Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kohútka: malé a milé středisko v Javorníkách se super černou

Zas tak malé ale není. Přímo na slovenských hranicích kousek od Vsetína či Nového Hrozenkova najdete téměř sedm kilometrů sjezdovek. Z výšky od 715 do 913 metrů nad mořem tu padá do údolí 10 sjezdovek, z nichž nejdelší Vranča má 1600 metrů, a šest vleků včetně moderní čtyřsedačky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IrenaB

nesouhlas - pokračování

Byli jsme velice, velice překvapeni. S itálií nechci srovnávat, je to nesrovnatelné,že je ten článek velmi dobře zaplacená reklama, nebo autor nelyžař, to je fakt.Že se tady čertí nadšenci co přiložili ruku k dílu to naprosto chápu.....protože když z "vesnické" pomy a 300 m dlouhých sjezdů se snaží udělat tohle, tak to jejich chválení se chápu. ALE neměli by ti zapálení zapomínat, že je tvrdá konkurence a bohužel i lidé nejsou líní zajet si bars kde, takže by měli zmobilizovat své síly a vše dát do pořádku a určitou úroveň bo např. nás už tam hooodně dlouho nikdo neuvidí, jak říkám b o h u ž e l....... A to jsem pominula  ten až otravný personál na Kohútce, kde to bylo celkem fajn i jsme se dobře najedli, ale když během hoďky slečna přišla a snad 20x se zeptala co si ještě dáme, to mi věřte, že jsem se až divila, že ju nechytil některý z chlapů pod krkem-))Co Vám radím? Rozhodně zkuste a uvidíte, ale nečekejte zázraky-) Jinak nám se osvědčily Makov,Ramzová i Machůzky,Bílá..

0/0
15.2.2010 9:40

IrenaB

nesouhlas

Byli jsme včera na Kohútce. Je mi líto těch lidí, kteří se pro inovaci nadchli - sehnali prachy, udělali, dělají hromadu práce, ale musím říci BOHUŽEL...bohužel hrůza... Pominuli malinko krkolomější převoz "skibusem", pomalou sedačkovou lanovku - čekala bych krásné sjezdy - krom černé,která však nepasuje všem,stojí ostatní za prd - ten přejezd vlevo na červnou, krajem pod silnicí v břehu, šířka snad 2 m,do protivky auta, no to jsme nepochopili - prý není sníh -)) A kdy jindy, když ne teď? To je jako sjezdovka?? Nechápu proč když dole je již odstavné parkoviště a skibus v provozu, proč se cesta neuzavře a z části silnice neudělá tedy napojení??? Modrá sjezdovka je velmi diskutabilní - ten konec je snad modře označen jen proto, aby když to chudák bojácný sjezdař na mapě uvidí, aby se v klidu do toho dal, ale obávám se, že v závěru bude v šoku -) Já jezdila na černé, kde zas bylo pod vrcholem plno jakéhosi kamení, kde se vzalo netuším....

0/0
15.2.2010 9:28

Host

Jo...vynikající..

Vynikající - končil jsem se sjezdaření někdy za minulého režimu a jezdil i tam..Tak za 5Okč a částečně vylézal i po svých, víc jezdila děcka..Tuto zimu skoro denně na běžkách na okraji města do polí a samozřejmě gratis..Ať žije zima, zvláště když se vydaří..

0/0
3.2.2010 16:59

Host

Na konci světa

Diskuze o tomto středisku mne zaujala a vyjel jsem se podívat. Sněhu je dost, ráno mne vyvezl skibus k lanovce, svahy byly upraveny, černá skvělá , červená tak za 3, hlavně ten příjezd a zbytek ok. Je vidět hodně peněz a práce, aspoň tady na konci světa něco máme. R^

0/0
3.2.2010 15:43

Host

Cervene sjezdovky

Docela me prekvapila ta cervena sjezdovka kolem silnice, tohle bych rozhodne sjezdovkou nenazval.

Ta dalsi cervena sjezdovka ktera vede ze SPARTY, ta me taky prekvapila hned jak se predemnou objevila silnic (malem sem jel dolu na nejake oktavce) , a od silnice sem musel jit asi takovych 60 metru pesky Rv, po cervene sjezdovce.( trochu ulet).

 Jinak nejakej typek (vypadal ze je soucasti vleku, a uvadec na parkovisti) peknej trouba.Dva konflikty s nim me stacily.

Sutry byli fajn, aspon sem si zaklickoval.

Jedine co me bavilo a nemam vyhrady je obsluha na sparte R^, byla super.Taky jsme tam stravily vetsi cast dne.

