Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leťte hned, ušetříte tisíce. Odlétá se třeba i za pár hodin

Zatímco na pojem last minute si Češi už zvykli, trochu s obavami stále pohlížejí na zájezdy typu Buy and Fly - Kup a leť! Novinka byla zavedena již minulé léto. Odlet je obvykle do několika hodin, cena však až o 70 procent nižší než v katalogu. Ušetřit tak můžete i přes deset tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cerveny

...

hezky modelovy priklad

17 tisic + palivove  ajine priplatky po vsech slevach

Predpokladam ze to je jak byva u cestovek zvykem cena za osobu.

Letenka praha- emiraty, odlet v nasledujicich peti dnech = cca 6.5~8.5 vcetne poplatku, zalezi na dni a letecke spolecnosti dvouluzkovy pokoj na tyden ve zminovanem hotelu je dle booking serveru v prumeru za 21000CZK = 10500 na osobu, bez zadnych dalsich poplatku a s velkou sanci ze na miste ten hotel bude jeste levneji nez booking ceny z internetu

0/0
7.9.2009 17:32

Host

letenky

tady na webu, jsem našla- několik akci. www.radicestujeme.eu.

je ta i bazar na dovolený, jako když se něco stane před dovo a nikam se nejede, dá se ubytování přeprodat dát. protože vám nidko nic nevrátí ze zaplacenejch peněz. aspon něký prachy dostanete zpět.

0/0
7.9.2009 16:48

joensfredriksson

delegát

já jezdim tak, že si všecno většinou zajištuju sám, nebo někdy jako balíček hotel+letenka. Ty ostatní služby bývají levnější v místě - např. v Káhiře nabízely ČSA dopravu do hotelu za 900 Kč, na místě jsem dohodnul s "limousine-transport" 200 Kc, a to jsem ještě byl b.lb.ej, že sem se nachal od něj uštěkat, kdybych šel za roh, tak tam byly taxíky (asi 70 Kč)nebo autobusy. Podobně s jídlem, radši sám pokaždý jinde, neź v  hotelu pořád to samý. A hlavně nechápu, k čemu je dobrý delegát CK?

0/0
7.9.2009 12:09

Host

12.000 za českého delegáta?

Taky jsme dvakrát se ženou a dvěma dětmi letěli s německou CK (Bulharsko a Itálie). Zařizovali jsme dva měsíce předem, odlet z Vídně (ze Zlína tak hodinu a půl), parkování zdarma (jedna zastávka vlaku od letiště, vlaky co půl hodiny). A cena? Vždy měl stejný hotel v nabídce i Exim (stejný hotel, termín i služby) a nás to vyšlo přesně na dvě třetiny. Exim 36.000, Neckerman 24.000.

0/0
6.9.2009 20:53

Host

souhlas s německými CK

Asi pět let jezdím výhradně s německými CK, přes airstop.cz nebo teď tmg-reisen.cz (dříve také nacesty.cz, ale tam člověk občas narazí na úplného vola) a bez problémů. Letos se dalo sehnat 14 dní v Karibiku (Isla Margarita) all inclusive za cca 17000 včetně poplatků, to samé Thajsko nebo Kuba. Až tohle nabídnou české cestovky, tak se rád vrátím k nim, ale zatím ať si ty ceny "plus poplatky" strčí tam, kde slunce nesvítí. Radši podstoupím drobné nepohodlí v podobě párhodinové cesty autem do Lipska nebo Mnichova. Na parkování dávají cestovky slevu nebo se dá parkovat zadara někde ve městě, i když samozřejmě je třeba se vyhnout riziku odtažení ;-D. Ale za ty prachy to stojí. Když vidím v článku tu "úžasnou" dvoutisícovou slevu při koupi den předem, tak se musím smát.

