Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Naplánujte si výlet za jídlem a za zábavou. Restaurace, které stojí za to

U jídla se nemusíte nudit. Tradiční českou kuchyni si můžete vychutnat třeba ve valašském pivovaru v historické budově. V jiném pivovaru si zase uvaříte "vlastní" pivo. Restaurací, které nabízejí víc než jídlo, přibývá. Nabízíme tipy na zajímavé zážitky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

s(h)arka

Dětenice..

jednou jsme tam byly v kostýmech a když HOLOTO, řeknul takovej pohůnek našemu husarskému kapitánovi, zvedl ho pod krkem a řval na něj, že oslovit šlechtice tímto výrazem je podepsaný rozsudek smrti a postih majitele hostince...najednou si personál přestal hrát a cosi blekotal..o středověku a historii vědí kulový! Jen jsou sprostí a neurvalí, myslí si,že se tak lidi ve středověku chovali..je to velikej omyl.:-/

0/0
5.9.2010 6:00

vokoun6

Re: Dětenice.. nikdy více

Hlavně na můj vkus dost tlačí na pilu s cenami a dělají takové trapnosti ve stylu pražských taxikářů jako že jsme tam byli v sobotu odpoledne, najíme se a chceme platit. Než přišli s účtem tak to trvalo snad 20 minut, mezitím začal ten večerní program za který si účtují asi 150 na hlavu, takže v šesti lidech účet ztěžknul hned o 900 Kč.

Holt jsme v Čechách, kde vydělat teď hned a radši hosty naštvu tak, že už nikdy nepřijdou..

Ale údajně staro"česká! hospoda kam se dá dostat vlastně jen autem a jediné nealko pivo co nabízí je předražená Stella v 0.33 lahvích je opravdu ubohost.

RvRvRv

0/0
7.9.2010 18:32

Fiestak

Re: Dětenice.. nikdy více

Plně souhlasím. Rok od roku vyšší ceny ale služby nahoru nejdou. Rv Je to těžká komerčárna.

0/0
15.9.2010 19:38

Kaby12

Pivovarskej klub - adresa

V adrese WWW máte chybu. Vypadla koncovka .cz

0/0
26.8.2010 9:39

pan_kacena

...pamatuju jak jsme jednou v Detenicich

zkourili personal tak, ze nebyli schopni rict souvislou vetu - moc prijemny vecer to tenkrat byl...;-D

0/0
17.8.2010 19:16

petr_kkk

hospůdka u Štěpána

Vřele doporučuji Hospůdku u Štěpána.

http://www.biofarmavojetice.cz/hospudka.html

Musím konstatovat tam jsem se zatím nejlépe najedl. Jako předkrm jsme měli tatarák, hlavní jídlo: svíčkový biftek. Jako desert hovězí žebra ( velmi nás překvapila velikost - za 190Kč jsme dostali takovou porci, že jsme to nemohli vůbec sníst ). Všechno bylo výborné. Hned bych tam zašel, nebýt to až na druhém konci ČR :(

Ceny jsou dle mě nízké na to jak jsem byl spokojen. Klidně zdražit a přestěhovat na sever Čech :)

PS: Bylo nás hodně, jinak bych toho tolik nezkusil. Jo ještě musím pochválit výběr piva. Ale na rozdíl od toho jídla, je to čistě subjektivní, je to moje oblíbené.

0/0
17.8.2010 17:50

ODSCSSD

Re: hospůdka u Štěpána

Bohuzel u Stepana uz neberou ani rezervace jak maji natriskano R^

0/0
18.8.2010 11:52

wercza

Ad Dětenice...

Vy, co si tady stěžujete na způsoby, mluvu a jednání se zákazníky... proč jste tam vlastně lezli? Prostě jste byli zvědaví.... Vždy´t to je tak profláklé, že snad každý musí vědět, do čeho jde. Nám se tam líbilo, a řekl bych, že většině návštěvníků, kteří tam byli zároveň s námi, a řekl bych, že "zedníků" (jak níže podsouvají někteří jedinci), mezi námi bylo pramálo....

0/0
17.8.2010 16:52

.zq.

k čemu to je ...

... psát takovéhle články? Vypíchnout několik hospod z mnoha. Čím jste se při tom řídila? Vypsaným šekem?

