- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je to jen a jen byznys a přepravce si může účtovat ceny a poplatky jaké chce, když si myslí, že tím nejlépe svého záměru (čímž bývá zpravidla čistý zisk).
pokud se to těm rodinám s dětmi nelíbí, můžou letět s "konvenční" společností. u kohopak to bude dražší...???
moje zkušenost je taková, že když letím se zavazadlem, a nedejbože s přestupem, tak dobře koupená letenka od konvenční společnosti je v součtu výhodnější, než low-cost. ale jak říkám - je to jen a jen byznys a zákazník má plné právo volby
Jestliže musím letět z Prahy, tak je pro mne lepší jet autem. Do Prahy to mám 400 km.
s tím že "Evropa je malá na letadlo" bych tak úplně nesouhlasil - podle mě, pokud mám letiště "nadohled", je ta hranice mezi autem a letadlem cca. 500km (po dálnici). jistě, pokud to na to letiště je 100, neřkuli 400km, je ta hranice trochu jinde. ale rozhodně si nedokážu představit, že bych autem jel do Madridu či Londýna a moc pochuti by mi nebyl ani Amsterdam - bez ohledu na to, zda z Prahy, či z Třince
Od letosni zimy planuji, ze si kazdy bude moci vzit ZDARMA zavazadlo navic, pokud ho prinesou az k letadlu. Pisou to v poslednim vydani jejich palubniho magazinu.
a letenky budou prodávat podle váhy... tak stoupnout si na váhu doma ...a víte kolik bude stát .....vaše letenka.
jsem zvědav, kdy zavedou poplatky i za příruční zavazadlo, v USA už tento poplatek nějaký dopravce zavádí...
Je to fakt, se kterým letecká společnost seznamuje zákazníky. Každý máme možnost volby mezi jinými společnostmi. S RA jsem sice nikdy neletěl, ale kdyby se i přes tyto poplatky nevyplaatilo lidem s nimi létat, tak nelétají. Je sice hezké zaplatit za letenku cca 8.000,- Kč a mít zavazadlo "zdarma", ale není lepší zaplatit 2.500,- Kč a a za kufr připlatit 500,-? Nebo všem uživatelům letecké dopravy se jedná o limonádu zadarmo? Nic není zadarmo. Jestli se tato politika, kterou RA provozuje někomu nelíbí, ať s nimi nelétá. Ale musí na to mít....
realita je jiná. Jednak spousta lidí slepě věří všemu a s lowcostem poletí i kdyby to mělo stát 2xvíc než s normálními aerolinkami. Pak také (samozřejmě záleží na termínu letu, zaplnění letadla a termínu zpátečního letu) nestojí letenky po EU vždy 8000, ale často je lze v akci nebo poslední místa sehnat i za méně než polovinu. Tím neprosazuji "vysokonákladové" společnosti na úkor lowcostů, ale je rozumné používat mozek. A ten mě osobně říká: od ryanairu se drž v bezpečné vzdálenosti.
Copak Ryan je něco jiného než meziměstská hromadná doprava? Létající autobus. Nic jiného od něj nečekejte, protože ani nedostanete. A nikdo vám nebrání si zaplatit jinde o deset, patnáct tisíc více, pokud vám to za dvouhodinovou cestu stojí. V čem je problém?
Letenky pod 5 EUR u Ryanairu už nebyly půl roku a pravděpodobně už nikdy nebudou. Poplatkům se dá vyhnout - založit si účet další účet u správné banky (vedení bez poplatků, ale založení vyžaduje čas), letět jen s příručním zavazadlem,...
Mě Ryanair vyhovuje, za pár korun se dá poznat Evropa, Maroko, Kanáry.
Ryanair?? Největší letecká společnost je Air France/KLM.
Jo, to je. Taky nejhorší. Tedy hned po ČSA.
Ukazuje se, že Ryanair se skutečně řadí k těm, s nimiž není rozumné mít cokoli společného. Bohužel jsem na základě zkušeností z minulého týdne k společnostem hodným ignorování musel zařadit i KLM. Mrzí mě to, ale chovají se tak, že si mé peníze nezaslouží. Detaily jindy a jinde.