0/0
6.9.2009 16:24

Host

Re: souhlas s německými CK

Jak jsem psal o něco níže, osobně si nechávám dělat nabídku "šitou na míru" od www.zajezdyonline.cz. Sice to nemají na webu (podle jejich pracovníků prozatím), ale za to jsou strašně ochotní a opravdu dobře poradí kam jet, kam ne a hlavně jaký vybrat hotel. Už se mi párkrát stalo, že jsme si vybrali nějaký hotel a oni nás vyloženě přesvědčili ať jedeme jinam. Když jsme pak na místě námi původně vybraný hotel obhlíželi, tak jsme děkovali bohu (a zajezdyonline.cz), že nás přesvědčili :-)

Ti lidi očividně chtějí pomoci a dobře poradit (a ne jen prodat a sbohem jako celá řada dalších prodejců), takže neváhejte a pokud uvažujete o tom, že poletíte s německou nebo i českou Ck, obraťte se na ně. Z vlastní zkušenosti vím, že jim nejde jen a pouze o zisk a na vola u nich opravdu nenarazíte (pán, se kterým ty zájezdy vždycky řeším je fakt skvělý a ochotný) :-)

0/0
7.9.2009 10:32

koleis

doprdeIe, jaktože tady zákon o cenách už 15 let nesmrdí?!!!

hajzIárna nejhrubšího zrna skrývat před klientem poplatky, kterým se  stejně nevyhne! malý parlament a velký bič na tu chcíplou poslanekou chátru.  hlavně že  denně  hlasují o hňupovinách s nulovým dopadem na  normální život, kde se místo jakýho prasečáku postaví pomník!

0/0
6.9.2009 16:14

Host

Re: doprdeIe, jaktože tady zákon o cenách už 15 let nesmrdí?!!!

No jo, můžeme za to poděkovat Tomio Okamurovi a jeho poblblé ACČKA. Všichni si myslí, jaký to není ochránce lidí a přitom je to právě naopak. Velkohubá prohlášení a přitom bojujou za cestovky. Zákon na zobrazování kompletních cen měl platit od letoška, ale díky ACČKA a Okamurovi se jim podařilo to změnit na takový paskvil, že tu povinnost cestovky mají jen u busových zájezdů (což je samozřejmě nesmysl), takže se nic nezměnilo.

Až lidi přestanou z Okamury a ACČKA dělat "ochránce" lidí a začnou sami brojit proti tomu, aby cestovky zveřejňovaly ceny bez tax, tak bude lépe. Okamura to zcela jistě nezařídí, když jsou jeho zájmy na opačné straně...

0/0
7.9.2009 10:35

Host

hm

no nic..jdu namazat rohlíky a jedu busem na letiště....TV radši teda vypnu...co kdybych odletěl někam - kam ani v podstatě  nechci ...ale zase nekupte to, když je to tak laciný . Ach jo to zas bude Thajsko určitě...a já chtěl Portugalsko.....Madeiru

0/0
6.9.2009 8:05

Host

Pro Lantu

Kdyz hledas do Thajska da se sehnat za rozumnou cenu i let z Prahy, pres Zurich.ted pisi z Thajska Ko samui a letenky jsme kupovali pres swiss  air za 12000 Kc za osobu,vcetne vsech poplatku.Letadlo airbus a 340, rozumny servis na palube.Pocasi je docela ok, neprsi polojasno.Ubytovani v 5 star hotelu Kandaburi za cca 100 usd pro dva se snidani, dite zdarma do 12let bez naroku na luzko.Neni co resit.S ceskou ck do exotiky muze akorat blazen.

0/0
6.9.2009 7:22

Host

Re: Pro joudu

no vy jste český jouda. Komplet zájezd Th za dvacku na osobu, PP, pekný hotel, last od cestovky. Myslíte si (pokud toho jste vůbec schopen), že někoho zajímá se plácat po TH shánět "levný"´mizerný hotel. Cestovka má množstevní ceny, vy jako jedinec na ně nedosáhnete. Krom toho já tam mám zástupce CK, který se mi o vše postará, i o odlet, vy se musíte o vše pachtit sám. Co když vám posunou o 5h odlet? No comment. DoDo po česku-chlebník a vyrazit, to jste vy.

0/0
6.9.2009 9:20

Host

Re: Pro joudu

Posunou odlet míněno dopředu-dříve. To je podle pravidel zcela regulérní, vy levný joda bez cestovky přijdete na svůj čas a éro je v trapu!

0/0
6.9.2009 9:27

Host

Re: Pro joudu

Ano. Neschopní potřebujou cestovky, neumí si nic zjistit, ohlídat a letadlo by jim uletělo. Já cestovky  někdy využívám, když je to výhodné, ale většinou spíš ne, protože to často moc výhodné není. Taky průvodci dokážou dovolenou pěkně otrávit a zemi , kam jedete s nimi vůbec nepoznáte. Chce to rozvážit, většinou tam, kde s CK platím jen cestu a ubytování to stojí někdy za úvahu. Ale netřeba se tu tak navážet do individuálních cestovatelů, co jsou náročnější, rádi si zjistí, postarají se, i letadlo si ohlídají;-) , někdy ušetří a jindy  třeba i víc zaplatí, ale mají to tak, jak chtěli, a ne jak se to hodilo nějaké cestovce, co bere všechny šmahem.