0/0
2.2.2010 19:02

Host

Re: Cervene sjezdovky

JJ. Nejlepší byla hospoda Spartak, velice příjemná obsluha, super ceny, dobra kyselica....... Jediné pozitivum na Kohútce, tak těm barmankám aspoň přidejte, aspoň oni Vám dělají jméno

0/0
2.2.2010 19:09

Host

Re: Cervene sjezdovky

Jo souhlasím a hlavně ten slizký vedoucí, ten je fakt super!

0/0
3.2.2010 15:37

Host

Snowboardisty utlačujííí

Byla jsem ted na Kohútce a musím říct, že přístup provozovatelů je šílený. Ti papaláši co stojí u vysedání ze sedačky jen uráží snowboardisty a nadávají jim. Mého kamarada tam seřval, při vystupování ze sedačky za to že spadl... Spadl kvůli lyžařce , která mu vjela do stopy. Nechapu jejich chování. JO a vymažte si označení červené sjezdovky, nechápu co to má společné se sjezdovkou??? Katastrofa ve všem, zachraňuje je tam akorát ten zbytek krásné přírody.Rv

0/0
2.2.2010 18:48

Host

Re: Snowboardisty utlačujííí

Až Ti někdo z nás normálních lyžařů vjede na záda, tak se budeš divit. Jenom chrápete na sjezdovce a děláte bordel.;-O

0/0
3.2.2010 15:40

Host

Čtyřsedačka na Kohútce

Musím souhlasit s minulým příspěvkem, taky jsem byl vyzkoušet novou čtyřsedačku a opravdu to byla správná volba. Čekací doba cca 6 minut, výborný skibufet u horní stanice a sjezdovky, které měly technický sníh výborné. Ostatní průměr, ale nikdo tam nemusel jezdit, neboť bylo dostatek místa na vysněžených sjezdovkách. Kdo to nepozná, jeho problém, i skiservisy musí vydělat aby žily.!!

0/0
2.2.2010 14:06

Host

Velká sjezdovka

Byl jsem o víkendu na Kohútce a můžu Vám říct, že tak jak vypadá Velká sjezdovka nyní, tak ještě nevypadala nikdy. Famózně jsem si zalyžoval a určitě přijedu znova. Je vidět, že se kroky ubírají správným směrem, neboť dostatek technického sněhu a úprava byla bezchybná. Je vidět, že člověk , který upravuje ví co dělá, protože mu není co vytknout. Idioti, kteří přijedou na kopec v poledne a rozčilují se, že není upraveno, tak musí jezdit dřív. Samozřejmě jsou vidět i drobné nedostatky - příjezd na Rundu, přejezdy cesty ..., ale u mne určitě převládají pozitivní pocity. Fandím Vám a nenechejte se odradit ublíženými a závistivími řečmi. R^

0/0
2.2.2010 14:00

Host

Srovnání?

Před 3 lety jsme si oblíbili Karlov (Jeseníky). Přestalo nás to tam bavit ze 100 x níže uvedených důvodů: Absence kvalitního ubytování, služeb aj. Před 2 lety jsme jezdili na Figuru na Praděd. Cena/úroveň služeb/lyžování - nic moc. Loni jsme zase jezdili na Č. Sedlo. Hotel slušnej, lyžování perfektní, fronty minimální. Ale: Dát 10000,- Kč za víkend/rodina je šílený. Za měsíc se chystáme na 4/5 dní do Alp a kalkulace je cca 35 000,- Kč. Takže je to težký, ale cokoliv je lepší, než sedět doma.

0/0
2.2.2010 11:46

Host

+

........pozval jsem jednou své přátele na ubytování a lyžování na Kohutku.......; už to nikdy neudělám........; na tomto středisku už nejde o návštěvníky a lyžaře jako před lety; škoda ...měl jsem ji rád

0/0
2.2.2010 10:51

Host

!

No Kohutka je fajn, jen obsluha má toho asi někdy hodně tak moc příjemná není a tvrdit že na kohutce je sníh pořád to je blbost. Letos nejeli když všichni okolo jeli a loni to taky nebyla moc hitparáda. Každopádně prostředí hezké, svařák dobrý....

0/0
2.2.2010 10:20

Host

Re: !

Špatná obsluha? Zkuste Brannou v Jeseníkách (terény vhodné především pro děti, ne pro závodníky). Jezdíme tam kyždý rok. Šlepraři nám nakládají děti na sedačku od 9 do 20 hod. A úsměv či vtípek nikdy nezapomenou. A večer se třeba potkáme v hospodě.Paráda.

0/0
2.2.2010 11:49

Host

Re: !

