja sam bych rekl, ze je to spis nazor ceskeho delegata.

0/0
18.10.2010 14:35

milec

Re: Nevim

vidim to stejne. jakekoliv zevseobecnovani a generalizace je velmi osidna a tady je nazorny priklad.

0/0
19.10.2010 9:53

mlčanlivý boban

Ja mám s českými turistami tie najlepšie skúsenosti

ešte za komančerských čias sme si vždy rozumeli na horských chatách v Tatrách, alebo v termálnych kúpaliskách. Vždy sme sa parádne dohodli, zaspievali si pesničky pri ohni, spoločne popili aj pokecali! Asi som narazil na svoju krvnú skupinu.

Dodnes sa mi ale na nich páči, ako vedia bojovať o to, na čo majú nárok a nenechajú si vonku s.rát na hlavu...

R^R^R^:-)

0/0
18.10.2010 13:17

coast

Re: Ja mám s českými turistami tie najlepšie skúsenosti

Zvláśt jedna česká věta je dobrá: som smedný ako ťavaR^R^;-D

0/0
18.10.2010 14:20

PetrNovák

úhel pohledu

Něco málo jsem projel a možná proto, že jsem vlastně nikdy nejel s cestovkou a nebo možná nejel tam, kam cestovky jezdí, mám trochu jiné zkušenosti. Obvykle když řeknu odkud jsem, lidem se rozzáří oči a začnou vzpomínat na Prahu, fotbal, pivo nebo někoho, koho znají. Ano, zažil jsem i to, co popisujete, tvářil se, že česky neumím a s vlastní ženou mluvil anglicky, ale rozhodně ne tak často jako to první. Z mého pohledu je to spíš tak, že blba najde čověk v každém národě.

0/0
18.10.2010 13:17

joe.doe

Šestý nešvar české nezájezdové turistky

Pisatelka se zařadila mezi reptaly a notorické stěžovatele, až na to, že se obtěžovala odvézt si svou nespokojenost až domů. Nevidím rozdíl mezi stížnostmi na služby v cizině a stěžováním si na turisty v Česku.

0/0
18.10.2010 11:35

Martin111

Re: Šestý nešvar české nezájezdové turistky

Také je krapet hysterická:-) Letos jsem měl tu "čest" pozorovat ono balení svačin, ale světe div se - češi, maďaři si nevzali ani kůrku, pakovali se tam němečtí důchodci:-)

0/0
18.10.2010 19:26

NumLk

Trefne ,

ale uz se to docela lepsi.  Mladi komunikuji v anglictine a  cestuji na vlastni pest. Cesi nejsou o nic horsi ani lepsi, rozhodne jsou nejmene napadne a neomalene  na rozdil od rusu nebo anglanu napriklad. Mne osobne stvou  ti cesi co vsude byli vsechno znaji a jen kritizuji. Ti by mohli fakt zustat doma.

0/0
18.10.2010 11:01

OLAFSFJORDUR

T.A.S.K.U ve Francii

Nechapu jak muzou byt nekteri lidi tak natvrdli...spoluucastnice zajezdu chtela asi petkrat na pokladne TASKU ve FR supermarketu..a pak asi polovina lidi mela ponozky v sandalech a mikinu kolem pasu, i mladi...Cesi jsou jen pro smich..

0/0
18.10.2010 7:37

vsamotar

Re: T.A.S.K.U ve Francii

A kdo rozhodl o tom, že se NESMÍ nosit ponožky v sandálech, prosím? ;-)

0/0
18.10.2010 14:52

craki

No co rict.....

Proste klasika... Ucastnici zajezdu jak vysiti.... Bohuzel mam podobne zkusenosti z Tuniska, Moskvy, Londyna a dalsich....... Vetsinou jezdim s cestovkama, takze vim o cem mluvim,.... Ale po par dnech "dovolene" se vydycky odstehuju o kousek dal aspon z plaze......

