Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klínovec, lyžařská perla Krušných hor

Klínovec je zvláštní místo. Kopec nad Božím Darem je často zahalený do mlhy, když se ale rozestoupí, zalije ho slunce a milovníci zimních sportů si připadají jako na kýčovité fotografii. Na více než deseti kilometrech si tam užijí jak sportovní lyžaři, tak rodiny s dětmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Druha pista sedacka

Druha sedacka je na Jachymovce, na zde uvedene mapce ta uplne vlevo znacena 9. A je to dokonce jedno-sedacka, pistovni atrakce.

- Váš Pišta

0/0
26.1.2010 19:07

Host

Všechny pisty jsou dostatečně široké ...

hehehe, dobrej fór, leda tak pro boby

0/0
26.1.2010 11:04

kubíczech

Hej Eichlere

jak to, že nehoníš někde nacionální socialisty nebo nehulíš s Antifou?

0/0
25.1.2010 22:16

Host

Pamětník

Jo když ještě Keilberg patřil do první ligy Erzebirge, na protějším Fichtelbergu chcípnul pes, tedy vlastně Hund :-)

Co byste dneska chtěli od sudetských zlatokopů, že? Předražená mastná klobása, fronty a boule, ani 10 PR článků to nespasí :-P

0/0
25.1.2010 21:25

dcom

České hory vs. Alpy

No nedá mi to, ale na tohle musím reagovat. Stačilo mi přečíst si nadpis perla, kouknout se na mapku a přečíst si cenu za denní permici ... 530 korun za co proboha???? Za jednu lanovku, dvě úzký a nebezpečný sjezdovky dlouhý 500m (obrazně řečeno) a nekvalitní služby? Za 6 dní to dělá 3180 korun !!! O víkendu jsem se vrátil z LaRosiere, kde mě šestidenní permice vyšla cca na 4300 korun. Za tuhle cenu jsem mohl využít 150 km perfektně upravených sjezdovek se 40ti lanovkama a navíc jsem mohl jezdit i do Itálie. (Myslím, že nepoměr cena/výkon u Klínovce je naprosto zřejmý) ...

0/0
25.1.2010 20:56

dcom

Re: České hory vs. Alpy

A služby? Na každým svahu pořádná hospoda a ne nějaký stánky s buřtama,

parkování dole samozřejmě zadarmo, atd. Ano ubytování a hlavně doprava

něco stojí, ale nevyjde mě to o nic dráž, když bych jel např. na tejden do Špindlu. A hlavně si tam člověk opravdu zajezdí a neprostojí půl dne ve frontě na lanovku !!!!!!

U nás je na horách všechno předražený a vůbec to neodpovídá kvalitě služeb !!!!!!

0/0
25.1.2010 20:59

dcom

Re: České hory vs. Alpy

Z čehož vyplývá, že jezdit na hory u nás je akorát ztracenej čas a vyhozený peníze. Když na hory tak jedině do Alp. A myslím, že Klínovec bude tak asi poslední místo kam bych jel Rv ... A zmínka o dostupnosti z Prahy za hodinu a půl mě opravdu pobavila ...

0/0
25.1.2010 21:02

Host

Re: České hory vs. Alpy

ale v článku se nesrovnávají Alpy a české hory, lidé, co mají kousek na Klínovec, si tam klidně na den dva zalyžovat pojedou, krušné hory mají kouzlo, které se neopakuje nikde jinde, ale to těm aplským žíznivcům nemá cenu vysvětlovat:-P

0/0
26.1.2010 10:40

Host

Re: České hory vs. Alpy

Skipas na šest dní stojí 2490, nebo si snad kupuješ šest jednodenních? V LaRosiere stojí skipas na šest dní 172E tj. cca 4480Kč (jednodenní 36,60 tj. cca 960Kč). Příště porovnávej srovnatelný položky a neházej tu číslama tak, aby Ti vyšlo co chceš aby Ti vyšlo. :-/

Jinak s tím nepoměrem cena/výkon, i při uvedení srovnatelných položek, souhlasím.

