Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Thajské ostrovy, ráj na Zemi. Který je ten NEJ?

Krabi, Phuket či Ko Samui? Na tato jména raději zapomeňte, neboť vám přinesou jen zklamání. Pláže plné turistů, předražené služby, instantní romantika. "Už to není, co to bývalo, lidé už jsou všude," tvrdí pesimisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

anahareo

---

no tato destinace se v poslední dobe objevuje v nabídkách cestovních kanceláří hodne často. Kdyby byly penízky hned bych se tam podívala. Všem cestovatelům ale určite doporučju stránky www.ocestovani.cz kde jsou info o různých destinací, velmi poutavé cestopisy z různých koutů světa..i last minute zde najdete, diskuze!

0/0
9.10.2008 13:22

romanveho

ostrovy jizniho thajska / album

prave jsem dorazil do phuketu.. stopem po mori.. stopl jsem yachtu z langkawi..10 senzacnich dni na mori.. behem plavby jsme navstivili nekolik nadhernych ostrovu.. tady je link na me aktualni album z teto plavby

www.romanveho.shutterfly.com

0/0
8.10.2008 12:06

Perucini

Nejlevnejsi letenka - doufam

Ja jsem ted sehnal letenku z Mnichova za 11tisíc. Pobudu tam necelej měsíc, nejdriv Bankok jen tak na tři dny a pak Phuket na dva tydny no a pak nevim, uvidim...

0/0
5.10.2008 17:12

Pap

Re: Nejlevnejsi letenka - doufam

Njn...predpokladam, ze s Emirates. Blby je, ze musis prespat na letisti, coz je krajne nepohodlne...v Dubaji jsem jednou cekal 4 hodky a musim rict, ze uz nikdy bych nechtel, aby se to opakovalo...to si radsi priplatim za navazujici let.

0/0
6.10.2008 14:31

Tassman

Rady před odjezdem

... pokud se chystáte do Thajska, můžete se poradit v návštěvní Čecha, který v Thajsku dlouhodobě žije ;-);-)www.THAI.cz

0/0
2.10.2008 15:43

Lanta2004

Re: Rady před odjezdem

Na Thai.cz přispívá a stránky defacto vede P. Zvolánek,který v JV Asii žije dlouhodobě a občas natočí nějakou reportáž do naší TV.;-)Přidám ještě jeden web www.thajsko.com     Taky stránky čecha,kterej se odstěhoval do Thajska a dokonce se tam i oženil

0/0
2.10.2008 23:22

doublejay

Vono tady da vic prace se neozenit

nez ozenit.  Nejak je tu pretlak devcat, protoze prijizdej v tlupach ze severovychodu (Isaan) a jsou tu vsude.  Opustene posedavaji po barech.  Nektery z nich jsou i kluci ;-(

0/0
7.10.2008 9:53

sajko

Koh Nang Yuan - nejezděte tam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skupinka tří malinkých ostrovů obkroužená prstencem korálových útesů nabízející nejvelkolepější plážové scenérie. Ostrůvky jsou spojené hrází z bílého písku. Jakmile se zaplaví vodu začíná ta správná sranda!

Ale nejezděte tam! protože jen bez lidí je tam nádherně :-)

0/0
2.10.2008 12:54

Ola

Pro Lantu

Lanto, máš někde web-stránky?

Jinak dotaz - když pobýváš na těch odlehlých tichých plážích nějakých vzdálených ostrovů - co tam vlastně děláš po celé ty týdny. Jen opalování a koupání? Není to pak velká nuda? Nenutí to člověka po 2-3 dnech cestovat dál a dál...Napiš o tom, zajímalo by mě to. Chtěla bych se tam eventuálně sama vypravit.

PS. Jaké jsou nejvýhodnější spoje a cena?

0/0
2.10.2008 10:50

janča

Re: Pro Lantu

a můžu se přidat? Já bych to taky zkusila.

