Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se z Lipna dělá Davos. Na Šumavu míří vlakotramvaje

Vlaky místo aut. Tak by alespoň podle představ starostů obcí a kraje mělo za několik let vypadat Lipensko. Známá střediska Lipno nad Vltavou, Frymburk a Černou v Pošumaví totiž propojí nová trať. Jezdit po ní budou vlaky podobné tramvajím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alex makovetsky

vzor-Rakousko

Vazene panove,

doprava pro cestovni ruch je stejne dulezita jak kvalitne sluzby a snih v zime. Ted Lipno nema zadnu dopravu...

Ten tranvaj je super vec.

Na Wolfgangzee v Rakousku to jede uz 135 let...

R^

0/0
29.10.2008 10:37

M.B.

lipno a davos to srovnani

Neuveritelne,bez banky lekarny a lekaru nemluve o dalsich sluzbach vznikaji na Lipne osizene stavby,pan arch.Hradek z Atelieru 8000 ,ktery kraviny a uzemni plan dela by mel nejen vratit titul,ale i skolne.Kdo ochrani obyvatele i turisty pred vlakem jedoucim 80km a hlukem ,kde je priroda.Kramolin ma urcite jinou vysku nezli evropske velehory.Arogance moci a penez neni zarukou na vkus a rozvoj!

0/0
27.2.2008 14:38

Hudy

Re: lipno a davos to srovnani

Jakej hluk? Slyšel si někdy projet kolem sebe vlakotramvaj? Myslíš, že nový moderní vozidla při brždění dělaj takovej kravál jako ty šroty, co jezděj u ČD? Víš o tom prd a plácáš tu takovýhle demagogický kecy..

0/0
5.4.2008 13:51

Keni

Jsem pro

Sumave nejake poradna doprava chyby. A nejenom tam. Jezdime tam casto na kola a jinak nez autem to nejde. Takze berem auta a pak to kola kyvadlove prevezem na zacatek, nechame tam jedno auto a druhym jedeme zpet. Po dojezdu take.

A nechapu, proc tam maji jezdit autobusy. Proc nikkde v CR,krom Liberce neni mezimestska tram.trat. Je to ekologicke, velkokapacitni (zadnej problem vagon pro kola, vagon an lyze apod). A na SUmave je nutne nejak spojit Susice-Ruda-Srni-Kvilda-Kubovka a pak s CD Plzen-Praha nebo Strakonice-Praha.

0/0
3.2.2008 18:03

fa

Konečně

snad aspoň někde začíná vítězit zdravý rozum! Při každé takové stavbě se vykupují pozemky, což se někoho může dotknout, ale bez toho by se neudělalo vůbec nic. Obdobná dráha ve Vysokých Tatrách (viz pravá ilustrační fotka) funguje už 100 let k plné spokojenosti a možná právě díky ní se ze slovenských velehor dodnes nestal takový odpudivý a zasmrděný lunapark, jakým jsou české Krkonoše. Švýcarsko, a to nejen Davos, je samozřejmě rovněž ideálním vzorem.

0/0
22.1.2008 12:02

Martin

Pseudoekologie

Jsou 3 skupiny lidí:1 >lidi bojující a bojkotucí všude a všechno proti všemu z principu 2 >Lidi. kteří zvolili ekotorerismus jako poslední a v dnešní době velmi slyšený způsob jak se zviditelnit3 >Lidi i někdy najatí bojující za úzký okruh osobních zájmů v dané lokalitě

No a ještě nutno pozdvihnou velké procento lidí všeobecně znechucených a aptických

0/0
20.1.2008 10:45

lbc

Re: Pseudoekologie

100% mas pravduR^:-)

0/0
20.1.2008 18:16

Brainwashington

Ekoterroristé ať táhnou za Ben-Ladenem !

Šumava-Böhmerwald je osídlená od nepaměti a žádnej "Park" to nezmění! To, že jsou dnes uzemí spustlá, volá po novém osídlení, ale nikoliv ekoterorristy !

0/0
19.1.2008 13:43

badalamenti

jsem pro

jako obyvatelka loučovic co dojíždí za prací na Lipno (na Kobylnici) jsem rozhodně pro, auto nechám s chutí doma

0/0
18.1.2008 12:33

m.

Re: jsem pro

v nadhernych loucovicich mate nadrazi a na lipne take,tak odstavte auto hned.vidime jak to nadrazi prineslo pracovni mista a rozvoj turismu

0/0
29.2.2008 14:14

Já, Claudius

Ochránci přírody protestují

Jako obvykle ekoteroristi protestují vždy, všude a proti všemu. Tentokrát se jim nelíbí zánměr vyhnat ze Šumavy auta. Bože, ať už táhnou do (Y)

0/0
18.1.2008 7:33

Te.

"k olympiádě... za hodinu přepravit 1 600 lidí"

"v létě by mohl za hodinu přepravit 1 600 lidí,"  Tak vida, olympiáda pro 2000 lidí. Proč ne, když na tom betonáři nakradou, že?

Kdo bude vlastnit, kdo provozovat, a kdo bude platit ztrátu tramvajové trati na horách?

Kdo by zaplatil ztrátu z olympiády? Ti co nepřijeli?

0/0
17.1.2008 22:12

ff

nápad dobrý, jen se bojím realizace...

doufám, že si na provozování najmou nějakého velkého státního dopravce....

(Y) úřednická blbost je totiž nevyzpytatelná, což vidíme téměř v celém státě, najmou si ČD a pak brečí... co takhle na všechny tratě vyhlásit výběrová řízení, pánové....

0/0
17.1.2008 22:09

x

Re: nápad dobrý, jen se bojím realizace...

"co takhle na všechny tratě vyhlásit výběrová řízení, pánové...."

Jenze pokud dotace nepokryjou plne ani naklady tezko se najde jiny provozovatel...

0/0
18.1.2008 0:14

gutieres

aspon bude co malovat

nechápu, že nejvíce se proti stavbe bouri lide, ktery cely rok bydli v budejovicich a na lipno vyjedou akorat o vikendu, navic po nich zustava bordel u silnic - igelitovo pytle u kobylnice a podobne prasarny jsou tam na dennim poradku. zminena umelkyne bude mit aspon namet pro sve obrazy a staci ji k tomu vykouknout z okna.

0/0
17.1.2008 16:40

m.

Re: aspon bude co malovat

Vazeny pane Davos ma odpadky pod kontrolou a nemusi byt nametem pro hygienu ci umelce.V lete bohata obec vyvazi odpad tak sporadicky,ze to vypada jako ve tretim svete.Lide musi mit moznost odlozit odpad,donedavna nikde nebyl ani odpadkovy kos.Tihle lide co nejsou schopni zvladnout problemy bezneho zivota chteji delat projekty za miliardy proc asi?

0/0
27.2.2008 16:13

Ondra

jj, 20014

Autor je asi pomerne jasnovidec, nebo az prehnany skeptik. U obrazku se pise:"Takove vlaky by mohli jezdit... v roce 20 014" ROFL

0/0
17.1.2008 16:23

SpinaveTretry

ochranci prirody

No, aby ti se nekam nenachomytli, to by bylo s podivem... Mam je rad, ale obcas prehaneji ...

0/0
17.1.2008 15:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.