Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Deset tipů na nejúžasnější koupání v Chorvatsku

Noční koupání v Male Laguně na Mljetu. Přímořská pohádka v národním parku Zlatni rat. Pláž v Cavtatu při západu slunce. Inspirujte se některým z našich deseti tipů na dokonalé koupání na Jadranu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

perso

Jaký si to uděláš ..

S dovolenou, kterou jsem vždy pečlivě vybírala, ať již to bylo Chorvatsko, Slovinsko, Španělsko, Kréta, Itálie, Bulharsko,  Slovensko či u nás, jsem byla vždy více či ještě více spokojená, právě proto, že to byla moje volba /a nejsem přece blbec, který si vybral špatně/. Pochopitelně se mi někde líbilo více někde méně, nemám žádnou výrazně negativní zkušennost a mám potřebu měnit destinace. Ale rozhodně nemám sklony zevšeobecňovat.  Poskytované služby i chování jednotlivých příslušníků toho kterého národa mohou být i v rámci jedné země velmi, ale opravdu velmi rozdílné. Takž, ať si jede každý tam, kam chce a když se mu to nebude líbit, ať příště jede jinam, ale proč ta nevraživost?.

0/0
29.6.2010 15:03

certik_bertik

je to zajímavý

kamkoliv přijedete do choravatska, tak vám řeknou že v okolí je alespoň jedna z deseti nejkrásnějších pláží na světě;-D.

0/0
26.6.2010 15:54

PepekVyskoc007

Re: je to zajímavý

jo jo, vsechno je "Perla Dlamacie" ;-D

0/0
7.7.2010 15:48

milionář

Re: je to zajímavý

ty seš prostě šestákovej pepek ...! Rv  pomíjím ten překlep (to se stane i nám, inteligentním:-P), ovšem "proč by ti měli VŠUDE V CHORVATSKU říkat, že ta pláž je PERLA  DALMÁCIE? 8-o  Např, na Istrii, na Lošinju, v Opatii, ...?

Když nevíš, co je to Dalmacia, tak se neztrapňuj rádoby vtipnou poznámkou ...!

0/0
8.7.2010 23:46

akro

Hrvatska

Nejúžasnější koupání je nejet do Chorvatska ale jinam. Například Gargano, Costa Azahar, Faro, Cabo San Vincent, Thermalpark Tatralandia nebo Bešeňová, Királyfürdö.........

Na pláži je písek a ne betonové panely.Pokud jde o písek, je to skutečně písek a ne kamení. Do vody mohu i bez gumových bot.Cestou nedostanu 3x pokutu za to, že jsem na světě či za jiný, chorvatskému lidu krajně  nebezpečný přestupek. V restauraci mě neokradou, v obchodě mě neokradou, zmrzlinář mě neokrade, hoteliér mě neokrade.

Také jsem jezdil do Chorvatska. Dobří přátelé mě ujistili, že jsem wool. Nevěřil jsem jim a vykládal stejná dogmata, jako všichni, co tam ještě jezdí. Pak jsem to zkusil jinam. A? Do Chorvatska už nejezdím a jezdit nebudu. A to ani kdyby odvezli z "pláží" betonové panely, navezli písek a zavřeli všechny chorvatské policajty do basy.

0/0
25.6.2010 14:45

McTuzemák

Re: Hrvatska

Máš sice naprostou pravdu, ale českým troubům, kteří k HR zlodějům jezdí, protože nic jiného neumí, to stejně nevysvětlíš.

0/0
25.6.2010 20:26

IfčaX

Re: Hrvatska

Teda - chorvatská mentalita mě příliš v nadšení neuvádí, jejich úroveň služeb už vůbec ne. Ale ještě nikdy jsem tam neplatila pokutu a nikdy mě tam neokradli. Co že na vás měli tak spadeno?