0/0
2.10.2008 11:23

Ola

Re: Re: Pro Lantu

Doufám, že nejprve odpoví Lanta s informacemi

0/0
2.10.2008 12:12

janča

Re: Re: Re: Pro Lantu

kouni na jeho odpovědi na cestování Jak nejlevněji do Thajska, tam je myslm hodně tipů.;-)

0/0
2.10.2008 13:36

Lanta2004

Re: Pro Lantu

Stránky bohužel zatím nemám.Mám je sice v plánu už delší dobu,ale nějak se k tomu nemůžu dokopat:-/

Co se týká toho co děláme na ostrovech.Vzhledem k tomu,že jsme orientovaní hodně na přírodu,tak prostě objevujeme prales,potápíme se,šnorchlujem,půjčujem si kajak,děláme tůry,užíváme klidu, relaxujem a tak - nicméně málokdy jsme na takovým ostrově dýl jak týden.Vždy cestujeme na víc míst.Třeba loni jsme krom Thajska projeli i Kambodžu.Příští rok plánujem krom Thajska i Vietnam.A nebo třeba cestujem v Thajsku z ostrova na ostrov.Že bychom se nudili to se nám ještě opravdu nestalo.Ono když se člověk celý rok pohybuje ve velkoměstě,tak si rád ten měsíc od lidí a civilizace odpočine;-)

0/0
2.10.2008 19:49

Lanta2004

Re: Pro Lantu

Spoje a cena kam?Chtělo by to trochu konkrétněji.Do Thajska se dá sehnat letenka když se shání včas(to znamená někdy začátkem léta) i pod 15 tisíc s odletem většinou z Německa.My letos máme za 17.000,-Kč  z Mnichova.V Bangkoku doporučuju taxíky a nechat zapnout taxametr(bez taxametru rádi obíraj).S taxametrem je to celkem levný,klimatizovaný a až přímo na místo.Autobusy jsou většinou přeplněný,je v nich horko a není to moc pohodlný.Dobrá varianta je kombinovat levnej skytrain,kterej jezdí v moderní části Bangkoku a taxi.K přepravě v rámci Thajska doporučuju bud vlak(levný a většinou je to co se týká komfortu v pohodě) a nebo na delší vzdálenosti vnitrostátní letenku,což už tak levný není,ale je to výrazně pohodlnější a rychlý.Moc nedoporučuju na delší vzdálenosti autobus,není moc pohodlný a ani moc rychlý.Co se týká dopravy po ostrovech,pak na těch rušnějších jsou sběrný taxíky,který objíždí celý ostrov za stejnou taxu a nebo je možný si prostě někoho stopnout.

0/0
2.10.2008 20:05

Lanta2004

Re: Re: Pro Lantu

Na odlehlých ostrovech je to problém.Tam jste odkázáni na vlastní

nohy,v lepším případě je možný si v resortu najmout auto i s

řidičem,pokud to resort umožní.Většinou mají ale na malých ostrovech auto jen zaměstnanci resortu pro své účely a ti vás tak maximálně svezou z/do přístavu a odtud pak musíte opět po svých.;-)

0/0
2.10.2008 20:05

eizoeizo

pro Lantu

Hele a jaký tam mají vztah ke zvířatům? Nemyslím, jestli je jedí, ale jestli třeba na ulici potkám smečky toulavých psů nebo nemocné kočky.

0/0
2.10.2008 9:08

Lanta2004

Re: pro Lantu

Toulavý psy a kočky tam ve městech občas potkáš,stejně jako třeba zatoulanýho Varana(taková trochu větší ještěrka)a nebo třeba toulavý opice;-)No a jinak v džungli potkáš spoustu dalších toulavých zvířat.V národních parcích třeba toulavý tygry,slony a tak;-D

0/0
2.10.2008 9:18

eizoeizo

Re: Re: pro Lantu

já se jich nebojím, mně je jich líto a pak na ně musím pořád myslet a tak mám zkaženou celou dovolenou. Proto radši jezdím jen do prověřených oblastí, kde ty chudinky, které bych hned chtěla adoptovat, nežijí. :-) No a zrovna to samé s invalidy, dětmi na ulici atd. Prostě co oči nevidí, to mě nebolí, takže se tomu záměrně vyhýbám.

Takže říkáš, že to není běžné?

