Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejlepší jídlo v letadle nabízejí Emirates. USA a Austrálie propadly

Vyhledávač letů Skyscanner zveřejnil seznam 10 aerolinek, které servírují nejlepší občerstvení na palubě letadel. Zajímavostí je, že do žebříčku se probojovaly jen asijské a evropské letecké společnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VěraH

hlas pro Emirates

Jsem velice ráda že Emiretes jsou první. V posledních letech si vybírám lety už jen s nimi a servis je bezkonkurenční. Myslím, že tento postoj má většina lidí létajících častěji a společnosti takových kvalit získají odměnou stálé zákazníky, kteří budou vyhledávat právě jejich lety.

0/0
10.6.2011 10:01

Atol

JAK SE TAM DOSTALA KLM???

Zajímá mě, jak se do první desítky dostala KLM. Párkrát jsem s nimi letěl na mezikontinentální lince a jídlo bylo v lepším případě tuctové, někdy naopak nestálo vůbec za řeč. Také se stalo, že na dálkovém letu všem cestujícím natvrdo bez ptaní naservírovali jediné jídlo, protože nebylo z čeho vybírat. Když se k tomu připadá, že posádky jsou typicky holandsky skoupé na alkohol tak výsledný dojem na TOP TEN ani zdaleka nestačí.

Naopak mě překvapuje, že se do tohoto seznamu nedostala Cathay Pacific. Sice jsem s nimi nikdy neletěl, ale od všech co tuto zkušenost mají jsem slyšel jen ty nejlepší reference.

0/0
7.6.2011 16:02

Highbury

Iberie

Já mám v tomto ohledu nejlepší vzpomínky na Iberii. Let z Madridu do Kostariky trval skoro 12 hodin, během ní byla dvě opravdu pořádná a hlavně dobrá hlavní jídla (vždy výběr ze dvou chodů), dvě střední svačinky, a pití nonstop. I když s Emirates to srovnat nemohu, s nimi jsem zatím neletěl.

0/0
20.3.2011 16:48

msg1@centrum.cz

Sri Lanka Arlines

Přece jen mám něco odlétáno. Ale v loňském roce mě nesmírně překvapila společnost Sri Lanka Arlines. Kvalita jídla i chuť , vynikající, možnost výběru ze dvou jídel. Ovšem největším překvapením byly k obědu skleničky  opravdu skleněné ! na nožičce a nerez příbor ! Vysoká kultura prostírání byla velice příjemná, nemluvě o krásných a milých letuškách v sárí uniformách. Tento let považuji za jeden z nejmilejších a nejkvalitnějších. O čistotě a vybavenosti letadla a toalet ani nemluvím.

Divím se, že nejsou zařazeny v první desítce společností.

0/0
14.3.2011 2:42

master19

Re: Sri Lanka Arlines

To proto, že téměř nikam nelétají...

0/0
15.3.2011 9:24

tzik.tzak

Turkish

Pro me ma nejlepsi catering Turkish Airlanes..

0/0
13.3.2011 20:07

asik

vzpomínám

na housku, také to bylo březnu a v i igelitovém obalu byla napsána trvanlivost do září. Zajímalo by mě, z čeho to bylo vyrobeno. Zde šlo o KLM

0/0
12.3.2011 19:42

syrsyrecek

Tož co?

Zase tu řešíte 3,14oviny;-(Tak řeknu starý a ta mi nasmaží šníclů,ta jak sem zvyklej,k tomu přihodí nějakej ten,kyslej okurek,půl bochňa chleba a může mi ňákej katéring bejt ukradenej8-oJo...a samozřejmě pár lahváčů ssebou a máte vystaráno na celou cestu;-D;-D Tak jakej pak problém s dlabancem na palubě éraR^

0/0
9.3.2011 12:40

Rubik1

Re: Tož co?

Letěl jste vůbec někdy v posledních 9 letech letadlem? Asi ne, jinak byste nesmysl s lahváčema nenapsal.

0/0
9.3.2011 21:22

Téma

Re: Tož co?

lítá soukromým letadlem tam si může lahváčů nanosit kolik chce!!

0/0
14.3.2011 14:14

nedo

Emirates ?

osobne letam casto. Dlouhe i kratke trasy. Souhlasim s evsemi, kdo tvrdi,z e Lufthansa je super na dlouhe, ale velmi spatna na kratke trasy. ne uplne souhlasim s Emirates. Obecne maji povest super aerolinek, ale myslim, ze THY, Jordanian(ve spolupraci s Austrian,s kterymi se nekde zaskakuji), Singapur ...jsou lepsi. A to nejen v jidle, ale i celkovem servisu. S Emirates jsem letela nekolikrat a naposledy to bylo tak hrozne, vcetne jidla, ze jsem se zdesila, kam se posunuli. Tudiz myslim, ze obecne se da rici, zalezi na tom, na co v tu chvili clovek narazi a i vyjimecne dobre jidlo muze zkazit neochotny personal.

