Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak bezpečně lyžovat? Vždy s přilbou, podle pravidel a s rozumem

Velký nápor v českých lyžařských střediscích naráží na špatné sněhové podmínky. Výsledkem je zvýšené riziko úrazů. Určitě se vyplatí pořídit si přilbu a na sjezdovce se chovat jako opatrný řidič. Tedy přizpůsobit jízdu stavu sjezdovky, jejímu povrchu a hustotě provozu. Nově k tomu máme daná pravidla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Muf Puf

Gdyš

někdo neumí lýžovat a neovládá prkna na kterejch stojí, tak mu nepomůže ani brnění! To je hlavní problém všech úrazů!;-)

0/0
5.1.2010 18:22

Host

A co se nejdriv

naucit poradne lyzovat, nez vylezu na poradnej kopec. Neni smesnejsi pohled, nez na "borce" co se v prilbe riti v priposranym posedu, nevypocitatelnou drahou do udoli....

0/0
4.1.2010 16:50

Host

-

Jak my jsme jako haranti mohli přežít na kolech často s nevalnými brzdami, na lyžích, na sáňkách bez helmičky. Asi jsme nebyli takoví rozmazlení fakani.

0/0
4.1.2010 11:04

Host

Re: -

Te nebyla ta prava medialni masaz, co je cool...

0/0
4.1.2010 16:50

Host

Míša 12 let

Myslím, že jsem na helmu velká aj moje kámoška si to myslí ale ostatní kámošky ji nosí no....

0/0
2.1.2010 18:46

Host

Prilba urcite, ale hlavne dobre lyze

Kdyz mas dobre nabrousene poradne lyze, tak je uplne jedno jestli je tam led nebo snih - proste na tom drzi. Samozrejme je vzdycky lepsi mit prilbu a paterak - nikdy clovek nevi na jakeho blbce narazi... 

0/0
30.12.2009 18:12

pdy

Re: Prilba urcite, ale hlavne dobre lyze

souhlas,přilbu mám už roky a lyže měním před každou sezonou kupuji tak od 20000 výše a mohu jen doporučit

0/0
30.12.2009 21:43

Host

Re: Prilba urcite, ale hlavne dobre lyze

Netřeba hned kupovat nové lyže, stačí vždy po pár dnech líznout hrany ... vyjde to kapku levněji ;-)

0/0
30.12.2009 22:16

Host

Re: Prilba urcite, ale hlavne dobre lyze

Asi tak :-) Dobre lyze vydrzi 2-3 sezony bez problemu. Samozrejme pokud nejezdis 50 dnu v sezone....

0/0
31.12.2009 8:27

Muf Puf

Re: Prilba urcite, ale hlavne dobre lyze

Gdyš ty fošny neovládáš, je ti blembák plad prtnej!;-D

0/0
5.1.2010 18:19

Host

Prilba urcite, ale hlavne dobre lyze

0/0
30.12.2009 18:09

Host

Přilba bude od roku 2011 povinná i pro chodce pohybující

se rychlostí větší než 5km/h !!  Aby se předešlpo zraněním hlavy při nárazu do jiného chodce či lampy věřejného osvětlení !!

0/0
30.12.2009 14:50

Host

ja v prilbe?

merim 195 cm a vazim 105 kilo+vystroj.... takze na svahu budim dostatecny respekt i bez prilby :-)s prilbou bych budil hruzu a des;-);-D 

0/0
30.12.2009 12:37

Host

Re: ja v prilbe?

myslim, ze clovek nosi prilbu hlavne kvuli ochrane sveho zdravi, ne proto,aby budil respekt u druhych:-/

0/0
30.12.2009 13:15

Host

Re: ja v prilbe?

nebud tak sobecky a mysli i na ostatni

zkus si predstavit, ze se se mnou srazis na sjezdovce a ja do tebe narazim hlavou bez prilby a hlavou v prilbe

BTW: o to abych budil respekt nestojim, proste se mi to uz tak prihodilo, nicmene nehodlam lidi na sjezdovce strasit vic nez je nutne, v te prilbe bych vypadal jak Robocop:-P ja osobne bych sve dite na jednu sjezdovku s takovym individuem nepustil;-D

 

0/0
30.12.2009 13:48

Host

Re: ja v prilbe?

196 cm, 130 kg a bez prilby & pateraku ani ranu (jen trochu problem sehnat prilbu na tak velkou hlavu). nemam pocit, ze bych mel nekoho desit. navic, jak pise kolega - je to pro me zdravi. vas argument je celkem prihlouplej

0/0
30.12.2009 17:34

Host

Re: ja v prilbe?

to je o povaze, mne zase pripadas vylozene priposranej:-)

0/0
30.12.2009 21:32

Host

Re: ja v prilbe?

105 kilo má kdejakej vypasenejší strejda. "Respekt" je z toho, jak kdo jede - když to opravdu umí (necelé procento lyžující populace), ano, když se po kopci nějak plácá, je spíš k pousmání.

0/0
1.1.2010 5:12

Host

a co takhle zavest pripby pri soulozi?

pro pripad, ze by nektera bujara dama spadla z konicka hlavou primo na roh nocniho stolku? :-)cimz chci rict, jdete uz s tou prilbovou manii do prd....:-P lyzuji a jezdim na kole bez prilby vic jak 40 let, spadl jsem mnohokarat a hlavu mam parkrat sitou, ale porad lepsi nez tahle medialni predposranost :-P

0/0
30.12.2009 12:33

Luke0102

Re: a co takhle zavest pripby pri soulozi?

to že jsi spadl na hlavu jsi nemusel psát, to je jasné z tvého příspěvku.