Ovšem bez ohledu na lidi - k chorvatskému moři se s nadšením jezdí právě proto, že tam NENÍ písek... Já byla na dovolené "na písku" jen jednou - a myslím, že naposledy. Samozřejmě každému vyhovuje něco jiného. Mně nevyhovuje mít pořád vše obalené pískem, vytřepávat ho i s plavek a ve vodě nevidět na dno.

0/0
25.6.2010 21:49

year77

Re: Hrvatska

hele ifco nemudruj o nejake mentalite!

Myslis si ze ta tvoje ceska je v poho?

0/0
12.7.2010 17:41

IfčaX

Re: Hrvatska

??? Příspěvek byl snad o něčem jiném - a mentalitu jsem odbyla úvodním slovem, nijak jsem ji nerozebírala, ne?

(Když bych už o té mentalitě chtěla mudrovat - je u nich ten rozpor, že je to velice hrdý národ, který považuje pod svoji úroveň někomu posluhovat.. Což v souvislosti s tím, že poloha jejich země je předurčena k tomu, žít z turistického ruchu, činí občas problémy... Ale já o ní mudrovat nechtěla. :-) Naopak jsem tvrdila, že s většinou z toho, co se jim podsouvá, jsem se nikdy nesetkala.)

0/0
27.7.2010 9:41

a.je.to

Re: Hrvatska

Já písečné pláže nesnáším, takže pro mě je nejúžásněší koupání právě v Chorvatsku protože tam nemám furt nalepený písek na kůži, nepropadá se mi ten hnus mezi prsty, je tam čistá a čirá voda která není zakalená od písku, a doufám že nikdy v Chorvatsku ten hnusný písek na nádherné kamenité pláže nenavezou. Navíc v Chorvatsku nejsou jen betonové panely o kterých píšete a na všech zde vyjmenovaných 10ti plážích jsou nádherné oblázkové pláže nikoliv beton, mluvíte jen velice z maého přehledu a s velmi omezeným pohledem jako by Chorvatsko bylo jen jedna pláž, ale Chorvatsko je stejně různorodé jako ostatní země.. Osobně mě v restauraci v Chorvatsku nikdy neokradli, nikdy jsem nezaplatil policajtům pokutu za nic, a když už jsem něco porušil a byl při tom přistižen tak jsem se s Chorvatským policajtem vždy domluvil.

0/0
25.6.2010 22:26

a.je.to

Re: Hrvatska

Na rozdíl od Chorvatska v Itálii jsem zaplatit 2x pokutu jen na cestě, podobné dohadování s policajtem jako v Choravtsku nezafungovalo, v Restauraci mě taliáni okradli 2x a 2x jsem naletěl italským podvodníkům kteří na ulici nabízeli v podstatě žádné turistické služby za hodně peněz, nicméně na rozdíl od Vás jsem se poučil a Itálii jako vy Chorvatsko explicitně nevylučují, dokonce naopak stále rád jezdím do Itálie za památkami do historických měst ale pláž a moře stále zůstává pro mě jedině v Chorvatsku!

0/0
25.6.2010 22:30

McTuzemák

Re: Hrvatska

"moře jedině v Chorvatsku"? Škoda, takhle omezeným pohledem na svět si člověk dost uzavírá možnost poznání jiných, zpravidla lepších míst.

0/0
28.6.2010 15:03

PepekVyskoc007

Re: Hrvatska

Take bych rekl, ze "more jenom v HR" je pekna blbost. Ale rozhodne v porovnani treba s Italii je to nebe a dudy. Jak pisu jinde, mne uchvatil Egypt a verim, ze by se mi libilo i jinde v exotickych destinacich. Cista a tepla voda plna zivota.

0/0
7.7.2010 15:51

Anejka

Re: Hrvatska

Byla jsem u moře v Řecku, Itálii, Francii, Dánsku, Tunisku, ale stejně jsme vloni zas jeli po 6ti letech do Chorvatska, i když nás hodně lidí zrazovalo, že se tam pohoršili a že budeme litovat. Naštěstí se nic z toho, s čím se naši známi setkali na Istrii , kolem Omiše nepotvrdilo. Byli jsme naprosto nadšení.