0/0
2.10.2008 9:42

Lanta2004

Re: Re: Re: pro Lantu

Nebud taková citlivka - to by ses asi třeba v Indii zbláznila;-)Thajsku se říká Švýcarsko Asie.je to tam oproti jiným zemím v regionu celkem dost civilizovaný.V některých věcech jsou mnohem dál  a mnohem civilizovanější než my tady v ČR

0/0
2.10.2008 10:34

eizoeizo

Re: Re: Re: Re: pro Lantu

Jo, mně je jasný, že Indie by pro mě nebyla. Nevadí mi cestovat chudě, ale utrpení ostatních ano.

0/0
2.10.2008 10:44

khonsun

Re: Re: Re: Re: Re: pro Lantu

Je treba si ujasnit co je "utrpeni". Bez prijeti siroke /jine/ filozofie, ne te svazane klerikoevropskoamericke to nikam nepovede a tezko pochopis i jine veci se kterymi se setkas. Ovsem pokud tam budes chtit videt a ne byt viden.

0/0
2.10.2008 11:48

eizoeizo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Lantu

Ještě nějaká rádobychytrá moudra? Doufám, že ne.

0/0
2.10.2008 11:54

khonsun

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro Lantu

Ne! I to jsem se naucil rikat, kdyz jsem zil v JV Asii.

0/0
2.10.2008 12:18

Lanta2004

Re: Re: Re: Re: Re: pro Lantu

V Thajsku žádný utrpení neuvidíš.Sice na jihu ještě žijou sea gypsies(mořští cikáni),kteří budí dojem zanedbaných a primitivních lidí,nicméně ten kočovnej život na pobřeží si vybrali sami a jsou s ním spokojení.Jinak Thajci jsou většinou v pohodě. Ve větších městech se živ. úroven nijak moc neliší od úrovně v Evropě a v odlehlejších oblastech jsou sice obyvatelé chudší,ale hlady určitě neumírají.

Loni jsem byl v Indii a to bylo oproti Thajsku jak výlet do jinýho století.Chudoba,žebráci,mrzáci,bezprizorní děti i ve věku pod 5 let - to vše sice člověka neskutečně ovlivní,ale dotyčným soucit nepomůže.Takže musíš být nad věcí a brát to jak to je.Já si z Indie přivezl opravdovou pokoru a cením si života zde v Čechách.At to tu stojí sebevíc za ......,tak od návštěvy Indie,díky bohu,že žiju tady.takový poznání myslím taky stojí za to;-)

0/0
2.10.2008 20:15

Winebibber

koukám na to... a zase Thajsko...

vy snad v redakci děláte ty články na objednávku speciálně pro Lantu... samé Thajsko ;-D ;-)...

0/0
2.10.2008 7:50

Lanta2004

Re: koukám na to... a zase Thajsko...

Asi mám nějakou protekci nebo co;-DR^

0/0
2.10.2008 9:19

Winebibber

Re: Re: koukám na to... a zase Thajsko...

 ;-D ... to se může hodit

0/0
2.10.2008 12:37

.

.

Ahoj Lanta. Tusil jsem, ze Te tady najdu. Problem tohoto clanku je v tom, ze pan Budinsky projel turisticky nejproflaknutejsi a tudiz v podstate nejzdevastovanejsi mista Thajska.

Ale jak spravne pises, kazdemu vyhovuje neco jineho, ale v Thajsku najdou lide vse. Poznal jsem v Thajsku dve sorty lidi: 97% se jich do Thajska prez vsechny klady ci zapory vraci stale a tech zbyvajicich 3% neprijede do Thajska nikdy vice.Proc tomu tak je, nikdo ani ja nevime, ale je tomu tak. Ahoj  a zase neco napis ...;-);-);-)

0/0
2.10.2008 1:46

Lanta2004

Re: .

K prvnímu odstavci - přesně.O takových místech jako Ko Tarutao,Ko Bulon,Ko Kradan,Ko Nghai,Ko Yao yay,Ko Mak,Ko Kood a další asi dotyčný autor nikdy neslyšel.Tam najde člověk ten pravej relax a klid.Proč se mačkat někde na Samui;-)No a k tomu druhýmu - je to zřejmě tak.Jen jsem ještě nenatrefil na zástupce těch tří procent.Stoprocentně všichni mí známí co se do Thajska podívali se tam dřv nebo později nejmín jednou vrátili.Já jsem asi se svou každoroční cestou do Thajska extrém - nicméně nehodlám v tom zatím přestat a nic na to měnit.Ta země mě neskutečně fascinuje a přitahuje;-)

0/0
2.10.2008 9:24

geodis

Re: Re: .