0/0
6.9.2009 10:11

Host

Re: Pro joudu

já jezdím individuálně do řecka autem a vše si zajišťuji sám, jouda nejsem. Ck má samozřejmě lepší možnosti, ovšem ony množstevní slevy jsou výhodné pro samotnou CK, klient samozřejmě zaplatí mnohem víc..........

0/0
6.9.2009 11:00

Host

Re: Pro joudu

Proboha, takovou štreku autem! 8-o Nikdy! Rv

0/0
6.9.2009 14:56

Host

Re: Pro joudu

typická reakce človíčka, který neví, o čem píše.....každý, kdo cestu do řecka autem absolvoval pak psal jinak.......

0/0
6.9.2009 19:26

Host

Re: Pro joudu

drkotat se do řecka autem.....to by nebyla dovolená,ale trest!

0/0
6.9.2009 19:34

Host

Re: Pro joudu

najeď na recko-autem.cz, je tam mnoho takových jako ty, co naprosto změnili názor.......česko-řecko (hranice) autem v klidu za 13 hodin

0/0
6.9.2009 19:42

Host

??

haha 13.hodin....a teď tu o karkulce...to řecko-autem je taky dobrý ty propočty....to mám zpáteční letenku do athén či soluňe za polovic a to nemluvím o rychlosti a pohodlí;-D

0/0
6.9.2009 20:50

Host

Re: ??

Slovensko:  80 km.....50-60 minut, Maďarsko  350km ...4hodiny,  Srbsko 650 km...6hodin,  Makedonie  180km..2hodiny.............jel jsem to 6x, žádný problém, jezdí tam autem celá evropa, rakušené, francouzi, italové a hodně čechů........ty jsi zkrátka ještě mimo....

0/0
6.9.2009 21:19

mokrykcb

Re: ??

Já bych to tedy také nedal,letecky je to levnější,pohodlnější a bezstarostnější.Věřím,že na takové Chalkidiki se dá do těch dvaceti hodin dostat(když vše půjde hladce,bez kolon atd.),ale přeci jen letadlem jsem tam i s transferem za pět šest hodin a auto si za slušné peníze raději půjčím na místě.

0/0
6.9.2009 21:42

Host

Re: ??

v řecku střídám pláže a místa, jakl se mi líbí, cesta na letiště z místa mého bydliště a přesun z řeckého letiště na místo ubytování odpadá..............takhle jezdí tisíce evropanů, až budu neschopný důchodce, také budu létat...........

0/0
6.9.2009 21:22

Host

Re: ??

ale jo,vždyť ti to nikdo nebere....každý má jiné priority a představu....já ale budu raději patřit mezi statícíce evropanů co tam budou létat....

0/0
6.9.2009 21:31

Host

Re: ??

a cena?   tam a zpět + 800Km na výlety v řecku do 2500Kč na osobu při 4 lidech v autě...a to prosím od svého baráku v čr

0/0
6.9.2009 21:25

Host

Re: ??

http://recko-autem.cz/index.php?str=140&info=6&sale=1

0/0
6.9.2009 21:27

Alechin

Re: ??

jako zajimavy namet, ale jel jsem letos cca 1100 km do Weezu a byl to neskutecny zahul. A to bylo pohodovy Nemecko. Jako pres 1300km jako jeden ridic to teda vazne neni zadny hi-fi.Jako bez deti bych to asi dal, ale toto uz je s nima moc.

0/0
6.9.2009 23:34

Muf007

Re: Pro joudu

Pane jo, tady je cestovatelů. Obecně se dá napsat (obecně podotýkám), že Evropa autem není problém. Řecko jsem jel autem 3x a vršek (Chalki) to je cca jako Dubrovník. Tedy žádná štreka na konec světa. Chápu, že érem za dvě hoďky je to pohodlné. Ale moje dovolená začíná vyjetím z garáže a těch míst po cestě co stojí za návštěvu je nespočet. Proto můj čas jízdy nebudu uvádět, ale rád po cestě přespím a tahle místa navštívím. Pro mě dovča není let tam-grilovačka na písku-pár fakulťáků od CK-let domů. Nicméně nikomu to neberu a každému kdo to chce přeju. Proto očekávám, že než nadávky a úšklebky těm co jezdí autem, a že je jich docela dost, se lidé na tu cestu budou ptát, co a jak!