Neznám krásnější ostrov než Hvar, výlet pirátskou lodí byl zas zážitek pro děti, cesta na horu Svety Jure byl adrenalin úplně pro všechny a tak dále.

Nikdo nás tam neokradl, jídlo bylo všude skvělé, moře parádní, chorvati VŠUDE příjemní a ochotní. Pro letošek tedy není co řešit, přestáváme experimentovat a jedeme zase do Chorvatska!!!

0/0
27.7.2010 9:20

captain cook

Re: Hrvatska

znam dost pisecnych plazi (ta nejblizsi je jen 3km od domu) a nemohu mluvit o vode "zakalene piskem".

0/0
26.6.2010 19:20

McTuzemák

Re: Hrvatska

Tohle je obvyklý mýtus cestovatelů typu "jezdím jen do Chorvatska".

Za prvé si naivně myslí, že v HR jsou, zatímco jinde nejsou oblázkové pláže, a tedy pokud jim vadí písek (což je u řady z nich jen záminka aby nemuseli přemýšlet o tom, kam jet jinam), musí právě a jen tam. Za druhé, jsou dvě země v Evropě, které se překonávají v tom, kdo nabídne ještě horší služby: Česko a Chorvatsko. Zatímco úroveň ubytování, dopravy, restaurací, infrastruktury na Slovensku, v Maďarsku, Turecku......už má značně vysokou úroveň, HR a CZ dál setrvávají na svých lowendových standardech a poctivosti "socialistického pingla". Obzvlášť o ubytování a pohostinství to platí dokonale.Možná i proto české socky HR tak milují. Za třetí, pátral jsem po důvodech, proč už v podstatě jen Češi tam masově jezdí, když většina EU míří jinam. Je to prosté: jsme hloupí češi, nemilující jakoukoli změnu,konzervy k pohledání, kterým je fuk, jak na ně místní hledí přes prsty a jak je berou na hůl. Paštikáři jezdí ke zlodějům.

0/0
28.6.2010 14:51

IfčaX

Re: Hrvatska

"Většina EU jezdí jinam"? Není to zase pro změnu mýtus cestovatele typu "nikdy bych nejel do Chorvatska"?

Proboha, proč by měl někdo hledat záminky, aby nemusel přemýšlet o tom, kam jet jinam? Jestli se mi někde líbí, tak tam jezdím... i bez záminky. A jestli se mi tam nelíbí, tak tam nepojedu a tím je to pro mě vyřízené. A nebudu si to potřebovat zdůvodňovat záminkami, že tam jezdí jen ubohé socky a paštičkáři... 

0/0
28.6.2010 15:45

PepekVyskoc007

Re: Hrvatska

Mne trochu pripada, ze jste s probudil nekdy v roce 94 pred valkou v Jugoslavii nebo nekdy kolem r. 2000, tedy nedlouho po ni... Tohle je vsechno "takoveto tlachani na klasicke tema" ovsem bez nejakeho "update" faktu. Treba jste si nestacil vsimnout, jako proc je mistama italu v chorvatsku u vody vic nez doma v Italii.. A ze tam driv z EU nejezdili proto, ze nemeli poradne silnice (resp. dalnice) a sluzby.... a hlavne ze tam jezdi cim dal vic prave "na ukor" CZ apd., alespon na ty mene "masove" destinace.  

0/0
7.7.2010 16:01

PepekVyskoc007

Re: Hrvatska

Souhlas na 100%! Mimochodem mne policajti ani nestaveli (po mnoha tisicich KM tam najetych), ale urcite se mi nelibil treba dlouhe useky snizene rychlosti, ktere koncily kdovidkde a svadely k seslapnuti rychlosti nebo vubec vselijak (ne)prehledne znacene useky s povolenymi rychlostmi.  Ano, dopravni znaceni a "uzkostlivost" tamejsi dopravni policie je zavada. Ale tohle uz je ted myslim lepsi s dalnicema, kde clovek neni tak ve stresu jako na plazive ceste pres Plitvice a pres spousty vesnic.

