Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Levně do tepla: letenky z Prahy konkurují Německu a Londýnu

Zatímco ještě před půl rokem se Čechům finančně vyplatilo odletět do exotických destinací z Německa či Velké Británie, dnes je to jinak. Ceny letenek - i v důsledku finanční krize - padají. Z Prahy nyní můžete odletět za teplem již za 10 000 korun. Ušetřit navíc můžete i změnou termínu odletu o pár dnů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lojza

Velka Britanie

podivejte se na

www.flymonarch.com a www.thomsonfly.com z Londyna Gatwick do Dominikany za 7 litru vcetne tax,to se potom cestuje po sveteR^

0/0
20.2.2009 18:23

Jozef

Skyeurope,

ak chcete v Popradskej cestovke letenku od Skyeurope len na potvrdenie ze v pripade zrusenie letu nebudete ziadat od nich peniaze!!!napr, LIPTOUR!!nedoporucuju!!

0/0
11.2.2009 13:55

Jozef

Skyeurope,zklamanie

inac momentalna situacia, v Sky europe ,po zrusenom lete ziadam o

vratenie,nakladov,Poprad Londyn a spat ,platil som 4rmi  voucherami

ktore som vydrazil za 30 eur,platia do konca marca,takze ich dalsie

uplatnenie je otazne , plus poplatky letistne pre dvoch 117 eur,plus

batozina jedna 20 eur,do dnesneho dna  ani neodpovedali na moje maili.

0/0
11.2.2009 13:53

Jozef

Skyeurope,zklamanie

inac momentalna situacia, v Sky europe ,po zrusenom lete ziadam o vratenie,nakladov,Poprad Londyn a spat ,platil som 4rmi  voucherami ktore som vydrazil za 30 eur,platia do konca marca,takze ich dalsie uplatnenie je otazne , plus poplatky letistne pre dvoch 117 eur,plus batozina jedna 20 eur,do dnesneho dna  ani neodpovedali na moje maili,a v cestovke ked chcete na Sky europe letenku tak len na podpis ze v pripade zruseneho letu nechcete po nich nahradu!!!skoda ked uz su na dne aspon by sa mali slusne chovat!!

0/0
11.2.2009 13:50

Jozef

dva mesiace som planoval!!

ahoj cestovatelia,objavil som pred par mesiacmi clanok od autora o Langkawi,presurfoval som toho fakt dost a nakoniec na Londyn co sa tyka cien nema nijaky eu uzol,let do Kuala Lumpur za 410 libier!spiatocny,oplati sa ist cez Londyn ak tam mate znamych co bez problemov po vas pridu,dal som rezervu jeden den ,bohuzial 2 februara napadlo 15 snehu ,let Poprad Londyn zrusili a sedim doma,druhy krat uz viem ze sa poistim tak ze si naplanujem tam low cost jeden den z PP a potom este rano z Krakowa inou spolocnostou,na druhy den rano sa dalo ale za 432 eur!no nebola istota Londyn bol stale zasnezeny!!

0/0
11.2.2009 13:43

KOKOS

proč se bavit pouze o linkových letech?

např. charter z Frankfurt - Varadero za 297€ / 8393,-CZK s přímý letem od Condor Flungdienst - výprodej od CK TUI - zdroj: www.NaCesty.cz / ještě stále si myslíte, že Praha konkuruje Německu???

0/0
30.1.2009 17:32

troll

Re: proč se bavit pouze o linkových letech?

Hm, Nacesty? To u nich zřejmě pracujete a děláte si PR reklamu-ale podvodnou. S těmi plzeňskými Nacesty jsme byli v Dom. rep.-zcela podvodně nám na místě vyměnili hotel a dali jiný, než byl v cestovní smlouvě, a šoupli nás o 100km dál k San Pedru, prý nám dají "lepší" hotel 5*. To "lepší" znamenalo kanálové moře znečištěné fekáliemi od blízké řeky 100tisícového města. Nacesty=podvod pro jak doufají hloupé čecháčky.

0/0
3.2.2009 17:15

Pro trotla

Re: proč se bavit pouze o linkových letech?

Tato diskuze je hlavne o tom kde koupit levne letenky-proto uvadim zdroj na levne letenky - nic vic nic min. Tam kupuju ja spolehlive - to ze vam nekde vymenily hotel, nesouvisi s clankem..jdete si plivat jedovate sliny, nekam kde se diskutuje o nefungujicim tur. ruchu

0/0
15.2.2009 8:48

troll

Re: proč se bavit pouze o linkových letech?

To, že jsou Nacesty banda podvodníků vyměňující svévolně hotely za absolutní propaďáky po příjezdu na místo a lživě tvrdí, že váš koupený hotel je zavřený nebo obsazený, mohu sem, do rubriky o cestování, napsat. A nenechám se okřikovat trotlem, který neumí číst jméno troll a ve Finsku tudíž nikdy nebyl. Tak čest chudáku od Nacesty.