0/0
11.9.2009 11:57

Host

Re: Pro joudu

Pochybuji, že by Swiss Air posunul odlet o 5 hodin na dřívější dobu... To platí tak leda u charterových letů (tedy u zájezdů s CK).

0/0
10.9.2009 12:22

Host

Re: Pro joudu

odlet vam rozhodne neposunou dopredu o 5hodin, jedna se o pravidlenou linku noumo.To neni letani jako s Eximem pres Travel Service.:-).Cestovka ma mnozstevni ceny, mozna nemecka o ceske ck v Thajsku, ze ma slevy silne pochybuji.Jinak treba Ko samui pres ceskou ck neporidite pod 60 000tisic 5 star hotel na 14 noci.Me zpatecni letenka z Prahy do Bangkoku vysla 12 000,-Kc, z Bankgkoku na Ko samui a zpet na 3000,-Kc.5 star hotel na den pro dva za 1800,-kc na den se snidani, v druhem hotelu Bhundari take 5 star se privatnim  bazenem za 3300kc na den pro dva, od more cca 20metru,samozrejme vyhled na more.Ukazte mi ceskou Ck, ktere mi nabidne Thajsko z Prahy v 5 star hotelu na 14 noci za cca 28 000,-kc vcetne vsech tax a poplatku.Rad se necham poucit.

0/0
11.9.2009 17:09

def...

kupte hned, jestli nezkrachujem, tak poletite

0/0
6.9.2009 1:15

yrral

každému vyhovuje něco jiného

Přijet na letiště a tam se rozhodovat je opravdu spíš pro dobrodruhy, někdo kdo jede sám či v páru. Zajišťovat si dovolenou půl roku dopředu je podle mě vhodný na vrchol sezóny (červenec, srpen). Mám malý děti, ještě nechodí do školy a tak jezdíme v září. V práci si naplánuju dovolenou a pár dní před jejím začátkem prohledám last minuty (odlet do 2-3 dnů) něco vyberem a letíme. Cena tak 60% oproti katalogový. Nemusím se stresovat jestli budou děti zdraví, jaký bude počasí, protože termín můžu vždy na poslední chvíli změnit či, když to bude nutný, zrušit bez finanční ztráty.

Každýmu vyhovuje něco jinýho, každý má jiný priority. Mě by se třeba nechtělo tahat s dětma na letiště někam do Mnichova či si vše zařizovat sám i kdyby to mělo být o pár korun levnější.

0/0
5.9.2009 15:40

Lanta2004

Nic pro mne

Za A mají naše CK nehorázně vysoký ceny a špatný služby a za B řešit dovolenou ve spěchu mě nebaví.Rád se na dovolenou připravuju a těším déle dopředu.Proto si vždy nechám sestavit zájezd na míru od německé CK tak půl roku dopředu a letím z Mnichova.Jednak při půlroční rezervaci dostanu výhodné letenky(v lednu například letím do thajského Bangkoku s Emirates nejmodernějšími letadly světa - Boeningem 777ER a Airbusem A380-800 za v přepočtu 18 tk)a druhak si můžu být jist,že budu mít kvalitní ubytování a služby za přijatelnou cenu(celkem nás dovolená v thajsku vyjde na 32 tk/24 nocí na ostrově Ko Chang).Těžko by dokázala tohle česká CK nabídnout i v rámci last minute.Srovnatelné zájezdy nabízí české CK zhruba za násobek uvedené ceny a služby jsou přitom oproti němcům dost sporné.Dopravu do Mnichova moc řešit nemusím,nebot pojedeme autem 4 a když se rozpočítají mezi posáku náklady na naftu,tak je to za pakatel.

0/0
5.9.2009 13:01

Host

Re: Nic pro mne

ááá vejtaha a velký odpůrce českých ck opět nezklamal - co takhle se tam přestěhovat,ušetříš i ten pakatel a bude klid...