0/0
7.7.2010 15:48

milionář

Re: Hrvatska

R^ R^ R^

Přesně, jenže, to neználkovi nevysvětlíš ...! ;-€ 

0/0
8.7.2010 23:51

PepekVyskoc007

Re: Hrvatska

To je z prominutim trochu debilni nazor. 1) Napr. Gargano je sice hezke (dobre plaze na "valeni se jako veprik", super primorske jeskyne), ale voda je po vetsinou (objel jsem to tam dukladne cele) z vetsi casti temer nepruhledny zluty kal, snad od vapencoveho prachu..  2) Tatralandia - to je vtip? bezva zabava v zime, pekne solne cimry, tobogany apd apd. ale docela draha hlava-na-hlave, a hlavne to nema zrovna nic spolecneho s morem - ale je to nej aqua v CS 3) na plazi beton: to je problem HR, resp. hodne mist. Ale kdyby jste ho mel sjizdene vic, tak jednak najdete i piskove plaze, ale hlavne zjistite, ze treba kaminky ala Zlatni Rat apd jsou daleko  prijemnejsi nez pisek, ktery zaleze vsude. Navic ten beton je dany skalnatym pobrezim, kterte zase zarucuje prave kristalovou vodu na vetsine mist. Ja bych treba umrel nudouna kilometrove piskove plazi s pristupem od brehu po kolena k bojkam..

0/0
7.7.2010 15:42

PepekVyskoc007

Re: Hrvatska

Takze HR u mne vitezi jako automobilova destinace... nicmene pokud chci

super morsky zivot, cistou vodu (a otravne domorodce) pojedu do Egypta

nebo jinam Jeste chci zkusit to Turecko.

0/0
7.7.2010 15:42

Anejka

Re: Hrvatska

a pak stejně skončíš v Chorvatsku;-)

0/0
27.7.2010 9:22

milionář

Re: Hrvatska

můžeš tady napsat (bez google) , kde jsi v  HR byl, kdo a jak tě konkrétně okradl, za co jsi dostal ty pokuty, ...? 8-o

těžko, viď ...! ? trapné kecy někoho, kdo Chorvatsko nezná, kdo nezná tamní lidi a mentalitu, kdo není schopen "zapadnout" do místa, kde se nachází ...:-P

0/0
8.7.2010 23:49

alis

Chorvati stále nemají moje sympatie

a do Corvatska mě to neláká, když si uvědomím, že v jugoslávské válce zabrali celé jaderské pobřeží rpo sebe. Slovinsko má 40 km pobřeží, Černá Hora jen 7 km, Srbsko nic. Jen Chorvati  přes 1000km.

0/0
25.6.2010 14:25

obecní blb

Re: Chorvati stále nemají moje sympatie

to ovšem nijak nesouvisí s válkou v bývalé Jugoslávii...

0/0
25.6.2010 14:26

a.je.to

Re: Chorvati stále nemají moje sympatie

co to píšete za pitomosti? Ono na celém tom pobřeží žila většina Chorvatů a o pobřeží se až na malé vyjímky cca 60 km z těch 1000 km vůbec nebojovalo, bojovalo se o území ve vnitrozemí. Váš příspěvek je stejně stupidní jako kdyby Američan neznalý světa (ono je tam taková většina) řekl že nemá rád Slováky kvuli tomu že si po rozpadu Československa zabrali celé Tatry a Čechům nenechali ani kousek Tater!

