- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už máme pronajatou celou tuhle kocábku. Itálie je pro žebrotu, co montuje v Turíně Fiaty, nebo ve Škodovce Fóblije. Jedeme tem s kámošema Topolánkem, Urbanem, Babišem, Romanem a dalšími. Chcete jet někdo s náma? Podmínkou je dobrá nálada, pár miliard na účtě a hudební sluch. Bude táborák. Váš strejda Dalík.
to vis, tihle kluci kteri maji vlastni jachty (Rebicek) o jakych se nam nezda budou jezdit do hotelu s americkejma duchodcema Finta je v tom, ze dovolenou ve stylu nasich nejmilejsich politiku si vy socky od pasu ani nedokazete predstavit
5 x velikost Titaniku - tzn. cca 1350 x150 x 200 m (delka x sirka x vyska), coz tahle lod vazne nema, tak proc se stale media odkazuji na tuto blbost??
on se tim asi mini jeji vytlak (5x), ne tvarova velikost
Vždy, když něco podobného vidím v reálu, mrazí mě záda. Vzhledem k vysoce položenému těžišti dost nechápu, že se to nepřevrátí....
Neprevrati, na to je poucka o vzajemne poloze hladiny, teziste lodi jako celku a teziste "bloku kapaliny telesem vytlacene". v historii uz se lodi prevratily, treba ta svedska pycha jaxemenovala... ale to bylo proto, ze prilis zatizili palubu (hlavne bronzovymi dely) - tedy neunosne zvedli tezite lodi.
Jsem montážním dělníkem Škody Auto a máme jen 14-ti denní celozávodní dovolenou, potom musím zpět do montérek na montážní linku montovat automobily Škoda. Plavba touto lodí je časově náročná a zaměstnavatel by mě neomluvil. Kdybych se zdžel o týden na této výletní lodi Oasis of the Seas, dostal bych padáka z práce. Stále nemůžu najít na netu cenu lodního lístku, 12.000,- Kč mám teď našetříno, nevím jestli by to stačilo. dělník František H.
To si asi moc casu hledani nedal, staci jit na http://www.royalcaribbeanoasisoftheseas.com/, vybrat termin a kliknout na Search now. 4denni plavba od 699USD, 7denni od 1299. Takze budes muset jeste chvili setrit a taky budes muset nasetrit neco na cestu.
KAMOS PRONAJME JACHTU V KARIBIKU, SMLUVNI CENY
..nevim...zas tak super lod to nebude,max delkou atd.....takovych,lec mensich je v oceanech hafo...
lodi se porovnavaji podle tun vytlaku a v tomhle Oasis je ta nej.Spolecnost Royal Caribbean se zameruje predevsim na ty vetsi kapacitou pasazeru, vytlakem a jmeny koncicimi na "of the Seas". Mas sice pravdu, ze zajezdnich lodi je hodne a take se ruzne lisi vybavenim, ale plati, ze cim vetsi lod, tim lepsi prilezitost mit na palube co nejvetsi mnozstvi atrakci najednou.
Nekteri lide davaji prednost lodim s max. atrakcemi a nejpritazlivejsi je pro ne sam pobyt na lodi a vyuziti jejich mnoha atrakci. Tisice spolucestujicich jim nijak nevadi. Protoze se jedna o tak velkou lod s tolika restauracemi, bary atd, pasazeri se po ni rozptyli docela dobre a nedava to dojem, ze jeden cestuje na stadionu. Nevyhodou je zastavka v pristavu, protoze tolik lidi najednou pochopitelne zaplavi mistni atrakce i sluzby.
Jini milovnici lodnich zajezdu (cruises) vybiraji lod podle zastavek a jsou spokojenejsi na mensich lodich, ale se zajimavejsimi pristavy a mensimi navaly v nich. Kazdemu podle jeho chuti..
Teda no nevim, když bych chtěl cestovat, cestoval bych především co nejefektivněji. Plavit se na lodi rychlostí 42km/h v době letecké dopravy mi přijde takové trochu... ehm zbytečné .
Cestovat a užít si to přitom..:))
Jet o den dříve a tkhle si to užít mi teda příde že to stojí za to..
Doufám, že tam jsou jako na Titanicu paluby čistě pro boháče, kam nemají socky z pidi kajutek přístup, ale pouze rozlehlá apartmá 1. třídy min o 200 m čtverečních s vlastními terasami. Jestli ne, tak mě tam neuvidí.
no to je bude strašně mrzet...........
Podle obrázků to vypadá, jako že se upodnostnila kvantita nad kvalitou, přijde mi všeshno vzhledem k velikosti té lodi takové malé. Místo bazénů, bazénky, místo baru, "minibar". Možná to jen vypadá, ale když už má jít o takový luxus, čekal bych trochu větší proporce, ale to by se tam pak asi nenarvalo tolik cestujících, že Alfrede. Chyběl mi tam centrální lustr. příště více fotek prosím.