Diskuze

VIDEO: Komu patří stezky? In-line bruslaři versus cyklisté

Někteří in-line bruslaři nebo naopak cyklisté se na stezkách chovají jako na válečném tažení. Zprvu příjemná vyjížďka se tak může změnit v peklo a boj o prostor, při kterém hrozí i úrazy. Přitom to chce jen slušnost, toleranci a dodržování základních pravidel provozu jako na silnici.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

27. 6. 2009 16:29
pejsci

Nevím jak u vás, ale tady u nás u Poděbrad patří stezka především pejskařům, jejichž miláčci vesele pobýhají bez vodítka a košíku. Běda tomu, kdo se odváží ozvat. Těch ohleduplných je poskrovnu...

0 0
možnosti

j

29. 5. 2009 10:52
b

LIDI se chovají ,jak h ovada nejen na cyklostezkách,...................(Y)(Y)(Y)

0 0
možnosti

RBmann

24. 5. 2009 10:54
tak dneska

ta dneska rano u Vltavy proti me jeli 3 cyklisti vedle sebe a neuhli, vcera jsem tam byl na kole a dve cyklistky vedle sebe me nechteli pustit. Tak myslim, ze vycitat inlajnistum, ze jsou netolerantni je trochu mimo, pac pro nektere cyklisty plati to same.

0 0
možnosti

radegast

23. 5. 2009 14:27
x

Jak je vidět oběma skupinám baykerů i těch s tou vyšpulenou prdelí co jezdí v předklonu zřejmě dost nafučelo do uší. Jste paka jedni i druzí, ikdyž si myslím, že cyklisti jsou mi přece jen o něco sympatičtější. Co se týká vaši sporů o rychlost, moc rád bych alepoň jednoho z vás viděl jet 5minut v kuse rychlostí 45km/h. A to mám naježděno víc jak vy všichni dohromady. Ono vám městským hrdinům totiž v panelácích zřejmě trošku přeskakují převody. Nebouchají sousedi až příliš dveřmi od výtahu...?

0 0
možnosti

jan

23. 5. 2009 23:29
Re: x

Takže jako potrefená husa se ozývám. Proč jsou bajkeři a cyklisti (tedy i ty) paka? Proč by měl někdo jezdit 45 km/h pět minut v kuse? Jak jsi zjistil, kolik má kdo naježděno, žes to spočítal dohromady?

0 0
možnosti

Michal

22. 5. 2009 14:25
Cyklostesky

Ještě že u nás máme spoustu polních cest. Na cyklosteskách kolem Ostravy je pěkně narváno. Zato v lese ani noha. Jen to chce dlouhý rukáv, protože některé cesty jsou docela zarostlé...

0 0
možnosti

Polárníliška

22. 5. 2009 15:18
Re: Cyklostesky

Nepsat o té Ostravě, tak jsem měl strach, že jezdíš pralesem, ty stesko....

0 0
možnosti

Michal

22. 5. 2009 14:23
Exoti na kole

Jezdím na kole a taky dost v autě. Poslední dobou se v autě dost bojím: jída na červenou, malá vzdálenost mezi auty, předjíždění před zatáčkou. A mezitím lidi na kolo. Tohle fakt nechápu. A ještě k tomu  ten hrozný randál. Vždyť stačí odbočit na vedlejší ulici.  Občas se vyskytnou exoti kteří se motají mezi kamiony a přitom pár metrů vedle je super cyklosteska.

0 0
možnosti

Host

15. 6. 2009 8:10
Re: Exoti na kole

Ona třeba cyklostezka je, ale najet na ni je problém. Třeba když frčím z Pankráce na Hlavák po magistrále, tak bych možná teoreticky měl na Nuseláku najet na chodník/cyklostezku. Jenže není způsob, jak tam rozumně najet a pak zase za Nuselákem sjet zpátky na magistrálu - zabralo by to dvakrát tak času (a ujel by mi vlak). Tohle se zlepší, až bude cyklostezek víc a budou na sebe navazovat, dokud jsou úseky "odnikud nikam", tak se holt často ani nevyplatí na ně z té silnice sjet.

0 0
možnosti

Michal

22. 5. 2009 14:18
Chodník

Proč nesmí cyklista na chodník? Dneska stejně všichni jezdí autem...

0 0
možnosti

RBmann

22. 5. 2009 13:15
Co se řeší?

Inlajnisti i cyklisti maji podle zakona na cyklostezkach stejny prava, takze se budou muset zacit chovat ohleduplne obe skupiny nebo si nezajezdi nikdo. !

0 0
možnosti

jan

22. 5. 2009 14:12
Re: Co se řeší?