Zdravim, no ja si celkem dokazu predstavit proc se tri procenta lidi nevraci nejspis jsou to ti co nedokazi prekousnout  neustale natazenou ruku thajcu a jejich tendence vas pri kazde mozne prilezitosti obrat o nekdy mensi nekdy vetsi (ale vzdy nejakou ) cast vasich penez. S podobnym chovanim ( ano vim jak se vas budou snazit prazsti taxikarinapriklad ale i tak je to nesrovnatelne) jsem se nikde v zapadnim svete nesetkal a mirne receno mi to vadilo.

0/0
2.10.2008 9:40

Lanta2004

Re: Re: Re: .

Ta s tímhle tedy moc nesouhlasím.Netvrdím,že v turistických centrech se Thajci nenaučili turisty ordbávat,nicméně problém celého Thajska jako takovýho to rozhodně není.Mám například osobní zkušenost z ostrova Lanta přesně opačnou.V dobách,kdy tam ještě nejezdilo moc turistů jsme si dali vynikající večeři v přepočtu za směšných 40 korun a jak jsme tak byli v rozmaru a náladě,tak jsme v restauraci zapoměli batoh s kamerou a pěněženkou.Majitel restaurace nás ještě ten den vyhledal v resortu a batoh nám předal.Stane se Vám tohle u nás na "civilizovaném"západě?;-)

0/0
2.10.2008 10:31

geodis

Re: Re: Re: Re: .

Souhlasim s navracenim veci to bych rekl ze je v thajsku normalni chovani thajci proste nekradou :) teda az na letistni obsluhu (naivne nezamcena taska) ale pro bezneho thajce je kradez nemyslitelna spis mluvim o tom ze vas neskutecne oberou kdykoli dkyz neco platite a neznate prumerne ceny a to palti i pro TaT. Setkal jsem se s timto nesvarem kamkoli jsme v thajsku zavitali. Sam pro sebe jsem si thajsko z land of thousand smiles prejmenoval na land of thousand thieves. Ale komu to nevadi, zna thajsko nebo si peclive nastuduje ceny vsech sluzeb ktere hodla vyuzivat to asi problem neni.

0/0
2.10.2008 11:12

geodis

Re: Re: Re: Re: Re: .

Respektive ono to asibude tak strasne a staci si davat pozor ale kdyz jsme po nejakem case cestovani zjistili realne ceny veci sokovalo me ze se nestydeli nas obrat i ve statem garantovane cestovni kancelari. Dokonce se mi dostalo i pouceni typu ty jsi beloch ty mas mnoho penez ja mam malo takze je vsechno v poradku. Tohle zjisteni me neskutecne znechutilo a zklamalo. Cely zbytek navstevy thajska jsem mel zkazeny a v kazdem usmivajicim se thajci, ktery cokoli nabizel, jsem videl jen usmivajiciho se zlodeje.

0/0
2.10.2008 11:25

Lanta2004

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

Já bych to zase nebral tak tragicky.Kdyby tě tam natáhli jako naši taxikáři v Praze o tisíce,tak neřeknu,ale tam tě natáhnou v přepočtu tak o dvacet korun až o padesát.Mnohdy mě to taky štve,ale pak si řeknu,kde jinde bych si za ty peníze takhle užíval.Navíc člověk,který tam nejede poprvý,tak už ví jak na ně.Třeba v taxiku zapínám automaticky taxametr a když náhodou využiju tuktuk,tak platím drobnýma,nikdy ne větší bankovkou,kterou řidič vezme,poděkuje a frnkne;-)

0/0
2.10.2008 20:37

Lanta2004

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: .