0/0
5.9.2009 13:14

Lanta2004

Re: Nic pro mne

Proč bych se tam stěhoval?Zde mi život zatím vyhovuje (nižší živ. náklady,rodina,přátelé,kultura a podobně)a koupit si zájezd s odletem z Německa umí každej jouda;-)

0/0
5.9.2009 13:18

Host

Re: Nic pro mne

ale snem každého joudy není kupovat zájezd z německa - o to tu v tvém případě jde

0/0
5.9.2009 13:23

Lanta2004

Re: Nic pro mne

Já taky nikoho k tomu aby si kupoval zájezd z německa nenutím.Jen píšu své postřehy o tom,že mě to tak vyhovuje.Třeba to někoho inspiruje jak ušetřit,ale nutit nikoho nehodlám;-)

0/0
5.9.2009 13:26

Host

Re: Nic pro mne

no mě to někdy spíšel připadá,že bys dotyčného nejraději k té německé přepážce "dokopal" ...

0/0
5.9.2009 13:32

Lanta2004

Re: Nic pro mne

Ne,to opravdu ne.Prozradím ti jinej důvod toho proč to sem pořád píšu.Neskutečně mě štve praxe cestovek působících v čechách( krachy CK,přičemž cestující tvrdnou bez omluvy po letištních halách,nekvalitní služby za vysoké ceny,po příletu do destinace zámeny hotelů za nižší kategorie,neochota či neschopnost personálu a podobně).To jsou velmi časté jevy českých CK či CK působících v ČR mající český management a degraduje to i pověst Česka v Evropě.Tím,že českým CK bude utíkat zákazník do zahraničí se budou muset,pokud budou chtít provozovat činnost přizpůsobit kvalitou a službama.Pokud ne - zkrachujou a to je za současného ubohého stavu jejich "práce" jen dobře.Proto vystupuju tak razantně proti českým CK.Fajndím Okamurovi,kterej chce úroven českého cestování zvednout,ale je před ním ještě hodně velký kus práce.Do tý doby než se mu podaří zlepošit úroven budu ale nadále létat z neměcka a psát o tom sem na Idnes.A může se ti to klidně i nelíbit,nic s tím nenaděláš.

0/0
5.9.2009 13:42

Host

Re: Nic pro mne

dobře tvůj názor(zkušenosti !?),ale já na druhou stranu neměl s českými CK ( 8x Fischer,1x Tomi,Neckermann ČR a Salvia) nikdy problém...vždy jsem dostal to co jsem si zaplatil to samé moji rodiče a ty cestovaly např. i s tolik propíraným Eximem či Suny....co se cen týče,tak mám určitej limit a proto jsem poslední dva roky "opustil" oblíbeného Fischera(jeho cenová politika je už pro mne už nepřijatelná)...je třeba dodat,že nevyhledávám(ani na to nemám) žádnou exotiku,Afriku,Asii a jiné....Řecko,Španělsko,Malta,Kypr,Kanáry - to je moje a tady rozdíl v cenách snad s vyjímkou kanárů není velký a pro mne by byl i problém odlet ze zahraničí jelikož jsem odkázán na vlak či bus....jelikož mám zatím s našimi CK jen kladné zkušenosti,tak mě ani německé zájezdy nelákají

0/0
5.9.2009 14:31

Host

Re: Nic pro mne

Vazeny, nic proti Vasemu cestovani z Nemecka, nevim jak zajezd kupujete, ale dle vaseho popisu primo u nemecke CK. Troufam si tvrdit, ze pokud si vyberete dobrou ceskou cest. agenturu, ktera prodava nemecke CK, vyjde vas to lepe. 1. Zajezd zarizuje ceska firma, kazdy problem resite v Cechach. 2. Nabidne Vam pojisteni, ktere take resite v Cechach. 3. Pokud je to kvalitni agentura, zcela jiste Vam i nabidne lepsi kurz EUR nez bezne banky. Cena v EUR za zajezd je samozrejme stejna jako u nemecke CK.

0/0
6.9.2009 10:12

Host

Re: Nic pro mne

Letos jsme koupili přímo u němců,nebot letíme se známými,kteří v německu pracují a vše zařídili za nás přímo tam.Jinak od roku 2002 jsme zařizovali dovolenou takřka výhradně přes Rudolf Reisen.Bud u nich koupíme jen letenku a ubytování si zařizujeme sami a nebo v poslední době i ubytování přes CK,nebot jak píšu už aktivně moc necestujeme a většinou jsme na jednom místě.Pak to vyjde o něco levněji,než bychom to kupovali sami.S českými CK jsme byli naposledy v roce 2001 a po tragické zkušenosti s CK Exim(čekání na letišti bez omluvy a vysvětlení 12 hodin,nemožnost opustit letadlo při mezipřistání v Emirátech a čekání 2 hodiny v rozpáleném letadle kam pražilo slunce,ubytování v nižší kategorii než byla inzerovaná) jsme to vzdali.