0/0
25.6.2010 22:16

ferda brablenec

chorvati jsou liny veprici

jen brat prachy a (temer) nic za to .... byli jsme na potapeni na Verude, flasky nafoukany na 2/3, na jeden ponor rano mistni pitomec s lodi vubec neprijel

0/0
24.6.2010 10:52

cirostratus

Asi takhle:

kdo chce jet či letět do Chorvatska tam stejně pojede či poletí.I přes rady různých rádoby cestovatelských znalců.Pokud bude v českých palicích klíčit to,že když jsme z Česka,že nám mají všude utírat zadek a klanět se nám,že jsme se uráčili k nim přijet,tak kebude hezky N  I  K  D  E!!!!!

0/0
23.6.2010 21:43

cirostratus

Re: Asi takhle:

došlo k překlepu: ne kebude,ale nebude

0/0
23.6.2010 21:46

chruyeager

Dejte prosím do rubriky ´´cestování´´

i něco jiného než Chorvatsko. Vždyť nepíšete o vůbec, ale vůbec ničěm jinémRv

0/0
23.6.2010 19:36

a.je.to

Re: Dejte prosím do rubriky ´´cestování´´

z 25 článků na titulní straně rubriky o cestování jsou celkem 3 články o Chorvatsku, tak nevím jak jste přišel na takový nesmysl, že se zde nepíše budu citovat "o vůbec ale vůbec ničem jiném", jestli Vás článek o Chovtasku dráždí z 25 článku je tu 22 článku, které o Chorvatsku nejsou a Váš příspěvek je zcela nesmyslný a zbytečný, já takové ubohé komentáře jako vy u destinací, které mě nezajímají nepíšu ...

0/0
23.6.2010 20:11

akro

Re: Dejte prosím do rubriky ´´cestování´´

Socka to chce, socka to žádá. Pro českou socku je Chorvatsko země zaslíbená.

0/0
25.6.2010 14:47

Tyqua

Tak nevím asi jsem byl v jiném Chorvatsku

Fotky jsou krasne,popis uzasny,ale realita naprosto jina, vetsinu z tech mist jsem navstivil a nikdy vice Chorvatsko.

Zlatni rat - nejkrasnejsi plaz, nevim, no, precpano, hlava na hlave, neskutencny bordel, hlavne v lese a docela prudky vlez do vody. To mnohem hezci jsou neobydlene ostruvky, kde se da obcas najit naprosto prazdne zatoky s pisecnou plazi a cistouckou vodou...K tomu je ale treba jachta.

Jinak uroven sluzeb v Chorvatsku vubec neodpovida cenam, ktere pozaduji, chteji akorat oskubat turisty a nazdar.

More spatne pristupne, plaze vetsinou nacpane hlava na hlave. O sprchu nebo WC na plazi nezavadite a kdyz ano tak neskutecne spinave. Pro male deti jak se vsude snazi Chorvati propagovat naprosto nepouzitelne, ve vode pomerne hojni jezci,  kluzke kameny a prudke spady do vody.

0/0
23.6.2010 11:22

a.je.to

Re: Tak nevím asi jsem byl v jiném Chorvatsku

každý má jiný názor na moře, třeba já uvítám prudký vstup do vody a cením si ho! Chci totiž plavat a ne jak na přecpaných písečných plážích procházet se v mělčině celé stovky metrů mezi stovkami dalších turistů a pořád to mám jen po pas ...

Jak píšete, já skutečně jezdím do malých a turisticky neznámých míst v Chorvatsku, přecpáno nikde na plážích není a to ani v srdci sezony v srpnu a na služby v soukromém ubytování v malých městech nemám vůbec na co bych si stěžoval, skvělé služby a příjemní lidé. Mimochodem měl jsem tam ve skupině známých i malé děti 2-3 roky a všechny byli šťastné a ohledně ježku asi nevíte že ježek je zárukou čistého moře, ve špinavé vodě ježek nežije, takže osobně ho docela rád vidím!

