Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Budějovic vypluly na Vltavu první výletní lodě

Na projížďky po řece Vltavě z Českých Budějovic až k jezu v Českém Vrbném a zpět vozí ode dneška výletníky dvě plavidla Českobritské plavební společnosti. Pravidelný provoz se zahájil díky středečnímu otevření nové Lannovy loděnice v Českých Budějovicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nerzhul

ty voe,

jaký miliardy? kde furt berete jaký miliardy?zatim se profinancovalo "jen" nekolik desitek milionu a ty ze 3/4 dalo eu. jsem z budejc a jsem pro aby se jezdilo lodickou. Teda pokud se i na dalsim financovani bude podilet eu. vsechny materialy ve kterejch je napsano i kolik se profinancovalo z čí kapsy je k nalezeni na internetu(na strankach mesta CB)

0/0
2.9.2010 11:02

Scarlett from Scottland

Re: ty voe,

já jsem taky pro, nevidím na fungování a ruchu na řece nic špatného a může to být do budoucna využito i jinak, než jenom na malé výletní parníčky

0/0
2.9.2010 20:44

mpixel

tunel !!!! Na obchvat kolem budějovic nejsou peníze !

Ale na zplavnění vltavy aby tam mohli jezdit výletní lodě za 100Kč pár km pro pár turistů, na to jsou miliardy !

0/0
1.9.2010 22:01

mpixel

Re: tunel !!!! Na obchvat kolem budějovic nejsou peníze !

;-O;-ORv!!

0/0
1.9.2010 22:01

mpixel

Re: tunel !!!! Na obchvat kolem budějovic nejsou peníze !

...jo a že to bylo financované z EU......jo když se lobuje více za lodní cestu, než za obchvat,  tak z EU  přidou peníze tam. Vivat turistická výletní loď, která za 100Kč proveze turisty Budějcema Rv

0/0
1.9.2010 22:13

Scarlett from Scottland

Re: tunel !!!! Na obchvat kolem budějovic nejsou peníze !

melete kraviny a nic o tom nevíte. Buď mohlo být tohle nebo nic.

0/0
2.9.2010 20:42

Scarlett from Scottland

Re: tunel !!!! Na obchvat kolem budějovic nejsou peníze !

vy nevíte z jakého fondu ty peníze byly, viďte? chápete, že to je fond EU pro úpravu vodních toků? to i kdyby se tady politici a zastupitelé stavěli na řasy, tak z toho silnici nebo obchvat postavit nemohli !! takže buď si mohli vzít tyhle peníze a vrazit je do řeky nebo jsme nemuseli mít ani vaši vysněnou silnici a ani řeku. A představte si, že někdo se splavněním řeky souhlasí 8-o takže někdo radost mít může.

0/0
2.9.2010 20:41

fanda357

Jak to dopadlo s tím vyšetřováním

toho Jihozápadního "orgánu" přes který se rozdělovali EU dotace? Před pár lety ten tok dotací přece úplně zastavili. Ale asi se to zahrálo do autu, jako vždy.

0/0
26.8.2010 20:24

Neldoreth

Vodní cesta kmotra Dlouhého

Tak se zase utopilo několik miliard ve Vltavě. Návratnost investice nulová, protože na udržování vodní cesty bude třeba vynakládat desítky až stovky miliónů ročně. To bude znamenat stálý přísun peněz firmám kumpánů hlubockého kmotra (Nedvěd, Mallát, Mach a spol.). A pozor, stavět chtějí až do Prahy, takže zase přijdeme o hezkých pár miliard, protože oni se k těm penězům dostanou krize nekrize. Přestože silnice v jižních Čechách připomínají oraniště, po Vltavě se do Prahy půjde dostat za 14 hodin.

0/0
26.8.2010 14:40

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Vodní cesta kmotra Dlouhého

R^ jj, to pedpisuju.