0/0
30.12.2009 14:29

Host

Re: a co takhle zavest pripby pri soulozi?

sice potlucena, ale moje, ne jak ta tvoje medialni masazi unifikovana v unifikovane prilbe:-P

0/0
30.12.2009 15:17

Luke0102

Re: a co takhle zavest pripby pri soulozi?

myslíš si, že jsem si koupil helmu kvůli mediální masáži? :-) mě nevadí, je v ní teplo a člověk nevypadá jak trouba s čepicí a na ni brýle. samozřejmě jestli lyžuješ jednou za rok někde na 400 m dlouhém kopečku, tak to bych si ji asi taky nekupoval.

0/0
30.12.2009 16:16

Host

Re: a co takhle zavest pripby pri soulozi?

na kurzech travim tak mesic kazdou zimu + vikendy a dovolena s rodinou:-) a casto nenosim ani tu cepici, pokud mi vylozene nemrznou usi, mam dost vlastnich vlasu:-) samozrejme zalezi na pocasi:-) tu stupidni poznamku o kopecku ani nebudu komentovat;-)

0/0
30.12.2009 21:37

Host

Re: a co takhle zavest pripby pri soulozi?

ono pokud bojuješ proti helmě jenom kvůli tomu, že si myslíš, že to je mediální masáž, tak s tebou stejně nemá cenu diskutovat, povedeš si pořád svou. ty se určitě ani nepoutáš v autě, protože ti nikdo nebude nic přikazovat, že? Jenže náklady na případné léčení, když by se ti něco stalo, kvůli tvé hlouposti, už si sám platit nebudeš, že?

0/0
31.12.2009 9:47

pdy

Re: a co takhle zavest pripby pri soulozi?

jsi prostě magor a podle mne nějaká socka,počítám že pokud by jsi mne srazil tak si na tobě nevezmu ani korunu

0/0
30.12.2009 21:44

Host

Re: a co takhle zavest pripby pri soulozi?

Jo a ty jsi chudák, co mu už ani nestojí, a tak se musí poměřovat penězma. Ale mimochodem: přilba na kolo ano (hlavně na silnici), tam se člověk pádu prostě nevyhne. Na lyžích je ale nesrovnatelně měkčí povrch a úplně jiný poměr hmotnosti mojí a nějakého debílka (oproti autu), takže je to sporné a odvažuji se tvrdit, že přejít silnici je nebezpečnější než sjet svah.

0/0
31.12.2009 16:28

Host

MEDIÁLNÍ MASÁŽ

Nic vám nepomůže, když narazíte na debila a sebevraha. Stejně tak jako na silnici za volantem. Všechno ostatní je pouze mediální masáž. Zbabělí a neznalí se bojí, hulváti řádí dál. Všechno je jen na zodpovědnosti lidí a jejich sebekritice. Kde to neumím sjet, tak tam nelezu. A pak nevím, proč ty pražský madam lezou na sjezdovky do Špindlu a podobně a nejedou se sklouznot někam na menší kopečky. To se pak těm, kdo to umí, plete samej pitomec co sotva stojí na lyžích.

Skooool...

0/0
30.12.2009 12:12

zmrzlina

Re: MEDIÁLNÍ MASÁŽ

A vy ste se jezdit na lyžích/SNB učil kde? Takový chytráky miluju, každý se to musí naučit a na minikopečku se můžete naučit základy, ale jízdu už pak musíte trénovat na normálních sjezdovkách, kde jsou i dobří jezdci.

Já se učím na SNB od loňska, jezdím na modré a takových blbců jako vy, co mě schválně objížděli tak, že mi málem přejížděli prkno nebo se mi smáli z lanovky, když jsem spadla, jsem potkala mraky.

0/0
30.12.2009 12:51

Host

Re: MEDIÁLNÍ MASÁŽ

presne tak!!!! vyborni lyzari at si tahnou do Alp a nam pitomcum a prazskym damam at nechaji nase ceske kopecky;-O

0/0
30.12.2009 13:21

zmrzlina

Re: MEDIÁLNÍ MASÁŽ

Ja po nich nechci, aby táhli do Alp. Ale trošku ohleduplnosti s těmi, které rodiče od malička nevedli k ježdění na lyžích/SNB a učí se to až v dospělosti, by mít měli. A vůbec ke všem začátečníkům.

0/0
30.12.2009 13:32

pdy

Re: MEDIÁLNÍ MASÁŽ

plný souhlas.jezdím ven už roky a když jsem učil malou holku tak na kopci ve Velké Úpě který se od mého dětství jmenuje -idioťák kdo ví proč?:-))) no potom na větší a pokud mi nějaký boreček to dítě schválně ohrozil tak existuje jedno super řešení:-)))))))))))))

0/0
30.12.2009 21:47

Host

Re: MEDIÁLNÍ MASÁŽ

i ja lyzar "pitomec" se to musim nekde naucit;-)

0/0
30.12.2009 13:18

farous

Přilbová propaganda ....

Ještě by měli povinně zavést přilby pro chodce ve městech, tam je to přece také nebezpečné! :-P

0/0
30.12.2009 10:28

Host

Re: Přilbová propaganda ....

Presne tak, i ve meste muze nastat neocekavana situace. a nebo treba u vas doma ...

0/0
30.12.2009 12:10

Host

Jižní Tyrolsko

V tom jižním Tyrolsku by si hlavně měli pohlídat 120 kg obrněné narťaře z Polski - opojené rychlostí v nestabilním lyžařském postoji a s nepředvídatelnou dráhou sjezdu.

0/0
30.12.2009 8:30

chatab

Re: Jižní Tyrolsko

nejen tam, ale i v Krkonosich :-/

0/0
30.12.2009 8:33

Host

Re: Jižní Tyrolsko

i Šumava a chrochtáci z NL;-€

0/0
30.12.2009 14:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.