0/0
17.10.2010 23:55

Ji-rka

Češi

Tak jsem si přečetl přečetl článek o českém turistovi a jsme zřejme jediný národ,který provozuje podobná sebemrskačství.Mám zkušenost z cestování sám s manželkou ( Ať už Srí Lanka,Thajsko,Myanmar ,USA ,Egypt,J.A.R či Kena zrovna tak jako cestování s detatky s organizovanym zájezdem (Margaritha,Salvador ,Egypt ).Zažil jsem nepříjemnou obsluhu v Egypte v období ramadanu a predstavu Egyptanu v hotelich (nemluvim o normalnich lidech na ulici o nubijcich na Assuanu apod.)ze jste vlastne chodici kasicka.Kdyz si projede treba Sharm v Egypte mnozstvi ruskych napisu je az zarazejici nedovedu si predstavit jak by byli v Egypte nestastny kdyby ti rusove najednou prestali jezdit. Poznal jsem slusny rusy slusny nemce slusny brity amiky ci kanadany stejne tak jako naopak. Nerekl bych ze cesi jsou jsou horsi ci lepsi.Jen pri sve malosti nasi zemicky si vice vsimame jak se nasi krajane chovaji a  stale je resime jako bychom za vsechny meli odpovednost jestli se nahodou nechovaji nevhodne.

0/0
17.10.2010 18:49

mlčanlivý boban

Re: Češi

TREFA!!!! R^;-)

0/0
18.10.2010 13:12

motiva

Zajímalo by mě,

jestli ještě existuje na světě jiný národ, který o sobě tak rád nahlas troubí, jací že jsme to křupani a nevychovanci a jak se máme stydět za své chování v cizině.  Nenažranci a křupani se vyskytují ve všech zemích. Loni jsem zažila v italském hotelu plném Italů (Češi jsme tam byli jen tři), jak se Italové rvou u bufetového stolu o večeři a nakládají si kupy jídla bez ohledu na ostatní,  ráno vyrabovali koše s pečivem a koláči a ještě si každý nosil hrsti balených moučníků jako zásobičku na dopoledne na pláž, kafe do sebe lili po litrech atd. Možná je to jen tím nahnáním do stáda, kdy všichni dělají určité činnosti najednou a nutně se musí prát o svůj kus žvance.  Na rozdíl od nás středoevropanů jsou ovšem mnohem komunikativnější a bezprostřednější, takže jim to s úsměvem snáz projde.Ale pochybuji, že by někdy sami o sobě tvrdili, že se neumějí chovat a sypali si popel na hlavu.;-D

0/0
17.10.2010 15:25

czdevil

Re: Zajímalo by mě,

To, ze se v okoli vyskytuji krupani prece neni omluvou k tomu byt tez krupanem...

0/0
18.10.2010 12:18

falm

Mne osobne

se vzdy nejvice vyplatilo namisto hotelu se servisem si objednat studio v malem penzionu, smoznosti si uvarit kdyz chci a o zbytek se nestarat. Delegatku jsem videl 3x za zajezd, z toho 1x prijezd, 1x odjezd a 1x kdyz jsem mel zajem si koupit nejaky vylet (inu obcas clovek musi umet pustiti chlup a delegat-ka si taky potrebuje privydelat). Na bahneni v mori mne neuzije, ale se spatnym svedomim neekologickeho chovani jsem si vzdy pronajal maly moped a drandil s tim smradicim krapem po pamatkach, do prirody (jak rikam, moc mne to ekologicky netesilo a tak jsem obcas radeji moped tlacil 2-3 kilometry). S nakupovanim jsem nemel nikdy problemy: anglicky pozdrav a usmev mi vzdycky otviraly dvere.

Jedinou jsem mel vyhodu, ze jsem jel sam. Rodinam s detmi dovolene moc nezavidim, ale pri trose snahy jde vsechno.

Cechy jsem nikde moc nehodnotil a pokud byli soucasti neceho, kde jsem byl ja, tak jsem se spise tise bavil - pokud se objevil nejaky nevychovanec a obcas se nebal ho i sprdnout.

0/0
17.10.2010 11:06

rastafarianec

Re: Mne osobne

tak tento příspěvek mě pobavil nejvíc, představuju si Vás jako takového klasického přemoudřelého mudrujícího puberťáka ;-D

0/0
18.10.2010 20:06

paltt

Cesi

Kazdy kdo alespon parkrat vycestoval za hranice, se setkal s timto fenomenem - ''Cesi v cizine''.