0/0
26.1.2010 14:20

Noromeskes

perla tak pred 20ti lety

sila nazvat Klinovec perlou ostuda :preplneny areal,jedna pomala lanovka bez krytu kde umrznete,nebezpeci, pri kazdem sjezdu vidite min jednu srazku,neprijemni vlekari

0/0
25.1.2010 19:29

Host

Dobrý nápad

Oceňuji nápad vydat zároveň také článek o lyžování v Rakousku. Ti znalci a světáci co "lyžují jedině v Alpách" si můžou vybíjet svoje názory vedle a tady se diskuze věnuje Klínovci. Dobrý nápad! R^

0/0
25.1.2010 18:38

Host

ani za trest

vážený pane redaktore,nevím,kdy jste byl naposled na klínovci,podle článku tak před 20ti lety.považuji se za českeho patriota a lyžuji cca30let a vím,že na klínovci takové lyžování není a nebude.alespon do té doby,kdy obsluha bude v poledne v sezoně montovat kotvy,z kladek na vleku na vás bude kapat šmír a parkovné bude stát 100kč.srovnávat s alpami nelze,nesrovnatelné,kopec nebude nafukovací a množství lidí na sjezdovce je až nebezpečné.PS:za slovo PISTA byste zasloužil.....

0/0
25.1.2010 16:21

Host

Re: ani za trest

Parkovne 100 Kc je zcela bezne, v Krkonosich je to i vice.

Pokud nevis ze pista je to same co zjezdovka, podivej se do nejake encyklopedie. V lyzarstvi je to naprosto bezne pouzivane slovo. Pust si v TV nejaky prenos ze sjezdoveho lyzovani - sjezdovkam tak nikdo jinak nerekne.

0/0
25.1.2010 17:30

Host

Re: ani za trest

Milý příteli dobrým zvykem je že ve skiareálech je parking zdarma.... ;-D a počasí na klínovci??? to na těch snímcích je jednou za 100 let....;-D

0/0
25.1.2010 17:32

Host

Re: ani za trest

trdýlka hoblujou Klínovec v lednu a v únoru, kdy je tam nejdráže, nejvíc zima, ošklivo a kolikrát i málo sněhu, když Vám jde o to sluníčko, zajeďte si tam koncem března, ta samá trdla co okupovala Klínovec v lednu a únoru už někde v nížině honí kola a na Klínovci je poloprázdno za poloviční ceny a s exelentním počasím.

0/0
25.1.2010 17:43

Host

Re: ani za trest

Jo, a taky v červenci tam docela svítí.

0/0
26.1.2010 22:27

Host

Re: ani za trest

Souhlas. Navíc prakovišť je tam několik a ty největší zadáčo. 

obecně:

Nejsem žádný příznivec lyžování v Čechách a víc toho najezdím v Alpách. V Čechách volím většinou Snowkiting (výborné podmínky) nebo běžky, když nefouká. Každopádně se u nás nechá výborně zalyžovat za slušné peníze, ale musí se to vychytat a vědět kdy a kam vyrazit;-). Rozhodně se nehnat v únoru do Krkonoš nebo na Lipno, když mají Holanďani, Němci prázdniny a pak tam do toho padnou ještě jarňáky Pražáků.

0/0
29.1.2010 21:10

kunde

Re: ani za trest

parkovné se na Klínovci neplatí. Pokud parkujete dole u Nástupu.

0/0
25.1.2010 18:05

Host

chacha..

nadpis LYZARSKA PERLA me zaujal natolik, ze sem docetl az k pasazi, ze PISTY JSOU DOSTATECNE SIROKE..

to si asi autor udelal nejakou zajizdu nekam jinam..ale na klinovci neni jedina siroka sjezdovka..a perlou asi myslel ten polozorborenej hotel nahore..;-D

0/0
25.1.2010 15:36

Host

česká kvalita

Byl jsem tam v říjnu na kole a dal si dole na Dámské u bufáče čaj. Sedl si k nám pan provozovatel a líčil nám veselé historky, jak natáhnul poláky, němce, italy (ti byli prý  nejlepší, měli tenkrát ještě liry a tak byli zvyklí platit v tisících a místo útraty 700 mu dali 7000), atd, bylo mi z toho nanic. O lyžování ani nemluvim, to je dané přírodními podmínkami, ale když to nechtějí vynahradit ani službami, tak je to ztracené. Místo hezkých kiosků odporné přívěsy, na rok 2009 fakt bída.