..a ještě jen ..kdo byl někdy v Egyptě a nebo v Tunisu,tak mu to Thajský "obírání" musí přijít jako balzám po duši.Araby už s jejich bakšišem nikdy víceRv

0/0
2.10.2008 20:40

Perucini

Re: Re: Re: Rozhodne nesouhlasim

Tak to si mozna pletes thajsko s Egyptem. Me se nikdy nestalo ze by me tam nekdo takovymto zpusobem otravoval. A to jsem tam byl uz trikrat!!

0/0
5.10.2008 17:21

Perucini

Re: .patřim mezi tech 97%

No ja jsem tam jel pred tremi lety pod donucenim sve pritelkyne a musim rict ze to byla nejkrasnejsi dovolena v zivote! Od te doby se tam vracim kazdy rok, v listopadu zase na mesic vyrazim. Uz se nemuzu dockat!!!:-)

0/0
5.10.2008 17:19

Lanta2004

Cesta na Ko chang nemusí být tak náročná

Jsou dvě možnosti.Bud si člověk cestu rozdělí na dvě části a přespí na Pattayi a nebo si v Bangkoku koupí vnitrostátní letenku na letiště Trat odkud je to už jen kousek do přístavu Laem Ngop.No a z tohoto přístavu je to jen kousek trajektem na ostrov.Ze všech zminovaných ostrovů doporučuju lidem co hledají klid právě Chang.I když ani tam už to není naprostá idyla,tak je stále z uváděných ostrovů nejklidnější,hlavně pláže směrem na jih jsou ještě celkem v pohodě.Hlavně se vyhnětě severní White sand beach.Tam už je to celkem divočina.Případně se dá jet lodí ještě o kousek dál na ostrov Koh Kood,nebo Koh Mak kde je to ještě klidnější.V lednu jedu právě na Koh Kood.Trochu bych s článkem polemizoval o Samui a o PhiPhi.Tam se dá klidný místo najít už hodně těžko a na Phuketu už ho nehledejte vůbec.Zase ale nadruhou stranu pro lidi co se občas rádi baví to bude na odlehlejších ostrovech zřejmě nuda.

0/0
2.10.2008 1:32

Lanta2004

Re: Cesta na Ko chang nemusí být tak náročná

Takže vlastně at si každý najde to svoje.Myslím,že Thajsko rozhodně

nezklame nikoho - naopak,neznám lidi,kteří by se do týhle krásný země

rádi nevraceli opakovaně;-)

0/0
2.10.2008 1:32

khonsun

Re: Re: Cesta na Ko chang nemusí být tak náročná

Ano. Pokud ma nekdo pocit, ze v JV Asii se "okrada", necht si uvedomi, ze par z nich jsme to naucili my. A vsude je tam hezky. I ta Pattaya ma sve kouzlo. Staci se podivat na sever Pattaye, nebo za Sukhunvit rd. Navic je levna. A krasne ostrovy jsou hned naproti; k dosazeni i normalni mistni dopravou za 20 THB. Rano tam, vecer zpet a treba denne. Kho Chang /ten na vychode/, jiz davno neni to, co byval.

0/0
2.10.2008 12:28

Lanta2004

Re: Re: Re: Cesta na Ko chang nemusí být tak náročná

To mi povídej....moje prní návštěva Thajska v roce 1999 byla právě Pattaya,tenkrát ještě s CK.Na severu na Naklua beach a za Sukumvithem(za minisiamem) jsem tehdy objevoval Thajsko.Po Pattayi a blízkém okolí jsme se plácali celých 17 dní a jsou to dodneška nezapomenutelný zážitky - holt bylo to porvé a bylo to neskutečně exotický.Tenkrát jsem byl u vytržení už jen z toho,že vidím kokosovou palmu v přirozenám prostředí tropů,což bylo do tý doby jen sen.;-)

0/0
2.10.2008 20:21

khonsun

Re: Re: Re: Re: Cesta na Ko chang nemusí být tak náročná

Zacinal jsem v r.1989 Vietnamem /to tam jeste jezdili tramvaje/ a bral jsem to /do ted/ pres Thajsko, Kambodzu a Barmu.  Vetsinou tak na 2-3 mesice.Vracim se. Jeste chci Laos, ten vsak mi neutece. Nema more a snad tedy, jeste v tomto zivote, stacim navstevu driv, nez ho cizina zmeni.

0/0
2.10.2008 22:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.