0/0
9.3.2011 11:54

captain cook

Re: Emirates ?

IMHO Singapore si konstantně udržuje vysokou kvalitu už několik desetiletí.

0/0
9.3.2011 12:11

J i ř í

Trochu zavádějící.

Asi se článek týká jen dálkových letů (což tam není zdůrazněno). Bylo by dobré udělat podobnouu anketu i pro kratší lety po Evropě. Myslím, že např. Lufthansa by pak v první desítce nebyla.

0/0
9.3.2011 8:24

jakub7

Re: Trochu zavádějící.

Na kratke trate by to podle me vyhral Turkish

0/0
9.3.2011 10:18

Rubik1

Re: Trochu zavádějící.

A co takhle anketu pro kratší i delší lety po Spojených Státech? Aerolinky totiž vůbec žádné jídlo v ceně letenky už nepodávají. A to, co se dá koupit je ohřáté něco, co má trvanlivost aspoň měsíc, takže to raději cestující nekupují.

0/0
9.3.2011 21:24

REN_STIMPY

supr video !

Hodne toho napovi ;-D

0/0
9.3.2011 6:00

master19

Re: supr video !

;-D Jojo, po shlédnutí toho videa už mám úplně jasno.

0/0
15.3.2011 9:26

jirka696969

nejlepší BA, nejhorší United

za mě hodnotím nejlépe BA (míním jídlo, nikoliv jejich létající šrot), za nima pak ČSA, El Al...

Lufthansa nebo Alaska Air někde uprostřed, o něco níže Aeroflot...

a úplně nejhorší byly United

0/0
9.3.2011 1:05

Clayton

Re: nejlepší BA, nejhorší United

No, BA už ten jejich "létající šrot" dost dlouho nespadnul. Ve srovnání třeba s jinými aerolinkami, které mají daleko novější letadla... Takže radši ten "šrot" 747 osvědčené konstrukce s pravděpodobně docela kvalitním servisem. Jinak jídlo u BA považuji také za dobré (nikoliv nejlepší), dokonce se zlepšily i na krátkých letech. 

0/0
9.3.2011 9:26

jakub7

Re: nejlepší BA, nejhorší United

Jo dlouho, naposledy v roce 2008...

0/0
9.3.2011 10:16

Clayton

Re: nejlepší BA, nejhorší United

Jediná smrtelná nehoda BA se stala v roce 1976 - 63 mrtvých u Záhřebu (na lince do Istanbulu) - srážka s malým letadlem. To je docela slušný.

0/0
9.3.2011 19:05

jakub7

Re: nejlepší BA, nejhorší United

Ja jen reagoval na tvoji formulaci, ze jim uz dlouho nic nespadlo. Protoze posledni hull loss meli prave v roce 2008 :)

0/0
10.3.2011 5:43

royalmail

Re: nejlepší BA, nejhorší United

Jenze v roce 2008 se nikomu nic nestalo, takze bych to povazovala za velice stastnou nehodu. S BA jsem letela na Maledivy vloni a byla jsem velice prekvapena. Jidlo super a i personal byl prijemny.

0/0
10.3.2011 10:46

jakub7

Re: nejlepší BA, nejhorší United

Me je celkem jedno, za co to povazujes. Bylo to bravurne zvladnute crash landing.

0/0
10.3.2011 11:19

Cikánek

Na Aeroflot nedám dopustit !

Letěl jsem s ním 4x a naprostá spokejenost s jídlem ! Žádné náhražky, dobré porce - R^ V R^

0/0
8.3.2011 23:23

Jarmila 1

Na Emirates nedam dopustit

neletam dost casto, ale zato "dlouhe trate", tzn. Australie-Viden a vzdycky jsem nadmiru spokojena jak s obsluhou tak i s kvalitou jidla a piti. Navic maji nejnovejsi letadla, takze i pohodlnejsi.

Asie ma mozna jidlo kvalitni, ale letadla uz nejsou tak "ve forme", proto maji levnejsi letenky a kvalitni obsluhu.

Australske spolecnosti bych nevyuzivala ani kdyby byly letenky zdarma, je to silene. Kazdy tyden maji nejaky problem a o jidle ani nemluvim. Moje dcera s nima letela jenom jednou a nikdy vic.

