- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
od rychlostni padesatky je to cca 3 kilometry... ale nestoji to za to, mnohem zajimavejsi je hrbitov ve Strilkach, (kousek od Korycan)
Nějak nechápu proč to chtěli tahat přes Chřiby (a dokonce přes Brdo), současná varianta přes Vyškov mi přijde mnohem lepší...
To autora článku nenapadlo, že ty mosty jsou myšleny pro zvěř?
Kam se dnes hrabou na jednoho z největších moravských podnikatelů.
Kde jsou Ti lidi...dneska....kam se clovek podiva..vize zadna..jen hrabani pod sebe a pro sebe...ach jo..snad to vyhnje..a bude dobre..
vizionáři určitě jsou i dnes... ale jsou spíš znechuceni tím, co by museli vše udělat pro prosazení svých vizí... často se zastaví už u prvních úřednických dveřích
tak jdou jinam
Ty stoji absurdni penize, nebot je nikdo neplati ze sveho, jsou projektovany podle potreb lobbystu a pro jejich zpoplatneni se postavi dalsi absurdity za nasobky realnych hodnot. A tak to mame se vsemi moznymi statnimi investicemi - stat je nejhorsi hospodar a jedine co je treba, je zruseni drtive vetsiny jeho pravomoci, ktere slouzi jen k tomu, aby byly zneuzivany ve prospech fasistickych drzitelu kapitalu - velkych subjektu.
Fašista nemůže být přeci držitelem kapitálu, když je to odštěpený socialista.
Po první, ale ještě i po druhý válce jsme se mohli stát světovou velmocí ....
A místo toho jsme už přes půl století v bolševicých výkalech ....
Zajímavé je, že Nacismus nás ekonomicky vlastně zakonzervoval, to teprve komunisti z nás experimentama vožralých rusínů udělali duševně i fyzicky vypálenou zem ....
Pravdou je, že nebýt 2.svět.války, měli bychom dálniční síť kompletní už v 50.letech, jako jedna z prvních zemí na světě. Hlavně lidi nevěřte často omílanému tvrzení, že nebýt Němců, dálnice by se u nás stavět nezačali !!! Nebo, že kdyby válka trvala ještě nějaký rok díle, měli bychom dálnice hotové. Právě naopak, Němci při okupaci naše dálnice významně omezovali - hlavně u Prahy. Zatrhli rozestavěný dálniční okruh a nařídili stavět dva dálniční průtahy západ-východ a sever-jih. Komouši se toho chytli a částečně v německé trase vznikla Jižní spojka. Navíc kvůli válce byla stavba dálnic zastavena, protože nebylo z čeho stavět. Po válce se staveniště rozkradla a soudruzi brali dálnice jako zlo západu.
Sice Bata navrhoval, ze se musi postavit paterni silnicni komunikace CSR, ale trasovani zvolil docela jine, nez je to, co se po Mnichovu zaclo stavet a co potom bud bylo pouzito pri stavbe D1 (vetsi cast useku v Cechach), ci opusteno (Chriby, Zelivka).
Přesně tak, nadpis by to chtělo změnit. Víceméně se ale právě Baťa zasloužil o výstavbu dálnic u nás. Stát se stále nemohl rozhoupat a tak Baťa nakonec začal stavět tzv. zkušební úsek dálnice, čímž vládu zostudil a stát začal plánování dálnic brát vážně.
nezrealizovalo a nebo v tomto obdbí zkončilo,ať už silnice,či železnice a kolikrát to byly projekty keré předstihly dobu,dnes už bohužel zbyly jen trosky
co měl vect na Laby,stále omezuje některé obce,neboť území v jeho trase je blokováno