Šlepraři nám nakládají děti na lanovku - to je snad taková samozřejmost že to nebudu ani zmiňovat. Dobře že už většinou i u nás. Na Ramzové to tak loni nebylo. Už tam pochopitelně nepojedu.

0/0
2.2.2010 11:56

Host

PR článek a autor tam nejspíš ani nebyl

Byl jsem na Kohútce tento víkend. Ze šesti vleků jely jen čtyři. Kohútka, Barborka, Malá Kohútka a Spartak. Lesní poma a Seník nejezdily. Z čehož lyžovat a jezdit se dá tak maximálně na černé, modrá okružka a na dětském svahu Malá Kohútka). Pro úplné prcky je Barborka. Spartak nic moc a ještě nakloněný doprava. Upravenost nic moc. Odpoledne led a kameny.

Sjezdovka „Runda“ není sjezdovkou. Polovina se jede po náspu silnice (šutry, díry, led) a druhá přes neupravovanou louku (nahoře šutry, místy vyryté až na trávu).

Služby katastrofa. Jezdil jsem na sedačce s malými dětmi, jedno jsem musel zvedat, samo nemohlo nasednout. Vlekař ani jednou nepřibrzdil. Při vysedání totéž. Na výjezdu z lanovky led. Lidé padali, hlavně snowbordisté a děti. Obsluha se na to dívala, ale že by přibrzdili lanovku, zkusili led rozbít anebo na něj naházeli nějaký sníh, tak to ne. Skupina jich stála bokem a tipovali kdo spadne a bavili se tím.

Stravovací kapacita malá, obsluha děsná. Jídlo dobré, ale předražené.

0/0
2.2.2010 8:10

Host

Kdo sem píše?

Vypadá to, že někdo z Javorky je na Kohútku naštvaný a pomlouvá. Kdo tu kecá o penězích z EU, tak si je může klidně sehnat, když je to tak lehký.

V hospodě je plno a sedačka jezdí po čtyřech - to někomu vadí. Všechny stavby za půl roku, od jara do zimy - zkuste si to.

0/0
1.2.2010 23:25

Wildbach

Srovnatelné a nesrovnatelné

Zdravím. Srovnávat Alpy a české hory z hlediska přírodních podmínek, potažmo délky a množství sjezdovek, samozřejmě není možné. To je jasné, v tomto české hory nemohou konkurovat.

Ale v kvalitě služeb - úpravě sjezdovek, ochotě personálu, úrovni stravování, cenách služeb a skipasů, kvalitě a ceně ubytování by konkurovat možné bylo. Bohužel tomu tak není. Lyžařských areálů je  u nás málo, lyžařů, kteří si nechají líbit cokoliv hodně. Chybí tady prostě a jednoduše konkurence a to je pak těžké. Protože pronajímám apartmány v Rakousku, na vlastní kůži jsem poznal, jak konkurence ostatních ubytovatelů nenechá nikoho usnout na vavřínech a motivuje k poskytování stále kvalitnějších služeb, k vymýšlení konkurenčních výhod atd. Snad to přijde i k nám.

0/0
1.2.2010 22:18

Host

Břeclav

Po otevření dálnice od Schricku to máme od nás z Břeclavi na nejbližší alpskou sjezdovku hodinku a půl cesty - tak u nás je volba jasná :-)

0/0
1.2.2010 21:00

Host

Re: Břeclav

Blizsi popis by nebyl?

0/0
1.2.2010 21:34

Host

ne Kohůtce

Dobrý den všem ..kohůtka jedním slovem katastrofa a názorná ukázka toho jak se mrhá s penězma z evropských fondů..800metrová sedačka je naprostý výsměch a zasněžovací systém ,který nezasněžuje je vrcholem všeho...toto středisko bych rozhodně nikomu nedoporučoval!

0/0
1.2.2010 20:21

Host

Vlastní zkušenost

Neustálé diletantství. Neschopnost pořádně upravit svahy. Jediné oprvadové lyžování v regionu na Bílé, i když také zastávám názor, raději 2x za zimu do ALP než 10x u trapáků v CZ. Se to snad nikdy nenaučí, nebo snad ti lidé poskakující kolem zdejších sjezdovek nikdy v těch Alpách nebyli? 8-o

0/0
1.2.2010 20:16

tnx

Re: Vlastní zkušenost

Nesouhlas. Ja jsem vloni v breznu "objevil" Pustevny. A uzili jsme si lyzi az az. Hlavne s dcerou, ktera se uci jezdit. Kdyz se chce jen tak projet, tak 5km Knizeci cesta je uplne idealni volba. A nahore se da docela dobre najist.