0/0
26.8.2010 20:48

Scarlett from Scottland

Re: Vodní cesta kmotra Dlouhého

oraniště v Jižních Čechách? vylezl jste někdy za hranice jihočeského kraje? tak teprve tam si vemte traktor !!Rv Ale je fakt, že záleží, kolik moc jste toho viděl ;-D z jedný silnice se toho moc nepozná :-)

0/0
27.8.2010 6:47

marauder2

Re: Vodní cesta kmotra Dlouhého

A co ze se do pRahy pujde dostat za 14 hodin?! Z bratislavy jezdi lidi do Vidne na letiste po Dunaji, trva to pres 2 hodiny a je to jen 60 km, a jezdi. Vsichni v plechovkach kvikate jak jsou silnice nebezpecny, mate tada alternativu jak to muze byt bezpecny, jo ale to by si zadecky museli zviknout na normalni cestovani, nez litat po silnicich 130 jen aby se nahnalo 5 minut!!

A hlavne, ted je ten projekt drahy a je jen pro civilni dopravu, ale je dimenzovan na 40m lode, zaocensky lodni kontejner ma 20m, co kdyz za 50 let nase deti zjisti, ze ten just in time je nemoralnost a klidne si na zbozi pockaj. Pak to pro ne bude jiz jen dulezita komunikace, kterou dostali za korunu. Videni sveta na tri dni dopredu je dost  slaboduche, takhle vnimaji zivot snad jen Indocesi!!

0/0
27.8.2010 10:25

mpixel

Re: Vodní cesta kmotra Dlouhého

na co narážíte? Na ekologičnost lodní dopravy? Uvědomte si že zplavnění a udržování stojí miliardy. A ty miliardy někde končí ! Zkuste vymyslet za co ekologického zaměstnanci a firmy své zisky a výplaty utratí.

0/0
1.9.2010 22:06

fanda357

Kdyby raději ty mld., co to stálo

raději věnovali na stavbu dálnic a rekonstrukci železnice. Jižní Čechy jsou na tom s dopravním spojením naprosto zoufale, nejhůř z celé rpeubliky. Ani dálnice, ani železniční koridor. Není snad jediný Budějčák, který by to považoval za něco rozumného. Všichni z toho mají akorát legraci. Samozřejmě - s výjimkou těch, co se na tom dobře nakapshovali.

0/0
26.8.2010 12:35

Scarlett from Scottland

Re: Kdyby raději ty mld., co to stálo

jsem rodilý Budějčák a se splavněním Vltavy a vrácení lodí a ruchu na řeku maximálně souhlasím!! Sice je pravda, že na dálnici stále jen čekáme a obchvat také. Ty miliardy co to stálo se nikam jinam dát nemohly. Čb na to něčím přispěly, ale většinou to bylo uhrazeno z Unie a ty peníze byli určeny přesně na tento účel. Na nic jiného z tohoto fondu být použity nemohly. Takže bylo jistě lepší toho využít, než nemít nic. Nechápu tu averzi vůči tomuto programu. A až přijde velká voda, tak tu tak moc nezaplačem. I nyní, co je koryto vyčištěno a prohloubeno již nebyl problém, jinak by se vylila voda, jako dřív.

0/0
26.8.2010 13:05

Neldoreth

Re: Kdyby raději ty mld., co to stálo

Jo, tím, že je to z peněz EU se ta zlodějna zdůvodňovala. Ale i v optimálním případě by na to šlo jen 30% z fondů EU a zbytek by musel jít z veřejných zdrojů ČR. Místo toho se samozřejmě mohl postavit obchvat nebo kus dálnice: problém byl ale v tom, že kamarád kmotra Dlouhého a bývalý ředitel pozemkového fondu Mach (z téhle funkce pomohl kmotrovi k obrovskému majetku) teď hačá na náměstkovské sesli na Povodí Vltavy. Čili aby se napapal i on, musela se stavět nesmyslná vodní cesta místo potřebných pozemních komunikací. Takhle vypadá nahá pravda.

0/0
26.8.2010 15:10

Scarlett from Scottland

Re: Kdyby raději ty mld., co to stálo

mno EU to zaplatila ze 70%

0/0
27.8.2010 6:40

mpixel

Re: Kdyby raději ty mld., co to stálo

nesmysl je i celá EU a lidé napojení na tamní úředníky, kteří ví jak EU podojit.