0/0
17.8.2010 16:22

vvv1

Dětenice

Jj, Dětenice máme za rohem a opravdu nás nenadchlo, jak se ve "středověké" krčmě chovají. Máme názor, že to není středověká mluva, ale hulvátství a pochybujeme, že ve středověku spolu takhle mluvili. Na zámku nás nejvíce fascinovalo, jak se současní majitelé nechali namalovat na obrazy v pozici zámeckých pánů :-) No, každému se líbí něco jiného, že.

0/0
17.8.2010 15:33

Tři králové

Hotel Imperial v Ostravě

Restaurace VÝTOPNA v Praze na Václ.nám.-byl jsem tam s dětmi, jídlo nic moc, obsluha celkem v pohodě, hlavně tam šlo o to prostředí a to mě docela mile pobavilo. Líbilo se mi tam. Kde jsem se ale najedl vážně dobře je restaurace Hotelu Imperial v Ostravě. jedl jsem tam jen jednou vživotě, takže možná příští návštěva by byla zklamáním, ale dodnes vzpomínám na kulinářský zážitek a to je to nějaké tři roky.

0/0
17.8.2010 13:40

RAT

Pivo se vari

v Detenicich? Ja tedy slysel neco jineho ....

0/0
17.8.2010 11:39

fitzie

Dětěnice

byli jsme před týdnem a rozhodně se nevrátíme. ani do zámku s "programem pro děti" (na to, že je to stálý program na celé léto se snad mohli víc snažit s kulisami a kostýmy, takhle to vypadá, jako když to na vesnici dají přes víkend dohromady skauti), ani do hospody.

Nechat kolem baráku bordel, polámané věci a špínu, a prohlásit to za "stylové prostředí", to chce už hodně velkou drzost. 

Občerstvení v zámku pro mě byla kvalitou a cenami dostatečným varováním, abych se na "lahodnou krmi" v "hotelu" už nedala zlákat. chování personálu mě vyloženě odpuzovalo. kdyby aspoň skutečně nabízeli středověká jídla. Kaše, domácí chleba, ořechy, okopaniny, ovoce, maso. jenže to by zas dnešní člověk nejed. tak tam maj snad i hranolky.

jediné, co stálo za to, byl středověký jízdní turnaj. fakt velkolepá záležitost.

0/0
17.8.2010 8:01

Své dukáty věnuji na chudé psy

Ajeto - jednou a nikdy více!

Obsluha tragická, jídlo nic zvláštního, doba čekání na něj zato naprosto nadprůměrná.

Celkový dojem - jeden oběd (byla to nějaká rodinná oslava, kam jsem byl pozvaný) trval 3 hodiny - ale ne proto, že bychom si to užívali, ale proto, že tak dlouho trvalo objednání a roznesení jídel. A to nebyla ta putyka zdaleka plná. Bylo nás tam asi 12 lidí, a každý dostal jídlo v jinou dobu, jeden si ještě ani nezobnul a druhý už měl kafe....

0/0
16.8.2010 20:54

Nikanika

Klub cestovatelů

Kdo má rád orientální kuchyni, tak doporučuju Klub cestovatelů v Brně. Slušné ceny, dobré jídlo, příjemná obsluha a občas i něco navíc, třeba orientální tanečnice nebo výstavy fotografií.

0/0
16.8.2010 14:25

vvvv

Něco z Plzně

Purkmistr Plzeňský dvůr - Je pravda, že jsem tam už rok nejedl, ale kuchyně mi zrovna skvělá nepřišla. Nemá někdo jiné zkušenosti? Pivo naposledy bylo výborné, ale občas se taky nepovedlo. Z minipivovarů v Plzeňském kraji bych doporučoval spíše Modrou Hvězdu v Dobřanech (ovšem pouze na pivo, ne na jídlo) anebo U rybiček ve Stříbře.

0/0
16.8.2010 13:03

Matyseczek

Re: Něco z Plzně

Pukrmistr je luxusní pivovarská restaurace. Sice trošku dražší, ale jídlo si nemůžu vynachválit (byl jsem tam jen 2x) Jejich domácí knedlíky s gulášem byly bezchybný. Pivovar U Rybiček má výbornou pšeničnou 14ku.