0/0
1.2.2010 21:13

Host

Re: Vlastní zkušenost

Tak, bohužel, Pustevny dost pokulhávají co se týka kvality sjezdovek. Jde jak o jejich sklon tak o kvalitu upravy. Konkurovat by mohla Soláň, kdyby ovšem měla dost vody na zasněžování. Tam kdyby se ty prachy z EU vrazily tak je výsledek určitě lepší.

0/0
1.2.2010 21:39

Host

Re: Vlastní zkušenost

Ještě doplním,  Bilou mi trochu připomíná Svinec. Na takové rychlé odskočení z práce ideální.

0/0
1.2.2010 21:41

bestiak

pro kritiky

tak je jasny, ze to nemuze konkurovat Alpam. Ale pro lidi z toho regionu, pokud bydli do hodiny jizdy autem, tak to je zajimava lokalita na volna odpoledne nebo vikendy.....

0/0
1.2.2010 18:33

Host

ALPY

kdo byl jednou v Alpách, ten ví, že jakákoliv propaganda postkomunistických sjezdovek je stejná jako politika ČSSD :-)

navrchu huj a vevnitř fuj ;-)

0/0
1.2.2010 17:17

beef-eater

Re: ALPY

Tak tak. Nechápu co je "super" na sjezdovce, která nemá ani kilometr, průměrná šířka je do 5 metrů s průměrnou hustotou 1 lyžař na 10 m2 a s čekací dobou u vleku 10-20 minut.  Uznávám, že u nás nemůžou vyklátit půl lesa a udělat širokánskou sjezdovku jako v Alpách osázenou třema lanovkama. Ok. Ale pak ať si nechají ty superlativy od cesty....

0/0
1.2.2010 18:04

bacik

i pani Ivana

ještě zapomenuli napsat,že tam výrustala paní Trumpová,tenkrát jako Zelníčková

0/0
1.2.2010 15:52

Host

Chytráci,

co to místo srovnávají s Alpami, asi zapomínají, že své dělá i doprava. Jasně, z Prahy jsou Alpy o něco blíž a Kohútka o něco dál.

0/0
1.2.2010 13:40

Host

Re: Chytráci,

No jasan, doprava dělá své a je to položka...ale při čtyřech lidech v autě není co řešit...ale hlavně si zalyžuješ a určitě nepojedeš na jeden den ...

0/0
1.2.2010 14:36

Host

Re: Chytráci,

takze zas pribyde ubytovani :)

Neni nad to kdyz to mas za humny

0/0
1.2.2010 16:45

Host

Re: Chytráci,

mám to za humny a stejně jezdím do Alp...:-)

0/0
1.2.2010 18:30

Host

Re: Chytráci,

Někteří lyžaři z Plzně jezdí do Alp, někteří na Špičák. Ti chytřejší to kombinují. Jsou na sněhu taky třeba 50 dní v roce. Kolik dní ročně strávíš na sněhu ty? Pokud míň než 10, tak je vlastně tvůj příspěvek do diskuse zbytečný. Dobře, jedeš jednou za rok do Alp. Užij si to.

0/0
1.2.2010 18:52

Host

kouzelná příroda ?

kouzelná příroda tu byla kdysi dávno než z toho překrásného koutu na hraničním hřebenu se Slovenskem začali budovat disneyland na sněhu ;-O

0/0
1.2.2010 13:01

Host

Re: kouzelná příroda ?

Po výstavbě silnice, a tím způsobené celoroční kolony aut a rachotících motorek toho z té přírody moc nezbylo. Další hřebík do rakve přírody byla výstavba nádrží pro zasněžování. Ale investice ještě nezkončilyRv

0/0
1.2.2010 19:55

Host

Re: kouzelná příroda ?

však to píšou ... za chvíli se dočkáme i tenisového kurtu na hřebeni Rv

0/0
1.2.2010 21:04

alive

Re: kouzelná příroda ?

Bohužel musím než souhlasit, i když pro tento kout světa mám velkou slabost. Nejvíce je zničení původní přírody vidět v létě, na vrcholu samé technické zařízení - vrchol arogance z mého pohledu je bazén naproti chaty. Jestliže mají přibýt další zařízení, jako tenisové kurty atd., tak to už bude úplně smutné. Je to jen o komerci. Chybí nám pokora k přírodě, a jestli nám už hory nic neříkají, tak jeďme třeba na Senec, tam můžeme užívat vody a tenisu, Ale co s tou prázdnotou v duši a nudou, pokud zrovna mají rodiče s dětmi trávit týden na horách, viďte?