To same ovsem tvrdi i o CSA, zelena sunka a pod. veci, fuj.

Takze taky se priklanim k Emirates!!!!!!R^

0/0
8.3.2011 22:56

captain cook

Re: Na Emirates nedam dopustit

"...Australske spolecnosti bych nevyuzivala ani kdyby byly letenky zdarma, je to silene. Kazdy tyden maji nejaky problem a o jidle ani nemluvim..."

Mluvíš v plurálu = "společnosti". Je jich  několik  a tvá dcera vyzkoušela jednu z nich. Jak můžeš napsat paušální odsouzení, když jsi s nimi neletěla a tvá dcera jednou? Vypadá to na  JPP a papouškování.

"každý týden nějaký problém" je přehnané tvrzení. Na rozdíl od tebe já vlastní zkušenosti mám, létám s Qantasem relativně často. Nejnověji včera, s jejich největším letadlem A 380 do Londýna. Nemohu si stežovat ani v nejmenším. S Emiráty jsem letěl 2x a souhlasím,že maji výborná jídla. Nadruhou stranu jejich A340 nemájí nejpohodlnější sedadla a 4hod let kdyžse ti vrýva sedadlo do oblasti pod kolenem je max.

0/0
9.3.2011 0:29

Jarmila 1

Re: Na Emirates nedam dopustit

aaaaaaa opet tady mame "brouka Pytlika", ktery vsechno vi lip. No muzu te ujistit, ze ano ja letela nekolikrat s ruznymi spolecnostmi a moje dcera s Qantasem. Letela sice jenom do Frankfutu a pak s CSA do Prahy a servis tam i zpet byl uplne stejny, otresny a to u obou.

Jestli te to taky zajima, tak ja vyzkousela nekolik napr. Jetstar, Virginblue a jeste kdyz letal Anset, to taky nic moc. Bud rad, ze mas s Qantasem jenom dobre zkusenosti a ze jsi tenkrat s nima neletel tim A380, kdyz jim bouchl motor. No, to ovsem nedavam za vinu spolecnosti, zato opravdu nemohla.

Co se tyka Emiratu, ja jsem s nima spokojena maximalne a dokonce i se sedadlama v A340, protoze si je bukuju na nete a vzdycky jenom tam, kde mi to nejvic vyhovuje. No a tobe kdyz to dela problem, tak si musis vzit bud "business class" anebo jeste lip "first class", tam se jiste "vejdes".;-)

0/0
9.3.2011 6:05

captain cook

Re: Na Emirates nedam dopustit

dostal jsem se ti zřejmě pod kůži, podle toho jak jsi vyjela. Okamžitě a bez váhání nazývat někoho broukem Pytlíkem jenom protože má v daném směru zkušenosti, to bohužel poukazuje na nějaký mindrák a touhu po jeho léčení napadáním jiných.

Servis během letu s QF do Londýna byl výborný, nedalo se jim vůbec nic vytknout, snad kromě toho ,že mohli přijít s lahvemi vody brzo po odletu se Singapore.  Všechny ostatní místní australské přepravce znám, i ty dřívější TAA a Ansett. Také mám zkušenost s jinými mezinárodními přepravci z Asie a Evropy a letěl jsem ve většině typů letadel ,všechny Boeingy  od  707 po 777, Airbusy 320, 330,340 a 380, MD80, DC9, Il-18  a 62 , De Havilland, Bombardier a dalsí malá letadla. Tak asi mám realistickou možnost srovnávat. Přinést do diskuze zmínku o incidentu s motorem u A380 když dobře víš, že to nebyla vina QF ale Rolls Royce poukazuje na hněv který  ti   zatemnil myšleni. Měla by ses jít léčit.

0/0
9.3.2011 12:04

captain cook

Re: Na Emirates nedam dopustit

PS Proti Emirátům nic nemám kromě dlouhodobého pohodlí sedadel v economy na A340. Na okraj: manželka má přítelkyni, která je manželkou jednoho jejich australského kapitána a tak víme i to, co neví běžný pasažér.

0/0
9.3.2011 12:16

Cocik

Re: Na Emirates nedam dopustit

Vis, kapitane, problem neni ani tak v tom, ze nejaky zkusenosti mas. Problem je v tom, ze se tady uz hodne dlouho k ostatnim chovas, jako by zkusenosti nemeli, coz je ne vzdy pravda. Ja treba s jejim nazorem na palubni servis QF souhlasim, a to je koneckoncu duvod, proc mam SQ KrisFlyer Gold (a v dohledny budoucnosti doufejme i PPS) a ne QF FF Platinum. 