Je zbytecne k tomuto tematu cokoliv vice psat, protoze to ony potrefene stejne netrkne.

Osobne mam bohuzel mnoho a to vetsinou negativnich zkusenosti. TECKA :-/

0/0
17.10.2010 9:45

vaclavík

Střed Evropy? Jen na mapě

Plně souhlasim, řadí nás k polákům atd. atd. A musim uznat, že právem. Jsme jen banda nevychovanců a hamounů a závistivců . A vůbec nejhorší pocit mám, , když přijedu po dovolené zpět, tak mi to zde připadá, že jsem někde v absurdistánu ,nebo rezervaci, všude špína a svinčík. Nechi tvrdit, že všude v cizině je nádherně, ale lidé jsou více disciplinovanější a ukáznění. A to se s čecháčkama srovnávat nedá.[>-]EU?

0/0
17.10.2010 8:51

kolda39

Re: Střed Evropy? Jen na mapě

Záleží, kde se člověk zrovna nachází. Nedá se to takhle kategoricky posuzovat.Jak jsou někteří Češi hovádka , tak to samé platí o jiných národech. To se opravdu takhle jednoznačně nedá říct.

0/0
17.10.2010 9:01

mraduk

Re: Střed Evropy? Jen na mapě

Soudruhu, pokud se považujete za nevychovaný dobytek, tak si dejte pár facek a přestaňte s tím. Ale netahejte do toho nás ostatní, áno?

0/0
17.10.2010 16:46

craki

Re: Střed Evropy? Jen na mapě

Zkuste si zajet na vylet do Moskvy.... Te pseudo evropske tzv. metropole....... Verte mi, ze budete rad, kdyz se vratite domu...... Nebo pro vyleceni z techto iluzi doporucuji Tunisko... Lidi skveli, ale ten bordel vsude.....

0/0
17.10.2010 23:49

kecy1

Autorka je češka

Koukám, že autorka je typická česka - jen si neustále stěžuje. ;-D

0/0
17.10.2010 0:36

panjarin

Naši turisti nejsou jenom zlí

Lenko, v mnohém máte pravdu. Jen asi s tím škatulkováním je to o něčem jiném než o nepříliš dobré zkušenosti s našimim turisty ve světě. Mám velmi často problémy s vysvětlováním svým, povětšinu inteligentním a vzdělaným kolegům (jsem středoškolský učitel na Novém Zélandu), že naším národním jídlem skutečně nejsou pirožky s borščem, zapíjené tuplákem vodky. Snad nejvýstižněji jejich obraz o naší kultuře schrnul před nějakou dobou reklamní šot na jedno místní pivo. Dva polsky mluvící týpci, jak vystřihlý z Borata, za zvuku ruské garmošky, přepadávají kamiony s oním pivem, které mělo být tak dobré jako to naše české. Deno denně se potkávám s lidmi, kteří mne při vzájemném představování slušně opraví, že nepocházím z Ćeské republiky ale z Československa. U starších lidí je asi to pochopitelné.

To se asi špatně vysvětlí negativní zkušeností s našimi turisty.;-)

0/0
16.10.2010 22:00

captain cook

Re: Naši turisti nejsou jenom zlí

Zajimave, ze si na NZ predstavuji "pirožky s borščem, zapíjené tuplákem vodky" jako ceske narodni jidlo/napoj.

V Australii jsem se s takovymi predstavami nesetkal. Hadaji Cechy spis na nemecky styl.

0/0
17.10.2010 8:27

PetrNovák

Re: Naši turisti nejsou jenom zlí

To je zajímavé, právě jsem se ze Zélandu vrátil a poměrně dost lidí tušilo nebo i vědělo, kde Čechy jsou a znalo reálie. Jistě, někteří netušili a asi dvakrát se ozvalo Czechoslovakia, ale to vzhledem k velikosti naší země nepovažuji za tragédii. 