0/0
1.9.2010 22:10

fanda357

Re: Kdyby raději ty mld., co to stálo

jestli na tom nemáte osobní zájem, tak jste asi jediný, dokonce i Jihočeská si z toho (hoodně opatrně) dělala legraci. A jen na okraj - ty "dotace" nejsou nic jiného, než naše daně. A to nechci vědět, kolik se jich cestou - podnikatel - český FU - český rozpočet - evropská komise - evropský rozpočet - evropská komise - české ministerstvo - podnikatel - ztratí. ZA DALŠÍ nějak jsem si nevšiml, že by se Vltava prohlubovala i PŘED jezem. Takže až přijde velká voda, tak zase bude náměstí pod vodou úplně stejně, protože to tam nateklo přes Slepé rameno, Malši atd. To vyhloubení pod Dlouhým mostem možná ochrání Pražské sídliště (nebo jak se to jmenuje) - a to je ještě otázka. Takže ochrana před povodněmi je jen takový kec.

0/0
26.8.2010 20:22

Scarlett from Scottland

Re: Kdyby raději ty mld., co to stálo

a co vám konkrétně vadí? že se opět nenávratně neplacly peníze do silnic pro vaši plechovku? Vylezl jste někdy z Jižních Čech, pokud jste jihočech? si gratulujte, protože tak velký procento dobrých silnic nikde v republice nenajdete!! Jak jsem již psala, tuto akci asi ze 3/4 financovala EU a na nic jiného ty peníze použít nešly, na stavbu silnice by to těžko prošlo, když to bylo z fondu na úpravu vodních toků. I kdyby si to Budějce zaplatily celé, tak s tím budu souhlasit. Nejsem tak omezená, abych viděla jen na svý auto a na silnice pro něj. Něco mi říká i historie, tradice, vkus... Ale nevím, jestli o tom něco víte vy. PS: zbytečná rekonstrukce Lannovky za asi 90 mil Vám nevadila? To zase vadilo mně.

0/0
27.8.2010 6:45

marauder2

Re: Kdyby raději ty mld., co to stálo

Malinko mimo, ne?! I kdyz se pred jezem nebagrovalo, neznamena , ze ten jez tu vodu nepuisti, ale se rozlije na namesti. Prave, ze je ZA jezem kam tu vodu z PRED jezu poustet nedojte k zaliti namesti! A myslim, ze i na Hluboky si vydechli, kdyz jim ta plavebni komora zvedla stenu o temer 2m a idelalo to novou hraz , ze se to nevylilo na Zamosti. Lanna tohle mesto proslavil diky prvni zeleznici na kontinente a diky rejdarstvi po Vltave, nevim proc by mela byt reka zas. r a na jako odpadni kanal.

A nesmysli o dalnici si povidej detickam. Ve stredni evrope a snad obvzvlaste v Cechach je silnicni nejhustsi jiz od stredoveku - t.j. neni tady nemoznost dostat se z A do B jenom jedinou trasou. Jestli to myslis, vazne s plynulosti provozu, ta se maj cpat prachy do obchvatu mest a vesnic a hlavne oprva stavajicich cest. Aby se i po 2. tride dalo jezdit 100km/h jako v Rakousku. A hlavne 30% ceny dalnice je vykup pozemku, silnice 2. a 3. a i 1. jsou jiz staleti vykoupenymi pozemky.

0/0
27.8.2010 10:03

mamina2

Re: Kdyby raději ty mld., co to stálo

Ale do unijního rozpočtu tam ty peníze šly i z ČR. Ono je to hezké zaklínadlo, že peníze šly z EU, ale všimli jste si, jak často se z těhle peněz investuje do blbin, které by ze svého žádný stát nebo kraj nedal? Kdyby se z EU nefinancovaly tyhle blbiny, mohlo by se z nich financovat něco užitečnějšího.

0/0
30.8.2010 14:05

Scarlett from Scottland

Re: Kdyby raději ty mld., co to stálo

třeba co? zase silnice? Rv nebo dětský hřiště? Rv co ?

0/0
2.9.2010 20:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.