- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měl jsem léta Ladu 2104 (co je na foto)a spával jsem v ní na cestách - na šikmo jsem se tam po sklopení sedaček natáhl. Pak zrezla, ale motoricky byla pořád ve formě.
včera jsem viděl velmi bezva "scénku s žigulíkem" - San Piego v pátek odpoledne, ve starém bílém prorezlém žigulu sedělo 7!!! cikánů a cikánek, okénka stažená nebo vytlučená, kola úplně vyvrácená, z nedovřeného kufru i některých oken čouhá různá harampádí a osazenstvo mělo veget, nad střechou mraK dýmu jak všichni kouřili - někdo cíga, někdo trávu, ale všichni byli vysmátý a v pohodě - nazval bych to "pohoda ve vraku" jinak častěji v provozu vidím Bentley a Maserati než žigulíka...
Všichni co ohrnujete nos zašátrejte v paměti.Nestáli náhodou vaši rodiče u Mototechny dlouhou frontu a nezapisovali se do pořadníku právě na Žigulíka.Ve své době to bylo pohodlné a spolehlivé auto.A ještě něco podívejte se co kolem vás jezdí,starý Fiesty nebo Punta.Jsou 15 let starý a jsou to rachotiny.Rád bych viděl třeba OPEL VEKTRA po 35 letech .
My jsme měli 2 žigulíky a byli skvělí, jenom už nevydržely stářím a opotřebováním, na dálnici jsme valili 130, skvělý a spolehlivý vůz.
poněkud drsnější. Putin to skvěle vede
...obávám se že žigulíky se nedělají už desítky let, nahradila je značka LADA, ovšem i ty modely na fotce (2105,resp.2107) už se nevyrábí......................nezbývá než se ptát o čem je vlastně ten článek?
Modely 2104, 2107 (a dokonce 2106!!) se stale vyrabi (nebo se mozna prave ukoncuje vyroba) v Izevsku. Delali tam driv licencni Moskvice, a je to stejny podnik co vymyslel AK-47
...jo ten,kdo vlastnil VAZ ,tak vi,ze je to po pichi auto...,i kdyz to zere i 15/100km...
To teda nesohlasím v porovnání se škodovkou byl kvalitnější a bezpečnější. S 1,2l jsme jezdili za 10l/100km a s 1,5l za 8l/100km tak nevím kde berete těch 15 to jezdil Volha ale i s tou se dalo jezdit za 12 a spolehlivost maximální, nikdy jsme nemeěli tak vážnou poruchu že bychom nedojeli.
Proboha, nelze přece celosvětově unifikovat potřeby místních motoristů. V SNS jsou na místní podmínky nejlepší žigulíky, do indického provozu se opravdu hodí Tata Nano, do brazilské džungle JPX Montez, na americké dálnici využijete šestimetrový koráb s pohonem zadních kol. Český idiot se může smát dieselovému motocyklu Royal Enfield Taurus, s maximální rychlostí 70 km/h a spotřebou 1,5 litru nafty na 100 km, ale pro indického chudáka je naprosto ideální.
Nechápu proč se články na idnes píšou v duchu, že "tam na zaostalém východě", přitom, když se člověk nezaujatě podívá na snímky Togliatti, tak se neubrání dojmu, že to je přesně to socialistické prostředí jako u nás na sídlišti v každém městě. Jen místo těch žigulíků se u nás prohánějí stodvacítky a favority.... Mám pocit, že je to jako za socialismu, kde se psalo pohrdavě o západu, dnes se tak píše o východu, ale pojí nás toho s východem stále mnoho, ať už si to chceme přiznat či ne!
Rusko si stále a znovu zasluhuje pohrdání svým imperialistickým chováním - stále kolos na hliněných nohách!