0/0
23.6.2010 20:18

Tyqua

Re: Tak nevím asi jsem byl v jiném Chorvatsku

to ano, každý má rád jiné moře, já kvůli dětem preferuju opravdu pozvolnější vstup do vody a písek, kde se můžou děcka plácat a nemusím se bát, že uklouznout na kamenech a padnou do hluboké vody, nebo na ježka. Je možna pravda, že ježek značí čistou vodu, bohužel ale znepříjemňuje koupání právě dětem a mimochodem při mé navštěvě pláží kolem města Pula, kde bylo ježku až moc a ve vodě plavala spousta plastových lahví, igelitů, papírů apod, se mi to moc nezdálo jako čistá voda/pláž a to se honosí oceněním čistoty pláží.

Ale na plavání, potápění a klidnou dovolenou je super zajet si jachtou na opuštěné ostrůvky, to maj zase Chorvati super...

0/0
24.6.2010 11:00

a.je.to

Re: Tak nevím asi jsem byl v jiném Chorvatsku

rozumím ale vzhledem k ježkům jde o čistotu vody, nikoliv o to jestli tam něco na povrchu plave. A v tak velkém městě jako je Pula a při tak velkém počtu tiristů ani se nedivím že něco plave. Osobně Istrii neznám a ni se tam nechystám, Chorvatsko které znám já jsou právě tá malá městečka na ostrovech a to především v Dalmácii, sice ne na jachtě ale po apartmánech a jsem maximálně spokojen. Taky jsem po cestách po Chorvatsku narazil na řadu měst kam bych už nikdy nejel, ale také znám řadu měst kam se každý rok znovu těším a objevují nová a vždycky před dovolenou mám problém kam si naplánovat výlety

0/0
25.6.2010 22:40

McTuzemák

Re: Tak nevím asi jsem byl v jiném Chorvatsku

Hmm, na Capri blankytně modrá voda, dle přání písek i oblázky, nádherné potápění, úžasná úroveň služeb za rozumné ceny, poměr kvalita/cena daleko lepší než v Chorvatsku ale žádní ježci. Tak asi je tam proti zlodějům v HR tedy špína a hnus, no.

0/0
28.6.2010 15:00

kobis

Vučina

jedna z nej pláží je Vučina v Žuljaně na poloostrově Pelješac, ale chápu, že do tipů nejde zahrnout všechno...

0/0
23.6.2010 8:21

a.je.to

Re: Vučina

taková pěkná malá neznámá místa si schovej pro sebe jinak se ti tam nacpe řada dalších českých turistů kteří jsou všude furt nespokojeni a chtěli by vše zadarmo! ;-)

0/0
23.6.2010 20:19

McTuzemák

Re: Vučina

Nojo, májka z Kauflandu jistí skvělou dovolenou....

0/0
28.6.2010 14:54

a.je.to

Pakleni otoci

Osobně jsem byl na zmíněných Pakleni Otoci a moc se mi tam líbilo, nelepší místo kde jsem byl, daleko od civilizace, klid, nádherné průhledné moře, hezčí barvu moře jsem ještě nikde neviděl a místa na ostrovech všude dost aby jste si našli několik set metrů pláží jen pro sebe! Já toto místo volím na první místo v tomto výběru ...

0/0
21.6.2010 14:06

a.je.to

Re: Pakleni otoci

a mimochodem letos se chystám na zrovna pláž Zlatny Rat v Bolu na ostově Brači, jedu na toto místo poprvé a moc se tam těším. :-)

0/0
21.6.2010 14:12

MK12345

Re: Pakleni otoci

Nemáš na co se těšit. Je to nejstrašnější místo, které jsem v Chorvatsku navštívil. Na Bolu jsem byl jeden den a na tom zlatem rohu, nebo jak se to jmenuje jsem se ani nevykoupal. Když jsem se na pláž blížil od přístavu a se mnou průvody lidí jako dřív na prvního máje, tak mi to bylo jasné. Na pláži jedno lehátko vedle druhého v pěti řadách a hlava na hlavě, že ani nebylo vidět do moře. Vzdal jsem to, otočil se a šel jsem pryč. Rozhodně nedoporučuji.