0/0
16.8.2010 13:40

vvvv

Re: Něco z Plzně

Díky za reakci, tak tomu asi zkusím dát ještě šanci. Souhlas s bílou 14kou ve Stříbře, v Dobřanech teď mají také (už nastálo) pšenici, 11ka, doporučuji :-)

0/0
16.8.2010 13:45

miimo

Kam jeste v Praze?

Taky se mi v Detenicich moc nelibilo :-(

Zato v Praze jsem nasla spoustu jinych zajimavych hospudek - a zacala jsem si vybirat podle www.citypilot.cz, kde se hodne casto shoduji s nazory ostatnich :-)

0/0
15.8.2010 12:18

madla567

dobré pivo

Souhlasím s negativním hodnocením Pivovarského klubu a Dětenic.

Koukněte na www.nachmelu.cz a podělte se o své zkušenosti.

0/0
15.8.2010 12:10

mokrykcb

no pokud už jdu do restaurace

což bývá tedy opravdu výjmečně a jedině na cestách(i tam pokud možno raději třeba McD jeli v dosahu),tak mi stačí normální čistá nekuřácká restaurace s klasickým jídlem(minutky) za normální ceny! což je problém...naposledy jsem měl štěstí na obecní dům v semilech naopak

třeba v železný rudě to byl velký problém najit něco "normálního"

nějaké předražené speciality či výzdoba interiéru mi je naprosto putna!

0/0
14.8.2010 19:43

Jirka Hradec = Lovec Imperialstů

Pivovarskej klub je pasé

Ať žijou Zlý časy VR^

0/0
13.8.2010 23:48

opportunity

Zarazilo mě,

0/0
13.8.2010 18:02

opportunity

Re: Zarazilo mě,

proč u degustační restaurace nejsou ceny. Tak jsem koukla na webovky - menu 2.250Kč :-/

0/0
13.8.2010 18:04

AlisoViejo

Re: Zarazilo mě,

Za 7 chodu i s vinem to jde. Uz nejakou dobu se chystam navstivit Providence v L.A. - 5 chodu za $120, 7 za $165. Ale vzhledem ze jde o jednu z nejlepsich restauraci v LA, ocenenou Michelinem, tak to jsou dobre investovane penize.

0/0
14.8.2010 11:56

Jandik73

Re: Zarazilo mě,

Investované peníze? Skutečně si jste jistý, že chápete správně význam slova "investice"?

0/0
14.8.2010 15:46

hujersehlasi

Re: Zarazilo mě,

On to chape. Vy evidentne ne.

0/0
15.8.2010 23:16

Jarin123

Re: Zarazilo mě,

ekonomická aktivita spočívající v současném uložení finančních prostředků nebo koupi něčeho a očekávání budoucího zisku ;-)

0/0
17.8.2010 9:35

kafy

Re: Zarazilo mě,

;-D;-D;-D zlatá wiki viď :D

0/0
17.8.2010 11:56

Lukke-Luk

Re: Zarazilo mě,

Bože ty jsi vocas. ;-D

0/0
17.8.2010 17:06

Jandik73

Re: Zarazilo mě,

Je to možné, to nepopírám, ale mám pravdu. S tím prostě nic neuděláš.

0/0
18.8.2010 7:36

jyy

Navštivte také "U rybaříka" na nevodu nebo v Plzni,

V šipce 10

 301 00, Plzeň               tel. 602 226 972

 http://www.urybarika.cz/.

0/0
13.8.2010 12:50

verdikt_mat

Dětenice - propadák

Až uvidíte, za co tam platíte a kolik, tak budete plakat. Doporučuji vyhnout se obloukem!

0/0
13.8.2010 12:33

Lanai

Re: Dětenice - propadák souhlasím

Taky jsem z těch Dětěnic nebyla nějak unešena a ceny za tento druh jídla se mě moc nelíbily. Tam to  navštíví člověk jednou ale vracet bych se tam nemusela. RvA obsluha by měla trochu rozlišovat   a  s jakou věkovou kategorií hostů  mluví. S tou starší by neměli být tak ostří.

0/0
13.8.2010 15:04

f0rr35t

Re: Dětenice - propadák souhlasím

R^ tjn. Já jsem při krátké návštěvě vypozoroval, že stokilového plešatce nechají být (resp. bedlivě sledujou jeho reakce) a machrujou na ženský a děcka ;-D

0/0
13.8.2010 18:01

gregorika

Re: Dětenice - propadák

Souhlas. Lidi co dělají trochu do historie taky dost zaráží, jak může mít "středověká krčma" na jídelníčku krůtí maso, brambory, kukuřici a další skutečně dobové "jídlo".