0/0
10.2.2010 15:55

Host

Zaplacená REKLAMA

Pěkně zaplacená reklama, nemají lidi a tak to řeší přes media, pánové výtahli pěkný ranec z EU a kus jim zůstal za nechty, kdo zná tuto skupinu lidí tak ví o co a o koho jde. Jinak lyžování je v dnešní době za stejné peníze lepší v zahraničí a hlavně sjezdovky jsou daleko v lepší kvalitě. Na to si každý musí udělat svůj vlastní názor. Rv 

0/0
1.2.2010 12:30

Host

Re: pohled Moraváka

ale ale? Co vás tak pálí? Malé středisko na Moravě, kde je docela dobré lyžování?jasně že pokud se to zase nesmyslně srovnává s Alpami, tak to srovnatelné není, ale služby jsou o dost lepší než jinde!

0/0
1.2.2010 12:42

Host

Re: pohled Moraváka

No chodievam tam pravidelene ale pokial tam neprebehla modernizacia dalo sa tam pekne vyblaznit. Naposedy som tam bol pred mesiacom a to bola katastrofa. Zjazdovky neupravene pod snehom ostre kamene co posriabaly sklznicu az na jadro z novej lanovky tiekol olej na ludi kazdy kto sedel v strede sedacky bol od oleja a ked sme sa stazovali tak na nas pozerali ako keby sme im chceli ukradnut zlate vajce. Bola to katastrofa.

0/0
1.2.2010 13:02

Host

Re: pohled Moraváka

ano docela dobre by bylo, kdyby tam sjezdovky byly upravene, jak se pise ve clanku...ale skutecnost je uplne jina.

A ohledne pohostinosti v restauraci Kohutka - tak arogantni obsluhu jsem nevidel uz dlouho. Silne doporucuji navstivit radeji restauraci Javorka, ktera je hned vedle parkoviste - pokud se teda do odhodlate vydat do strediska, ktere ma nejdelsi sjezdovku 1600m, ale dolu pro vas musi prijet nekdo autem nebo si pockate na autobus, protoze je "sjezdovka" tak unikatni, ze nema ani vlek nebo lanovku...

0/0
1.2.2010 13:05

Host

Re: pohled Moraváka

Jo, a zapomněl jsi na unikátní křížení se silnicí u javoru.

0/0
1.2.2010 20:02

Host

Re: pohled Moraváka

Nechápu, co nesmyslné na tom, srovnávat lyžování v Alpách s lyžováním u nás ?

Když srovnáme ceny skipasů, vychází to skoro stejně. Když ale srovnám služby, které jsou s lyžováním spojeny jsou v zahraničí nesrovnatelně lepší. Stačí vzít do ruky kalkulačku a chvíli počítat a oak už budete jezdit jen do zahraničí. Tam si totiž za své peníze pořádně zalyžujete. Neberte mne jako škarohlída, na českých horách jsem jako lyžař vyrůstal, ale v současné době už jezdím výhradně lyžovat do zahraničí, konkrétně do Rakouska, kam to mám nejblíž. Jsem totiž Valach, jak poleno.

0/0
1.2.2010 13:32

Host

Re: pohled Moraváka

Také jsem sa dobře pobavíl po přečtení tohoto článku, hlavně proto, že mám čerstvé zážitky z lyžování ve Skicircusu Saalbach-Hinterglemm-Leogang v Rakousku. Tož přidám malé srovnání Kohútky a Leogangu, kde jsem lyžoval a bydlel.

Kohútka má 6 km sjezdovek, skicirkus 200 km. Vleky a lanovky 6 ku 55, přepravní kapacita  6240 ku 92000 lyžařů za hodinu, tím pádem absolutně bez čekání. A teď to hlavní cena skipasu pro dospělého na Kohútce 430 Kč, já jsem za třídenní skipas dal 115 eur, takže 1000 Kč na den. ALE! Najezdil jsem denně kolem 60 km a "haxny mňa bolíja ešče včíl", a to už od rána enem sedím v kaceláři. Tož porovnávajte, ogaři...

0/0
1.2.2010 13:56

flames828

Re: pohled Moraváka

Takže gdyž se nudím večer, mám sednout do šáde a valit na Saalbach?

0/0
1.2.2010 14:30

Host

Re: pohled Moraváka

To Flames, proč Saalbach ? Třeba máš něco blíž...

0/0
1.2.2010 14:33

Host

Re: pohled Moraváka

A kam to mas nejbliz vyzkousene? Dekuji.

0/0
1.2.2010 14:07

Host

Re: pohled Moraváka

Myslel jsem to tak, že do Rakouska je to blíž než do Francie nebo Itálie, tak jezdím také.

0/0
1.2.2010 14:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.