- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kolo ze servisu jenom naoko opatlaná kostra špinavými prackami toho "servismana"-jako že na tom něco dělal, jinak NIC. Vyhozené peníze. Pokud chcete mít kolo v pořádku, tak jen si to udělat sám, nebo u dobře prověřeného známého.
A jak je to se zapouzdrenyma stredama, myslim, ze dneska jsou na kolech hodne. Ale nevim si s tim rady. Kolo jsem si vycistil a seridil sam, akorat prave na stred jsem se vykaslal, protoze to zatim jede, slyset nejake vrzani neni a ja stejne nevim jak ho odmontovat a namazat.
Zapouzdřený střed můžeš maximálně vyměnit za nový,nijak se nemaže.Maximálně ho můžeš dotáhnout,pokud by byl volnýPokud se opotřebuje uvnitř zapouzdření musí se vyměnit celý.
Jezdil jsem pracovně po cykloprodejnách/servisech, a snad všichni to dělali dost poctivě.
tak že jsem ho pokapal M2Tčkem a projel všechny převody
předtím jsem to očistil drátěným kartáčem a bylo
Zajímalo by mě, jestli se opravdu nějaký servis bude s mým kolem takhle "patlat", nebo jestli ty úkony nějak neošidí. Já přece nepoznám, jestli mi rozebrali a vyčistili střed, nebo zkontrolovali a seřídili odpruženou vidlici. Jednoduché věci si udělám sice doma, ale na spoustu úkonů potřebuji speciální nářadí a hlavně zručnost, která mi tak trochu chybí.
A dál by mě zajímalo, jak odstranit z toho videa ten anglický resort, u kterého pravidelně téměř zvracím. Ale s tím si jako "ajťák" snad poradím.
Nechci nikomu dělat reklamu, ale zrovna v tomhle servise jsem nechal před cca 14 dny seřídit kolo. Kolo je dva roky staré, v podstatě nikdy na něm nebylo nic děláno. Kolo bylo uskladněno na balkoně celou zimu. Takže si dovedete představit jak např. vypadaj orezlé šrouby. Před odvezním do servisu jsem kolo pouze lehce otřev vlkym hadrem.
Když jsme kolo po 14 dnech viděl, nechtěl jsem skoro věřit že je to to samé kolo. Všechno funguje jak má, nic není orezlé a po zkušební jízdě je opravdu vše v pořádku. Je vidět že ¨na něm udělali velký kus práce.
A cena? Kompletní servis, výměna řetězu, bowdenu, brzdových špalků, servis vidlice stál 2060Kč. Což si myslím neni jednou za dva roky zase tolik peněz.
Tímto firmě CykloAdam děkuji.