0/0
25.1.2010 13:58

Host

Typicky Cechackovstvi

Cloveku tady napisou hezkej clanek o miste v kterym bydli a vsichni kdo odtud pochazi to zacnou pomlouvat jak je to na pi.. Pri tom kazdej vikend vsichni z Chmoutova a okoli kdo lyzujou tak jedou na ,,Klinak´´..

0/0
25.1.2010 13:38

Host

joo Klinovec

Klinak ma atmosferu. A vsem prazakum doporucuji aby pekne jezdily do Krkonos tam je to prece moc pekne a jezdi tam celebrity ne....

0/0
25.1.2010 12:39

Host

Re: joo Klinovec

Tak, tak...prazaci at si jezdi do Krkonos, tam to teprve stoji za to

0/0
25.1.2010 17:30

Host

predrazene stredisko

Klinovec povazuju za jedno z nejpredrazenejsich ceskych stredisek. Stare vleky, uzke a velmi kratke sjezdovky. Odpovidajici cenu za jeden den bych videl tak maximalne za 350.

0/0
25.1.2010 11:32

Host

Na Klínovec jsem za komoušů jezdil docela často, ale sluníčko si odtamtud nepamatuju. Ještě, že tam byl ten hotel s vycpaným medvědem, tam jsme vždycky rozmrzli.

0/0
25.1.2010 11:32

Host

idnes

K posouzení "rostoucí" kvality iDnesu doporučuji tento starší článek na stejné téma: http://cestovani.idnes.cz/klinovec-nabizi-razantni-jizdu-i-rekreacni-svezeni-fxo-/sezona-2008.asp?c=A081209_161942_sezona-2008_tom

0/0
25.1.2010 11:27

Host

A skutečnost?

Pan Eichler asi na lyžích v životě nestál, určitě ne na Klínovci. Spíš na mně působí dojmem, že obcházel bufety.

Ta sedačka, to někde koupili za cenu šrotu, podle toho taky jezdí, nebo spíš nejezdí. 2 -3 zastavení během 1 cesty nejsou výjimkou, ale pravidlem. Možná za to může taky naprosto nevhodný až nebezpečný výstup ze sedačky, kde upadne  každé 3. dítě. Ta kopací Poma, to je spíš kulotrh, a je to tak už asi 35 let. Pokud jde o cenu, tak už taky neví, co by si řekli. Vzhledem k častým poruchám diluviálních vleků a vůbec otřesným službám se jedná o jedno z nejdražších lyžování v Čechách. Bohužel, dokud tam budou jezdit sasíci, tak není moc velká šance na zlepšení.

Skol, Honza.             :-/

0/0
25.1.2010 11:04

Host

Re: A skutečnost?

Proč hned takové nepřátelské vystupování ? Rv

0/0
25.1.2010 11:11

Host

Re: A skutečnost?

A proč nepřiznat, že má v zásadě pravdu?

0/0
25.1.2010 11:33

Host

Re: A skutečnost?

Proč nepřátelské? Kdo to tam aspoň trochu zná, dá mi za pravdu. Myslím, že za 45 let, co jezdím na hory ( a nejenom Krušné ) mám s čím srovnávat. Napsal jsem jenom svůj názor. Jeďte tam a přesvědčte se.     Honza

0/0
25.1.2010 18:00

Host

sto let za opicema

Na Klinovci jsem byl jednou a prekvapilo me, jak je areal maly a zastaraly. Jedna repasovana stara trojsedacka a pak ty vleky v detskem parku, TJ a podobne. Rychle pomy mam rad, ty beru. Na to, jak bylo v lednu narvano a kolik stoji permice, si myslim, ze uz mohly stat nove lanovky minimalne tri.

0/0
25.1.2010 10:59

Host

Děti jen do 150cm

Takže průměrné dítě si zdarma zalyžuje tak do 3 let a jakmile má dítě přes 150cm, platí jako dospělý (dle zkušenosti z lyžařských kurzů :-().