0/0
6.9.2009 11:28

Host

Re: Nic pro mne

Já se snažil sehnat v řecku ubytování přes CK (individuální doprava). Je až neuvěřitelné, jaký je rozdíl v cenách ubytování přes CK (a to tu někdo operuje množstevní slevou) a cenou, kterou domluvím individuálně. Je běžné, že se tyto ceny liší více než dvojnásobkem.......

0/0
6.9.2009 11:45

Host

Re: Nic pro mne

Nic proti Rudolf Reisen, az na ty jejich prepocitaci kurzy...;-((

0/0
8.9.2009 8:09

Host

Re: Nic pro mne

Nepiš nesmyslyX;-O, opravdu zkus letět z Mnichova nebo z Norimberka třeba s Rudolfreisen.cz a pak se můžeme dál bavit.

0/0
5.9.2009 14:28

Host

Re: Nic pro mne

Jsem na tom obdobně a na to, že jí celou dovolenou zařizuju sám. Mám tak NAPROSTO volnou ruku v tom, kam, kdy, na jak dlouho, za kolik poletím a nemusím se spoléhat na nějaké CK.

0/0
5.9.2009 13:35

Host

Re: Nic pro mne

"až na to, že si"...

0/0
5.9.2009 13:35

Lanta2004

Re: Nic pro mne

Dřív jsem taky létal solo,ale přišel jsem na to,že když si koupíš zvláš letenku a zvlášt potom ubytko přes CK,tak cenu ještě o něco srazíš.CK má většinou lepší ceny za rezervace ubytování,než ty jako jedinec.Nicméně uznám,že solo je to pohodlnější.Nejsi vázán časově na nikoho a jedeš si jak chceš a kam chceš.Já dřív cestoval coby batůžkář a projel takhle solo hodně velkou část JV Asie.Nicméně poslední dobou už na dovče víc relaxuju a odpočívám a aktivního cestování už je mín.;-)

0/0
5.9.2009 13:47

Host

Re: Nic pro mne

To s těmi cenami máte pravdu, zkusím na to mrknout :-)

0/0
5.9.2009 15:19

kecinav

Re: Nic pro mne

Zdravím, je to náhoda loni(či spíš letos) to bylo Langkawi, nyní rovněž Bangkok (ale až 4.2.). Loni jsem letěl s Emirates z Frankfurtu, bylo to super. Na příští rok jsem našel Austrian už z Prahy s přestupem ve Vídni za necelých 14.000,-. Pak 10 dní Krabi a pár dní Koh Lanta :-). Na závěr chceme ještě dva až tři dny v BKK. Ubytování na Krabi mám v balíčku s letenkou od Air Asia, zatím to celé vychází asi na 45 tis. pro dva (bez BKK). P.S. nemáte tip na šikovné ubyt. v Bangkoku, aby to bylo někde na ráně, a aby bylo možno se dostat nějak jednoduše na letiště? Dík!

0/0
6.9.2009 3:55

Host

Re: Nic pro mne

Ubytko v BKK máme takřka ideálně umístěné.Je to v centru(kousek od královského paláce a kousek od vyhlášené Khaosan road) a je to celkem levný hotel.V Thai se nemusíte bát,že bude hotel ač je levný mít špatné služby.Tam poskytuje kvalitní služby snad i ubytovna :-) .Všeobecně platí,že si člověk musí přidat ještě jednu hvězdu navíc yby vyrovnal kvalitu služeb obvyklou třeba zde v Evropě.

Adresa hotelu  : http://www.bangkok.com/royal-hotel-bangkok/

Při předchozích návštěvách thajska jsme bydleli na Sukumwhit road v hotelu Royal Benja ( http://www.royalbenja.th.com/ ),kterej je taky celkem levnej a má kvalitní služby.Nicméně ten už je dál od centra a je nutné si brát taxi

;-)

0/0
6.9.2009 11:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.