Řeší se to, že spousta, hlavně bruslařů, nedodržuje elementární pravidla pohybu na cyklostezkách. Jak se diví, když na ně z kola oukám, ať nejezdí vedle sebe a jedou u pravého kraje! Autor článku poněkud mate údajem, že bruslař-závodník jede i v tréninku 35 km/h a že takovou rychlostí nejezdí 99, 9 % bikerů. 35 km/h zase nejezdí na cyklostezce 99,99 % bruslařů, ale rozhodně dost MTB jezdců. Na stejném úseku bude kolo vždy rychlejší než brusle.

0 0
možnosti

Polárníliška

22. 5. 2009 13:14
O podobných sportovištích naprosto výmluvně vypovídají

ilustrační fotografie. Zkrátka se tam chodí vyprdět a plácat v zásadě nesportovní jedinci a ten kdo si chce opravdu zasportovat je využije maximálně když není zbytí jako průjezdní trasu, případně se na nich objeví až v době řidšího provozu, aby z toho vůbec něco měl...

0 0
možnosti

jan

22. 5. 2009 14:14
Re: O podobných sportovištích naprosto výmluvně vypovídají

Přesně tak. Na cyklostezku vjíždím jen v nejnutnějším případě - je tam totiž dost nebezpečno. Měli by tam občas zavítat policajti a trochu si na pitomce posvítit.

0 0
možnosti

MychalB

22. 5. 2009 12:59
Co se řeší?

In-lajnista je z hlediska zákona chodec. Tečka. :-P

0 0
možnosti

none_

24. 5. 2009 15:27
Re: Co se řeší?

No na to bych se nevsadil ani zlamanou gresli. Protoze cyklista je 100% ucastnik provozu na pozemni komunikaci. Tzn podle zakona se nesmi vyskytnou na stejnem miste jako chodec, cili na chodniku. Jelikoz je podle podle me cyklostezka tedy silnice s upravenym pravidlem, kdo se tam muze pohybovat, museli by inlinisti na cyklostezkach chodit v levo a davat prednost vozidlum (kolum), popripade se pohybovat jako organizovany utvar chodcu na prave strane oznacen vepredu neoslnujicim bilym svetlem a vzadu neoslnujicim cervenym.

Vlastne pokud je chodec, tak by mel inlinista davat prednost cyklistum a pokud je ucastnik provozu na pozemni komunikaci, tak standartni inlinista porusuje asi tak 10 zakonu provozu na silnicnich komunikacich.

Proti inlinistovi jako chodci hraje hlavne jeho rychlost. Jelikoz nejsem si jistej jak to presne je, ale v zakonu je neco o tom, ze co se pohybuje rychleji nez 20km/h je ucastnik provozu na silnicnich komunikacich.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  19.4 14:15

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...

Největší hřbitov lodí západní polokoule vznikl kvůli kardinálnímu průšvihu

15. dubna 2024

Válka je o ničení a zabíjení. O újmě na životním prostředí. Snad právě proto tolik fascinuje osud...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Žádný porod a na toaletu vezměte pravítko! Podivná pravidla národních parků

18. dubna 2024

Americké národní parky trhají rekordy, patří k nejvyhledávanějším destinacím světa. Ročně do nich...

OBRAZEM: Na samotě V lomu. Podívejte se na nejnovější glamping v Česku

17. dubna 2024

Glamping, tedy luxusní kempování, nabírá v tuzemsku v posledních letech na popularitě. Nejnovější...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na co zírá mašinfíra: Opomíjenou lokálkou do tajemných Zlatých Hor

13. dubna 2024

S dnešním Mašinfírou vyrazíme do kraje, o kterém mnozí z vás asi neslyšeli, a to i přesto, že má za...

Biologické zbraně, hadi a plyn. Ostrovy, které jsou plné podivností

20. dubna 2024

Některé byste nejspíš ani vidět nechtěli, jiné zase vidět nesmíte. Další mizejí z atlasů, objevují...

Svezte se nostalgickými a zážitkovými vlaky, máme jejich soupis

1. října 2021,  aktualizováno  19.4 14:15

Aktualizujeme Máte rádi vlaky a chcete zažít něco extra? Vyzkoušejte mimořádné nostalgické a zážitkové jízdy. Po...

Španělské Stonehenge zpřístupnily klimatické změny. Je vítanou atrakcí

19. dubna 2024

Epizody vražedného sucha se do dění v Evropě nezapisují jen negativy. Vlna veder v roce 2022...

To nejlepší z Itálie. Florencie ohromí nejen originály starých mistrů

19. dubna 2024

Ve zvlněné krajině Toskánska leží kolébka renesance, která kdysi bývala jedním z nejvýznamnějších...

Prodej stavebního pozemku 1 267 m2
Prodej stavebního pozemku 1 267 m2

Horní Bludovice - Prostřední Bludovice, okres Karviná
2 254 455 Kč