0/0
25.1.2010 10:55

Host

Re: Děti jen do 150cm

Jen do 100cm, do 150ti by jezdily zdarma skoro všechny děti a to bysme v česku přece nechtěli, že?

0/0
25.1.2010 12:03

Host

pisty?

mohu se zeptat proč používáte tenhle termín? Sjzedovka nezní atraktivně?

0/0
25.1.2010 10:46

Host

Re: pisty?

Blázníte, už jste někdy psal nacpanej megaklobásou za padesát kaček? To byste pak taky dal přednost kratšímu slovu pista před nechutně dlouhým "sjezdovka" ;-D

0/0
25.1.2010 12:22

Host

Re: pisty?

Pista tomu rika proto, ze tohle slovo je mnohem pouzivanejsi nez sjezdovka. Staci si pustit v telce sjezdove lyzovani, sjezdovka zadna, jen pisty.

0/0
25.1.2010 17:34

Host

Re: pisty?

To slovo slyším prvně.

Ve slovníku cízích slov jsou pro něj synonyma: dráha, stopa; cesta v poušti.

Jsem asi trochu víc staromódní, protože na TV přenos z alpského lyžování jsem se díval naposledy během minulé olympiády. Už nejsem nejmladší, jsem 30. letý děda.

0/0
25.1.2010 23:35

sudovec

Pro autora

Docela mne pobavila věta "Všechny pisty jsou dostatečně široké a dobře upravené, takže si tu užijí i nároční lyžaři či snowboardisté bez obav z

kličkování mezi začátečníky."

A tak mně napadá, jel jste vůbec někdy Dámskou sjezdovku? To je ta širší cesta u jediné sedačkové lanovky. Asi ne, protože jinak byste tohle nemohl napsal. A pokud ji zkusíte o víkendu, a ještě speciálně o jarních prázdninách, je masakr zaručený.

0/0
25.1.2010 10:26

Host

Fascinuji me ovsem rozhlasove reklamy

na Klinovec tvrdici ze z Prahy je to jenom hodinu a pul...

0/0
25.1.2010 10:25

Host

Re: Fascinuji me ovsem rozhlasove reklamy

Z kraje Prahy a pres CHomac se to za hodku a pul da v klidu a predpisove ujet.

0/0
25.1.2010 12:32

Host

Re: Fascinuji me ovsem rozhlasove reklamy

v klidu mozna, predpisove urcite ne.

0/0
25.1.2010 17:49

Host

Re: Fascinuji me ovsem rozhlasove reklamy

Co je to CHomac?

Tady je tolik novych slov. Pravdou je, ze za hodinu a pul jezdim z Prahy do Chomutova, na Bozi dar je to z Chomutova 40 minut pres mysi diru, do Jachymova je to 40 minut po I13. Z Boziho daru ci z Jachymova na Klinovec je to urcite take jesta par hezkych chvil cesty. Predpisove (a bezpecne) se to na Klinovec za hodinu a pul stihnout neda.

0/0
25.1.2010 23:39

Host

Re: Fascinuji me ovsem rozhlasove reklamy

A to je divny? kdyz to je hodinu a pul..

0/0
25.1.2010 13:35

Host

Re: Fascinuji me ovsem rozhlasove reklamy

Za hodinu a pul jsi mozna tak ve Varech. Pri mirnem provozu a dobrem pocasi.

0/0
25.1.2010 17:48

stock

Re: Fascinuji me ovsem rozhlasove reklamy

a proč bys jezdil přes Vary?

0/0
25.1.2010 17:53

kunde

Re: Fascinuji me ovsem rozhlasove reklamy

protože je to lama.

0/0
25.1.2010 18:04

Host

Re: Fascinuji me ovsem rozhlasove reklamy

A proc bych nemel, kdyz zminena cesta pres Chomutov vyjde nastejno?

0/0
26.1.2010 12:50

Host

Re: Fascinuji me ovsem rozhlasove reklamy

realne tak dve hodiny.

0/0
25.1.2010 22:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.