0/0
21.6.2010 22:14

IfčaX

Re: Pakleni otoci

Bohužel souhlas... odevšad z okolí se tam pořádají jednodenní výlety. Jednou se tam zajet podívat a vidět, možná ano... strávit tam celou dovolenou by byl děs. My se tam tenkrát s kamarádkami otočily a vrátily se do městečka, kde jsme dobu do návratu lodi strávily couráním po městě, které se nám líbilo podstatně víc.

0/0
21.6.2010 23:12

a.je.to

Re: Pakleni otoci

já se tam taky chystám jen na jeden den na výlet, ubytovaní mám jinde v malé vesničce, do velkých středisek na ubytování nejezdím ...

0/0
22.6.2010 1:24

MPík

Článek

Ano, je to PR. S tím souhlasím. Ale vadí vám? Mě rozhodně ne. Já se rozhoduji stejně podle svého. A můj osobní názor: moře v Chorvatsku je čisté a zdejší pláže jsou nádherné. Zvláště více na jihu. Např. pláže v Řecku, Turecku či Itálii (tam co Češi většinově jezdí s CK) mě moc nenadchly. Rozdíl je v kvalitě poskytovaných služeb, ale to s mořem samotným moc nesouvisí. Kam se chorvatské pláže hrabou na ty na Ko Samui, Ko Phi Phi Le či v Karibiku, ale pro rodinu s malými dětmi je Chorvatsko super. A je velký rozdíl, jestli vyrazíte do velkého komplexu s all inclusive (brrrr, ani náhodou), nebo do příjemného a klidného privátu.

0/0
21.6.2010 13:27

promocomp

neustale dokola budu opakovat

reklama, reklama, reklama, vsechno ty blaboly co tady idnes pise jsou clanky na zakazku od cestovek  a leteckych spolecnosti, kdy si to uz nekdo konecne uvedomi, a reagovat na ne uz budu jen timto zpusobem :-/

0/0
21.6.2010 9:06

Muf007

Re: neustale dokola budu opakovat

Souhlasím s Vámi, jde o klasické PR. Sice maskované jako snahou upozornit na zajímavá místa, ale v podstatě jde jen o to nějaké Chorvatsko připomenout. Podle zpráv z kámošovo CK je v letošních prodejích drsný propad a tak se dělá co se umí, aby se lidé chytli. ;-D Jsem jen rád, že si stále více z nás uvědomuje nepoměr mezi cenou a kvalitou v Chorvatsku nabízených služeb. O urážkách Čechů jimž jsou místní ochotni donekonečna vyčítat vlastní zásoby ani nemluvím. K takovým Holanďanům či Němcům to chovají úctu, jejich konzervy jsou přece nepochybně něčím jiným než ty od nás :-/

0/0
21.6.2010 10:52

captain cook

Re: neustale dokola budu opakovat

panove, domnivate se, ze jste snad objevili Ameriku?

 Samozrejme, ze clanek je napsany s umyslem propagovat cestovani do Chorvatska! Tak se to totiz normalne dela v turistickem prumyslu v celem svete. Ackoliv je reklama produkt trzniho hospodarstvi, ani komousi se nevyhybali atraktivnim cestopisum ve filmu ci na TV, kdyz chteli ukazat turisticke krasy a podporit rozvoj turistickeho ruchu!

Normalne nejaka cestovka, aerolinka, rezort, hotel ci "komercni komora turisticke oblasti" zaplati reporterum cestu a veskere naklady, zaridi pro ne prima ubytovani a oni o tom napisi clanek s fotkami nebo natoci televizni porad. Potencionalni zakaznici se nejlepe presvedci fotkami nebo filmem z urcite oblasti. A proc to take nekomu zazlivat? Jak jinak se z potencionalniho zakaznika stane zakaznik skutecny, nez kdyz se mu nazorne ukazi prednosti vyrobku?Hlavne se nesmi zakaznikovi lhat nebo na nej udelat nejakou habaduru.

0/0
21.6.2010 11:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.