0/0
16.2.2009 19:08

Opet pro trotla..

Re: proč se bavit pouze o linkových letech?

Nacesty.cz zprostredkovavaji koupi letenek s odletem z nemecka. Tak jakapak vymena hotelu? Podle me jsi vedle jak ta jedle. Muj soused si tam vcera koupil letenku na mallorcu z norimberka za 52euro / my jsme proste chudaci a tak nemame na letenky z PRG.;-D;-D

0/0
18.2.2009 20:03

Opet pro trotla..

Re: proč se bavit pouze o linkových letech?

Nacesty.cz zprostredkovavaji koupi letenek s odletem z nemecka. Tak jakapak vymena hotelu? Podle me jsi vedle jak ta jedle. Muj soused si tam vcera koupil letenku na mallorcu z norimberka za 52euro / my jsme proste chudaci a tak nemame na letenky z PRG.;-D;-D

0/0
18.2.2009 20:14

René, já a Rudolf

clanek o nicem...

nevim, proc autor neuvedl i ceny charterovych letenek... letet do Bangkoku se dvema prestupy muze fakt jen fanousek letani...

ja jsem jiz 2x letel s charterem z Nemecka pres agenturu www.nacesty.cz , ktera prodava nemecke zajezdy a letenky, a bylo to levnejsi nez ceny uvadene v tabulce...

0/0
24.1.2009 1:44

renomé

Re: clanek o nicem...

Nacesty=katastrofa, klidně vám po příletu zamění váš koupený hotel za jiný v otřesném prostředí, bez moře. Ušetří totiž 1/2 na voucheru, který jste zaplatili. Je to tak na jednu  cestu pro ponaučenou, oni o stálé a spokojené klienty nestojí, vyplatí se jim odrbat naivky.

0/0
17.2.2009 18:46

Renome je trotl

Re: clanek o nicem...

Renome je trotl..

0/0
18.2.2009 20:08

-

..

last-minute.hu.cz

0/0
23.1.2009 13:41

mmarek26

vyhledavac levnych letenek

zna nekdo www.skyscanner.net

dyt je to nejlepsi vyhledavac letenek - lowcost i klasickych

0/0
22.1.2009 23:44

fare.l

Re: vyhledavac levnych letenek

Až na to, že tam pár aerolinek chybí....a zrovna ty co jsou pro Čechy nejdůležitější....namátkou Skyeurope....jinak je to fajn vyhledávač

0/0
23.1.2009 14:23

ppdedek

Zas zavadejici a o nicem

jen jsem v rychlosti kouk a nasel jsem ten samy let co je uvaden v clanku Mnichov -> Tampa za stejnou cenu s Lufthansou a bez prestupu. Do Bankoku to samy s Lufthansou a bez prestupu.

Pan redaktor by se mel nejdriv naucit hledat, takhle mi to prijde jen jako reklama. Nic vic nic min.

0/0
22.1.2009 19:35

Bára

Re: Zas zavadejici a o nicem

Ony se ceny můžou docela rychle změnit, takže bych to redaktorovi zase nevyčítala. Ale souhlas, že takovýhle článek moc nepomůže - nevíte, na kdy letenky přesně jsou a jak dlouho je nabídka platná. Doporučuju se spíš zaregistrovat na stránkách, které posílají upozornění na akční letenky na vybrané trasy automaticky (např. www.myairdeals.com, která je ale jen v angličtině, v češtině o něčem podobným nevím.)

0/0
22.1.2009 21:13

Kurt21

Re: Zas zavadejici a o nicem

Článek nemá úroveň, zato ta fotka se povedla. :-)

0/0
22.1.2009 23:10

xxx

Re: Zas zavadejici a o nicem

taky fotku nevytvořili na idnes!!!

0/0
23.1.2009 13:37

Kurt21

Re: Zas zavadejici a o nicem

Myslel jsem si to, ten objekt je zjevně na úplně jiné úrovni, než celá redakce dohromady.R^

0/0
23.1.2009 14:57

Pepek

Zlaty komunisti....

....ti nas nikam nepustili a tyhle problemy jsme neresili, protoze nebyly..... :-P

0/0
22.1.2009 17:20

Severni zare

Nechapu

Jak muze jeste dnes nekdo jeztit se zlodejskymi cestovkami ( tyka se i nemeckych)

do Asie. Vsichni uz vi ze v Thajsku nebo Malajsii se privatne ubytujes za max. 1000 bathu denne, jidlo max 500. To je na dvacet dni v Thajsku zhruba 30000 bathu, v czk

asi polovinu, tj 15000 czk. Plus letenka, kolem 20000 czk, neco cesty a ruzne vydaje,

rekneme  5000czk. Me to dava dohromady 40000 na tri tydny. Kolik stoji cestovka?