0/0
9.3.2011 13:03

Jarmila 1

Re: Na Emirates nedam dopustit

jsem moc rada, ze nemam ten dojem jenom ja.R^

0/0
9.3.2011 13:44

captain cook

Re: Na Emirates nedam dopustit

no vis, Cociku, ja zas chapu, ze se ti nelibilo, kdyz jsem se navezl do tveho kamarada z Langkawi. Mas to ale marny protoze ja zas proste nemohu podporit chlubeni mensinoveho podilnika na batuzkarskem hotelu jak usazuje americke batuzkarske turisty vytahovanim kolik reci mluvi a jak je stara Univerzita Karlova. IMHO zadny solidni Cech si nepotrebuje takto zvysovat sebevedomi a zadny (spolu)majitel ubytovny dbaly byznysu a hosti se nesnazi sve hosty usazovat, aby jim dokazal jak jsou mali. To dela malym predevsim jeho.

Singapore Airlines? Uz jsem predtim nahore napsal o jejich konstantni vysoke kvalite. Jedinou nevyhodou clenstvi v SQ KrisFlyer je fakt, ze uctuji znacne vyssi taxy nez jini, kdyz chces chces pouzit jejich vernostni body. Napr kamos si vybiral KF body a platil za velmi podobnou trasu/ Star Alliance aerolinku o 250% vyssi taxu nez treba vybirani bodu od SAS. Jina aerolinka s nizsimi taxami jsou Emiraty.

 My osobne davame prednost clenstvi v ruznych leteckych skupenich.

0/0
21.3.2011 10:12

captain cook

Re: Na Emirates nedam dopustit

Mame clenstvi v OneWorld (pres Qantas)a Star Alliance (pres SAS), protoze se nam to tak vic hodi. Pokud si pamatujes nase debaty o Tahiti, nase letenka tam/zpet byla cast bodu nasbiranych letanim se spolecnostmi patricimi do Star Alliance. Moje momentalni cesta do Prahy je zase vysledek bodu nasbiranych s One World. Kdyz je nase domaci aerolinka, s niz letame nekolikrat rocne, clenem One World, byli bychom hloupi, kdybychom toho nevyuzili.

0/0
21.3.2011 10:25

Jarmila 1

Re: Na Emirates nedam dopustit

mne a pod "kuzi", moc si fandis.;-D Tim broukem Pytlikem jsem te nazvala proto, ze uz delsi cas sleduji "tvoje prispevky" a vsude mas "pravdu" jenom ty a nikomu jinemu za pravdu nedas.

Takze jsi na omylu. Jo a dik za "radu", vidim, ze uz jsi i "psycholog". Takze "prace vseho druhu co?;-D;-D;-D;-)

0/0
9.3.2011 13:43

captain cook

Re: Na Emirates nedam dopustit

"Co se tyka Emiratu, ja jsem s nima spokojena maximalne a dokonce i se sedadlama v A340....... No a tobe kdyz to dela problem, tak si musis vzit bud "business class" anebo jeste lip "first class", tam se jiste "vejdes"."

Nevim proc bys jinak takhle vybuchla, ze mam letet v business nebo first, kdyby te nestvalo, ze jsem si dovolil kritizovat neco na tvych milovanych Emiratech. Pritom kdybys byla mene splasena a pozorneji cetla, doslo by ti, ze je kritizuji jen za nepohodli economy sedadel u A340.

Mozna je ten problem u vice A340. Bratranec se prave vratil z USA (Air France A340) a mel naprosto stejny nazor. On, ja i moje manzelka jsme vyssi a stihlejsi postavy, takze nase sidlo sezeni sedi v sedadle nize a diky sklonu sedacky vzhuru jsou nase kolena vyse, nez u osoby mensi a s vice vypolstarovanym ehhhm pozadim. Proto se nam sedacka vic zaryva do oblasti stehna nez nekomu, kdo ma kratsi nohy a diky stedrejsimu vlastnimu polstarovani sedaci casti tela v ni sedi vys.

0/0
21.3.2011 10:41

captain cook

Re: Na Emirates nedam dopustit

Jen tak na okraj, v business jsem v A 340 take letel a samozrejme, zadne potize nebyly.

0/0
21.3.2011 10:45

I.G.Farben

Emirates dobrý

ale to jejich šílený skopový nemusím. Kdyby takhle bifteček dali ;-D

0/0
8.3.2011 22:34

I.G.Farben

 

...anebo řízeček ;-D

0/0
8.3.2011 22:38

jakub7

Re:  

Oboji davaji, akorat ne v economy..