Nehledě na to, že takovou mluvu si nikdo nedovolil ani v hospodě mezi spodinou. Dřív více než kdykoliv platilo: "Náš zákazník, náš pán".

0/0
13.8.2010 20:33

mokrykcb

Re: Dětenice - propadák

souhlas....kouknul jsem pouze na jídelák a rychle pryč - kotlík s chlebem za tři stovky...no to je síla:-(

0/0
14.8.2010 19:37

koizumigadaisuki

Vytopna

Tak s Vytopnou mam bohuzel jine zkusenosti. Obsluha pomala, nevsimava a neprijemna (chcete detskou zidlicku? Tak si ji najdete a prineste. Chcete detske menu? Tak to cisnikovi parkrat pripomente a on (pote co vy uz mate davno objednano)) ho eventuelne donese.

Jidlo prislo zvlast pro dospele a zvlast pro deti, takze malej snedl pulku meho jidla nez prislo jeho. Jidlo bylo studene. Detske menu pro deti nevhodne. Jidla vzhledem k prostredi nenapadita.

Vlacky vozi pouze piti. Behem navstevy se nam stalo, ze privezl k nam na stul pivo pro nekoho jineho.

Jidlo nedobre. Ceny neprimerene drahe. Jen na ty vlacky je pekne pokoukani.

0/0
13.8.2010 11:52

Mr. Datel

Re: Vytopna

Kterou máte na mysli? Brněnskou, pražskou nebo z Orlové?

0/0
13.8.2010 14:16

koizumigadaisuki

Re: Vytopna

Prazskou.

0/0
13.8.2010 14:39

Mr. Datel

Re: Vytopna

Dík, návštěvu brněnské plánuji (teprve asi 2 roky).

0/0
13.8.2010 16:53

koizumigadaisuki

Re: Vytopna

Snad tam poridite lepe. Me vylozene zklamala ta nedodelanost. Proc nejsou v menu specialni tematicka jidla. Proc se cisnik neda privolat pomoci drahy. Proc cisnici nemaji uniformy nadrazaku. Proc vlacky nevozi i jidlo. Muselo to dat tolik prace to vybudovat a pritom vubec nevyuzivaji potencial, co to v sobe skryva...

0/0
13.8.2010 17:28

Nikanika

Re: Vytopna

V brněnské Výtopně mě zaujaly jenom ty vláčky. Jídlo nic moc, poměrně drahé a dlouho jsem na ně čekala. :-( Je to škoda, protože ta restaurace má fajn atmosféru.

0/0
16.8.2010 14:29

Stará turistka

Re: Vytopna

To je ale škoda.... zrovna tenhle podnik mš zaujal. :-/

0/0
14.8.2010 12:21

Lucass

Cafe de Paris

Cafe de Paris jednoznačně doporučuju. Parádní atmosféra, příjemná obsluha a skvělé jídlo R^

0/0
13.8.2010 10:43

radio_svobodna_evropa

to je ale hnus, schvalne

sem to rozkliklnul abych se podival, co ze jste to tady redaktori vymysleli, a samozrejme jsem se nemylil, ve vsech slusnych novinacjh a na vsech slusnych portalech se placena reklama oznacuje jako reklama !  tak se podle toho milostive zaridte, idnesaci !

0/0
13.8.2010 9:39

Lucass

Re: to je ale hnus, schvalne

Ty musíš mít těžkej život ;-D

0/0
13.8.2010 10:44

tazi

Reklama... ?

Hospod je jako sr..ek

Nevim proč vybrali tyhle... ale překvapilo mě i to že vybrali něco mimo Prahu.

0/0
13.8.2010 9:31

ichta

Re: Reklama... ?

Ale zas tak nezklamali, treba výtopna zacala v Brne, kde uz je znama a dlouhou dobu, ale samozrejme je zde odkaz jen na novou pobocku na Vaclavaku (a jeste se otvira v Ostrave).

0/0
13.8.2010 10:07

Lucass

Re: Reklama... ?

Ono taky najít opravdu dobrou restauraci mimo Prahu, to je docela velké umění...

0/0
13.8.2010 10:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.