50-60 papiru bez vecere, to jim musi platit jen blazen.

0/0
22.1.2009 16:40

fare.l

Re: Nechapu

Zlatá pravdaR^

0/0
22.1.2009 17:09

pepe

Re: Nechapu

o USA to neplatí?

0/0
22.1.2009 18:30

EKONOM

Re: Nechapu

Brzy tam budes temi bathy taky platit

0/0
22.1.2009 19:08

tomáš

lety z Německa

jak už napsal někdo níže - nejen v Praze žijí lidé i když pro pražáky je to věc nepochopitelná. Zkuste zaparkovat na týden na Ruzyni a nevyjdete z údivu. Např. na letišti v Mnichově (autem jste tam za tři hoďky) jsem platil za 8 dní cca 50 euro, kolega ve Frankfurtu za 9 dní asi 55 euro. Jinak lety z Německa jsou bezkonkurenční (kromě Londýna, ale tam asi autem nepojedete), uznávám, že ne do všech destinací. Ale zkuste třeba německé chartery, jen tak namátkou - Kuba,Varadero 9200,-, Dominikánská r., Punta Cana 9200,-, Mexiko, Cancun 12600,-, Miami 13800,-, Kanáry 4200,- - 5600,- atd. Většinou se jedná o přímé lety bez přestupů.

0/0
22.1.2009 15:40

josefkra

Re: lety z Německa

Na jaký web se díváš? Sháním tipy kam letět na podzim a to pravděpodobně z Německa. Uvažuji o Kubě..... a dát desítku za letenku by bylo velmi příjemné :-)

Jinak k těm letištím. S parkovištěm na letišti Ruzyně je spojeno i časté krádeže, minimální ochrana majetku při neskutečně velké ceně parkovného, s velmi nízkou pravděpodobností si vymoci náhradu u jinak arogantního provozovatele. Kdo chce přesto parkovat u letiště měl by si vybrat privátní parkování v okolí.. Zajistí i potřebné odvozy k/z terminálu. Provozovatele parkovišť lze najíst na webu a vesměs jsou jejich služby chváleny. [>-]

0/0
22.1.2009 16:57

fare.l

Re: lety z Německa

Nejspíš má na mysli nacesty.cz.

Momentálně je zde nabídka za 11tis z Frankfurtu.

.....pokud si neporadíš tak dej vědět.

0/0
22.1.2009 17:13

tomáš

Re: lety z Německa

www.airstop.cz

0/0
22.1.2009 19:32

Alechin

tenerife

to jsme blazen, do singapuru se dostanu cca za 11t a na kanary mi to vychazi asi tak 15-20 na osobu. co je spatne? Nebo mate nejaky jiny tip?

0/0
22.1.2009 15:08

noi

Re: tenerife

Kanary vyjdou levne od RyanAir z letiste Frankfurt-Hahn (cca 600km od Prahy a 100km zapadne od Frankfurtu). My na vanoce leteli 4 lidi na Fuerteventuru a zpet dohromady za necelych 10000 vcetne kufru. Ale chce to hledat levne terminy. Od konce ledna ale uz letaji snad jen na Tenerife.

0/0
22.1.2009 15:20

p266

Re: tenerife

Vetsi konkurence?

0/0
22.1.2009 15:25

fare.l

Re: tenerife

Na Kanáry se jde v ideálním případě dostat za 1500, ale většinou do těch 2000 ( tam i zpět ).

Německo - Dussledorf, Brémy, Frankfurt - spol. Ryanair.

Pokud nenajdeš, dej vědět...pomůžu.

0/0
22.1.2009 16:14

Alechin

Re: tenerife

diky, uz se na to divam. chtel bych tak v kvetnu a vidim, ze to nemecko je lepsi na odlet. snad se poperu. pripadny tipy uvitam alechin@klikni.cz. dik

0/0
22.1.2009 16:17

fare.l

Re: tenerife

Tak nevím co jsi našel, já jsem ti nějaké nabídky a info už poslal na mail.

0/0
22.1.2009 17:10

Alechin

Re: tenerife

diky moc. dival jsem se hold na blby mesice. :) Zrovna duben-kveten tak zajimavy nebyl

0/0
22.1.2009 18:48

illy

a co parkoviště v praze?

a co parkoviště v praze?počítal ho tam někdo? že je dražší než jinde? nebo jste počítali jen parkoviště v cizině?

a co třeba jízda do Prahy. Z Prahy je jen 1/10 lidí žijících v ČR!!!! a možná více jak polovina to má blíže na jiná letiště než je Praha!!!