0/0
9.3.2011 3:02

m4!_luke

Austrian?

Predpokladam, ze Austrian jsou duvodem, proc se Lufthansa umistila tak vysoko. A meli vzdy vyborne jidlo (economy), kdezto L je tezky prumer.

0/0
8.3.2011 22:31

kacinecka

Řekněme, že jsem taková malá letecká panna...

Můžete mi, prosím, vysvětlit, kam to furt všichni lítáte? Já si s celým

životem vystačím na jižní Moravě... To jsou dovolenky, nebo služebky či

co? 8-o PS: To není výsměch, já prostě jen fakt nechápu :-)

0/0
8.3.2011 21:52

Pussywagon

Re: Řekněme, že jsem taková malá letecká panna...

Tak te´d jsem si vlastně uvědomil že já jsem byl všude možně po světě, ale na Jižní Moravě ještě nikdy ne e : ) To je paradox ! ;-)

0/0
8.3.2011 22:16

Tom Hagen

Re: Řekněme, že jsem taková malá letecká panna...

Já jsem byl na Jižní Moravě až loni v létě. A předtím také všude možně   :-)

0/0
8.3.2011 22:26

síma25

Re: Řekněme, že jsem taková malá letecká panna...

Styď se, pussy;-) Jižní Morava je perla téhle země... Toho vína a sképků.. kouzelných pohádkových zámků, hradů a zřícenin.. kraj nádherných vodních nádrží, hustých lesů a hebkých kopců... A pořád spousta sluníčka a maloměstská atmosféra... a když člověka přepadne chuť na civilizaci, za hodinku jste ve Vídni na kávičce a sachru... Prostě sen:)

0/0
8.3.2011 22:37

síma25

Re: Řekněme, že jsem taková malá letecká panna...

Tak nevím jak ostatní, ale já na dovolenou jezdím, resp. lítám tak 4x ročně, takže v tom ta kvantita fakt není. Ale spousta služebních cest i do relativně blízkých destinací je prostě letadlem rychlejší a pohodlnější. Osobně kvůli práci cestuju nejčastěji po Evropě, ale než strávit půl dne v autě, prostě rači letím, i když od nás z Brna je to obvykle s přestupem. A třetí důvod proč jsme všichni tak rozlítaní je rodina a přátelé - možná máte štěstí že všechny své blízké máte kolem sebe - mimochodem jižní morava je super:), já to štěstí nemám, a tak mám sestru ve Španělsku, bratrance odženěného do Thajska, několik blízkých přátel v Kanadě, další partička žije v Řecku, kamarádka se provdala za švýcara, ale žijí v Cape Townu... A pokud člověk nechce zůstat jen u kontaktu přes FB a Skype, nemůže být líný a občas musí vyrazit aspoň na víkend do světa.

0/0
8.3.2011 22:28

Pussywagon

Lufthansa ?

Asi před týdnem jsem po jejich super vaječný omeletě proseděl na střídačku se sousedem let z LAX do FRA na haj*lu - hezky strávených 11,5 hodiny. O neochotnejch a arogantnich letuskach ani nemluve. Lufthansa - never more ! Blijící smajlík 

0/0
8.3.2011 21:49

terezav

mé zkušenosti

nejlepší: Swiss /transatlantický let/

nejhorší: ČSA snídaně v Business Class /zlatá bagetka v ekonomy - dřív měli ještě moc dobré čokoládičky, pak je ale zrušili; škoda)

0/0
8.3.2011 20:38

Cocik

...

Litam celkem dost (radove stovky tisic km rocne, nejvyssi status u Sky Teamu i Star Alliance) a s poradim vicemene souhlasim, az na Lufthansu. To, co nabizi v economy, neni opravdu nic moc. Jakz takz to sice dohaneji ve vyssich tridach, ale druhy misto pred Singapore Airlines je opravdu ulet. Aeroflot ma prekvapive velice dobrej catering, zvlast jidlo na dalkovkach v business class. Pokud by nekoho zajimalo, jak to vypada v praxi, mrknete do tripreportu na cesivasii.blog.idnes.cz. ... je tam toho pomerne dost vcetne exotictejsich veci typu prvni trida na vnitrostatnich letech v Cine, nebo business class Air France na Tahiti s polynezskou posadkou.

0/0
8.3.2011 18:53

saabunderground

davam palec nahoru

aerolinkam SA. Letel jsem s nima do Australie, a bylo to super. Jidlo nevyjimaje.

0/0
8.3.2011 18:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.