0/0
18.10.2010 12:36

captain cook

Re: Naši turisti nejsou jenom zlí

jj

0/0
18.10.2010 14:55

bustese

Re: Naši turisti nejsou jenom zlí

Já jsem se momentálně přestěhovala do Itálie a ani by jste nevěřili jaké mám problémy s vyřizováním papírů. Kam vlezu nikdo nezná Českou republiku. Na městském úřadě vůbec nepochopila, že jsme součástí EU. V jejich databázi nemohla "nějakou čr najít..no bodejť, ona totiž byla pod Československem. Na letišti mně málem uletělo letadlo kvůli jedné paní na check - inu, když mi tvrdila, že na občanku smí létat pouze občané EU, a že mě bez pasu nevydá žádnou letenku. Hádala se se mnou celkem dost dlouho, dokonce se musela ptát svých kolegů, kde vlastně čr leží, ti samozřejmě byli hloupí jak ona. Dost mě to překvapuje, jak někdo v Evropě, skoro soused, neví, kde je čr...hlavně, když se vrátím do Prahy, tak v centru slyším převážně jen italštinu. Proto si nemyslím,  že ve světě jsme nějak proslulí neslušným chování.Pokud chci jet na dovolenou do ciziny a vybírám si hotel, tak dávám na hodnocení čechů, protože jsou dost skromní a nerozhází je, že v hotelu není výtah,závěsy či malý sprchový kout

0/0
19.10.2010 22:22

zluta-rozinka

nesouhlasím,..

.. moje zkušenosti jsou jiné, opačné.

obávám se,  že autorka se těžce vytahuje :-P

0/0
16.10.2010 21:34

von Schnitzel

Re: nesouhlasím,..

Nesouhlasit můžete, alestejně tím v pohledu na české turisty [>-]nic nezměníte.

0/0
17.10.2010 9:01

zluta-rozinka

Re: nesouhlasím,..

zažila jsem začátkem devadesátých let jednu rodinu v itálii, všchno jim bylo drahé a že se ti italové nestydí.., ale to byla jen výjimka, která potvrzuje pravidlo. v cizině se k čechům chovají stejně, jako se chovají k ostatním, to jen opravdu ti čecháčkové musí pořád plakat a kálet do vlastního hnízda.

0/0
17.10.2010 16:10

iuos

hmm

zajímalo by mne, jestli "paštikáři" taky hrozně moc pozorují a roky po dovolený řeší ty, kteří jimi opovrhují ;-D

0/0
16.10.2010 21:28

lolisek

lepěí se to

něco na tom je, ale lepší se to, jezdím každý rok do Rakouska na týden s Tui, a je to pohoda, neb žádní češi v hotelu nejsou, a služby jsou OK...ale spousta mladých jsou už naštěstí na tom jinak, jazykově vybavení, a pomalu není rozdíl od ostatních...jen s našima cestovkama je to podstatně horší...vloni na podzim Turecko s Firo, ale asi naposled....nejlepší dovča je na kole s malým baťůžkem, a pozná se toho nejvíc...:-)[>-]

0/0
16.10.2010 21:25

hawkeye91

myšlenka

je chvályhodná. Sice nic moc napsané, ale jinak, bohužel, pravdivé...

0/0
16.10.2010 16:42

falm

Re: myšlenka

NIc vam nebrani v tom sednout a napsat to lepe. Mozna Vas pak take "otisknou".

0/0
17.10.2010 10:49

Pedroacademy

souhlasím s autorkou...

Souhlasím pouze s tím, že by to měla autorka článku v diskuzi pořádně schytat. Hlavně za to, jak povrchně a jednostranně píše. Něco podobného bych nenapsal ani na základní škole jako slohovou práci, musel bych se propadnout hanbou do země.

0/0
16.10.2010 12:27

sent_items

Re: souhlasím s autorkou...

Já si myslím, že vono to tak, Pedro, docela často bejvá. Povrchní to nejni a jednostranný.. o tom ten článek je. že se vobčas my češi chováme jak hovada. A to su z Moravy, ale se tam taky řadim. Ne všichni, ale vo tom to tu zase nejni, že jo. A slohovku si napiš cvičně, tady do vo tom taky nejni (ano, to slovo se mi líbí, proto je tak často používám). Paní autorce posílám pusu. Jen tak. Ale vo tom to nejni.

0/0
16.10.2010 18:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.