Ale to by zase bylo moc namáhání a přemýšlení na takový článek

0/0
22.1.2009 14:56

Tomáš

Re: a co parkoviště v praze?

Řekl bych, že je to informativní článek o výhodných cenách letenek, né detailní návod jak si spočítat přesné náklady na let.... Inteligentní člověk si spočítá sám co je pro něho výhodnější. ;-D

0/0
13.2.2009 23:20

xyz

drobna nepresnost

v tabulce s prehledem nizkonakladovych spolecnosti je uveden Sterling, ktery nedavno zkrachoval...

0/0
22.1.2009 14:13

Arkady

levný Londýn

ano, letenky z Londýna jsou obvykle nejlevnější, kromě zmiňovaných cen letenek Praha-Londyn ktere je treba jeste pripocist, nesmite zapomenout jeste na jednu vec,  longhaul letaji z Heathrow, ovsem z Prahy nizkonakladovkou priletite na Luton nebo Gatwick (na City snad z Cech nic neleti), na Heathrow letaji vetsi dopravci, ale tam bude nejlevnejsi asi jen CSA s click4sky...

doprava Luton - Heathrow je mozna bud primo autobusem...otevrena zpatecni jizdenka stoji 26 liber, cesta trva 60-90 minut, je to od terminalu k terminalu

nebo se da vlakem na King's Cross (treba) a pak metrem na Heathrow...ale tam si nejsem jist cenou, odahduji kolem 9-10 liber vlak (jednosmerne) a cca 3 libry za metro (jednorazova jizdenka), takze tam i zpatky to same asi, navic s prestupem...

nakonec ale i s touhle cenou je to vyrazne levnejsi nez primo z Prahy....

0/0
22.1.2009 13:28

VelkyVezir

Re: levný Londýn

Pri vcasne rezervaci se da vyuzit bus spadajici pod EasyJet za pouhe 2 libry. Jezdi mezi City a vsemi letisti (Heathrow, Gatwick, Stansted, Luton). Kdyz nemate rezervaci a jen tak prijdete, misto vetsinou taky bude, ale cena je pak 8 liber za jednu cestu. Cili presun mezi jednim a druhym letistem pres City se da poridit od 4 do 16 liber.

0/0
22.1.2009 21:23

apokalypsa

Kapverdy za 130 euro vc. tax

...z Nemecka. :-)R^

0/0
22.1.2009 11:54

bubak.velkej

Re: Kapverdy za 130 euro vc. tax

byl jsi tam? Me se tam moc nelíbilo :-/

0/0
22.1.2009 15:25

apokalypsa

Re: Kapverdy za 130 euro vc. tax

Ne, jeste ne. Ale chystam se tam. Prinejhorsim si odtamtud udelam vylet do Senegalu.

0/0
22.1.2009 16:05

Mia

Re: Kapverdy za 130 euro vc. tax

Jeje, tam vazne nejezdete, my tam byli, je to tam fakt hrozny, byli jsme desne zklamany! A to cestujeme hodne, radi, milujeme exotiku a narocny nejsme vubec. Kapverdy uz nikdy!!! Hlavne obyvatele tam jsou strasne neprijemny, rasisti, nemaj radi belochy.

Ted poletime v cervnu na Sicilii, dva dospely, dite a infant  plus dva kufry za 12 000. At zijou nizkonakladovy aerolinky.

0/0
22.1.2009 16:09

hanas

Proč ne realistické vyprůměrované celkové náklady?

Nechápu, proč autoři neuvádí opravdu celkovou cenu vždy s Prahy a to buď s letenkou do Londýna event. přepravami na letiště, to samé z Frankfurtu nebo Berlína atd...(Vlak, auto, parking) a sice zprůměrované tak, jak jsou zprůměrované letenky (jejich udaná cena také není v každý den stejná)

Článek je sice zajímavý ale i když jsou uvedeny poznámky, že je třeba to či ono připočítat, nerealistický.

Jistě se najdou někteří, kteří maji absolutni prioritu levně letět, mají dosatek času na přepravu a čas na vhodné termíny a nevadí jim, že budou muset půl dne i více strávit ve vlaku a to samé zpět, ale informace by měli být přece jen realističtější, když už si dal autor tolik práce.

0/0
22.1.2009 11:35

hanas

Re: Proč ne realistické vyprůměrované celkové náklady?

PS. Přesto velký dík autorovi za podněty, to se musí ocenit!!! A ještě větší dík za odkaz na akční lety !!!!

0/0
22.1.2009 11:40

red pirate111

Levně do tepla: letenky z Prahy konkurují Německu a Londýnu

Tak s tou slečnou na té fotce bych letěl až na konec světa klidně :-)R^

0/0
22.1.2009 10:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.